Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 248
    • 249
    • 9 / 249
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4980
    17446
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Ο χρήστης meco έγραψε:
      To A4 ήταν πιο γρήγορο μόνο σε επιταχύνσεις από στάση προφανώς λόγω τετρακίνησης (=καλύτερη εκκίνηση) και επιπλεόν πιάνει τα 100 με 2α οπότε γλυτώνει μία αλλαγή.
      Αν προσέξεις τις ρεπρίζ, το Α4 είναι πολύ πίσω σε σχέση με το Golf λόγω βάρους και μακρύτερου κιβωτίου.

      Για τη μεγαλύτερη ροπή στους τροχούς του Α4 (0,7 κιλά) μιλάω περισσότερο, αλλά και τη σχετικά μικρή διαφορά ίππων.

      Τα 100 οριακά τα πιάνει με 2α το Α4

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        agalanop last edited by

        Ας μην μπερδεύουμε το γιαπωνέζικο με το ευρωπαϊκό Civic Τype R γιατί το 'εκεί' είχε ανέκαθεν μπλοκέ, από την προηγούμενη έκδοση, όπως και 215 ίππους.

        Πάντως επίσημη απάντηση δεν έχει δοθεί ακόμη από κάποιον των 4Τ και ανησυχώ.
        Μήπως λείπουν ακόμη για Χριστούγεννα? Δημόσιο το κάναμε?

        Υπάρχει ήδη σε συγκριτικό ανάμεσα σε TTquattro και Μιtsu Evo VI στο τεύχος Μαΐου 2000.
        Ορίστε και το URL...

        Α ρε Λακαφώση... μας λείπεις....

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • M
          meco last edited by

          Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:

          Υπάρχει ήδη σε συγκριτικό ανάμεσα σε TTquattro και Μιtsu Evo VI στο τεύχος Μαΐου 2000.
          Ορίστε και το URL...

          Α ρε Λακαφώση... μας λείπεις....

          Ήθελα να το επισημάνω και εγώ, ειδικά για την αναφορά στο ΤΤ, αλλά αφού το έκανες εσύ το ίδιο κάνει...

          Όσο για το μπλοκέ:

          Σχετικά με την ύπαρξη μπλοκέ διαφορικού στο Type-R: Πριν 2-3 εβδομάδες πήγα στο Σαρακάκη και ρώτησα σχετικά. Η απάντηση ήταν οτι η νέα έκδοση (facelift) που έρχεται στην Ελλαδα διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            by the way ο λακαφωσης που βρισκεται???

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kf last edited by

              Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
              Ας μην μπερδεύουμε το γιαπωνέζικο με το ευρωπαϊκό Civic Τype R γιατί το 'εκεί' είχε ανέκαθεν μπλοκέ, από την προηγούμενη έκδοση, όπως και 215 ίππους.

              Πάντως επίσημη απάντηση δεν έχει δοθεί ακόμη από κάποιον των 4Τ και ανησυχώ.
              Μήπως λείπουν ακόμη για Χριστούγεννα? Δημόσιο το κάναμε?

              Υπάρχει ήδη σε συγκριτικό ανάμεσα σε TTquattro και Μιtsu Evo VI στο τεύχος Μαΐου 2000.
              Ορίστε και το URL...

              Α ρε Λακαφώση... μας λείπεις....

              Καλημέρα,
              αν έχω καταλάβει καλά όι απορία σας είναι αν το νέο Type-R έχει 215 ίππους η όχι. Θα σας παραπέμψω στη σχετική δυναμομέτρηση όπου τα όποια συμπεράσματά σας μπορούν να βγουν από την σύγκριση με το Golf που επισήμως ανακοινώνεται να έχει 200 ίππους. Η παρουσία του μπλοκέ θα μπορούσε να δικαιολογήσει μια επιπλέον απώλεια 15 ίππων, ωστόσο οι Honda αναφέρει ότι η μοναδική διαφοροποίηση του νέου κινητήρα σε σχέση με τον παλιό έγκειται στο ελαφρύτερο βολάν του στροφάλου, γεγονός που δεν αποτελεί 'πηγή' ίππων. Ελπίζω να σας κάλυψα...
              By the way οι οποιεσδήποτε συγκρίσεις με το δημόσιο μάλλον μας πληγώνουν, μακάρι να δουλέυαμε έστω και 25% μόνο παραπάνω από ένα δημόσιο υπάλληλο, αλλά φοβάμαι ότι κάποιες στιγμές ξεπερνάμε και το 100%...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tsilis last edited by

                H απορία κ.Φούκη έχει να κάνει με το αν η νέα έκδοση έχει επιβεβαιωμένα LSD,όπως αναφέρεται στο περιοδικό ή είναι όπως η προηγούμενη που δεν είχε..
                Ούτως ή άλλως ευχαριστούμε για τις διευκρινίσεις..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kf last edited by

                  Ο χρήστης tsilis έγραψε:
                  H απορία κ.Φούκη έχει να κάνει με το αν η νέα έκδοση έχει επιβεβαιωμένα LSD,όπως αναφέρεται στο περιοδικό ή είναι όπως η προηγούμενη που δεν είχε..
                  Ούτως ή άλλως ευχαριστούμε για τις διευκρινίσεις..

                  Η συγκεκριμένη έκδοση που είχαμε στα χέρια μας είχε (μερικά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Type-R θα έπειθαν οποιονδήποτε) και αυτό κατά πάσα πιθανότητα θα ισχύει με όλα τα κομμάτια που θα πουληθούν. Από εκεί και πέρα και η προηγούμενη γενιά είχε, αν και στο βαθμό που γνωρίζω, καποια κομμάτια που πουλήθηκαν στην αρχή ήταν χωρί μπλοκέ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης KF έγραψε:

                    H απορία κ.Φούκη έχει να κάνει με το αν η νέα έκδοση έχει επιβεβαιωμένα LSD,όπως αναφέρεται στο περιοδικό ή είναι όπως η προηγούμενη που δεν είχε..
                    Ούτως ή άλλως ευχαριστούμε για τις διευκρινίσεις..

                    Η συγκεκριμένη έκδοση που είχαμε στα χέρια μας είχε (μερικά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Type-R θα έπειθαν οποιονδήποτε) και αυτό κατά πάσα πιθανότητα θα ισχύει με όλα τα κομμάτια που θα πουληθούν. Από εκεί και πέρα και η προηγούμενη γενιά είχε, αν και στο βαθμό που γνωρίζω, καποια κομμάτια που πουλήθηκαν στην αρχή ήταν χωρί μπλοκέ.

                    περίεργο ακούγεται... Δηλαδή άλλα κομμάτια βγαίνουν από το εργοστάσιο με μπλοκέ και άλλα χωρίς?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      Συμφωνώ με την επισήμανση του ililias στην 1η σελίδα, περί κώδικα επικοινωνίας. Νιώθεις σαν παιδάκι έξω από την παρέα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • N
                        n_olympios last edited by

                        Ημερολόγιο δεν θα υπάρξει αυτή τη χρονιά? Κακομάθαμε!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          servmx last edited by

                          Και πάλι το 0-100-0 ήταν πολύ ενδιαφέρον και αρχίζει προσωπικά να γίνεται το πρώτο, μετά Pilot, θέμα του περιοδικού.

                          Μια ερώτηση για την επέμβαση στο turbo του Sti που πιθανόν να ξεφεύγει από τα όρια ενός άρθρου αυτοκινητιστικού περιοδικού:
                          H αλλαγή των παραμέτρων λειτουργίας του συμπιεστή συνοδεύτηκε από surge test και την 'χάραξη' της γραμμής ασφαλούς λειτουργίας ?
                          Επίσης η αφαίρεση του MAF (αντικατάσταση με MAP), αφήνει κάποια ερωτηματικά και μια λεπτομερέστερη τεκμηρίωση από το βελτιωτή θα ήταν
                          ευπρόσδεκτη.

                          Συνεχίστε την πολύ καλή (και χαμηλών τόνων) δουλειά.

                          Γιάννης

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            popol-ros last edited by

                            στο θεμα με τα μικρα GTi (καλογραμμενο το αρθρο) εκει που μιλαει γενικως για την οδικη συμπεριφορα του μινι........υποστροφη ισχυος επρεπε να λεει και οχι υπερστροφη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                              Ημερολόγιο δεν θα υπάρξει αυτή τη χρονιά? Κακομάθαμε!

                              Υπάρχει Νίκο...στον τεύχος Φεβρουαρίου!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Πολυ ωραιο και προτοτυπο το αρθρο για τα συνεργεια και την αποτελεσματικοτητα τους,περιμενω και την συνεχεια.
                                Στο προηγουμενο τευχος πολυ καλο το αρθρο για τις βασικες εκδοσεις των αυτοκινητων ,την διαθεσιμοτητα και την πραγματικη τιμη τους.Αν προχωρουσατε και στο τι γινεται στις χρηματοδοτησεις θα επεφταν πολλα γελια .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  n_olympios last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                  Ημερολόγιο δεν θα υπάρξει αυτή τη χρονιά? Κακομάθαμε!

                                  Υπάρχει Νίκο...στον τεύχος Φεβρουαρίου!

                                  Εννοούσα κανονικό ημερολόγιο, όχι το αφισοειδές αγωνιστικό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dap last edited by

                                    Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                                    Εννοούσα κανονικό ημερολόγιο, όχι το αφισοειδές αγωνιστικό.

                                    Που να το κρεμας ρε συ ???? Στη σκοπια η στα μαγειρεια ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      msamaro last edited by

                                      Πάντως το τελευταίο τεύχος δεν μου πολυ άρεσε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        pavlos23 last edited by

                                        Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                                        Πάντως το τελευταίο τεύχος δεν μου πολυ άρεσε...

                                        Πιστύω πως δεν έχει κάτι το κακό στα άρθρα του απλώς μου φάνηκε μικρό...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

                                          Πάντως το τελευταίο τεύχος δεν μου πολυ άρεσε...

                                          Πιστύω πως δεν έχει κάτι το κακό στα άρθρα του απλώς μου φάνηκε μικρό...

                                          Κι εμένα μου φάνηκε μικρό...ενσωματώθηκε και το 0-100-0 και παρόλα αυτά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • M
                                            markvag last edited by

                                            Εγώ συνεχίζω πάλι να νιώθω άσχημα για τον διαγωνισμό για το Gti της χρονιάς... Anyway...

                                            Και το κουπόνι συμμετοχής... Χάθηκε ο κόσμος να έχει καμία διαφήμιση από πίσω και όχι την αρχή του άρθρου;;;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 9 / 249
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr