-
Ψηφισα και εγώ το την δυνατοτητα να απενεργοποιείται οταν θελει ο οδηγός. Πάντως η ανάγκη αυτη( για ESP) προκύπτει διότι το στησιμο του αυτοκινητου και ειδικά των πισωκουνητων ειναι δύσκολο πραγμα και το γεγονός οτι οι νέωτεροι οδηγοί μαθαινουν στα μπρωστοκουνητα. Το δικό μου πισωκουνητο η MASERATI 224.v με το σωστό διαφορικό δεν σε τρομάζει ποτέ, και εγώ αλλά και τα παιδιά που την παίρνουν για βόλτα δεν έχουμε τρομάξει ποτέ απο γλυστρημα Ξαφνικό!!!, το χάνεις πάντα ομαλά και ελεγχόμενα. Φυσικα δεν εχει ηλεκτρονικά κόλπα και μόνο την δυνατότητα να επιλέξεις την σκληρώτητα των αμορτησέρ. Το διαφορικό όμως κατα την γνώμη μου κάνει ολη την διαφορά που ειναι δικής της σχεδίασης Τορσεν και με ποσοστό εμπλοκής μέχρι 30%. Το S2000 ίσως θέλει περισσώτερη δουλειά για να μην ξεκολλάει αποτομα.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Το διαφορικό όμως κατα την γνώμη μου κάνει ολη την διαφορά που ειναι δικής της σχεδίασης Τορσεν και με ποσοστό εμπλοκής μέχρι 30%. Το S2000 ίσως θέλει περισσώτερη δουλειά για να μην ξεκολλάει αποτομα.Giati, afou exei kai auto Torsen? Pantos gia ta Maserati exoun akoustei diafores istories tromou, alla nomizw, ftaigan oi idioktites pou odigousan ena pisokinito autokinito ypsilis apodosis stin broxi...
-
Κι εγω ψηφισα τη δευτερη επιλογη, νομιζω ειναι κατι παραπανω απο τελειο να εχεις αυτη τη δυνατοτητα.
Αν το θελεις...το εχεις.
Αν δε το θελεις...δεν το εχεις. -
Ρε παιδιά, τόσα χρόνια πώς μπορούσαμε και ζούσαμε χωρίς ESP; Πηγαίναμε λιγότερο γρήγορα τότε; Ή είχαμε καλύτερους δρόμους; Ή απλά κάποιοι από εμάς το είχαν πάρει απόφαση ότι συγκεκριμένος συνδυασμός συνθηκών και ενεργειών σήμαινε έξοδο, άρα ενεργούσαν ανάλογα για να μην συμβεί το ατύχημα;
Όλοι αυτοί οι ηλεκτρονικοί 'φύλακες-άγγελοι' εμένα μου φαίνονται τουλάχιστον ηλίθιοι. Το καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι για να το πάρεις για πρώτο σου αυτοκίνητο (που ακόμα δεν ξέρεις πού σου παν τα τέσσερα) ούτε για να το πάρεις για γκομενοπαγίδα. Ούτε, επίσης, είναι για φιγούρα. Είναι για συνειδητοποιημένους οδηγούς, που ξέρουν τι τους γίνεται, που ξέρουν να οδηγούν με τον τρόπο που υπαγορεύει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, που τους αρέσει να οδηγούν ένα ανόθευτο αυτοκίνητο.
Τα υπόλοιπα είναι για τους φρικτούς μικρομεσαίους (στο μυαλό) που νομίζουν ότι εξελίχθηκαν σε μεγαλομεσαίους και είπαν να πάρουν ένα αυτοκίνητο για πουλ-μουρ, χωρίς να ξέρουν τι να το κάνουν. Για τους βλάκες που παίρνουν ένα γρήγορο αυτοκίνητο, αλλά η δική τους οδήγηση ποτέ δεν ξεπερνά τις ταχύτητες του 'drive by' σε οδούς-νυφοπάζαρα. Και για τα κουλάδια που σωρηδόν αγοράζουν διπλώματα οδήγησης.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ρε παιδιά, τόσα χρόνια πώς μπορούσαμε και ζούσαμε χωρίς ESP; Πηγαίναμε λιγότερο γρήγορα τότε; Ή είχαμε καλύτερους δρόμους; Ή απλά κάποιοι από εμάς το είχαν πάρει απόφαση ότι συγκεκριμένος συνδυασμός συνθηκών και ενεργειών σήμαινε έξοδο, άρα ενεργούσαν ανάλογα για να μην συμβεί το ατύχημα;Όλοι αυτοί οι ηλεκτρονικοί 'φύλακες-άγγελοι' εμένα μου φαίνονται τουλάχιστον ηλίθιοι. Το καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι για να το πάρεις για πρώτο σου αυτοκίνητο (που ακόμα δεν ξέρεις πού σου παν τα τέσσερα) ούτε για να το πάρεις για γκομενοπαγίδα. Ούτε, επίσης, είναι για φιγούρα. Είναι για συνειδητοποιημένους οδηγούς, που ξέρουν τι τους γίνεται, που ξέρουν να οδηγούν με τον τρόπο που υπαγορεύει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, που τους αρέσει να οδηγούν ένα ανόθευτο αυτοκίνητο.
Τα υπόλοιπα είναι για τους φρικτούς μικρομεσαίους (στο μυαλό) που νομίζουν ότι εξελίχθηκαν σε μεγαλομεσαίους και είπαν να πάρουν ένα αυτοκίνητο για πουλ-μουρ, χωρίς να ξέρουν τι να το κάνουν. Για τους βλάκες που παίρνουν ένα γρήγορο αυτοκίνητο, αλλά η δική τους οδήγηση ποτέ δεν ξεπερνά τις ταχύτητες του 'drive by' σε οδούς-νυφοπάζαρα. Και για τα κουλάδια που σωρηδόν αγοράζουν διπλώματα οδήγησης.
Παλικάρι μου.. Δηλαδή μ'αυτή τη λογική, να μην έχουμε ούτε υπολογιστές, ούτε ηλεκτρικό ρεύμα ούτε ρόδες, επειδή κάποτε ο άνθρωπος ζούσε χωρίς αυτά. Υπάρχει εξέλιξη και δε μπορούμε να παραμένουμε στάσιμοι. Και έπειτα ποιος σου είπε εσένα ότι όλοι είναι συνειδητοποιημένοι και ξέρουν τι είναι καλό γι'αυτούς; Ή θα τους πεις εσύ τι αυτοκίνητο θα αγοράσουν, που ξέρεις; Και στην τελική, δικαίωμα του καθενός να πάρει ένα αυτοκίνητο και να το έχει για πουλ μουρ, αρκει να μην γίνεται επικίνδυνος.
Και δηλαδή αν κάποιος δεν είναι Κιμι Ραικονεν όπως εσείς, δε μπορεί να χαρει κι αυτός οδήγηση; Η εσεις γεννηθήκατε μεσα σε μπάκετ; Ρωτάω σε φιλικό επίπεδο.. -
Pantos Traction Control h ESP opos 8es pesto se giapona einai egklima. Mploke LSD katalabeno. Alla mhn ksexname pioi anakalipsan kai ekanan marketing to Drifting.
-
ESP/DSC einai kalo, giati einai egklima? Eglima einai na min yparxei diakoptis OFF.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
ESP/DSC einai kalo, giati einai egklima? Eglima einai na min yparxei diakoptis OFF.Entaksi gia sena kalo einai. Eise periptosh esei.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Εντάξει, το έχω καταλάβει ότι όλοι εδω μέσα είσαστε πιλότοι και δεν έχετε ανάγκη τέτοιες βλακείες αλλά... σκεφτήκατε ότι το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να το αγοράσει και κάποιος που δεν είναι και τόσο καλός οδηγός όσο εσείς που είστε χεράδες; Και μη μου πείτε ας μην το αγοράσει.. μπορεί να το αγοράσει και στην τελική δικαίωμά του τι κάνει με τα λεφτά του. Αρα δεν καταλαβαίνω γιατί να μην υπάρχει. Εννοείται βέβαια ότι πρέπει να είναι απενεργοποιούμενο, γιατί ο γνώστης οδηγός -όπως εσείς θα θέλει να απολαύσει.. Απο κει και πέρα τι σας πειράζει να υπάρχει με την επιλογή της απενεργοποίησης; Άμα θέλετε να απολαύσετε πισωκίνητο όπως τα παλιά χρόνια που εσεις ξέρετε γιατί είσαστε και παλιουρες εμπειροι με γκρίζα μαλλιά -γοητεία σαν το Ρίτσαρντ Γκηρ, τότε αγοράστε μια Άλφα Σπάιντερ του 70 ή μια Βελότσε.Με την δικη σου λογικη ακομα και μια Elise θα επρεπε να εχει ESP, η ακομα κι ενα Catherham. Και για ποιο λογο? Για να μπορει να το εχει καποιος μη εμπειρος και μη γνωστης ?? Μα αυτος θα κανει την βλακεια ετσι κι αλλιως !!!
Οι υπολοιποι θα πρεπει να υποστουν το επιπλεον κοστος, και το αυξημενο βαρος για κατι που δεν χρειαζονται. Οχι φιλε μου, για τους ασχετους που αναφερα, υπαρχουν αλλα αυτοκινητα με ESP και με οτι αλλη ηλεκτρονικη αηδια θες πανω... -
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Pantos Traction Control h ESP opos 8es pesto se giapona einai egklima. Mploke LSD katalabeno. Alla mhn ksexname pioi anakalipsan kai ekanan marketing to Drifting.σωστός
έχεις δει το 'Drift Bible' του Best Motoring??? Απκλειστικά με γιαπώνικες πισωκούνες εννοείται....Σπύρος
-
Αγαπητέ agisd αυτο ακριβώς εννοώ οτι θέλει πιό πολύ δουλειά στο στήσημο της πίσω ανάρτησης. Αλλωστε η συγκεκριμένη μάρκα μάλλον θέλει εμπειρία με την πίσω κινηση.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Αγαπητέ agisd αυτο ακριβώς εννοώ οτι θέλει πιό πολύ δουλειά στο στήσημο της πίσω ανάρτησης. Αλλωστε η συγκεκριμένη μάρκα μάλλον θέλει εμπειρία με την πίσω κινηση.Diladi otan eftiaksan to 92 to NSX kai den upirxe antistixo pos ta kataferan? Ma sobarologie re paidia tora?
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Εντάξει, το έχω καταλάβει ότι όλοι εδω μέσα είσαστε πιλότοι και δεν έχετε ανάγκη τέτοιες βλακείες αλλά... σκεφτήκατε ότι το ίδιο
αυτοκίνητο μπορεί να το αγοράσει και κάποιος που δεν είναι και τόσο καλός οδηγός όσο εσείς που είστε χεράδες; Και μη μου πείτε ας μην το αγοράσει.. μπορεί να το
αγοράσει και στην τελική δικαίωμά του τι κάνει με τα λεφτά του. Αρα δεν καταλαβαίνω γιατί να μην υπάρχει. Εννοείται βέβαια ότι πρέπει να είναι απενεργοποιούμενο,
γιατί ο γνώστης οδηγός -όπως εσείς θα θέλει να απολαύσει.. Απο κει και πέρα τι σας πειράζει να υπάρχει με την επιλογή της απενεργοποίησης; Άμα θέλετε να
απολαύσετε πισωκίνητο όπως τα παλιά χρόνια που εσεις ξέρετε γιατί είσαστε και παλιουρες εμπειροι με γκρίζα μαλλιά -γοητεία σαν το Ρίτσαρντ Γκηρ, τότε αγοράστε
μια Άλφα Σπάιντερ του 70 ή μια Βελότσε.
Με την δικη σου λογικη ακομα και μια Elise θα επρεπε να εχει ESP, η ακομα κι ενα Catherham. Και για ποιο λογο? Για να μπορει να το εχει καποιος μη εμπειρος και
μη γνωστης ?? Μα αυτος θα κανει την βλακεια ετσι κι αλλιως !!!
Οι υπολοιποι θα πρεπει να υποστουν το επιπλεον κοστος, και το αυξημενο βαρος για κατι που δεν χρειαζονται. Οχι φιλε μου, για τους ασχετους που αναφερα, υπαρχουναλλα αυτοκινητα με ESP και με οτι αλλη ηλεκτρονικη αηδια θες πανω...
Και μιας και αναφερθήκατε σε Elise, ήγγικεν η ώρα μου να μιλήσω! (ναι! χάθηκα λίγο από το φόρουμ, αλλά δεν έχασα και το δρόμο μου πίσω σ'αυτό!!!:D )
Σίγουρα η 'Λίζα' δεν σχεδιάστηκε με ESP και διάφορα άλλα ηλεκτρονικά καλούδια στο μυαλό των μηχανικών στο Hethel. Εδώ ούτε καν μπλοκέ διαφορικό δεν συνιστούν για χρήση δρόμου, ασχέτως και αν το έχουν ως after-market αξεσουάρ! Για να μην μιλήσουμε για ABS και σέρβο το οποίο τοποθετήθηκε μόλις στο τελευταίο 111R μόνο και μόνο επειδή 1) επιβλήθηκε από την ΕΕ η υποχρεωτική τοποθέτηση ABS σ'όλα τ'αυτοκίνητα (πλην ίσως κάποιων μεμονομένων kit car βλ. Caterham, Westfield, etc.) και 2) δεν υπήρχει περίπτωση να πουλήσουν ούτε ένα κομμάτι στις ΗΠΑ, όπου και πωλείται υποχρεωτικά και με Airbag.
Πρέπει λοιπόν να δούμε στην ουσία των πραγμάτων γιατί κάτι τοποθετείται ως εξοπλισμός στ'αυτοκίνητα, πού και ποιον βοηθούν και αν υπάρχει η δυνατότητα ευκαιριακής απενεργοποίησής του.
Κατ'αρχάς θεωρώ πως όποια παραδοχή ή άρνηση προκύπτει για ό,τι λέγεται εδώ περί συστημάτων ευστάθειας του αυτοκινήτου με ηλεκτρονικά μέσα, ισχύει και για άλλα συστήματα υποβοήθησης (ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά, ή υδραυλικά) είτε λέγονται μπλοκέ, 4WD, Airbag(s), ABS, BAS, Servo, Υδραυλική/ηλεκτρική κρεμαγιέρα, ψεκασμός (+άμεσος), SMG, e-gear, καταλύτης, λ-σένσορας κλπ.Έχουμε βιώσει λοιπόν σε κάθε αρχική τοποθέτηση τέτοιων συστημάτων, αντιδράσεις διαφόρων 'σκληροπυρηνικών' οδηγών οι οποίοι αντιδρούν στην απόκλιση από την άμεση επαφή τους με το γρανάζι, ρουλεμάν κλπ .
Μετά από λίγο καιρό όμως αποδεικνύεται πώς τέτοια συστήματα δεν βγαίνουν μόνο γιατί κάποιοι τρελλοί επιστήμονες, χρηματοδοτούμενοι από κάποιες χρηματολάγνες εταιρίες, ανακάλυψαν καποια συστήματα τα οποία προσθέταν βάρος και κόστος στο αμάξι αλλά γιατί υπάρχουν και κάποια σοβαρά οφέλη για το μμεγαλύτερο κομμάτι του οδηγικού πληθυσμού.
Εξαιρουμένων λοιπόν τόσο των όποιων περιπτώσεων είτε οδηγών είτε αυτοκινήτων, οι κατασκευαστές στην πλειοψηφία τους προσπαθούν να κάνουν τα αυτοκίνητα πιο ασφαλή για το 99,999% των περιπτώσεων, με ότι ελάχιστα αρνητικό και αν αυτό επισύρει στην οδηγική συμεπριφορά των μοντέλων τους. Γιατί απόλυτος σκοπός τους είναι να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους, και ταυτόχρονα να βελτιώνουν την οδηγική συμπεριφορά των προϊόντων τους και την μακροζωία τους. Από την άλλη στα πλαίσια του ότι επιθυμούν να καλοπιάσουν και κάποιους πιο 'σκληροπυρηνικούς' βγάζουν και κάποια μοντέλα τα οποία δεν έχουν στάνταρ (ή και καθόλου) κάποια ηλεκτρονικά βοηθήματα που συμβάλλουν στην ασφαλή οδήγηση της μεγάλης πλειοψηφίας των οδηγών.
Οι πιο περιθωριακές (κατά μια έννοια) και προσανατολισμές σε πιο 'αγωνιστικές' μορφές αυτοκίνησης εταιρίες, καλή ώρα Lotus, συμβιβάζονται πολύ αργότερα από τις υπόλοιπες, αλλά συμβιβάζονται και αυτές (Προσφάτως η Caterham παρουσιάσε το CSR με κινητήρα Duratec 200 & 260HP. Θα μου πεις, ε και τί έγινε! Έγινε γιατί η εταιρία 1) ΧΡησιμοποιεί πλέον μόνο το φαρδύ σασί SV, το αποκαλούμενο από τους purists για χοντρούς μόνο, 2) ζυγίζει 570kgr (100kgr παραπάνω από το R500 και το σημαντικότερο 3) περνάει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 4. Να λοιπόν που και αυτή η εταιρία στα πλαίσια των πωλήσεων και εναρμονισμών έβαλε καταλύτη, και βάρυνε τόσο όσο χρειάζεται για να γίνει αποδεκτό και ασφαλές όσο και καποια άλλα Kit cars.
Εν προκειμένω του S2000, εκτιμώ πως πρόθεση της Honda ήταν να πουλήσει το αυτοκίνητο μέσω της επιστροφής, όσο της επιτρέπεται, στους παραδοσιακούς τρόπους χειρισμού και οδήγησης ενός αυτοκινήτου. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έκανε λάθη στο στήσιμό του. Τα διόρθωσε στην έκδοση 2.2! Το έκανε πιο ενδοτικό, πιο χαλαρό (τέλος οι 9άρες!) μιας και είδε ότι το αμάξι ναι μεν άρεσε πολύ και πούλαγε σαν ζεστό ψωμί στις μεγάλες αγορές του εξωτερικού αλλά η ίδια δεν θα αρεσκόταν σε μια υστεροφημία μιας σκοτώστρας. Με πιιιάνννεις;!; . Θα μπορούσε κάλιστα να το εξοπλίσει και με Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης,(γιατί μπλοκέ είχε φροντίσει να του 'φορέσει'...) αλλά τότε θα χάλαγε η συνταγή του Pure fun machine! Θα χάλαγε λοιπόν η μαρκετίστικη μαγιονέζα!
Αυτό όμως που κάθε εταιρία, μιας και δεν της πέφτει λόγος, δεν κάνει είναι να κοιτάζει τις τεχνικές προδιαγραφές του υποψήφιου οδηγού του αυτοκινήτου της. Δεν κοιτάζει, ούτε καν ο ίδιο να ρωτήσει τον ευατό του: Είμαι επαρκώς καταρτισμένος να οδηγώ το αυτοκίνητο κοντά στο όριό του/μου (πόσο δε μάλλον όταν ο οδηγός αυτός είναι Έλληνας ή οδηγεί σε δρόμους σαν της Ελλάδας)
Αυτό ο οδηγός λοιπόν έδωσε στο 99,999999% των περιπτώσεων όσα λεφτά κάνει το αμάξι αλλά 0.0€ για να πάρει την δική επάρκεια οδήγησης ενός τέτοιου αμαξιού.
Εκεί εγώ θα εντοπίσω πολλές από τις πληγές και συμπεριφορές που απαντάμε στους δρόμους.
Η οδηγική μόρφωσή και συμπεριφορά μας τέλειωσε εκεί που την αφήσαμε. Στα 5-10-20 μαθήματα χαλαρής οδήγησης και στάθμευσης. Τέλος! Από κει και ύστερα το χάος!Είτε 1.000αρι είτε Lamborghini αποκτήσουμε στο μέλλον, είναι το ίδιο. Τέσσερα λάστιχα δεν έχει ρε αδελφέ;;; Τι ζητάς!;!
Ζητάω, γιατί παρακολουθώ (και στο φόρουμ!) οδηγούς να εκφράζονται απαξιωτικά απένταντι στην περαιτέρω οδηγική κατάρτιση τους, είτε λόγω κόστους (σιγά μην δώσω 350-500 ευρώ για να μου μάθουν να 'μπαίνω' με τις πόρτες, είτε λόγω προσωπικού του εγωισμού (ποιος είναι αυτός δηλαδή που θα μου μάθει στο αυτοκίνητό του και όχι στο δικό μου να πηγαίνω 'γρήγορα'....
Μεγάλο κεφάλαιο αυτό όμως και δεν νομίζω πως πρέπει να το αναλύσω εδώ. Απλά εντοπίζω ένα 'πρόβλημα' για περαιτέρω σκέψεις.
Αυτά τα 'ολίγα' και το συνεχίζουμε να το συζητάμε
-
Για τους σκληροπυρηνικούς φίλους που ούτε θέλουν να ακούσουν για esp. Καταρχάς ούτε και εγώ είμαι και πολύ φίλος αυτών των συστημάτων, τόσο καιρό έχω ζήσει χωρίς αυτά και μπορώ να πω ότι μια χάρα τα έχω καταφέρει ως τώρα, δόξα τω Θεώ... Εξάλλου το vts μου δεν έχει esp, ούτε το civic μου είχε, ούτε τo toledo, ούτε το mirafiori μου παλιότερα. Δεν μπορώ να πω ότι δεν τα έχω χρειαστεί όμως. Όπως αναφέρω στο αρχικό μου post, δεν μπορώ να είμαι πάντα στην τσίτα ή σε σωστή κατάσταση αντίδρασης, ο ανθρώπινος οργανισμός έχει και τα όρια του. Θα μου πείτε, αν είσαι κουρασμένος μην οδηγήσεις... Έλα όμως που κάποιες φορές ΠΡΕΠΕΙ έστω να μετακινηθούμε. Και το λάθος (κυρίως λόγω λάθος εκτίμησης) σε τέτοιες περιπτώσεις δεν αργεί.
Ο φίλος που τράκαρε με το S δεν έκανε καμιά 'κουλαμάρα' και του συνέβη, με τίποτα δεν μπορώ να τον πω κουλό, κάθε άλλο. Πήγε απλά σε έναν σκοτεινό δρόμο να περάσει ένα φορτηγο, εκεί που ρόπιαζε η τρίτη του πάτησε με τους αριστερούς τροχούς σε χώματα-λάδια που δεν φαινόντουσαν και έφυγε αριστερά, πάνω σε μια κολώνα και τούμπαρε...! Ευτυχώς το παληκάρι είναι καλά, δεν έπαθε τίποτα και να είναι πάντα καλά...
Σας ερωτώ όμως τώρα: Υπήρχε περίπτωση να πάθει κάτι τέτοιο αν εκείνη τη στιγμή είχε ένα απλό antispin? Ποιος από εσάς δεν θα το ήθελε σε μια τέτοια περίπτωση?
-
ΠΟλύ σωστό το τελευταίο μήνυμα.
Και εγώ είμαι υπερ της ύπαρξης τέτοιων βοηθημάτων, με δυνατότητα αποσύνδεσης για όσους θέλουν.Πάντως, από όλα τα νέα συστήματα, το μοναδικό που δεν μπορώ να ανεχτώ είναι το ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι στα απλά αυτοκίνητα (αυτά που θα μπορούσαν να είχαν πολύ καλύτερο υδραυλικό). Πολύ χαλαρή αίσθηση στα περισσότερα
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
ΠΟλύ σωστό το τελευταίο μήνυμα.
Και εγώ είμαι υπερ της ύπαρξης τέτοιων βοηθημάτων, με δυνατότητα αποσύνδεσης για όσους θέλουν.Και γω μαζί σου είμαι , αρκεί όταν αποσυνδέονται τέτοια συστήματα, το μυαλό μας να είναι συνδεδεμένο και να δέχεται και μα ανταποκρίνεται επαρκώς σε όλα τα ερεθίσματα από εκείνες τις παραμέτρους που μπορούν να επηρεάσουν την οδηγική μας ικανότητα και κρίση και αντίδραση ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ (βλ. δρόμος, αυτοκίνητο, πεζοί, διερχόμενα οχήματα, βιασύνη, επίδειξη, για να μην αναφερθώ και στο αλκοόλ! κλπ).
Δυστυχώς, πολλοί επιθυμούν είτε να μην έχουν τέτοια βοηθήματα όταν τους δίνεται η δυνατότητα, είτε τα απενεργοποιούν για κάθε τυχόν λόγο, αλλά δυστυχώς την αντίστοιχη φύσσα εγρήγορσης στον εγκέφαλό τους ποιος θα την 'κουμπώσει' αν δεν το έχουν μάθει να το κάνουν οι ίδιοι;;;
Αντιλαμβάνεσαι πως αναφέρομαι εν τέλει στην διαφορά του θέλω και μπορώ. Άλλο να θέλω να κάνω κάτι (να απενεργοποιήσω το ESP πχ) και άλλο να μπορώ (να οδηγώ χωρίς ESP).
Δυστυχώς τα πανευρωπαϊκά στατιστικά για τα ατυχήματα έχουν αποδείξει πως το ESP ΔΕΝ μπορούν ή ΔΕΝ πρέπει να απενεργοποιείται, και μιας και η μεγαλύτερη έκταση του Εληνικού οδικού δικτύου δεν επιτρέπει τέτοιες e-λοβοτομές στην νοημοσύνη των αυτοκινήτων μας, ας τις αφήσουμε για συνθήκες πολύ πιο ασφαλείς και ελεγχόμενες για όλους (track days πχ.).
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
ÅíôÜîåé, ôï Ý÷ù êáôáëÜâåé üôé üëïé åäù ìÝóá åßóáóôå ðéëüôïé êáé äåí Ý÷åôå áíÜãêç ôÝôïéåò âëáêåßåò áëëÜ... óêåöôÞêáôå üôé ôï ßäéï áõôïêßíçôï ìðïñåß íá ôï áãïñÜóåé êáé êÜðïéïò ðïõ äåí åßíáé êáé ôüóï êáëüò ïäçãüò üóï åóåßò ðïõ åßóôå ÷åñÜäåò; Êáé ìç ìïõ ðåßôå áò ìçí ôï áãïñÜóåé.. ìðïñåß íá ôï áãïñÜóåé êáé óôçí ôåëéêÞ äéêáßùìÜ ôïõ ôé êÜíåé ìå ôá ëåöôÜ ôïõ. Áñá äåí êáôáëáâáßíù ãéáôß íá ìçí õðÜñ÷åé. Åííïåßôáé âÝâáéá üôé ðñÝðåé íá åßíáé áðåíåñãïðïéïýìåíï, ãéáôß ï ãíþóôçò ïäçãüò -üðùò åóåßò èá èÝëåé íá áðïëáýóåé.. Áðï êåé êáé ðÝñá ôé óáò ðåéñÜæåé íá õðÜñ÷åé ìå ôçí åðéëïãÞ ôçò áðåíåñãïðïßçóçò; ¶ìá èÝëåôå íá áðïëáýóåôå ðéóùêßíçôï üðùò ôá ðáëéÜ ÷ñüíéá ðïõ åóåéò îÝñåôå ãéáôß åßóáóôå êáé ðáëéïõñåò åìðåéñïé ìå ãêñßæá ìáëëéÜ -ãïçôåßá óáí ôï Ñßôóáñíô Ãêçñ, ôüôå áãïñÜóôå ìéá ¶ëöá ÓðÜéíôåñ ôïõ 70 Þ ìéá Âåëüôóå.Êáé óôçí ôåëéêÞ ðïßï áõôïêßíçôï åßíáé ðéï åðéêýíäõíï ?
Áõôü ðïõ Ý÷åé äõíáôüôçôåò , ðåñéïñßæåôáé äßíïíôáò ôçí øåõäáßóèçóç ôçò éêáíüôçôáò åëÝã÷ïõ óôïí üðïéï ÷ñÞóôç ôïõ áöáéñþíôáò ôïõ óéãÜ óéãÜ ôçí áßóèçóç ôïõ êéíäýíïõ Þ Ýíá áõôïêßíçôï ðïõ èá Ý÷åé ôïí ïäçãü ôïõ óôçí ðñßæá íá ìçí êÜíåé ì@@@êéá êáé íá õðïëïãßæåé ôá ÐÁÍÔÁ ðïõ ãßíïíôáé ôñéãýñù ôïõ ?
Áõôü ðùò ôï áíôéìåôùðßæïõìå Þ ôï ðåñéïñßæïõìå(ìå ôá Ýíôïíá ãñÜììáôá) ?
... ìïõ ëåßðïõí ðïëëÜ öñÜãêá ãéá íá ôï áãïñÜóù êáé áêüìá ðåñéóóüôåñç åìðåéñßá & ÷Ýñéá ãéá íá ôï ïäçãÞóù
Åíôåëþò öéëéêÜ
ÃéÜííçò -
Κανένα αυτοκίνητο δεν είναι επικίνδυνο από μόνο του. Ο εγκέφαλος κάθε ανθρώπου το κάνει να είναι είτε εργαλείο απόλαυσης είτε εργαλείο εγκλήματος, είτε το αυτοκίνητο έχει ESP και τα λοιπά συναφή είτε είναι χωρίς τίποτα από τα ηλεκτρουδραυλικά gadget....
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ï ößëïò ðïõ ôñÜêáñå ìå ôï S äåí Ýêáíå êáìéÜ 'êïõëáìÜñá' êáé ôïõ óõíÝâç, ìå ôßðïôá äåí ìðïñþ íá ôïí ðù êïõëü, êÜèå Üëëï. ÐÞãå áðëÜ óå Ýíáí óêïôåéíü äñüìï íá ðåñÜóåé Ýíá öïñôçãï, åêåß ðïõ ñüðéáæå ç ôñßôç ôïõ ðÜôçóå **ìå ôïõò áñéóôåñïýò ôñï÷ïýò óå ÷þìáôá-ëÜäéá ðïõ äåí **öáéíüíôïõóáí êáé Ýöõãå áñéóôåñÜ, ðÜíù óå ìéá êïëþíá êáé ôïýìðáñå...! Åõôõ÷þò ôï ðáëçêÜñé åßíáé êáëÜ, äåí Ýðáèå ôßðïôá êáé íá åßíáé ðÜíôá êáëÜ...
Óáò åñùôþ üìùò ôþñá: ÕðÞñ÷å ðåñßðôùóç íá ðÜèåé êÜôé ôÝôïéï áí åêåßíç ôç óôéãìÞ åß÷å Ýíá áðëü antispin? Ðïéïò áðü åóÜò äåí èá ôï Þèåëå óå ìéá ôÝôïéá ðåñßðôùóç?
Ôïõò áñéóôåñïýò êáé ü÷é ôïõò ðßóù Óå ôÝôïéåò ðåñéðôþóåéò êáíÝíá áõôïêßíçôï Þ çëåêôñïíéêü äåí óå êñáôÜåé óôï äñüìï ìüíï êÜôé ðïõ ëÝãåôáé êáé èá ôï ÷ñåéáæüìïõí ïðïóäÞðïôå êáé åãþ êáé ï êáèÝíáò ìáò
**ÔÕ×Ç ** -
Êáé ãéá íá ìçí ôá ðïëõìáóÜìå
Ïôáí ç Áïõíôé Ýâãáëå Quattro êÜðïéá ìïíôÝëá ôçò áõôÜ ôá ôåôñáêßíçôá ìïíôÝëá åß÷áí ìåãáëýôåñï äåßêôç áôõ÷çìÜôùí áðï ôá áíôßóôïé÷á äéêßíçôá ãéáôß ïé ïäçãïß ôïõò ðßóôåõáí üôé ìðïñïýóáí íá îåðåñÜóïõí ôïõò íüìïõò ôçò ÖõóéêÞò ìå ôçí ôåôñáêßíçóç ...
ÔÅÔÑÁÊÉÍÇÓÇ ðïõ ôïðïèåôÞèçêå ãéá íá êÜíåé ðéï áóöáëÞ ïéêïãåíåéáêÜ áõôïêßíçôá .Åßôå ôï èÝëïõìå åßôå ü÷é ôï ESP êáôïéêïåäñåýåé óôï êåöÜëé ìáò êáé äåí Ý÷åé ó÷Ýóç ìå ôï ðüóï ÷åñÜäåò Þ ü÷é åßìáóôå ....Ç õðåõèõíüôçôá êáé ç áõôïãíùóßá ìåôñÜíå
Êáé åðåéäÞ ðïëëïß äåí ôá ãíùñßæïõí Þ èÝëïõí íá ôá áãíïïýí áò ìåßíåé ï ìðáìðïýëáò ôïõ åðéêßíäõíïõ
Θα έπρεπε το S2000 και παρόμοια αυτοκίνητα να έχει ESP;