-
Ο χρήστης meco έγραψε:
To A4 ήταν πιο γρήγορο μόνο σε επιταχύνσεις από στάση προφανώς λόγω τετρακίνησης (=καλύτερη εκκίνηση) και επιπλεόν πιάνει τα 100 με 2α οπότε γλυτώνει μία αλλαγή.
Αν προσέξεις τις ρεπρίζ, το Α4 είναι πολύ πίσω σε σχέση με το Golf λόγω βάρους και μακρύτερου κιβωτίου.Για τη μεγαλύτερη ροπή στους τροχούς του Α4 (0,7 κιλά) μιλάω περισσότερο, αλλά και τη σχετικά μικρή διαφορά ίππων.
Τα 100 οριακά τα πιάνει με 2α το Α4
-
Ας μην μπερδεύουμε το γιαπωνέζικο με το ευρωπαϊκό Civic Τype R γιατί το 'εκεί' είχε ανέκαθεν μπλοκέ, από την προηγούμενη έκδοση, όπως και 215 ίππους.
Πάντως επίσημη απάντηση δεν έχει δοθεί ακόμη από κάποιον των 4Τ και ανησυχώ.
Μήπως λείπουν ακόμη για Χριστούγεννα? Δημόσιο το κάναμε?Υπάρχει ήδη σε συγκριτικό ανάμεσα σε TTquattro και Μιtsu Evo VI στο τεύχος Μαΐου 2000.
Ορίστε και το URL...Α ρε Λακαφώση... μας λείπεις....
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Υπάρχει ήδη σε συγκριτικό ανάμεσα σε TTquattro και Μιtsu Evo VI στο τεύχος Μαΐου 2000.
Ορίστε και το URL...Α ρε Λακαφώση... μας λείπεις....
Ήθελα να το επισημάνω και εγώ, ειδικά για την αναφορά στο ΤΤ, αλλά αφού το έκανες εσύ το ίδιο κάνει...
Όσο για το μπλοκέ:
Σχετικά με την ύπαρξη μπλοκέ διαφορικού στο Type-R: Πριν 2-3 εβδομάδες πήγα στο Σαρακάκη και ρώτησα σχετικά. Η απάντηση ήταν οτι η νέα έκδοση (facelift) που έρχεται στην Ελλαδα διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD).
-
by the way ο λακαφωσης που βρισκεται???
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Ας μην μπερδεύουμε το γιαπωνέζικο με το ευρωπαϊκό Civic Τype R γιατί το 'εκεί' είχε ανέκαθεν μπλοκέ, από την προηγούμενη έκδοση, όπως και 215 ίππους.Πάντως επίσημη απάντηση δεν έχει δοθεί ακόμη από κάποιον των 4Τ και ανησυχώ.
Μήπως λείπουν ακόμη για Χριστούγεννα? Δημόσιο το κάναμε?Υπάρχει ήδη σε συγκριτικό ανάμεσα σε TTquattro και Μιtsu Evo VI στο τεύχος Μαΐου 2000.
Ορίστε και το URL...Α ρε Λακαφώση... μας λείπεις....
Καλημέρα,
αν έχω καταλάβει καλά όι απορία σας είναι αν το νέο Type-R έχει 215 ίππους η όχι. Θα σας παραπέμψω στη σχετική δυναμομέτρηση όπου τα όποια συμπεράσματά σας μπορούν να βγουν από την σύγκριση με το Golf που επισήμως ανακοινώνεται να έχει 200 ίππους. Η παρουσία του μπλοκέ θα μπορούσε να δικαιολογήσει μια επιπλέον απώλεια 15 ίππων, ωστόσο οι Honda αναφέρει ότι η μοναδική διαφοροποίηση του νέου κινητήρα σε σχέση με τον παλιό έγκειται στο ελαφρύτερο βολάν του στροφάλου, γεγονός που δεν αποτελεί 'πηγή' ίππων. Ελπίζω να σας κάλυψα...
By the way οι οποιεσδήποτε συγκρίσεις με το δημόσιο μάλλον μας πληγώνουν, μακάρι να δουλέυαμε έστω και 25% μόνο παραπάνω από ένα δημόσιο υπάλληλο, αλλά φοβάμαι ότι κάποιες στιγμές ξεπερνάμε και το 100%... -
H απορία κ.Φούκη έχει να κάνει με το αν η νέα έκδοση έχει επιβεβαιωμένα LSD,όπως αναφέρεται στο περιοδικό ή είναι όπως η προηγούμενη που δεν είχε..
Ούτως ή άλλως ευχαριστούμε για τις διευκρινίσεις.. -
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
H απορία κ.Φούκη έχει να κάνει με το αν η νέα έκδοση έχει επιβεβαιωμένα LSD,όπως αναφέρεται στο περιοδικό ή είναι όπως η προηγούμενη που δεν είχε..
Ούτως ή άλλως ευχαριστούμε για τις διευκρινίσεις..Η συγκεκριμένη έκδοση που είχαμε στα χέρια μας είχε (μερικά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Type-R θα έπειθαν οποιονδήποτε) και αυτό κατά πάσα πιθανότητα θα ισχύει με όλα τα κομμάτια που θα πουληθούν. Από εκεί και πέρα και η προηγούμενη γενιά είχε, αν και στο βαθμό που γνωρίζω, καποια κομμάτια που πουλήθηκαν στην αρχή ήταν χωρί μπλοκέ.
-
Ο χρήστης KF έγραψε:
H απορία κ.Φούκη έχει να κάνει με το αν η νέα έκδοση έχει επιβεβαιωμένα LSD,όπως αναφέρεται στο περιοδικό ή είναι όπως η προηγούμενη που δεν είχε..
Ούτως ή άλλως ευχαριστούμε για τις διευκρινίσεις..Η συγκεκριμένη έκδοση που είχαμε στα χέρια μας είχε (μερικά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Type-R θα έπειθαν οποιονδήποτε) και αυτό κατά πάσα πιθανότητα θα ισχύει με όλα τα κομμάτια που θα πουληθούν. Από εκεί και πέρα και η προηγούμενη γενιά είχε, αν και στο βαθμό που γνωρίζω, καποια κομμάτια που πουλήθηκαν στην αρχή ήταν χωρί μπλοκέ.
περίεργο ακούγεται... Δηλαδή άλλα κομμάτια βγαίνουν από το εργοστάσιο με μπλοκέ και άλλα χωρίς?
-
Συμφωνώ με την επισήμανση του ililias στην 1η σελίδα, περί κώδικα επικοινωνίας. Νιώθεις σαν παιδάκι έξω από την παρέα...
-
Ημερολόγιο δεν θα υπάρξει αυτή τη χρονιά? Κακομάθαμε!
-
Και πάλι το 0-100-0 ήταν πολύ ενδιαφέρον και αρχίζει προσωπικά να γίνεται το πρώτο, μετά Pilot, θέμα του περιοδικού.
Μια ερώτηση για την επέμβαση στο turbo του Sti που πιθανόν να ξεφεύγει από τα όρια ενός άρθρου αυτοκινητιστικού περιοδικού:
H αλλαγή των παραμέτρων λειτουργίας του συμπιεστή συνοδεύτηκε από surge test και την 'χάραξη' της γραμμής ασφαλούς λειτουργίας ?
Επίσης η αφαίρεση του MAF (αντικατάσταση με MAP), αφήνει κάποια ερωτηματικά και μια λεπτομερέστερη τεκμηρίωση από το βελτιωτή θα ήταν
ευπρόσδεκτη.Συνεχίστε την πολύ καλή (και χαμηλών τόνων) δουλειά.
Γιάννης
-
στο θεμα με τα μικρα GTi (καλογραμμενο το αρθρο) εκει που μιλαει γενικως για την οδικη συμπεριφορα του μινι........υποστροφη ισχυος επρεπε να λεει και οχι υπερστροφη
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Ημερολόγιο δεν θα υπάρξει αυτή τη χρονιά? Κακομάθαμε!Υπάρχει Νίκο...στον τεύχος Φεβρουαρίου!
-
Πολυ ωραιο και προτοτυπο το αρθρο για τα συνεργεια και την αποτελεσματικοτητα τους,περιμενω και την συνεχεια.
Στο προηγουμενο τευχος πολυ καλο το αρθρο για τις βασικες εκδοσεις των αυτοκινητων ,την διαθεσιμοτητα και την πραγματικη τιμη τους.Αν προχωρουσατε και στο τι γινεται στις χρηματοδοτησεις θα επεφταν πολλα γελια . -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ημερολόγιο δεν θα υπάρξει αυτή τη χρονιά? Κακομάθαμε!
Υπάρχει Νίκο...στον τεύχος Φεβρουαρίου!
Εννοούσα κανονικό ημερολόγιο, όχι το αφισοειδές αγωνιστικό.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Εννοούσα κανονικό ημερολόγιο, όχι το αφισοειδές αγωνιστικό.
Που να το κρεμας ρε συ ???? Στη σκοπια η στα μαγειρεια ?
-
Πάντως το τελευταίο τεύχος δεν μου πολυ άρεσε...
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Πάντως το τελευταίο τεύχος δεν μου πολυ άρεσε...Πιστύω πως δεν έχει κάτι το κακό στα άρθρα του απλώς μου φάνηκε μικρό...
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Πάντως το τελευταίο τεύχος δεν μου πολυ άρεσε...
Πιστύω πως δεν έχει κάτι το κακό στα άρθρα του απλώς μου φάνηκε μικρό...
Κι εμένα μου φάνηκε μικρό...ενσωματώθηκε και το 0-100-0 και παρόλα αυτά...
-
Εγώ συνεχίζω πάλι να νιώθω άσχημα για τον διαγωνισμό για το Gti της χρονιάς... Anyway...
Και το κουπόνι συμμετοχής... Χάθηκε ο κόσμος να έχει καμία διαφήμιση από πίσω και όχι την αρχή του άρθρου;;;
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό