Πρόσεξε πολύ μετά μεταχειρισμένα στα χρήματα που ζητάς υπάρχουνε p.x peugeot 207 1.4 06-07 diesel αλλα ...σίγουρα έχουνε εισαχθεί με ζημια και τα έχουνε συμμαζέψει εδώ. Καλά για τα χιλιόμετρα δεν το συζητάω!!!
xsystem
@xsystem
Doulevo ton kosmo - vevea...oti exi sxesi me 4troxous ....
Latest posts made by xsystem
-
RE: Αγορά μεταχειρισμένου DIESEL
-
RE: 9o Rally Sprint Τρικάλων
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Προσοχη δεν κανω τον αστυνομικο ουτε τον δικηγορο, απλα λιγα λαστιχα εστω, σωστα δεμενα μπορουν να σωσουν απο κατι που και τη λεσχη θα δυσφημουσε.Δεν υπονοούσα κάτι τέτοιο και βεβαια σας ειπα στο τέλος ότι είναι πολύ σωστό αυτό που επισημάνατε!
-
RE: 9o Rally Sprint Τρικάλων
Σε πόσους άγωνες έχετε δει έτσι τις μπαριέρες...ή μάλλον σε πόσους εθνικους δρόμους είναι έτσι..
κ. lef205 ,ξέρω ότι είναι έγκλημα η μπαριέρα να ξεκινα έτσι αλλα δυστυχώς οι υπεύθυνη εγκατάστασης προφανώς δεν το έχουνε μάθει ακόμη.Και υπεύθυνη προφανώς δεν είναι η λέσχη διότι τις μπαριέρες δεν τις έβαλε αυτή στον δρόμο...αλλα θα μου πείτε όπως προαναφέρατε ότι έπρεπε να βάλει κάτι εκεί η διοργανώτρια αρχή του αγώνα!Σωστά!!!**Και συνεχίζω με την επιστολή του κ.Κούγια **
ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ Κο ΜΠΕΜΠΗ Αγαπητοί φίλοι του σπορ του αυτοκινήτου θα ήθελα με πικρία να πώ και εγώ λίγα λόγια για το συμβάν στο ΣΠΡΙΝΤ των ΤΡΙΚΑΛΩΝ. Κάποιες στιγμές κατά την διάρκεια των τεχνικών ελέγχων τα αυτοκίνητα έρχονται για διάφορους λόγους φορτωμένα με λάστιχα ,φόρμες , κάνιστρα ,εργαλεία. Εκείνη την στιγμή κάποια σημεία μπορεί και να μην φαίνονται καλά. Επίσης μπορεί και ακόμα μετά από μία βλάβη της τελευταίας στιγμής ο αγωνιζόμενος να δημιουργήσει ΑΘΕΛΑ ΤΟΥ μία παρατυπία των κανονισμών ασφαλείας και μετά από τον τεχνικό έλεγχο!!!!!!. Δεν είναι λίγες οι φορές που αγωνιστικά ενώ τα βλέπουμε με πυροσβέσεις γεμάτες και κανονικές κατά την διάρκεια του αγώνα να έχουν αλλάξει πυροσβεστήρα για μείωση βάρους!!!!! Καθίσματα γιατί το δικό του δεν είναι σωστό αλλά και το άλλο δεν τον βολεύει και το αλλάζει μετά τον τεχνικό έλεγχο. Δεν είναι λίγες οι φορές που όλοι οι τεχν. έφοροι βρισκόμαστε προ εκπλήξεως!!!! Αυτό σημαίνει ότι όταν το δούμε και κρίνουμε ότι το αυτ/το δεν είναι ικανό να συνεχίσει τον αγώνα να το ανακοινώσουμε στον αγωνιζόμενο και σαφώς να φτιαχτεί για να συνεχίσει τον αγώνα. Δυστυχώς όμως μετά από 25 χρόνια που είμαι στον χώρο που αγάπησα ακριβώς το ίδιο συμβαίνει. Πρέπει πάση Θυσία με φωνές και με πολύ μπλα μπλα και “κλάμα” από τους αγωνιζόμενους να τους αφήσουμε να τρέξουν. Δεν το καταλαβαίνουν από μόνοι τους ότι με τα θέματα ασφαλείας δεν παίζουμε. (θέματα παιδείας) και εκεί αρχίζει το πανηγύρι Για να γυρίσουμε και στο θέμα μας ήμουν στην αφετηρία του αγώνα για έλεγχο όπως ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ στα Ραλλύ ΣΠΡΙΝΤ και μόλις άνοιξα την πόρτα είδα τις ζώνες πίσω από τα καθίσματα με λάθος στήριξη. Ο αγωνιζόμενος μόλις πληροφορήθηκε για το τεχνικό λάθος μου απάντησε ότι καταλαβαίνει το πρόβλημα και έκανε το αυτ/το στην άκρη . (Το πλήρωμα ήταν ήρεμο σχεδόν μέχρι που να επέμβει ο Κος Μπέμπης (πατερας) Ένας κύριος που ήταν πιο πέρα άρχισε να μου λέει υψηλόφωνα ότι το αυτ/το έτσι έτρεξε και σε άλλους αγώνες , οι τεχνικοί έφοροι είναι άσχετοι κλπ.( ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ που αναφέρω πιο πάνω ) Δυστυχώς απ ότι πληροφορήθηκα μετά ήταν ο πατέρας του αγωνιζόμενου που ήθελε να αφήσω το αυτ/το να τρέξει με το παιδί του μέσα!!!!!!!!. Μετά πήγαμε στον Αλυτάρχη που ήταν στη αφετηρία και μετά από συνομιλία με τον πρόεδρο αγωνοδικών Κο ΓΚΟΥΡΤΣΟΥΛΗ συμφωνήθηκε να φτιαχτεί το αυτοκίνητο και να ξεκινήσει σε κάποια άλλη κατηγορία η στο τέλος του σκέλους. Έπειτα από λίγο ο αγωνιζόμενος άλλαξε γνώμη και ήθελε να πάρει το αυτ/το και να φύγει. Άρχισαν ξανά οι φωνές και τα πανηγύρια και ο πατέρας του απαιτούσε να του εξηγήσω υψηλόφωνα και με ειρωνικό τόπο γιατί δεν το είδα στον τεχν. Έλεγχο κλπ. Δηλαδή την φασαρία την δημιούργησαν οι εκτός πληρώματος παρέα ( εάν θυμάμαι καλά ήταν συνολικά 5-6 άτομα ) . Έπρεπε Kε Μπέμπη να αφήσω το αυτ/το να φύγει και εάν κατά την διάρκεια του αγώνα γινόταν ατύχημα ποιος θα έπαιρνε την ευθύνη ; άσε που δεν θα ξέραμε πού να κρυφτούμε, όχι μόνο εγώ αλλά και σε τι θα έφταιγαν όλοι οι υπόλοιποι στην οργάνωση;;;;;;;;!!!!!!!!! Στην προσπάθεια μου να τον κάνω να αλλάξει γνώμη ειπώθηκαν λόγια εκφοβισμού από εμένα μήπως φοβηθεί και φύγει. Έτσι μου βγήκε εκείνη την ώρα!!!!!! Η ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΤΕ ΣΤΟ VIDEO ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΕΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο Χ Ι ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ!!!!!!!!. Ο Κος Μπέμπης θεώρησε σωστό να αρχίζει να γράφει στα διάφορα forum γνωστών ιστοσελίδων τα παράπονά του και να ανεβάσει ένα video προσπαθώντας να με κατακρίνει. Μήπως Κε Μπέμπη τον χρόνο που σπαταλήσατε για να με εκθέσετε στο internet (υπολογιστή) τον εκμεταλλευόσασταν για να βρείτε το πολυπόθητο για εσάς παράρτημα J 253 στο site της ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ που εξηγεί πάρα πολύ καλά με αναλυτικές φωτογραφίες και να είχατε φτιάξει το αυτ/το σωστά και να μην ψάχνατε για δικαιολογίες-φασαρίες και ούτε να προσπαθείτε να εκθέσετε εμένα αλλά και πολύ περισσότερο τον ίδιο σας τον εαυτό; Γιατί τέτοια φαινόμενα δεν συμβαίνουν στα πρωταθληματικά-ευρωπαϊκά - παγκόσμια ράλλυ; Γιατί όταν ένα αυτ/το εγκαταλείπει στο ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ την επομένη για να συνεχίσει περνάει από τεχν. Έλεγχο; Κε Μπέμπη υπογράφουμε για να τρέξετε. Έχουμε τεράστια ευθύνη για όλα τα παιδιά που βρίσκονται μέσα εκείνη την στιγμή αλλά και δεν μας δόθηκε η έγκριση έτσι απλά όπως προφανώς θα νομίζεται. Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τα παιδιά της λέσχης των ΤΡΙΚΑΛΩΝ που έστησαν έναν ωραίο αγώνα και που με τίμησαν με την πρόσκλησή τους . Ηλίας Κούγιας
-
RE: 9o Rally Sprint Τρικάλων
Εποικοδομητικές η διευκρινίσεις του ποσειδώνα και του nass για κάποιους που δεν έχουνε μπει στον κόπο καν να διαβάσουνε τους τεχνικούς κανονισμούς και θέλουνε να λέγονται είτε αγωνιζόμενοι είτε μηχανική που προετοιμάζουνε αγωνιστικά. Καλο είναι εκείνοι που ξεκινάνε τέτοιες ιστορίες πρώτα να κοιτάνε το δικό τους αγωνιστικό και μετά να βγαίνουνε και να λένε για τους συναθλητές τους.Και επίσης ακόμα καλύτερο είναι να έρχονται να γράφουνε εδώ ότι θέλουνε να πούνε...και να μην τα γράφουνε αλλου που ο διαχειριστής του site είναι φίλος τους και σβήνει λογιαριασμούς και ποστς!!
Συγχωρέστε με για την πολυλογία μου αλλα δυστυχώς...το θεμα από κλωστή το φτάσαμε σε καραβόσχοινο.....
-
RE: 9o Rally Sprint Τρικάλων
Υπάρχει επίσημη απάντηση της ΛΑΤ σχετικά με την επιστολή του κ.Μπέμπη στην σελίδα R40
Σχετικά με την επιστολή του κυρίου Μπέμπη η Λέσχη Αυτοκινήτου Τρικάλων δηλώνει τα κάτωθι. Όσον αφορά την οργάνωση του αγώνα που το αναφέρετε σαν προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο πως το τεκμηριώνετε? Μιλάτε κύριε Μπέμπη για απουσία της λέσχης στο κλείσιμο ξενοδοχείων. Η λέσχη στο site της είχε κατάλογο με όλα τα ξενοδοχεία της πόλης για να κλείσει ο καθένας μόνος του το δωμάτιο της αρεσκείας του. (και για να μην υπάρχουν διαφωνίες του στυλ 'καλό ή κακό,φθηνό ή ακριβό). Μιλάτε για απουσία της λέσχης στην διευκρίνιση των αγωνιζομένων. Ήρθε κάποιος αγωνιζόμενος να ρωτήσει κάτι και δεν πήρε απάντηση? Μιλάτε για μπάχαλο στον τεχνικό έλεγχο.Κάντε το αν θέλετε πιο σαφές. Το μόνο πρόβλημα ήτανε που ο άνθρωπος που είχε αναλάβει το τύπωμα των υλικών (διαφημιστής και καμία σχέση με την ΛΑΤ) ξέχασε στο τυπογραφείο τα δελτία τεχνικού ελέγχου και τα έφερε μετά 15 λεπτών. Κατά τα άλλα το χρονικό όριο τηρήθηκε στο απόλυτο. Μιλάτε για μπάχαλο στην πανηγυρική εκκίνηση όπου ο καθένας έμπαινε όποτε ήθελε. Ο κανονισμός έγραφε και υπήρχε στον φάκελλο που πήρανε όλα τα πληρώματα ότι ώρα πανηγυρικής εκκίνησης είναι στις 20.00. Αυτό κύριε Μπέμπη σημαίνει ότι ΟΛΑ τα πληρώματα έπρεπε την ώρα εκείνη να βρίσκονται στον συγκεκριμένο χώρο και να τα κατευθύνει ο υπεύθυνος σύμφωνα με τον αριθμό εκκίνησης. Επίσης εγώ ο ίδιος προσωπικά μοίρασα δελτία εκκινούντων με ωράριο. Μάλιστα το κάθε πλήρωμα υπέγραφε για να το παραλάβει. Στον φάκελλο που πήρατε υπήρχε και σχεδιάγραμμα το πως φτάνει κάποιος στην είσοδο που οδηγεί στην ράμπα. Μιλάτε κύριε Μπέμπη για τον χώρο σέρβις. Όταν στον κανονισμό δεν αναγράφεται συγκεκριμένος χώρος σέρβις αυτό σημαίνει ότι ο καθένας στήνει το σέρβις του όπου νομίζει καλύτερα. Στο δεύτερο σκέλος δε ο αλυτάρχης έδωσε εντολή για να μαζευτεί ο αγώνας(για να μειωθεί ο χρόνος που χάθηκε από την έξοδο του κ.Πλατώνη) και είπε να έρθουν όλοι στο ΣΕΧ ανεξάρτητα από τον χρόνο που έγραφε στο καρνέ, και τους το διορθώνανε με υπογραφή και ΟΚ. Τώρα για το θέμα που δημιουργήθηκε με τον κ. Κούγια. Θα σας ρωτήσω κάτι και θα περιμένω την απάντηση σας. Αν κάποιος αγωνιζόμενος εμφανίσει στον τεχνικό έλεγχο ένα κράνος σύμφωνο με τους κανονισμούς και πάρει το ΟΚ και την επόμενη μέρα φτάσει στην εκκίνηση και φοράει ένα κράνος παράνομο δεν πρέπει ο τεχνικός έφορος να του απαγορεύσει την εκκίνηση? Θα ισχυριστεί ο οδηγός ότι μου έδωσες ΟΚ χθες? Από τηλεφωνική συνομιλία που είχα με τον κύριο Κούγια μου είπε ότι όταν το αυτοκίνητο σας πέρασε τεχνικό έλεγχο είχε αρκετά πράγματα στο πίσω μέρος και ίσως δεν πρόσεξε καλά το επίμαχο σημείο. Όταν το είδε έστω και καθυστερημένα δεν έπρεπε να πράξει σωστά? Για το συγκεκριμένο σημείο στήριξης των ζωνών ασφαλείας έχω και φωτογραφίες του αυτοκινήτου σας για να κρίνει όποιος θέλει αν είναι σύννομο ή όχι. Όσο αφορά στο in-car πλάνο δεν μπορεί να διακρίνει ΚΑΝΕΙΣ το πως ήταν δεμένες οι ζώνες του μπροστινού αυτοκινήτου. Μάλιστα ο κ. Κούγιας έδειξε στο πλήρωμα σας ένα αυτοκίνητο πιο πίσω το πως είναι το σωστό δέσιμο. Μιλάτε κύριε Μπέμπη στο τέλος της επιστολής σας ότι δεν υπήρχε κανείς απο την λέσχη να απαλύνει τον πόνο σας. Ο υπεύθυνος σχέσεων με τους αγωνιζόμενους, ο αντιπρόεδρος της Λέσχης και ένα ακόμη μέλος ήτανε στην αφετηρία οι δύο και στην πλατεία ο ένας σε ΟΛΗ την διάρκεια του αγώνα (αυτό μπορούν να σας το τεκμηριώσουν ο παρατηρητής και ο αλυτάρχης του αγώνα). Πείτε μου αν θέλετε πότε και που ψάξατε κάποιον. Σίγουρα μικροελλείψεις υπήρχανε κύριε Μπέμπη. Όπως είπατε είσασταν κάποτε πρόεδρος οπότε κατανοείτε κάποια πράγματα. Εγώ από την θέση μου πάλι και σαν αγωνιζόμενος επί σειρά ετών αλλά και σαν υπεύθυνος τύπου της ΛΑΤ, θεωρώ ότι κάπως μεγαλοποιήσατε τα πράγματα. Δεν μπήκατε καν στον κόπο να αναφέρετε και κάποια θετικά όπως το πριμ εκκίνησης. Σίγουρα κατανοώ την πικρίας σας,τα έξοδα που κάνατε και μας τιμήσατε αλλά για την μη εκκίνηση των παιδιών δεν ευθύνεται η λέσχη μας. Ειλικρινά θα ήθελα να μιλήσουμε και κατ' ιδίαν να σας εξηγήσω και κάποια άλλα πράγματα. Το τηλ μου είναι το 6932727137 Με τιμή Κλιάφας Λεωνίδας Υπεύθυνος τύπου της ΛΑΤ
-
RE: 9o Rally Sprint Τρικάλων
Ο χρήστης bomag-takis2 έγραψε:
Εχει δίκιο ο κύριος Κούγιας δεν είναι αυτό σημείο στήριξης κύριε Μπεμπη.Τάκη το θέμα προφανώς δεν είναι πια σε τεχνικό επίπεδο αλλα καθαρά στο πως συμπεριφέρθηκε ο κ.Kούγιας στον ενλόγω αγωνιζόμενο.
-
RE: 9o Rally Sprint Τρικάλων
Η φωτογραφία πως είναι στηριγμένη υπάρχει εδώ οποιος θέλει να την δει
http://62.38.218.8:81/gallery/01.jpg -
RE: 9o Rally Sprint Τρικάλων
Τα αποτελέσματα επίσημα σε ηλεκτρονική μορφή τα πήρα σήμερα τις 10+ και τα ανέβασα.Θα ακουλουθήσει μια σύντομη περιγραφή του αγώνα και φωτογραφίες από τεχνικό-εκκίνηση-αγώνα.
-
RE: 9o Rally Sprint Τρικάλων
Ναι πράγματι? τελικά πόσοι είναι αυτή που θέλουν να έρθουνε από αθηνα?
-
9o Rally Sprint Τρικάλων
Η Λέσχη Αυτοκινήτου Τρικάλων (Λ.Α.Τ.) διοργανώνει το 9o Rally Sprint Τρικάλων στις 10-11 Οκτωβρίου, αγώνας που προσμετράει στο Κύπελλο Ασφαλτινων Rally Sprint Ελλάδος.
Η ειδική διαδρομή είναι ασφάλτινη τεχνική με πολύ καλό οδόστρωμα. Ένα κομμάτι της ειδικής είναι από την παλιά ανάβαση Τρικάλων. Απέχει από το κέντρο της πόλης των Τρικάλων 13χλμ. και από την πόλη της Καλαμπάκας 15χλμ.
Η διεξαγωγή του αγώνα είναι μια ευκαιρία για τους φίλους του αθλήματος να οργανώσουν ένα εκδρομικό τριήμερο. Η πόλη των Τρικάλων και της Καλαμπάκας καθώς και τα γραφικά Μετέωρα θα ανταμείψουν τον κάθε επισκέπτη.
Ο τεχνικός έλεγχος θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία της Λ.Α.Τ (διπλά από το δημοτικό στάδιο Τρικάλων στο στρατόπεδο Παπασταθη) το Σάββατο 10/10/09 και ώρα από 15:00 έως 17 :00.
Στην συνεχεία θ' ακουλουθησει στις 19 30 η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα στον πεζόδρομο της Απόλλωνος.
Ο αγώνας θα ξεκινήσει επίσημα την Κυριακή 11/10/09 στις 10.00πμ στο χωριό Πλάτανος. Η ειδική θα για τους θεατές για λογούς ασφάλειας μια ώρα πριν την εκκίνηση του πρώτου αγωνιστικού αυτοκίνητου, στις 09 00πμ.
Οι δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές από 25-09-2009 εώς 06-10-2009 από 10μ.μ.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τα εξής τηλέφωνα 2431034510 & κιν. 6977396397 FAX.2431075848 Κ. Καραμούζη Νίκο, Κ. Τραντος Βασίλειος 6972843135, Κ. Παθανασιου Άκης 6974320601.Τέλος θα δοθεί πριμ εκκίνησης 50ε στα πληρώματα στον τεχνικό έλεγχο.
**Πληροφορίες και δήλωση συμμετοχής στο http://www.lat.gr **