Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΡΕΛΑΜΕΝΟ ΡΕΛΑΝΤΥ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΤΡΕΛΑΜΕΝΟ ΡΕΛΑΝΤΥ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    19
    6
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xristos69 last edited by

      Εδω και 1 περίπου χρόνο εχω ενα άλυτο απο τα service της citroen προβλημα στο xantia 1.6 μου.
      Σε ανύποπτες στιγμές και σε συχνότητα περίπου 1-2 φορες κάθε 2 μέρες 'μένω' απο ρελαντύ.Δεν είναι ενα στιγμιαίο σβήσημο του κινητήρα αλλα ενα μόνιμο μπλοκάρισμα του ρελαντύ.Και ο μόνος τρόπος-που τυχαία ανακάλυψα-για να το επαναφέρω ειναι να ανεβάσω τις στροφές γύρω στις 3-4.000 και έχοντας πατημένο το γκάζι να κλείσω τον διακόπτη.Μετα απο αυτο το ρελαντύ δουλεύει ρολόι σαν να 'θυμάται' την τελευταία του κατάσταση πρίν γυρίσω τον διακόπτη.Μου έχουν αλλάξει 2 φορες ρυθμιστή ρελαντύ,έχει περάσει το αυτοκίνητο απο όλα τα ηλεκτρονικά τέστ αλλα τίποτα.Καμιά ιδέα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xristos69 last edited by

        Εδω και 1 περίπου χρόνο εχω ενα άλυτο απο τα service της citroen προβλημα στο xantia 1.6 μου.
        Σε ανύποπτες στιγμές και σε συχνότητα περίπου 1-2 φορες κάθε 2 μέρες 'μένω' απο ρελαντύ.Δεν είναι ενα στιγμιαίο σβήσημο του κινητήρα αλλα ενα μόνιμο μπλοκάρισμα του ρελαντύ.Και ο μόνος τρόπος-που τυχαία ανακάλυψα-για να το επαναφέρω ειναι να ανεβάσω τις στροφές γύρω στις 3-4.000 και έχοντας πατημένο το γκάζι να κλείσω τον διακόπτη.Μετα απο αυτο το ρελαντύ δουλεύει ρολόι σαν να 'θυμάται' την τελευταία του κατάσταση πρίν γυρίσω τον διακόπτη.Μου έχουν αλλάξει 2 φορες ρυθμιστή ρελαντύ,έχει περάσει το αυτοκίνητο απο όλα τα ηλεκτρονικά τέστ αλλα τίποτα.Καμιά ιδέα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xristos69 last edited by

          Εδω και 1 περίπου χρόνο εχω ενα άλυτο απο τα service της citroen προβλημα στο xantia 1.6 μου.
          Σε ανύποπτες στιγμές και σε συχνότητα περίπου 1-2 φορες κάθε 2 μέρες 'μένω' απο ρελαντύ.Δεν είναι ενα στιγμιαίο σβήσημο του κινητήρα αλλα ενα μόνιμο μπλοκάρισμα του ρελαντύ.Και ο μόνος τρόπος-που τυχαία ανακάλυψα-για να το επαναφέρω ειναι να ανεβάσω τις στροφές γύρω στις 3-4.000 και έχοντας πατημένο το γκάζι να κλείσω τον διακόπτη.Μετα απο αυτο το ρελαντύ δουλεύει ρολόι σαν να 'θυμάται' την τελευταία του κατάσταση πρίν γυρίσω τον διακόπτη.Μου έχουν αλλάξει 2 φορες ρυθμιστή ρελαντύ,έχει περάσει το αυτοκίνητο απο όλα τα ηλεκτρονικά τέστ αλλα τίποτα.Καμιά ιδέα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            citastak last edited by

            Καλησπερα. το ειχα και εγω το προβλημα (2-3 φορες)με το ρελαντι στο xantia 1,6 που εχουμε (200.000κμ). Καποιες φορες λυθηκε με αλλαγη του ρυθμιστη....

            Την τελευταια φορα ηταν θεμα βενζινης.. Αλήθεια, δεν δοκιμαζεις να βαλεις από άλλο πρατηριο;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • X
              xristos69 last edited by

              Ο χρήστης citastak έγραψε:
              Καλησπερα. το ειχα και εγω το προβλημα (2-3 φορες)με το ρελαντι στο xantia 1,6 που εχουμε (200.000κμ). Καποιες φορες λυθηκε με αλλαγη του ρυθμιστη....

              Την τελευταια φορα ηταν θεμα βενζινης.. Αλήθεια, δεν δοκιμαζεις να βαλεις από άλλο πρατηριο;

              ναι.εδω και 1 χρονο που υπάρχει το πρόβλημα εχω βάλει βενζίνη απο διάφορα πρατήρια,διάφορες μάρκες και είδη. τίποτα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tifosaros last edited by

                Αχ, αυτά τα ηλεκτρονικά της Σιτροέν...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sharpshooter last edited by

                  Αν μπορεί να εξηγήσει κανείς τι εννοείτε με το μπλοκάρισμα του ρελαντί....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    xristos69 last edited by

                    Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
                    Αν μπορεί να εξηγήσει κανείς τι εννοείτε με το μπλοκάρισμα του ρελαντί....

                    εννοώ οτι ξαφνικά δεν υπάρχει πλέον ρελαντύ.δεν ξέρω πως και γιατι αλλά μόλις αφήσω το γκάζι η μηχανή σβύνει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sharpshooter last edited by

                      Χμμμ. Αυτό συνέβαινε συχνά στα αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ, όταν σκουπιδάκια μπλοκάριζαν το ζιγκλεράκι. Αν είναι 'ηλεκτροποιημένο' το αυτοκίνητο τότε ίσως να φταίει η κακή ποιότητα της βενζίνης. Μήπως κάπου δεν υπάρχει σωστή παροχή βενζίνης; (φίλτρο, μπεκ); Τι να πω. Δεν ξέρω σε τι οφείλεται....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • X
                        xristos69 last edited by

                        υπάρχει περίπτωση να είναι και θέμα εγκεφάλου? γιατι μου κάνει εντύπωση το οτι επανέρχεται αμέσως οταν ανεβάσω τις στροφές γύρω στις 3-4.000 και έχοντας πατημένο το γκάζι κλείνω τον διακόπτη.Μετα απο αυτο το ρελαντύ δουλεύει ρολόι σαν να 'θυμάται' την τελευταία του κατάσταση (που δουλευε) πρίν γυρίσω τον διακόπτη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mihalis17 last edited by

                          ego exo xantia 1.8 k to xei kanei auto pou les merikes fores. pleon exo vrei mia pio voliki lysi omos. an anoikseis to kapo, tha deis deksia apo tin petalouda einai ena sideraki pou mpainei se kati trypes, pou rithmizei to sfiksimo tou sirmatoskinou tou gkaziou. opote to anevazeis ligo k exeis panta relanti mixaniko k oxi ilektroniko. dokimase to

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            starletrwd last edited by

                            wraies patentes mou thimizetai tin lancia beta pou eixe kai xeirogkazo.mipws to air flow meter?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              servmx last edited by

                              Παρόμοιο πρόβλημα είχε συνάδελφος στη δουλειά με Xantia 1.6.
                              Η λύση βρέθηκε μετά από πολύ ταλαιπωρία και ψάξιμο. Προβληματικό εισερχόμενο σήμα θερμοκρασίας νερού ψύξης στην ECU. Μετά την αντικατάσταση της σχετικής βαλβίδας (που τρελαινόταν ανά διαστήματα και έδινε το λανθασμένο σήμα), το ρελαντί δε ξαναπαρουσίασε πρόβλημα.

                              Γιάννης

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • X
                                xristos69 last edited by

                                Ο χρήστης servmx έγραψε:
                                Παρόμοιο πρόβλημα είχε συνάδελφος στη δουλειά με Xantia 1.6.
                                Η λύση βρέθηκε μετά από πολύ ταλαιπωρία και ψάξιμο. Προβληματικό εισερχόμενο σήμα θερμοκρασίας νερού ψύξης στην ECU. Μετά την αντικατάσταση της σχετικής βαλβίδας (που τρελαινόταν ανά διαστήματα και έδινε το λανθασμένο σήμα), το ρελαντί δε ξαναπαρουσίασε πρόβλημα.

                                Γιάννης

                                θα το σημειώσω μπας και τους δωσω καμια ιδέα στο service.Εχω απελπιστεί.Χθες έφαγα 6 ώρες στο συνεργείο.Εβγαλαν και καθάρισαν ολο το σύστημα τροφοδοσίας (δεν θυμάμαι πως το είπαν) μαζι με πεταλούδες χοάνες ρυθμιστές κτλ.
                                Σήμερα ΠΑΛΙ τα ίδια 2 φορές

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • X
                                  xristos69 last edited by

                                  Ο χρήστης Mihalis17 έγραψε:
                                  ego exo xantia 1.8 k to xei kanei auto pou les merikes fores. pleon exo vrei mia pio voliki lysi omos. an anoikseis to kapo, tha deis deksia apo tin petalouda einai ena sideraki pou mpainei se kati trypes, pou rithmizei to sfiksimo tou sirmatoskinou tou gkaziou. opote to anevazeis ligo k exeis panta relanti mixaniko k oxi ilektroniko. dokimase to

                                  μου το είχαν κάνει αυτο μια φορα στο service αλλα μόνο σαν λύση ανάγκης γιατι υπήρχε καθόλου ρυθμιστής στην αποθήκη τους.
                                  Πρέπει να αποφεύγεται για 2 λογους απ'ότι μου είπαν:

                                  1. το αυτονόητο της κατα περίπου 15% αυξημένης κατανάλωσης

                                  2. ο εγκέφαλος 'προσαρμόζεται' σε νεα δεδομένα ρελαντυ με αποτέλεσμα την δυσλειτουργία μονάδων τροφοδοσίας όπως ο αισθητήρας 'λ'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • X
                                    xristos69 last edited by

                                    Ο χρήστης servmx έγραψε:
                                    Παρόμοιο πρόβλημα είχε συνάδελφος στη δουλειά με Xantia 1.6.
                                    Η λύση βρέθηκε μετά από πολύ ταλαιπωρία και ψάξιμο. Προβληματικό εισερχόμενο σήμα θερμοκρασίας νερού ψύξης στην ECU. Μετά την αντικατάσταση της σχετικής βαλβίδας (που τρελαινόταν ανά διαστήματα και έδινε το λανθασμένο σήμα), το ρελαντί δε ξαναπαρουσίασε πρόβλημα.

                                    Γιάννης

                                    την άλλαξα και αυτή τη βαλβίδα.Τίποτα! το πρόβλημα παραμένει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      michael last edited by

                                      Ο τροπος για να βρεθει το προβλημα σου εινα να συνδεθει διαγνωστικος υπολογιστης και να **κινησεις **το οχημα μεχρι να κανει το προβλημα επειδη ο υπολογιστης καταγραφει ολα τα δεδομενα που καταληγουν στην ECU σε πραγματικο χρονο τοτε θα καταλαβουν που βρισκετε το προβλημα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • X
                                        xristos69 last edited by

                                        Ο χρήστης michael έγραψε:
                                        Ο τροπος για να βρεθει το προβλημα σου εινα να συνδεθει διαγνωστικος υπολογιστης και να **κινησεις **το οχημα μεχρι να κανει το προβλημα επειδη ο υπολογιστης καταγραφει ολα τα δεδομενα που καταληγουν στην ECU σε πραγματικο χρονο τοτε θα καταλαβουν που βρισκετε το προβλημα.

                                        το καταλαβαίνω αυτό αλλα το πρόβλημα αυτο παρουσίάζεται σε συχνότητα 1 φορα κάθε 2 μέρες και σε ανύποπτες στιγμές.
                                        Οπότε όπως καταλαβαίνεις θέλει πάρα πολύ τύχη για να συμβεί κάτι τέτοιο με τον υπολογιστή συνδεδεμένο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          servmx last edited by

                                          Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
                                          ....
                                          την άλλαξα και αυτή τη βαλβίδα.Τίποτα! το πρόβλημα παραμένει.

                                          Ρίξε μια ματιά στη θερμοκρασία νερού την ώρα που τρελαίνεται το ρελαντί,
                                          αν είναι στους 90-92 οC επαναλαμβανόμενα.
                                          Σίγουρα άλλαξαν την προαναφερόμενη βαλβίδα και όχι τη βαλβίδα των βεντιλατέρ? (αν δεν κάνω λάθος η Xantia έχει δύο ανεμιστήρες)

                                          Γιάννης

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • X
                                            xristos69 last edited by

                                            Ο χρήστης servmx έγραψε:

                                            ....
                                            την άλλαξα και αυτή τη βαλβίδα.Τίποτα! το πρόβλημα παραμένει.

                                            Ρίξε μια ματιά στη θερμοκρασία νερού την ώρα που τρελαίνεται το ρελαντί,
                                            αν είναι στους 90-92 οC επαναλαμβανόμενα.
                                            Σίγουρα άλλαξαν την προαναφερόμενη βαλβίδα και όχι τη βαλβίδα των βεντιλατέρ? (αν δεν κάνω λάθος η Xantia έχει δύο ανεμιστήρες)

                                            Γιάννης

                                            η θερμοκρασία ειναι σε φυσιολογικά όρια πάντα. Άλλαξαν σίγουρα την σωστή βαλβίδα.3 βαλβίδες έχει στο ίδιο σημείο με διαφορετικό χρώμα η καθεμία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                                            ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr