-
Εδω και 1 περίπου χρόνο εχω ενα άλυτο απο τα service της citroen προβλημα στο xantia 1.6 μου.
Σε ανύποπτες στιγμές και σε συχνότητα περίπου 1-2 φορες κάθε 2 μέρες 'μένω' απο ρελαντύ.Δεν είναι ενα στιγμιαίο σβήσημο του κινητήρα αλλα ενα μόνιμο μπλοκάρισμα του ρελαντύ.Και ο μόνος τρόπος-που τυχαία ανακάλυψα-για να το επαναφέρω ειναι να ανεβάσω τις στροφές γύρω στις 3-4.000 και έχοντας πατημένο το γκάζι να κλείσω τον διακόπτη.Μετα απο αυτο το ρελαντύ δουλεύει ρολόι σαν να 'θυμάται' την τελευταία του κατάσταση πρίν γυρίσω τον διακόπτη.Μου έχουν αλλάξει 2 φορες ρυθμιστή ρελαντύ,έχει περάσει το αυτοκίνητο απο όλα τα ηλεκτρονικά τέστ αλλα τίποτα.Καμιά ιδέα? -
Εδω και 1 περίπου χρόνο εχω ενα άλυτο απο τα service της citroen προβλημα στο xantia 1.6 μου.
Σε ανύποπτες στιγμές και σε συχνότητα περίπου 1-2 φορες κάθε 2 μέρες 'μένω' απο ρελαντύ.Δεν είναι ενα στιγμιαίο σβήσημο του κινητήρα αλλα ενα μόνιμο μπλοκάρισμα του ρελαντύ.Και ο μόνος τρόπος-που τυχαία ανακάλυψα-για να το επαναφέρω ειναι να ανεβάσω τις στροφές γύρω στις 3-4.000 και έχοντας πατημένο το γκάζι να κλείσω τον διακόπτη.Μετα απο αυτο το ρελαντύ δουλεύει ρολόι σαν να 'θυμάται' την τελευταία του κατάσταση πρίν γυρίσω τον διακόπτη.Μου έχουν αλλάξει 2 φορες ρυθμιστή ρελαντύ,έχει περάσει το αυτοκίνητο απο όλα τα ηλεκτρονικά τέστ αλλα τίποτα.Καμιά ιδέα? -
Εδω και 1 περίπου χρόνο εχω ενα άλυτο απο τα service της citroen προβλημα στο xantia 1.6 μου.
Σε ανύποπτες στιγμές και σε συχνότητα περίπου 1-2 φορες κάθε 2 μέρες 'μένω' απο ρελαντύ.Δεν είναι ενα στιγμιαίο σβήσημο του κινητήρα αλλα ενα μόνιμο μπλοκάρισμα του ρελαντύ.Και ο μόνος τρόπος-που τυχαία ανακάλυψα-για να το επαναφέρω ειναι να ανεβάσω τις στροφές γύρω στις 3-4.000 και έχοντας πατημένο το γκάζι να κλείσω τον διακόπτη.Μετα απο αυτο το ρελαντύ δουλεύει ρολόι σαν να 'θυμάται' την τελευταία του κατάσταση πρίν γυρίσω τον διακόπτη.Μου έχουν αλλάξει 2 φορες ρυθμιστή ρελαντύ,έχει περάσει το αυτοκίνητο απο όλα τα ηλεκτρονικά τέστ αλλα τίποτα.Καμιά ιδέα? -
Καλησπερα. το ειχα και εγω το προβλημα (2-3 φορες)με το ρελαντι στο xantia 1,6 που εχουμε (200.000κμ). Καποιες φορες λυθηκε με αλλαγη του ρυθμιστη....
Την τελευταια φορα ηταν θεμα βενζινης.. Αλήθεια, δεν δοκιμαζεις να βαλεις από άλλο πρατηριο;
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Καλησπερα. το ειχα και εγω το προβλημα (2-3 φορες)με το ρελαντι στο xantia 1,6 που εχουμε (200.000κμ). Καποιες φορες λυθηκε με αλλαγη του ρυθμιστη....Την τελευταια φορα ηταν θεμα βενζινης.. Αλήθεια, δεν δοκιμαζεις να βαλεις από άλλο πρατηριο;
ναι.εδω και 1 χρονο που υπάρχει το πρόβλημα εχω βάλει βενζίνη απο διάφορα πρατήρια,διάφορες μάρκες και είδη. τίποτα.
-
Αχ, αυτά τα ηλεκτρονικά της Σιτροέν...
-
Αν μπορεί να εξηγήσει κανείς τι εννοείτε με το μπλοκάρισμα του ρελαντί....
-
Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
Αν μπορεί να εξηγήσει κανείς τι εννοείτε με το μπλοκάρισμα του ρελαντί....εννοώ οτι ξαφνικά δεν υπάρχει πλέον ρελαντύ.δεν ξέρω πως και γιατι αλλά μόλις αφήσω το γκάζι η μηχανή σβύνει
-
Χμμμ. Αυτό συνέβαινε συχνά στα αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ, όταν σκουπιδάκια μπλοκάριζαν το ζιγκλεράκι. Αν είναι 'ηλεκτροποιημένο' το αυτοκίνητο τότε ίσως να φταίει η κακή ποιότητα της βενζίνης. Μήπως κάπου δεν υπάρχει σωστή παροχή βενζίνης; (φίλτρο, μπεκ); Τι να πω. Δεν ξέρω σε τι οφείλεται....
-
υπάρχει περίπτωση να είναι και θέμα εγκεφάλου? γιατι μου κάνει εντύπωση το οτι επανέρχεται αμέσως οταν ανεβάσω τις στροφές γύρω στις 3-4.000 και έχοντας πατημένο το γκάζι κλείνω τον διακόπτη.Μετα απο αυτο το ρελαντύ δουλεύει ρολόι σαν να 'θυμάται' την τελευταία του κατάσταση (που δουλευε) πρίν γυρίσω τον διακόπτη.
-
ego exo xantia 1.8 k to xei kanei auto pou les merikes fores. pleon exo vrei mia pio voliki lysi omos. an anoikseis to kapo, tha deis deksia apo tin petalouda einai ena sideraki pou mpainei se kati trypes, pou rithmizei to sfiksimo tou sirmatoskinou tou gkaziou. opote to anevazeis ligo k exeis panta relanti mixaniko k oxi ilektroniko. dokimase to
-
wraies patentes mou thimizetai tin lancia beta pou eixe kai xeirogkazo.mipws to air flow meter?
-
Παρόμοιο πρόβλημα είχε συνάδελφος στη δουλειά με Xantia 1.6.
Η λύση βρέθηκε μετά από πολύ ταλαιπωρία και ψάξιμο. Προβληματικό εισερχόμενο σήμα θερμοκρασίας νερού ψύξης στην ECU. Μετά την αντικατάσταση της σχετικής βαλβίδας (που τρελαινόταν ανά διαστήματα και έδινε το λανθασμένο σήμα), το ρελαντί δε ξαναπαρουσίασε πρόβλημα.Γιάννης
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Παρόμοιο πρόβλημα είχε συνάδελφος στη δουλειά με Xantia 1.6.
Η λύση βρέθηκε μετά από πολύ ταλαιπωρία και ψάξιμο. Προβληματικό εισερχόμενο σήμα θερμοκρασίας νερού ψύξης στην ECU. Μετά την αντικατάσταση της σχετικής βαλβίδας (που τρελαινόταν ανά διαστήματα και έδινε το λανθασμένο σήμα), το ρελαντί δε ξαναπαρουσίασε πρόβλημα.Γιάννης
θα το σημειώσω μπας και τους δωσω καμια ιδέα στο service.Εχω απελπιστεί.Χθες έφαγα 6 ώρες στο συνεργείο.Εβγαλαν και καθάρισαν ολο το σύστημα τροφοδοσίας (δεν θυμάμαι πως το είπαν) μαζι με πεταλούδες χοάνες ρυθμιστές κτλ.
Σήμερα ΠΑΛΙ τα ίδια 2 φορές -
Ο χρήστης Mihalis17 έγραψε:
ego exo xantia 1.8 k to xei kanei auto pou les merikes fores. pleon exo vrei mia pio voliki lysi omos. an anoikseis to kapo, tha deis deksia apo tin petalouda einai ena sideraki pou mpainei se kati trypes, pou rithmizei to sfiksimo tou sirmatoskinou tou gkaziou. opote to anevazeis ligo k exeis panta relanti mixaniko k oxi ilektroniko. dokimase toμου το είχαν κάνει αυτο μια φορα στο service αλλα μόνο σαν λύση ανάγκης γιατι υπήρχε καθόλου ρυθμιστής στην αποθήκη τους.
Πρέπει να αποφεύγεται για 2 λογους απ'ότι μου είπαν:-
το αυτονόητο της κατα περίπου 15% αυξημένης κατανάλωσης
-
ο εγκέφαλος 'προσαρμόζεται' σε νεα δεδομένα ρελαντυ με αποτέλεσμα την δυσλειτουργία μονάδων τροφοδοσίας όπως ο αισθητήρας 'λ'
-
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Παρόμοιο πρόβλημα είχε συνάδελφος στη δουλειά με Xantia 1.6.
Η λύση βρέθηκε μετά από πολύ ταλαιπωρία και ψάξιμο. Προβληματικό εισερχόμενο σήμα θερμοκρασίας νερού ψύξης στην ECU. Μετά την αντικατάσταση της σχετικής βαλβίδας (που τρελαινόταν ανά διαστήματα και έδινε το λανθασμένο σήμα), το ρελαντί δε ξαναπαρουσίασε πρόβλημα.Γιάννης
την άλλαξα και αυτή τη βαλβίδα.Τίποτα! το πρόβλημα παραμένει.
-
Ο τροπος για να βρεθει το προβλημα σου εινα να συνδεθει διαγνωστικος υπολογιστης και να **κινησεις **το οχημα μεχρι να κανει το προβλημα επειδη ο υπολογιστης καταγραφει ολα τα δεδομενα που καταληγουν στην ECU σε πραγματικο χρονο τοτε θα καταλαβουν που βρισκετε το προβλημα.
-
Ο χρήστης michael έγραψε:
Ο τροπος για να βρεθει το προβλημα σου εινα να συνδεθει διαγνωστικος υπολογιστης και να **κινησεις **το οχημα μεχρι να κανει το προβλημα επειδη ο υπολογιστης καταγραφει ολα τα δεδομενα που καταληγουν στην ECU σε πραγματικο χρονο τοτε θα καταλαβουν που βρισκετε το προβλημα.το καταλαβαίνω αυτό αλλα το πρόβλημα αυτο παρουσίάζεται σε συχνότητα 1 φορα κάθε 2 μέρες και σε ανύποπτες στιγμές.
Οπότε όπως καταλαβαίνεις θέλει πάρα πολύ τύχη για να συμβεί κάτι τέτοιο με τον υπολογιστή συνδεδεμένο -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
....
την άλλαξα και αυτή τη βαλβίδα.Τίποτα! το πρόβλημα παραμένει.Ρίξε μια ματιά στη θερμοκρασία νερού την ώρα που τρελαίνεται το ρελαντί,
αν είναι στους 90-92 οC επαναλαμβανόμενα.
Σίγουρα άλλαξαν την προαναφερόμενη βαλβίδα και όχι τη βαλβίδα των βεντιλατέρ? (αν δεν κάνω λάθος η Xantia έχει δύο ανεμιστήρες)Γιάννης
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
....
την άλλαξα και αυτή τη βαλβίδα.Τίποτα! το πρόβλημα παραμένει.Ρίξε μια ματιά στη θερμοκρασία νερού την ώρα που τρελαίνεται το ρελαντί,
αν είναι στους 90-92 οC επαναλαμβανόμενα.
Σίγουρα άλλαξαν την προαναφερόμενη βαλβίδα και όχι τη βαλβίδα των βεντιλατέρ? (αν δεν κάνω λάθος η Xantia έχει δύο ανεμιστήρες)Γιάννης
η θερμοκρασία ειναι σε φυσιολογικά όρια πάντα. Άλλαξαν σίγουρα την σωστή βαλβίδα.3 βαλβίδες έχει στο ίδιο σημείο με διαφορετικό χρώμα η καθεμία.
ΤΡΕΛΑΜΕΝΟ ΡΕΛΑΝΤΥ