Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    9o Rally Sprint Τρικάλων
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. 9o Rally Sprint Τρικάλων
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Ελληνικοί Αγώνες
    23
    64
    383
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lef205 last edited by

      http://www.youtube.com/watch?v=aSBd1W7r ... PL&index=3

      δειτε απο το 2.04 και μετα αυτου του βιντεο ποσα αυτοκινητα πανε με την μουρη ή με το πλάι στην 'μυτη' της μπαριερας.
      Αυτο το βιντεο ειναι απο τον περισυνο αγωνα, απο οτι ειδα απο ιν καρ και φετος αυτη η μπαριερα δεν ειχε καποιο προστατευτικο πχ λαστιχα κλπ.
      Δεν το γραφω σαν παρατηρηση αλλα σαν παρακληση προς τη λεσχη, του χρονου να τοποθετησουν κατι εκει γιατι απο ενα λαθος μπορει να γινει ατυχημα απο το πουθενα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xsystem last edited by

        Σε πόσους άγωνες έχετε δει έτσι τις μπαριέρες...ή μάλλον σε πόσους εθνικους δρόμους είναι έτσι..
        κ. lef205 ,ξέρω ότι είναι έγκλημα η μπαριέρα να ξεκινα έτσι αλλα δυστυχώς οι υπεύθυνη εγκατάστασης προφανώς δεν το έχουνε μάθει ακόμη.Και υπεύθυνη προφανώς δεν είναι η λέσχη διότι τις μπαριέρες δεν τις έβαλε αυτή στον δρόμο...αλλα θα μου πείτε όπως προαναφέρατε ότι έπρεπε να βάλει κάτι εκεί η διοργανώτρια αρχή του αγώνα!Σωστά!!!

        **Και συνεχίζω με την επιστολή του κ.Κούγια **

        ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ Κο ΜΠΕΜΠΗ
        
         Αγαπητοί φίλοι  του σπορ του αυτοκινήτου θα ήθελα με πικρία να πώ και εγώ λίγα λόγια για το συμβάν στο ΣΠΡΙΝΤ των ΤΡΙΚΑΛΩΝ.
         Κάποιες στιγμές  κατά την διάρκεια των τεχνικών ελέγχων τα  αυτοκίνητα έρχονται για διάφορους λόγους φορτωμένα με λάστιχα ,φόρμες , κάνιστρα ,εργαλεία. 
         Εκείνη την στιγμή κάποια σημεία μπορεί και να μην φαίνονται καλά. Επίσης μπορεί και ακόμα μετά από μία βλάβη της τελευταίας στιγμής  ο αγωνιζόμενος να δημιουργήσει  ΑΘΕΛΑ ΤΟΥ μία παρατυπία των κανονισμών ασφαλείας και μετά από τον τεχνικό έλεγχο!!!!!!.
          Δεν είναι λίγες οι φορές που αγωνιστικά ενώ τα βλέπουμε με πυροσβέσεις γεμάτες και κανονικές κατά την διάρκεια του αγώνα να έχουν αλλάξει πυροσβεστήρα για μείωση βάρους!!!!!
          Καθίσματα γιατί το δικό του δεν είναι σωστό αλλά και το άλλο δεν τον βολεύει και το αλλάζει μετά τον τεχνικό έλεγχο. Δεν είναι λίγες οι φορές που όλοι οι
         τεχν.  έφοροι βρισκόμαστε προ εκπλήξεως!!!!
         Αυτό σημαίνει  ότι όταν το δούμε και κρίνουμε ότι το αυτ/το δεν είναι ικανό να συνεχίσει τον αγώνα να το ανακοινώσουμε στον αγωνιζόμενο και σαφώς να φτιαχτεί για να συνεχίσει τον αγώνα.
         Δυστυχώς όμως μετά από 25 χρόνια που είμαι στον χώρο που αγάπησα ακριβώς το ίδιο συμβαίνει.
         Πρέπει πάση Θυσία με φωνές και με πολύ μπλα μπλα και “κλάμα” από τους αγωνιζόμενους να τους αφήσουμε να τρέξουν.
         Δεν το καταλαβαίνουν από μόνοι τους ότι με τα θέματα ασφαλείας δεν παίζουμε.
        (θέματα παιδείας) και εκεί αρχίζει το πανηγύρι 
        
         Για να γυρίσουμε και στο θέμα μας ήμουν στην αφετηρία του αγώνα για έλεγχο όπως  ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ στα Ραλλύ ΣΠΡΙΝΤ  και μόλις άνοιξα την πόρτα  είδα τις ζώνες πίσω από τα καθίσματα με λάθος στήριξη.  
        Ο αγωνιζόμενος μόλις πληροφορήθηκε για το τεχνικό λάθος μου απάντησε ότι  καταλαβαίνει το πρόβλημα και έκανε το αυτ/το στην άκρη . (Το πλήρωμα ήταν ήρεμο σχεδόν μέχρι που να επέμβει ο Κος Μπέμπης (πατερας)
          Ένας κύριος που ήταν πιο πέρα άρχισε να μου λέει υψηλόφωνα ότι το αυτ/το έτσι έτρεξε και σε άλλους αγώνες , οι τεχνικοί έφοροι είναι άσχετοι κλπ.( ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ που αναφέρω πιο πάνω ) 
         Δυστυχώς απ ότι πληροφορήθηκα μετά ήταν ο πατέρας του αγωνιζόμενου που ήθελε να αφήσω το αυτ/το να τρέξει με το παιδί του μέσα!!!!!!!!.
          
          Μετά πήγαμε στον Αλυτάρχη  που ήταν στη αφετηρία και μετά  από συνομιλία με τον πρόεδρο αγωνοδικών Κο ΓΚΟΥΡΤΣΟΥΛΗ  συμφωνήθηκε να φτιαχτεί το αυτοκίνητο και να ξεκινήσει σε κάποια άλλη κατηγορία η στο τέλος του σκέλους.
          Έπειτα από λίγο ο αγωνιζόμενος άλλαξε γνώμη και ήθελε να πάρει το αυτ/το και να φύγει. Άρχισαν ξανά οι φωνές και τα πανηγύρια και ο πατέρας του απαιτούσε να του  εξηγήσω υψηλόφωνα και με ειρωνικό τόπο  γιατί δεν το είδα στον τεχν.  Έλεγχο  κλπ.
         Δηλαδή την φασαρία την δημιούργησαν οι εκτός πληρώματος παρέα
         ( εάν θυμάμαι καλά ήταν συνολικά 5-6 άτομα ) .
         Έπρεπε Kε Μπέμπη να αφήσω το αυτ/το να φύγει και εάν κατά την διάρκεια του αγώνα γινόταν ατύχημα  ποιος θα έπαιρνε την ευθύνη ; άσε που δεν θα ξέραμε πού να κρυφτούμε, όχι μόνο εγώ αλλά και σε τι θα έφταιγαν όλοι οι υπόλοιποι στην οργάνωση;;;;;;;;!!!!!!!!!
            Στην προσπάθεια μου να τον κάνω να αλλάξει γνώμη ειπώθηκαν  λόγια εκφοβισμού από εμένα μήπως φοβηθεί και φύγει. 
         Έτσι μου βγήκε εκείνη την ώρα!!!!!!
        
        Η ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΤΕ ΣΤΟ VIDEO ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΕΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ   Ο  Χ   Ι  ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ!!!!!!!!.
        
         Ο Κος Μπέμπης θεώρησε σωστό να αρχίζει να γράφει στα διάφορα forum γνωστών ιστοσελίδων τα παράπονά του και να ανεβάσει ένα video προσπαθώντας  να με κατακρίνει.
        
         Μήπως Κε Μπέμπη τον χρόνο που σπαταλήσατε για να με εκθέσετε στο internet (υπολογιστή) τον εκμεταλλευόσασταν για να βρείτε το πολυπόθητο για εσάς παράρτημα J 253 στο site της ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ  που εξηγεί πάρα πολύ καλά με αναλυτικές φωτογραφίες και να είχατε φτιάξει το αυτ/το σωστά και να μην ψάχνατε για δικαιολογίες-φασαρίες  και ούτε να προσπαθείτε να εκθέσετε εμένα αλλά και πολύ περισσότερο τον ίδιο σας τον εαυτό;
        
          Γιατί τέτοια φαινόμενα δεν συμβαίνουν στα πρωταθληματικά-ευρωπαϊκά - παγκόσμια ράλλυ;
          Γιατί όταν ένα αυτ/το εγκαταλείπει στο ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ την επομένη για να συνεχίσει περνάει από τεχν. Έλεγχο;
          Κε Μπέμπη υπογράφουμε για να τρέξετε.  Έχουμε τεράστια ευθύνη για όλα τα παιδιά που βρίσκονται μέσα εκείνη την στιγμή αλλά και δεν μας δόθηκε η έγκριση έτσι απλά όπως προφανώς θα νομίζεται.
        
        Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τα παιδιά της λέσχης των ΤΡΙΚΑΛΩΝ που έστησαν έναν ωραίο αγώνα και που με τίμησαν με την πρόσκλησή τους .
          
        
        Ηλίας Κούγιας 
        
        
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lef205 last edited by

          Προσοχη δεν κανω τον αστυνομικο ουτε τον δικηγορο, απλα λιγα λαστιχα εστω, σωστα δεμενα μπορουν να σωσουν απο κατι που και τη λεσχη θα δυσφημουσε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • X
            xsystem last edited by

            Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
            Προσοχη δεν κανω τον αστυνομικο ουτε τον δικηγορο, απλα λιγα λαστιχα εστω, σωστα δεμενα μπορουν να σωσουν απο κατι που και τη λεσχη θα δυσφημουσε.

            Δεν υπονοούσα κάτι τέτοιο και βεβαια σας ειπα στο τέλος ότι είναι πολύ σωστό αυτό που επισημάνατε!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              triantafylopoylos-m last edited by

              Ο χρήστης nass έγραψε:
              H στήριξη των ζωνών λάθος, δεν το συζητάμε.
              Τα υπόλοιπα όμως

              ...ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΔΩ !
              http://ethea.elpa.gr/common/includes/media.php?id=2302

              ...ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΝΟΥΜΕ, ΕΜΕΙΣ ΑΜΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΙΣΩ!
              ............ΑΘΑΝΑΤΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 3
              • 4
              • 4 / 4
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr