-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ο δαίμων ζει και βασιλεύει . Τα 1600άρια έγιναν σούπερ cars στο 0-100.
Α και τιμή του renault clio 1.5 diesel έχει ανέβει στα 17,000e σχεδόν.Κατά λάθος μπήκε το 0-80 στη θέση του 0-100 στον πίνακα
Τα σωστά μηδέν-εκατά είναι
Peugeot RCZ THP200: 7,6 δλ.
Mini JCW: 7,0 δλ. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Μόλις διάβασα το αφιέρωμα στην υγραεριοκίνηση. Πολύ καλή δουλειά από το περιοδικό, με ικανοποίησε απόλυτα.Μηπως ηταν ιδιο απο το Auto Agapao VW?? (δλδ Αutobild).
Γινεται να γινει καμια δοκιμη με το Renault Fluence??? -
Ενδιαφέρον τεύχος το 490. Καλά, εκτός των άλλων,'Στα Μετέωρα με BMW 1M Coupe & Ford Focus RS', και η δοκιμή ενεργητικής ασφάλειας στη σελ. 86.
Απουσιάζει το κείμενο του Κ.Κ. στο 'Εν Λευκώ', ενώ γράφει ότι 'κάνει χρήση αναρρωτικής άδειας'. Εύχομαι να είναι περαστικά.
Καλό καλοκαίρι.
Jacob
-
πάντως με το θέμα με τα πρακτορεία τύπου το τεύχος δεν υπάρχει παντού στην Αθήνα...
-
Σχετικά με την κυκλοφορία του τεύχους Ιουλίου:
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=13198... που μας στενοχωρεί πολύ, γιατί το τεύχος έχει ΠΟΛΛΗ δουλειά μέσα
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Α και τιμή του renault clio 1.5 diesel έχει ανέβει στα 17,000e σχεδόν.
Σωστή είναι. Για την ακρίβεια με μεταβίβαση, πινακίδες και pdi πάει κάπου στα 17.500...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σχετικά με την κυκλοφορία του τεύχους Ιουλίου:
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=13198... που μας στενοχωρεί πολύ, γιατί το τεύχος έχει ΠΟΛΛΗ δουλειά μέσα
- Ποιό ακριβώς είναι το πρόβλημα ?
- Δεν κατάλαβα τι θέλει να πει ο ποιητής ? Αν είσαι στο υπόλοιπο Αττικής μπορείς να βρεις τους 4Τ που ? Ή: Αν είσαι που στην Αττική μπορείς να τους βρεις στα Σπάτα κτλ. ? (πχ. στα Νότια Προάστια έχει ?)
-
Δυτική Θεσσαλονίκη πάντως υπάρχει πρόβλημα. Το απόγευμα που θα γυρίσω σπίτι στα ανατολικά, θα κάνω μια προσπάθεια ακόμα να βρω το περιοδικό.
EDIT: Ευρέθη τελικά στο Ρύσιο... κοντά στην πίστα καρτ που έγινε και η εκδήλωση του περιοδικού.
-
Οι 'χαμένες' τιμές 0-100 εθεάθησαν λίγο πιο πάνω να κάνουν παρέα με τις εκπομπές CO2.
-
θα το πάρω από Ραφήνα μια και θα βρεθώ εκεί σήμερα τυχαία...
-
Ποτε θα μπει στο http://www.4troxoi.gr ο διαγωνισμος για το scooter της Peugeot;
-
Μια πρόταση για το σάιτ του αρχείου:
Μπορείτε να βάλετε στην αρχική, στατική σελίδα (http://library.techlink.gr/4t/) ένα λινκ για την αναζήτηση;
Ως έχει, πρέπει να μπεις σε ένα οποιαδήποτε τεύχος και από εκεί να πατήσει Αναζήτηση. Απλά αντιγράψτε με το χέρι το λινκ από αυτό το frame: http://library.techlink.gr/4t/issue-article-menu.htm.Ευχαριστώ!
-
Στο τρεχων τευχος, υπαρχουν καποια θεματακια λιγο που το ξεφυλλισα:
-Το RCZ και το Cooper κανουν 0-100 σε 5''; Κατι εχει λαθος εκει.
-Στο συγκριτικο DS4, Mini, Alfa, πανω αριστερα στην μια σελιδα λεει: συγκριτικο C4, Leon, Auris (νομιζω). -
Πάντως μου έκανε εντύπωση η μη ύπαρξη editorial από τον Κ.Κ. λόγω άδειας! Δεν τα συνηθίζει αυτά ο 'δάσκαλος'!
-
'Χορταστικο', το εξωφυλλο του Αυγουστου, αλλα ακομα πιο πολυ το περιεχομενο.
Μπραβο στους συντελεστες του περιοδικου, να λεμε και τα καλα οταν συμβαινουν, οχι μονο τα αρνητικα.
Εξαιρετικη η -συγκριτικη- παρουσιαση με την 1M στα Μετεωρα, αλλα και η αναφορα στον...παππου της, την M3 E30.
Eπισης, το ιδιο καλογραμμενα τα υπολοιπα συγκριτικα, και ιδιαιτερα ευστοχο, επικαιρο και με χρησιμα παραδειγματα, το αφιερωμα για την υγραεριοκινηση, αλλα και το τεχνικο αφιερωμα στα Διαφορικα περιορισμενης ολισθησης.
Αν θα επρεπε να γκρινιαξω για κατι, θα ηταν η απουσια ενος πληρους πινακα, τουλαχιστον για τις προδιαγραφες-επιδοσεις της 1M, οπως υπαρχουν πχ στο συγκριτικο RCZ vs JCW.
Περα επισης απο την αναφορα που εγινε και πιο πριν για το λαθακι στα 0-100Km/h του συγκριτικου (RCZ vs JCW),
-ισχυει το 7 εναντι 7,6 που αναγραφεται στο αρθρο, ή προσθετουμε 2sec στο 5,3 και 5,1 του πινακα?-, θα ηθελα να ρωτησω σχετικα με το αρθρο της 1M (σελ 50 14η σειρα) αν φοραει αυτουσια την αναρτηση της τωρινης ή της προηγουμενης γενιας Μ3, και αντιστοιχα αξονες-διαφορικο. (αν δεν κανω λαθος το Μ-diff με μεταβλητο ποσοστο εμπλοκης, πρωτοεμφανιστηκε στην Ε46 Μ3, και απεκτησε ηλεκτρονικο ελεγχο μεσω του E-diff πλεον στην Ε92 Μ3?).
Τελος στους πινακες τεχνικων χαρακτηριστικων & εξοπλισμου, δεν εμφανισζονται σε καποιες μαρκες, ολα τα -εργοστασιακα- διαθεσιμα μοντελα εξοπλισμου (πχ Giulietta 170 distinctive) , αλλα ουτε και οι αντιστοιχες τιμες με αποσυρση. -
Μπλαστερστερν, είναι τόσο ωραίο το 200αρι RCZ; Το λέγανε και έξω αλλά δεν το πίστευα.
Sent from my MB860 using smoke signals.
-
Ένα ενδιαφέρον θέμα στο τεύχος Ιουλίου 2011 των 4Τ είναι η δοκιμή ενεργητικής ασφάλειας, στις σελ. 86-94. Γράφω παρακάτω μόνο για τις επιδόσεις, επειδή στο άρθρο αναφέρονται και οι δοκιμασίες σλάλομ & αλλαγής λωρίδας, που επίσης έχουν ενδιαφέρον.
Η υπεροχή στις ρεπρίζ του τούρμπο κινητήρα του Ford C-Max 1.6T σε σχέση με το Kia Sportage 1.6 GDi και το Toyota Avensis 1.6 είναι εμφανέστατη, ιδίως όταν τα αυτοκίνητα είναι φορτωμένα.
Αναμενόμενο, θα πει κάποιος, αλλά να πραγματοποιεί μόνο με τον οδηγό το Ford C-Max 1.6T το προσπέρασμα 80-110 χλμ./ώρα με 4η σε 124,4 μέτρα, ενώ το Toyota Avensis 1.6 να χρειάζεται 242,9 μέτρα, είναι πολύ μεγάλη διαφορά. Φορτωμένα η διαφορά είναι τεράστια.
Jacob
-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Ένα ενδιαφέρον θέμα στο τεύχος Ιουλίου 2011 των 4Τ είναι η δοκιμή ενεργητικής ασφάλειας, στις σελ. 86-94. Γράφω παρακάτω μόνο για τις επιδόσεις, επειδή στο άρθρο αναφέρονται και οι δοκιμασίες σλάλομ & αλλαγής λωρίδας, που επίσης έχουν ενδιαφέρον.Η υπεροχή στις ρεπρίζ του τούρμπο κινητήρα του Ford C-Max 1.6T σε σχέση με το Kia Sportage 1.6 GDi και το Toyota Avensis 1.6 είναι εμφανέστατη, ιδίως όταν τα αυτοκίνητα είναι φορτωμένα.
Αναμενόμενο, θα πει κάποιος, αλλά να πραγματοποιεί μόνο με τον οδηγό το Ford C-Max 1.6T το προσπέρασμα 80-110 χλμ./ώρα με 4η σε 124,4 μέτρα, ενώ το Toyota Avensis 1.6 να χρειάζεται 242,9 μέτρα, είναι πολύ μεγάλη διαφορά. Φορτωμένα η διαφορά είναι τεράστια.
Jacob
Όντως κ εγώ κουφάφηκα με αυτή τη διαφορά!! Τη μισή απόσταση κ το φορντ είναι κ πιο βαρύ, κ με ίδιες ή πιο μακριες σχεσεις!
πραγματικά απορώ με κάτι γνωστους μου που ενώ κάνουν τεστ ντραιβ για να αγοράσουν αμαξι, τελικά αποφευγουν τα νεα τουρμπομοτερια για να μη τους χαλάσει το τουρμπο που καιει κ πολύ βενζίνη ή γιατί τα ατμοσφαιρικά ψηλά γ@μανε ενώ τα τουρμπο ψοφάνε
Το περιοδικό τονίζει πάντως με κάθε ευκαιρία κ 'όσο μπορεί'...ΠΑΡΤΕ ΤΟΥΡΜΠΟ -
Πολύ μονόπλευρη αυτή η προσέγγιση, και μάλιστα για πολλούς λόγους.
Καταρχήν τα αυτοκίνητα έχουν διαφορετική ιπποδύναμη. Και τι πάει να πει με 4η? Αν έβαζαν 3η το Άβε ή το ΚΙΛ, τι θα γινόταν, που θα πήγαινε η διαφορά?
Και στο φινάλε τα συμπεράσματα ότι το Α όχημα έχει καλύτερη ενεργητική ασφάλεια από το Β επειδή έχει περισσότερο γκάζι είναι εντελώς άστοχα.
Αφήστε που μόλις την προηγούμενη εβδομάδα διάβαζα ένα άρθρο του IIHS που έλεγε ότι τα αυτοκίνητα που εμπλέκονται περισσότερο σε ατυχήματα παγκοσμίως, είναι αυτά με μικρό σχετικά μέγεθος και μεγάλη σχετικά ιπποδύναμη. Εντελώς συμπτωματικά, αν ένα τέτοιο αυτοκίνητο ελάμβανε μέρος στο προαναφερθέν συγκριτικό, απλώς θα θριάμβευε .
Πως? Μήπως κάνω λάθος?
Για τους συντάκτες που προτρέπουν πάρτε τούρμπο, δεν σχολιάζω πολύ παραπέρα. Εγώ στη θέση τους θα έλεγα πάρτε αυτό που σας κάνει.Εν κατακλείδι :
Ο γιαλός δεν είναι στραβός, εμείς στραβά αρμενίζουμε. Την συνολική ενεργητική ασφάλεια ενός οχήματος, γιατί αυτό μετράει ως προς αυτό το σκέλος της ασφαλούς μετακίνησης με οποιοδήποτε όχημα, την κάνει ο συνδυασμός του οδηγού του και του αυτοκινήτου. Το πρώτο συνθετικό έχει ΜΑΚΡΑΝ το μεγαλύτερο συντελεστή βαρύτητας.
Ο οδηγός που ξέρει να κρατάει σωστά το τιμόνι, ήτοι να μην ξεπερνάει τα όρια τα δικά του, του δρόμου, του οχήματος, της περιρρέουσας κίνησης και των περιθωρίων που αυτή του παρέχει, έχει κάνει το πιο σημαντικό και κεφαλαιώδες βήμα για την ενεργητική ασφάλειά του. Τα υπόλοιπα είναι πολύ τριτεύοντα. -
Οπότε ένα αυτοκίνητο 150 ίππων είναι ταχύτερο από ένα 130; Τζιμάνια αυτά τα παιδιά...
ΥΓ: Το 80-110 με 4η πέφτει στην τουρμποροπή, ενώ τα ατμοσφαιρικά πρέπει να δουλέψουν ψηλά για να αποδόσουν. Πάντως πολλά τούρμπο ψοφάνε ψηλά...
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό