-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
στο διάγραμμα των σχέσεων τεχυτήτων του Leon 1.6 σελ. 152 (4Τ Δεκεμβρίου 2005), η τρίτη 'τελιώνει' στα 109 χλμ/ώρα στον κόφτη. Πως λοιπόν έγινε η μέτρηση του 80-110?
Σημειωτέον όλα τα περιοδικά κάνουν λάθη..Μην αναφέρω το τεύχος 381 (22/12/2005) του Auto Motor und Sport που στο τεστ της BMW 316 παραθέτει επιδόσεις κάποιου εντελώς άλλου αυτοκινήτου!εδω το 1,6 ειναι πιο γρηγορο απο το 2000, η σχεση σε πειραξε?
δεν καταλαβες..μιλάω για λάθος στο διάγραμμα των σχέσεων ταχυτήτων στο συγκεκριμένο τεύχος στη συγκεκριμένη σελίδα..Δεν είναι δυνατόν να πάρθηκε μέτρηση 80-110 με 3η αφού η τρίτη τελειώνει στα 109 σύμφωνα με το λανθασμένο διάγραμμα..Για να παρθεί μέτρηση 80-110 με 3η σίγουρα η 3η δεν τελιώνει στα 109..Συνεπώς ή το διάγραμμα των ταχυτήτων είναι λάθος ή η μέτρηση
-
Ένα μεγάλο φάουλ στο 0-100-0:
Γιατί γράψατε 'μην απενεργοποιείτε το ESP στο δρόμο'; Μέχρι τώρα, το μόνο που κάνουν τα κωλοσυστήματα αυτά είναι να βράζουν τα θερμουί των φρένων και να σπάνε τα νεύρα των οδηγών, καταστρέφοντας κάθε απόπειρα τοποθέτησης. Εκτός κι αν θέλετε να μας πείτε ότι είμαστε κουλάδια...
Και αρχίστε να συμπεριφέρεστε λίγο όπως ο Clarkson... Εκτός κι αν φοβάστε την απώλεια διαφήμισης από τις χρεποεταιρείες.
-
Το συγκεκριμένοι άρθρο στο 0-100-0 δεν απευθύνεται σε οδηγούς αγώνων και σε μεγάλους «χεράδες» αλλά στο μέσο οδηγό που ενδιαφέρεται και θέλει να βελτιωθεί έως και να διασκεδάσει με το αμάξι του με κάθε όμως ασφάλεια γιατί το ίδιο αμάξι θα τον πάει και αύριο στη δουλειά του και δεν είναι επίσης διατεθειμένος να το τρέχει κάθε μέρα στα συνεργεία.
-
Τόσα χρόνια χωρίς το ESP γιατί ζούσαμε κι οδηγούσαμε μια χαρά και δε νιώθαμε καθόλου την έλλειψή του; Το να λες 'το περιοδικό δεν απευθύνεται σε 'χεράδες' αλλά σε καθημερινούς οδηγούς' ουσιαστικά είναι ομολογία ότι έχει αλλάξει κατεύθυνση και, αντί να απευθύνεται στον ρέκτη της οδήγησης, σ'αυτόν που θέλει να μάθει και σ'αυτόν που ξέρει και θέλει να βελτιωθεί έτι περαιτέρω, προσανατολίζεται στον αγοραστή των Μπαντζάι 1400 GLX, νομιμοποιώντας επιπλέον τη χρήση (και κατάχρηση) αυτών των συστημάτων για να καλυφθεί το γεγονός ότι ορισμένες εταιρείες δεν ξέρουν να στήνουν αυτοκίνητα και δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να μάθουν αυτό το άθλημα.
-
Αν πρόσεξες το χεράδες είναι σε εισαγωγικά και εννοώ αυτόν που νομίζει ότι ξέρει και δεν καταλαβαίνει ότι ιδίως κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης του ερήμην μάλιστα εκπαιδευτή χρειάζεται οτιδήποτε μπορεί να του δώσει περισσότερη ασφάλεια. Επίσης πιστεύω ότι το περιοδικό πάντα απευθυνόταν σε αυτούς που ενδιαφέρονται για την σωστή ασφαλή και γρήγορη τηρουμένων των αναλογιών οδήγηση και όχι σε μια ολιγομελή κάστα «χεράδων».
Επίσης με πολλά δεν ζούσαμε παλιά. Ούτε ABS ούτε καν ζώνες στα πίσω καθύσματα, ούτε προσκέφαλα κλπ. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να βγάλουμε τους δίσκους και να ξανά βάλουμε ταμπούρα για να είμαστε όπως πρέπει!!!!
-
Τα δισκόφρενα όμως, οι ζώνες ασφαλείας, οι βελτιωμένοι φανοί και το ABS δεν αφαιρούν από τον οδηγό τίποτα από τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Τα μη απενεργοποιούμενα ηεσπί, πιπί, τσιρλί και δε συμμαζεύεται καθιστούν την οδήγηση συνεδρίαση επιτροπής!
Τι εννοώ;
Θες ΕΣΥ να οδηγήσεις το αυτοκίνητο. Θέλει το αυτοκίνητο να πάει εκεί που του ορίζουν οι κανόνες της φυσικής. Θέλουν τα ηλεκτρονικά να το πάνε εκεί που ΑΥΤΑ νομίζουν σωστό και, τελικά, σου επιβάλλονται.
Σόρρυ, αλλά δεν επιτρέπεται περιοδικό που απευθύνεται στους ρέκτες της χαράς της οδήγησης να προτείνει τη μη απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών δικτατόρων. Εδώ θα θυμίσω ένα σχόλιο του Clarkson για κάποιο TVR, το οποίο συνέκρινε με την Porsche της κομμώτριας (Boxster): το αυτοκίνητο αυτό προϋποθέτει ότι ξέρεις να οδηγείς σωστά.
Και κάτι άλλο: με τα ηεσπί ενεργοποιημένα, ΔΕΝ μαθαίνεις να οδηγείς. ΔΕΝ μαθαίνεις να ελέγχεις το όχημα.
-
skullone πεστα!
Κάτω το ESP, Κάτω το υδραυλικό (ή ηλεκτρουδραυλικό ή ηλεκτρικό) τιμόνι, κάτω τα σερβόφρενα, κάτω το ABS (δεν αφαιρεί έλεγχο????) κλπ
Το ESP δεν ειναι για να μάθεις πως ελέγχεται ενα αυτοκίνητο χωρίς αυτό, είναι ενα μέτρο ασφαλείας, πολύ καλό και χρήσιμο κατα τη γνώμη μου.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τα δισκόφρενα όμως, οι ζώνες ασφαλείας, οι βελτιωμένοι φανοί και το ABS δεν αφαιρούν από τον οδηγό τίποτα από τον έλεγχο του αυτοκινήτου. **Τα μη απενεργοποιούμενα ηεσπί, πιπί, τσιρλί και δε συμμαζεύεται καθιστούν την οδήγηση συνεδρίαση επιτροπής! **Τι εννοώ;
Θες ΕΣΥ να οδηγήσεις το αυτοκίνητο. Θέλει το αυτοκίνητο να πάει εκεί που του ορίζουν οι κανόνες της φυσικής. Θέλουν τα ηλεκτρονικά να το πάνε εκεί που ΑΥΤΑ νομίζουν σωστό και, τελικά, σου επιβάλλονται.
Σόρρυ, αλλά δεν επιτρέπεται περιοδικό που απευθύνεται στους ρέκτες της χαράς της οδήγησης να προτείνει τη μη απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών δικτατόρων. Εδώ θα θυμίσω ένα σχόλιο του Clarkson για κάποιο TVR, το οποίο συνέκρινε με την Porsche της κομμώτριας (Boxster): το αυτοκίνητο αυτό προϋποθέτει ότι ξέρεις να οδηγείς σωστά.
Και κάτι άλλο: με τα ηεσπί ενεργοποιημένα, ΔΕΝ μαθαίνεις να οδηγείς. ΔΕΝ μαθαίνεις να ελέγχεις το όχημα.
Γι' αυτό δεν πήρα Alfa, δεν θα μάθαινα να οδηγώ ούτε και να ελέγχω το όχημα. Βέβαια οι Alfa είναι στο απυρόβλητο (όπως και αρκετά γαλλικά πλέον που έχουν μόνιμα ηλεκτρονικά), αλλά αντίστοιχα οι Merc, στην πυρά ε;
όταν θες να ακολουθείς μία γραμμή να την ακολουθείς παντού, αν φυσικά σε αφήνουν οι προκαταλήψεις να δεις μπροστά σου
-
Τι σχέση έχει τώρα η (+|ζ);
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
... (+|ζ)...Tι σημαινει αυτο;
-
Το σήμα με το σταυρό και το φίδι είναι βρε!!!
-
Παντως εγω που δεν ανηκω στους πραγματικους οδηγους εχω βρει πολυ βολικο το ABS (34.000χλμ και δεν τα εχω κανει πλακε παρολα τα οριακα φρεναρισματα που κανω τα ελαστικα μου),το ESP μου εχει ενεργοποιηθει 2 φορες (ηθελημενα) σε 44.000χλμ με ταρζανιες (αφου απορουσα αν λειτουργει),το ηλεκτρικο τιμονι ειναι πολυ βολικο και ξεκουραστο(το city mode δεν το χρησιμοποιω)και αφαιρει λιγοτερη δυναμη απο την μηχανη,το Hill Holder με γλυτωνει απο το φαγωμα του δισκου στις ανηφορες.Αλλα επαναλαμβανω οτι ανηκω στους αυτοκινουμενους και οχι στους επαΐοντες οδηγους,αυτους που μονο πισωκινητο αυτοκινητο αγοραζουν γιατι πηγαινουν μονο με τις παντες.Μπορει βεβαια χωρις ολα αυτα να τα βοηθηματα να ημουν πιο σκληραγωγημενος ως οδηγος ως ανδρας ως ανθρωπος βρε παιδι μου!!!
Εντιτ:Εχω και ASR!!!Γλυτωνω και τα χαζοσπιναρισματα!!!
Παντως σε μια παλια ψηφοφορια ειχα πει οτι θα ηθελα να ειναι ολα αυτα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα απενεργοποιουμενα,τωρα που τα εχω δοκιμασει δεν με πειραζει καθολου.Μπορει και να γερασα και να βαριεμαι -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το σήμα με το σταυρό και το φίδι είναι βρε!!!
Απο φαντασια 0 -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Παντως εγω που δεν ανηκω στους πραγματικους οδηγους εχω βρει πολυ βολικο το ABS (34.000χλμ και δεν τα εχω κανει πλακε παρολα τα οριακα φρεναρισματα που κανω τα ελαστικα μου),το ESP μου εχει ενεργοποιηθει 2 φορες (ηθελημενα) σε 44.000χλμ με ταρζανιες (αφου απορουσα αν λειτουργει),το ηλεκτρικο τιμονι ειναι πολυ βολικο και ξεκουραστο(το city mode δεν το χρησιμοποιω)και αφαιρει λιγοτερη δυναμη απο την μηχανη,το Hill Holder με γλυτωνει απο το φαγωμα του δισκου στις ανηφορες.Αλλα επαναλαμβανω οτι ανηκω στους αυτοκινουμενους και οχι στους επαΐοντες οδηγους,αυτους που μονο πισωκινητο αυτοκινητο αγοραζουν γιατι πηγαινουν μονο με τις παντες.Μπορει βεβαια χωρις ολα αυτα να τα βοηθηματα να ημουν πιο σκληραγωγημενος ως οδηγος ως ανδρας ως ανθρωπος βρε παιδι μου!!!Εντιτ:Εχω και ASR!!!Γλυτωνω και τα χαζοσπιναρισματα!!!
Παντως σε μια παλια ψηφοφορια ειχα πει οτι θα ηθελα να ειναι ολα αυτα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα απενεργοποιουμενα,τωρα που τα εχω δοκιμασει δεν με πειραζει καθολου.Μπορει και να γερασα και να βαριεμαιΣυμφωνώ απολύτως!
Το ABS σώζει ζωές, λαμαρίνες και νεύρα από ασφαλιστικές. Το TCS (ASR) σώζει από λάστιχα, και αν θέλεις να παίξεις, τις περισσότερες φορές είναι απενεργοποιούμενο. Το ESP δεν το έχω ζήσει (δυστυχώς), οπότε δεν απαντώ. Το τιμόνι σε λίγες μέρες συνηθίζεται (αλλά δεν κατάλαβα τη διαφορά στην απώλεια ιπποδύναμης), το Hill Holder επίσης δεν το έχω ζήσει, αλλά δεν νομίζω να στερεί οδηγική απόλαυση. Πιστεύω ότι αν το αυτοκίνητο σε προδιαθέτει, όλα αυτά μπορείς να τα παρακάμψεις. Και αν δεν ταιριάζουν σε μερικούς που μάθανε σε Mustang του '65 (pun intended), σίγουρα δεν επηρεάζουν μια μεγάλη ομάδα οδηγών που απλά κινούνται κάπως γρήγορα.Για τη φαντασία, πολύ ωραία τα emoticon!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Τι σχέση έχει τώρα η (+|ζ);Ότι μας εχετε πρηξει με την +/ζ και την οδηγική απόλαυση....
Σου φτάνει σαν εξηγηση; -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Τι σχέση έχει τώρα η (+|ζ);
Ότι μας εχετε πρηξει με την +/ζ και την οδηγική απόλαυση....
Σου φτάνει σαν εξηγηση;Δε μου λες, το όχημα στο avatar σου εχει ESP?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Δε μου λες, το όχημα στο avatar σου εχει ESP?
στα τεσσερα μπροστά έχει OPLI, και δεν απενεργοποείται!
Παρόλα αυτά προσφέρει στιγμές άπειρης οδηγικής απόλαυσης! -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Τι σχέση έχει τώρα η (+|ζ);
Ότι μας εχετε πρηξει με την +/ζ και την οδηγική απόλαυση....
Σου φτάνει σαν εξηγηση;Όχι.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εδώ θα θυμίσω ένα σχόλιο του Clarkson για κάποιο TVR, το οποίο συνέκρινε με την Porsche της κομμώτριας (Boxster): το αυτοκίνητο αυτό προϋποθέτει ότι ξέρεις να οδηγείς σωστά.Καλός, χρυσός και άγιος ο Clarkson, αλλά φτάνει με τη θεοποίηση. Στο τεστ του Sagaris, παρεμπιπτόντως, έλεγε ότι αυτό ήταν το πρώτο TVR που οδηγούσε που δεν του έδινε την αίσθηση ότι θέλει να σε σκοτώσει.
Το επιχειρηματολογείν δια του απομονώνειν δεν αποδίδει πάντα
-
Δεν τον θεοποιώ. Απλώς τον παραδέχομαι πολύ περισσότερο απ'όσους μασάνε τα λόγια τους φοβούμενοι μη χάσουν τη διαφήμιση των αντιπροσωπειών.
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό