Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C2 VTS
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. C2 VTS
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 17
    • 18
    • 1 / 18
    Μελλοντικά Μοντέλα
    64
    346
    823
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      f15 last edited by

      c2 VTS 125 PS CAMING SOON !!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        f15 last edited by

        c2 VTS 125 PS CAMING SOON !!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          f15 last edited by

          c2 VTS 125 PS CAMING SOON !!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • X
            xristos69 last edited by

            Ο χρήστης f15 έγραψε:
            c2 VTS 125 PS CAMING SOON !!!!

            καλως να ερθει

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • S
              skullone last edited by

              Ελπίζω με χειροκίνητο κι όχι με το Sensodrive, που είναι πιο αργό κι'απ το τραμ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • K
                kostas-1970 last edited by

                Ο χρήστης skullone έγραψε:
                Ελπίζω με χειροκίνητο κι όχι με το Sensodrive, που είναι πιο αργό κι'απ το τραμ!

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης skullone έγραψε:
                  Ελπίζω με χειροκίνητο κι όχι με το Sensodrive, που είναι πιο αργό κι'απ το τραμ!

                  Υπάρχει;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • B
                    bug last edited by

                    Στην αγγλία έχει βγεί μία ειδική έκδοση gt με χειροκίνητο κιβώτιο και 110 ίππους σε περιορισμένο αριθμό και μόνο δεξιοτίμονα.Απο επιδόσεις είναι ελάχιστα πιο αργο απο ενα saxo vts αρα αν το βγάλει και με 125 ίππους...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • P
                      pavlos23 last edited by

                      Ο χρήστης bug έγραψε:
                      Στην αγγλία έχει βγεί μία ειδική έκδοση gt με χειροκίνητο κιβώτιο και 110 ίππους σε περιορισμένο αριθμό και μόνο δεξιοτίμονα.Απο επιδόσεις είναι ελάχιστα πιο αργο απο ενα saxo vts αρα αν το βγάλει και με 125 ίππους...

                      Όπως γράφει και στους 4Τροχούς από τα 2500 GT που κατασκευάστηκαν τα 250 μόνο ήταν αριστεροτίμονα και προορίζονται για αγωνιστική χρήση. Τα υπόλοιπα 2250 θα πουληθούν για χρήση στο δρόμο και είναι τα δεξιοτίμονα. Παρ'όλο όμως που είναι ελαφρωμένα δίχως κλιματισμό,προβολείς ομίχλης κ.α το βάρος δε πέφτει κάτω απο τον τόνο με αποτέλεσμα να είναι αρκετά πιο αργό απο το Saxo VTS. Οπότε η έκδοση των 125 ίππων είναι αυτή που θα φέρει τις όποιες ισορροποίες με το προηγούμενο μοντέλο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bug last edited by

                        Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

                        Στην αγγλία έχει βγεί μία ειδική έκδοση gt με χειροκίνητο κιβώτιο και 110 ίππους σε περιορισμένο αριθμό και μόνο δεξιοτίμονα.Απο επιδόσεις είναι ελάχιστα πιο αργο απο ενα saxo vts αρα αν το βγάλει και με 125 ίππους...

                        Όπως γράφει και στους 4Τροχούς από τα 2500 GT που κατασκευάστηκαν τα 250 μόνο ήταν αριστεροτίμονα και προορίζονται για αγωνιστική χρήση. Τα υπόλοιπα 2250 θα πουληθούν για χρήση στο δρόμο και είναι τα δεξιοτίμονα. Παρ'όλο όμως που είναι ελαφρωμένα δίχως κλιματισμό,προβολείς ομίχλης κ.α το βάρος δε πέφτει κάτω απο τον τόνο με αποτέλεσμα να είναι αρκετά πιο αργό απο το Saxo VTS. Οπότε η έκδοση των 125 ίππων είναι αυτή που θα φέρει τις όποιες ισορροποίες με το προηγούμενο μοντέλο.

                        Σε ένα συγκριτικό που είχα διαβάσει στο evo ,το c2 gt ήταν αρκετά πιό γρήγορο απο το rallye 1.3,ενω είχε και μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης.Σαν αίσθηση βέβαια δεν συγκρίνονταν με το rallye αλλα η ουσία είναι οτι το c2 gt είναι πιο γρήγορο γενικώς απο έναν θρύλο στα μικρά gti ,οπότε περιμένω(και δεν είμαι ο μόνος )με ανυπομονησία το vts Πότε βγαίνει ρε παιδιά????

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • N
                          n_olympios last edited by

                          Το μόνο που ελπίζω είναι να μη το ματιάσουμε... Πρώτη φορά βλέπω τόση αγωνία και ανυπομονησία για ένα νέο μοντέλο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                            Το μόνο που ελπίζω είναι να μη το ματιάσουμε... Πρώτη φορά βλέπω τόση αγωνία και ανυπομονησία για ένα νέο μοντέλο...

                            Mόνο για αυτό ανυπομονούμε Νίκο...γκουχ γκουχ..C4

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • N
                              n_olympios last edited by

                              Ο χρήστης elteo έγραψε:

                              Mόνο για αυτό ανυπομονούμε Νίκο...γκουχ γκουχ..C4

                              Πρέπει να τον κοιτάξεις αυτόν τον τσιγαρόβηχα, δε μου φαίνεται καλός...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • B
                                bug last edited by

                                Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                                Το μόνο που ελπίζω είναι να μη το ματιάσουμε... Πρώτη φορά βλέπω τόση αγωνία και ανυπομονησία για ένα νέο μοντέλο...

                                Εχοντας συνηθίσει με την σβελτάδα και ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ των saxo σε όλες τις εκδόσεις(ακόμα και στην δικιά μου 1.1 )και βλέποντας κατι c2 c3 sensodrive να πασχίζουν να ξεκινήσουν,χωρίς μάλιστα να έχουν κάτι σπουδαίο στην οδ.συμπεριφορά τους,ε λογικό δεν είναι??????? :
                                Φιλικα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Από τιμόνι - κιβώτιο - αναρτήσεις πως πάει το C2? Δεν έχω διαβάσει τίποτα σε περιοδικό αλλά δεν έχω ακούσει τα καλύτερα (ειδικά για το C3). Δε λέω συγκριτικά με το Saxo αλλά με τον ανταγωνισμό (π.χ 206, Clio).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • B
                                    bug last edited by

                                    Ο χρήστης christopher έγραψε:
                                    Από τιμόνι - κιβώτιο - αναρτήσεις πως πάει το C2? Δεν έχω διαβάσει τίποτα σε περιοδικό αλλά δεν έχω ακούσει τα καλύτερα (ειδικά για το C3). Δε λέω συγκριτικά με το Saxo αλλά με τον ανταγωνισμό (π.χ 206, Clio).

                                    Επειδή έχω οδηγήσει το 1.4 μορώ να σου πώ(αν και δεν είναι αυτό το ερώτημα σου)οτι δεν θυμίζει ούτε για πλάκα το saxo.Exει βέβαια καλό κράτημα αλλά δεν είναι ιδιαίτερα ρυθμίσιμο(όπως το σαξο)ενώ το τιμόνι είναι πολύ ελαφρύ με μέτρια αίσθηση.Ασε που κοπανάει λόγω ημιάκαμπτου σε μερικές ανωμαλίες.Το κιβώτιο μοιάζει με του σαξο με λίγο πιο στιβαρή αίθηση.Οσον αφορά το clio,επειδη έχει η μανα μου,μοιάζει πολύ στην συμπεριφορά του με το σαξο στο πιό φιλικό,άρα όπως καταλαβαίνεις υστερεί.Για το 206 δεν μπορώ να πώ γιατί δεν το έχω οδηγήσει(θα το οδηγήσω για τα καλά όμως όταν το παραλάβω και θα σου πώ )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • M
                                      markvag last edited by

                                      Ο χρήστης bug έγραψε:

                                      Σαν αίσθηση βέβαια δεν συγκρίνονταν με το rallye αλλα η ουσία είναι οτι το c2 gt είναι πιο γρήγορο γενικώς απο έναν θρύλο στα μικρά gti ,οπότε περιμένω(και δεν είμαι ο μόνος )με ανυπομονησία το vts Πότε βγαίνει ρε παιδιά????

                                      Άποψή μου είναι ότι βασικά η ουσία δεν είναι η ταχύτητα, αλλά η αίσθηση... (για να διασκεδάσεις σε λογικές ταχύτητες, χωρίς να κινδυνεύεις τόσο πολύ και να μην χρειάζεται να είσαι Σουμάχερ... )

                                      Προσωπική άποψη βέβαια... Τυχόν διαφωνίες κατανοητές

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • B
                                        bug last edited by

                                        Ο χρήστης markvag έγραψε:

                                        Σαν αίσθηση βέβαια δεν συγκρίνονταν με το rallye αλλα η ουσία είναι οτι το c2 gt είναι πιο γρήγορο γενικώς απο έναν θρύλο στα μικρά gti ,οπότε περιμένω(και δεν είμαι ο μόνος )με ανυπομονησία το vts Πότε βγαίνει ρε παιδιά????

                                        Άποψή μου είναι ότι βασικά η ουσία δεν είναι η ταχύτητα, αλλά η αίσθηση... (για να διασκεδάσεις σε λογικές ταχύτητες, χωρίς να κινδυνεύεις τόσο πολύ και να μην χρειάζεται να είσαι Σουμάχερ... )

                                        Προσωπική άποψη βέβαια... Τυχόν διαφωνίες κατανοητές

                                        Συμφωνώ,απλά ήθελα να τονίσω οτι έχει γίνει τόσο καλή δουλειά στο στήσιμο του αυτοκινήτου,ωστε αυτό καταφέρνει να είναι πιό γρήγορο απο τον θρύλο 106(κάτι όχι και τόσο εύκολο).Αλλωστε αν προσέξεις και τις μετέπειτα απαντήσεις μου,η αίσθηση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • X
                                          xsystem last edited by

                                          BUG:Προφανώς μιλάς για το 106 1.3 8v και όχι για το 1.6 16v .Πάντως εάν πρόκειται να κυκλοφορήσει με 125 αλογάκια και ο κινητήρας είναι αυτός που φορά το saxo 1.6 ελαφρός σκαλισμένος ευχαρίστως να χτυπούσα ένα….
                                          ………όταν λέτε ότι το C2GT κυκλοφόρησε στην Αγγλία 250 αριστεροτιμονα που προορίζονται για αγωνιστικά τι τιμή έχουνε ξερή κανείς σας !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης xsystem έγραψε:
                                            BUG:Προφανώς μιλάς για το 106 1.3 8v και όχι για το 1.6 16v .Πάντως εάν πρόκειται να κυκλοφορήσει με 125 αλογάκια και ο κινητήρας είναι αυτός που φορά το saxo 1.6 ελαφρός σκαλισμένος ευχαρίστως να χτυπούσα ένα….
                                            ………όταν λέτε ότι το C2GT κυκλοφόρησε στην Αγγλία 250 αριστεροτιμονα που προορίζονται για αγωνιστικά τι τιμή έχουνε ξερή κανείς σας !

                                            Mπορείς να δεις πολλές πληροφορίες και τεστ για τα C2 GT στο τωρινό τεύχος των 4τροχών..

                                            http://www.4troxoi.gr/current_issue/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 1 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr