-
συμφωνω με τον mirage. θα περιμενω τεστ απο εγγυροτερο περιοδικο
αν ηταν Γερμανικο αυτο το περιοδικο θα εγραφε τα καλητερα. περιμενω test απο αλλους
-
Βρε παιδιά, άλλες εποχές τότε με το Saxo VTS, άλλες τώρα με το C2 VTS. Το μόνο που με απασχολεί είναι πώς θα στρίβει. Το SportKa δηλαδή έχει τρομερές επιταχύνσεις?
-
Όχι,δεν έχει το Sportka φοβερές επιταχύνσεις,αλλά έχει πολύ καλές ρεπρίζ!
Πάντως υπομονή λίγες ημέρες μέχρι να βγουν οι 4τροχοί,οι οποίοι,αν κατάλαβα καλά το συγκρίνουν με Sportka και Ignis!
Ίδωμεν... -
Αντε να δουμε...!Το 4τροχοι του επομενου μηνα θα εχουν αυτο το συγκρητικο?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το ams για μένα είναι τόσο σοβαρό περιοδικό αυτοκινήτου όσο σοβαρή εφημερίδα είναι η Traffic...Δεν είναι σοβαρή εφημερίδα η Traffic; Χεχε,συμφωνώ απόλυτα mirage και δηλώνω και εγώ πως περιμένω να κρίνω μόνο απο 'σοβαρά' περιοδικά. Ή απο εμένα...
-
Φυσικά και δεν είναι σοβαρή εφημερίδα η Traffic...σοβαρή εφημερίδα είναι μόνο η Espresso. Είναι σαν να μου λές οτι η Λαμπίρη είναι καλύτερη από την Τατιάνα
Ελπίζω να το οδηγήσω και εγώ σύντομα αν και από όσο ξέρω αρχικά δεν α διατίθεται για test drive. -
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Όχι,δεν έχει το Sportka φοβερές επιταχύνσεις,αλλά έχει πολύ καλές ρεπρίζ!
Πάντως υπομονή λίγες ημέρες μέχρι να βγουν οι 4τροχοί,οι οποίοι,αν κατάλαβα καλά το συγκρίνουν με Sportka και Ignis!
Ίδωμεν...ΠΟΤΕ;;;;;;;;; Του Οκτωβρίου;;;
-
Φιλε tsilis που ακουσες για αυτο το συγκριτικο?
Θα ηταν πραγματικα διαφωτιστικο ειδικα αν γινει απο τους 4τροχους. -
Παντως το αμαξακι αυτο πρεπει να ειναι πολυ καλο αλλα εχει ενα τρομερα μεγαλο προβλημα.
Ειναι απο εκεινα τα αυτοκινητα που πας στο δρομο κανονικα οπως προβλεπεται αλλα παρολα αυτα οπου υπαρχει περιπολικο σταματημενο σου κανουν ελεγχο. Εχω δει μεσα σε 3 μερες 2 περιπτωσεις με 2 πιτσιρικαδες οπου και οι δυο φορουσαν ζωνες, οπου και οι δυο δεν ετρεχαν και οπου κατα συμπτωση(?) και τα 2 vts ηταν μαυρα!!!
-
Eμένα φίλε 'πατριώτη' (Γάλλε) δεν με έχουν σταματήσει ποτέ επειδή οδηγώ VTS... ...βεβαίως δεν κατεβαίνω πότε σε ύποπτα μέρη λέγε με lims (λιμανάκια)...
-
Ο χρήστης ageloskalp έγραψε:
Φιλε tsilis που ακουσες για αυτο το συγκριτικο?
Θα ηταν πραγματικα διαφωτιστικο ειδικα αν γινει απο τους 4τροχους.Γράφει κάτι σχετικό ο Σ.Χ. στη μόνιμη στήλη που διατηρεί στο http://www.rally.gr για διαβάστε και εσείς,μήπως και παρεξήγησα (αλλά δεν νομίζω!)
Εύχομαι και εγώ να γίνει,και μάλιστα το είχα στο νου μου πιο διευρυσμένο,με 206 xs,Yaris TS και Punto HGT! -
-
Το μαρτύρησε ο ΣΧ, αλλά τι να κάνουμε... Έτσι είναι λοιπόν, C2 VTS vs Sport KA vs Ignis στο τεύχος 409 που κυκλοφορεί. Enjoy...
-
Παιδιά επειδή είμαι λίγο άσχετος, τα ρεπρίζ τι είναι???
-
Παιδιά επειδή είμαι λίγο άσχετος, τα ρεπρίζ τι είναι???
Τα ρεπρίζ είναι οι επιταχύνσεις εν κινήσει, για παράδειγμα η επιτάχυνση απο τα 80χαω στα 110 χαω.
-
THanx
-
4 ΤΡΟΧΟΙ
SPORTKA: 0-100 10.8, TELIKH 173, 0-140 23, 0-400 17.7, 0-1000 32.8.
C2 VTS 0-100 9.7, TELIKH 202, 0-140 19.4, 0-400 17, 0-1000 31.2.
IGNIS SPORT: 0-100 9.4, TELIKH 185, 0-140 19.9 KAI 0-1000 31.4.
ΣΤΙΣ ΡΕΠΡΙΖ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΙΔΙΑ.ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΑΠΟ 120-0 59.9 ΤΟ ΣΙΤΡΟΕΝ,58 ΤΟ ΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΓΚΝΙΣ 53.4.ΠΑΝΤΩΣ ΑΠ'ΟΤΙ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ ΣΙΤΡΟΕΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΝΘΕΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥ ΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΓΚΝΙΣ.ΣΤΑ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΤΟ ΣΙΤΡΟΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΕΤΑ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΕΠΑΙΡΝΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ 2.ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΗΠΙΟ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ.ΟΡΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ 2 ΟΔΗΓΩΝ.
ΧΑΤΖΗΡΗΓΑΣ. ΘΕΤΙΚΑ- ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ,ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΚΑΙ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ- Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΤΟ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΕΝΑ.
ΣΩΤΗΡΧΟΣ. ΘΕΤΙΚΑ-Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΙΒΑΡΟΤΗΤΑΣ,ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΤΡΟΧΟΙ,ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ.ΑΡΝΗΤΙΚΑ-ΟΤΙ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΧΑΤΖΗΡΗΓΑΣ.
ΠΑΝΤΩΣ Ο ΧΑΤΖΗΡΗΓΑΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΣΑΞΟΥΛΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ.ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥ ΣΑΞΟΥΛΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΝΟΣ ΣΑΧΟ ΒΤΣ,ΕΙΝΑΙ ΩΣΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ 2 ΚΑΙ ΑΠΟ 8ΒΑΛΒΙΔΑ ΡΑΛΛΑΚΙΑ.
ΤΟ ΚΟΥΦΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ. ΕΚΑΝΕ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ ΧΩΡΙΣ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΨΑΞΙΜΟ ΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ 1.17.60!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΙΒΙΖΑ ΦΡ ΜΕ ΤΑ 150 ΑΤΙΑ ΕΚΑΝΕ 1.18!!!!!!!!ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΓΚΟΛΦ 1600 ΦΣΙ ΚΑΝΕΙ 1.21.50.ΕΜΕΙΝΑ ΑΝΑΥΔΟΣ. -
A KAI ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ 4 ΤΡΟΧΩΝ ΤΟ 8ΒΑΛΒΙΔΟ ΡΑΛΥ ΕΚΑΝΕ 1.19 ΚΑΙ ΤΟ 16ΒΑΛΒΙΔΟ 1.18.ΤΟ ΠΟΥΝΤΟ 1800 ΚΑΠΟΥ 1.19.ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΤΟ ΣΙΤΡΟΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.ΜΕ 15.500 ΕΥΡΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ ΑΜΑΞΙ(16ΑΡΕΣ ΣΠΟΙΛΕΡ Κ.Τ.Λ), ΜΕ ΩΡΑΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΕΣΕΙΣ(ΜΠΑΚΕΤ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ,ΑΛΟΥΜΙΝΙΑ,ΔΕΡΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ,ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ Κ.Τ.Λ),ΜΕ ΔΥΝΑΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΑΨΟΓΟ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΚΡΑΤΗΜΑ.ΣΕ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΠ ΚΑΙ ΤΟ ΑΒΣ.ΣΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΙΜΟΝΙ ΜΕ ΤΙΣ 2.6 ΣΤΡΟΦΕΣ.
-
Το κόκκινο Ignis που είχαν για test το έχω οδηγήσει. Δεν ξέρω αν το πήρα μετά ή πριν το συγκριτικό αλλά σε εμένα τα λάστιχα ήταν ταλαιπωρημένα.
Μετά και από αυτό το συγκριτικό σιγουρεύτηκα και θα πάρω το Ignis γιατί θέλω 'αλήτικο' αμάξι για άντρες και όχι ένα βαρύ μαμμόθρεφτο αμάξι με ηλεκτρονικό γκάζι, esp και ψώφιο κινητήρα.
-
sado σχεδον σε ολες τις μετρησεις ειναι ιδια.Μαλιστα σε μερικες ειναι πανω το σιτροεν.Το εσπ βγαινει παντως.Αν και για μενα καλο θα ηταν να μην το βγαζει κανεις στους αθλιους ελληνικους δρομους.Το ιγκνις παντως στα μεγαρα εκανε 1.20.60 και το σιτροεν 1.17.60.Επισης το σιτροεν εχει καλυτερο τιμονι.Απο την αλλη το ιγκνις ειναι πιο διασκεδαστικο με καλυτερα φρενα και καλυτερη τιμη
C2 VTS