-
Είμαι κάτοχος ενός XSARA Coupe 1.4/99 και αντιμετωπίζω΄πρόβλημα αστάθειας στις μεγάλες ταχύτητες και ειδικά στους πλάγιους ανέμους.Φοράω 195/55/15(όχι MICHELIN) και ρωτώντας διάφορες αντιπροσωπίες μου είπαν ότι τα γαλλικά θέλουν μόνο MICHELIN ή CLEBER!Eπειδή γενικά ταλαιπωρούμαι και πληρώνω (άλλαξα αμορτισέρ για να μου φύγει η ιδέα, έβαλα CLEBER, πιο φθηνά γαρ) αλλά το αμάξι τίποτε. Ελαφρύ τιμόνι και αστάθεια. Καμμία ιδέα;
-
Είμαι κάτοχος ενός XSARA Coupe 1.4/99 και αντιμετωπίζω΄πρόβλημα αστάθειας στις μεγάλες ταχύτητες και ειδικά στους πλάγιους ανέμους.Φοράω 195/55/15(όχι MICHELIN) και ρωτώντας διάφορες αντιπροσωπίες μου είπαν ότι τα γαλλικά θέλουν μόνο MICHELIN ή CLEBER!Eπειδή γενικά ταλαιπωρούμαι και πληρώνω (άλλαξα αμορτισέρ για να μου φύγει η ιδέα, έβαλα CLEBER, πιο φθηνά γαρ) αλλά το αμάξι τίποτε. Ελαφρύ τιμόνι και αστάθεια. Καμμία ιδέα;
-
Είμαι κάτοχος ενός XSARA Coupe 1.4/99 και αντιμετωπίζω΄πρόβλημα αστάθειας στις μεγάλες ταχύτητες και ειδικά στους πλάγιους ανέμους.Φοράω 195/55/15(όχι MICHELIN) και ρωτώντας διάφορες αντιπροσωπίες μου είπαν ότι τα γαλλικά θέλουν μόνο MICHELIN ή CLEBER!Eπειδή γενικά ταλαιπωρούμαι και πληρώνω (άλλαξα αμορτισέρ για να μου φύγει η ιδέα, έβαλα CLEBER, πιο φθηνά γαρ) αλλά το αμάξι τίποτε. Ελαφρύ τιμόνι και αστάθεια. Καμμία ιδέα;
-
Φίλε John το πρόβλημα που αναφέρεις είναι κάτι που σου παρουσιάστηκε τελευταία ή το παρατηρείς γενικά απ' όταν πήρες το αυτοκίνητο; Στο συνεργείο τι σου είπανε;
Προσωπικά έκανα ένα και μοναδικό ταξίδι οδηγώντας Xsara 1.4 (ήταν όμως το πεντάπορτο), και κατάλαβα κι εγώ κάποιες ευαισθησίες στον πλάγιο άνεμο όχι όμως σε βαθμό να μην το δικαιολογήσω ή να αισθάνομαι κίνδυνο. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έγραφε και 40.000Km στο οδόμετρο και δεν ξέρω καν αν είχε αμορτισερ αλλαγμένα. Φορούσε πάντως Michelin.
Αμορτισερ έβαλες τα μαμίσια ή άλλα; Δεν είδες καμία απολύτως βελτίωση; -
Δεν νομιζω οτι φταινε τα ελαστικα και φυσικα ειναι πολυ απολυτο αυτο που σου ειπαν στο συνεργειο.Και εγω ειχα τα michelin σε ενα clio 1.4 16v και οταν τα αλλαξα με τα goodyear το αυτοκινητο μεταμορφωθηκε προς το καλυτερο.Τελος παντων πιστευω οτι φταινε τα αμορτισερ σου.Ποσα χιλιομετρα εχει το αυτοκινητο?
-
Από την ημέρα που το πήρα με αλλαγμένα αλλά εργοστασιακά ζαντολάστιχα(ζάντα VTS kαι λάστιχα μεγαλύτερα), έβλεπα ιδιαίτερη ευπάθεια.Στα 40000 χλμ έβαλα BRIDGESTONE αλλά το προβλημα οξύνθηκε και μετά από 10000 χλμ έβαλα τα CLEBER.Tα αμορτισέρ που άλλαξα είναι μανίσια και τοποθετήθηκαν από επίσημη αντιπροσωπία.Εχω κάνει πολλούς ελέγχους και έχω παρατηρήσει ότι συνέχεια θέλω ευθυγράμμιση!Μόλις την κάνω για περίπου 1000 χλμ όλα καλά.Ελεγξα και τις ζάντες και διαπίστωσα ότι χρήζουν επισκευής ή αλλαγής αλλά θέλω να ξεκαθαρίσω εάν φταίει η διάσταση ή ο τύπος τω ελαστικών, οι ζάντες ή και τα δύο. Το αμάξι είναι ατρακάριστο και ότι κάνω το κάνω μόνο σε αντιπροσωπεία.
-
Ο χρήστης JOHN COSTINJO έγραψε:
και ότι κάνω το κάνω μόνο σε αντιπροσωπεία.Αυτό πιστεύω είναι και το λάθος σου.
Μπορεί να είναι εξουσιοδοτημένοι αλλά πολλές φορές δεν ξέρουν τι τους γίνεται...
Πχ για τις ζάντες που άλλαξες θα μπορούσες να βάλεις κάποια επώνυμη που θα ήταν σίγουρα καλύτερη!!
Όπως και με την ανάρτηση.....
Για τα λάστιχα δε νομίζω οτι παίζουν τόσο ρόλο. -
Ο χρήστης JOHN COSTINJO έγραψε:
Eχω κάνει πολλούς ελέγχους και έχω παρατηρήσει ότι συνέχεια θέλω ευθυγράμμιση!Μόλις την κάνω για περίπου 1000 χλμ όλα καλά.Ελεγξα και τις ζάντες και διαπίστωσα ότι χρήζουν επισκευής ή αλλαγής αλλά θέλω να ξεκαθαρίσω εάν φταίει η διάσταση ή ο τύπος τω ελαστικών, οι ζάντες ή και τα δύο. Το αμάξι είναι ατρακάριστο και ότι κάνω το κάνω μόνο σε αντιπροσωπεία.Δεν μου φαινετε καθολου λογικο να θελει καθε 1000χλμ ευθυγραμμιση.
-
Φίλε John, μήπως έχεις μπερδέψει την ευθυγράμμιση με τη ζυγοστάθμιση?
Κατά τα άλλα, όταν λες για υψηλές ταχύτητες, εννοείς από πόσο και πάνω? 150-160, που είναι πχ η τελική ταχύτητα των φίλων μας με 307 1.6 (στις καλές τους)?
Σοβαρά τώρα, θέμα πρώτο:
εφόσον έτσι κι αλλιώς δεν ισχύει πλέον η εργοστασιακή εγγύηση, δεν έχεις κανένα λόγο να πηγαίνεις το αυτοκίνητο στην επίσημη αντιπροσωπεία, καθώς είναι σίγουρο ότι ακόμη και την ίδια ποιότητα στο αποτέλεσμα των εργασιών να έχεις (πράγμα από πολύ πιθανό έως σίγουρο), θα την πληρώσεις αναλογικά παραπάνω. Εχει κανένα νόημα? Οχι, κατά τη γνώμη μου.Οπως επίσης θεωρώ ότι και ο τύπος των ζαντών δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο (PG220, γιατί λες ότι κάποια γνωστή ζάντα θα ήταν καλύτερη? αυτές οι ζάντες είναι ειδικά φτιαγμένες για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο).
Θέμα δεύτερο:
Ελεγξα και τις ζάντες και διαπίστωσα ότι χρήζουν επισκευής ή αλλαγής αλλά θέλω να ξεκαθαρίσω εάν φταίει η διάσταση ή ο τύπος τω ελαστικών, οι ζάντες ή και τα δύο.
Ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα με τις ζάντες? Θα θυμίσω ότι το Xsara VTS MkI είχε αυτή τη διάσταση, αλλά από την άλλη και διαφορετικά ψαλίδια και γωνίες στην ανάρτηση, οπότε είναι πιθανό να μην ταιριάζει τόσο στο στήσιμο του δικού σου. Αυτό όμως θα προκαλούσε πρόβλημα όχι τόσο σε ανοιχτό δρόμο, όσο σε στροφές (φαντάζομαι).
Οσο για τα ελαστικά, τα Cleber μπορεί ως γαλλικά (και νομίζω τώρα υπό την ιδιοκτησία της Michelin) να έχουν μαλακή γόμα, αλλά από εκεί και πέρα δε θεωρούνται αρκετά καλά λάστιχα. Δυστυχώς η χαμηλή τιμή τους έχει αντίκρυσμα είτε στον τρόπο τον οποίο κρατάνε το αυτοκίνητο στο δρόμο είτε τη χαμηλή διάρκεια ζωής τους (σε χιλιόμετρα). Ξανά δε νομίζω πως έχει μεγάλο αντίκρυσμα στην κίνηση με υψηλές ταχύτητες.
Θέμα τρίτο:
Εχεις πάει το αυτοκίνητο βόλτα με κάποιον από την αντιπροσωπεία μαζί, ώστε να του δείξεις ποιο είναι το πρόβλημα?
Πιστεύω ότι θα ήταν καλό να έχεις αλλάξει τα αμορτισέρ με κάποια λίγο σκληρότερα, πχ αφού ήθελες να το κάνεις στην αντιπροσωπεία να τους πεις να σου βάλουν αυτά του VTS 1.8 (όχι του δίλιτρου). Γενικά το αυτοκίνητο δεν είναι βράχος στους πλάγιους ανέμους, αλλά από την άλλη ξέρω και άλλα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας που είναι φτερά στον άνεμο, οπότε όλα σχετικά είναι. Δυστυχώς είναι από τα θέματα που κάποιος δίνει αρκετή σημασία ώστε να τον ενοχλούν και σε άλλον περνούν απαρατήρητα.ΥΓ: Να ξεκαθαρίσουμε κάτι?
Από την ημέρα που το πήρα με αλλαγμένα αλλά εργοστασιακά ζαντολάστιχα(ζάντα VTS kαι λάστιχα μεγαλύτερα), έβλεπα ιδιαίτερη ευπάθεια.
Εδώ εννοείς:
α) το πήρα μεταχειρισμένο και είχε ήδη αλλαγμένα ζαντολάστιχα
ή
β) το πήρα με εργοστασιακά ζαντολάστιχα, ήταν εντάξει και όταν άλλαξα τα ζαντολάστιχα τότε έγινε αισθητή η ευπάθεια
? -
Εκτός αν έχει στραβώσει κάτι στην ανάρτηση. Ίσως τότε που στράβωσαν και οι ζάντες να στράβωσε και κάτι άλλο. Από την άλλη μπορεί να φταίνε και οι στραβές ζάντες. Τώρα για την διάσταση αυτή είναι 'εργοστασιακή' αφού τα φορά η 2.0l VTS άρα δεν βλέπω πρόβλημα. Για τα λάστιχα επίσης δεν βλέπω το πρόβλημα. Για τα αμορτισέρ τα μαμίσια ένα έχω να πώ. Μακριά...
Υ.Γ.1 Όταν ήταν στα τελευταία τους τα αμορτισέρ και το δικό μου είχε μια ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους.
Υ.Γ.2 Τα Kleber είναι υποδεέστερα των Michelin είναι η φτηνή μάρκα της Michelin ουσιαστικά. -
Αφου το αυτοκινητο εχει 100000 χλμ(οπως μου ειπες στο pm) τοτε αυτη η ασαφεια στο τιμονι και η ευπαθεια στον ανεμο μπορει να οφειλεται και σε αλλους λογους.Μπορει να εχουν φθαρει τα σινεμπλοκ πχ ή να θελουν αλλαγη οι αντιστρεπτικες και τα ψαλιδια.Στο xantia του πατερα μου(110000 χλμ)του αλλαξαμε προσφατα ψαλιδια,μπροστινη αντιστρεπτικη και σινεμπλοκ και το αυτοκινητο μεταμορφωθηκε
-
Μπράβο, bug, τα cineblock θα αφορούσαν το επόμενό μου post.
-
Για να ξεξαθαρίσω λίγο τα πράγματα, ώστε να με βοηθήσετε ουσιαστικά.
Το αμάξι από τη μάνα του ερχόταν με MICHELIN 185/65/14 και εγώ ζήτησα από την αντιπροσωπεία να μου τοποθετήσει τα ζαντολάστιχα του VTS όπως αυτά παρουσιαζόvτουσαν στο διαφημιστκό του VTS. Δεν ζήτησα αλλαγή διαστάσεων αλλά ήταν αναπόφευκτη μιας και η συγκεκριμένη ζάντα έβγαινε μόνο σε 15΄΄.Εάν ταίριαζε στο στήσιμο του αυτοκινήτου μου δεν το γνωρίζω.Γνωρίζω όμως ότι πλήρωσα τότε 440.000 έξτρα(αεροπορική παραγγελία παρακαλώ, από Γαλλία)!Συγγνώμη αν δεν γνωρίζω τα πάντα γύρω από το αυτοκόνητο.Ισως για αυτό δεν πουλάω τέτοια. (Που να φανταστώ ότι δεν κάνουν γιαταμάξι μου)
Το πρόβλημ οξύνθηκε όταν έβαλα BRIDGESTONE.Οταν εννοώ υψηλές ταχύτητες, εννοώ πάνω από 120 χλμ!Πήγα σε αρκετές αντιπροσωπίες
Απάντηση ν1.(Εκείνη την εποχή φόραγα BRIDGESTONE) Τί λάστιχα είναι αυτά?Αλλαξέ τα! Βάλε MICHELIN ή CLEBER!Tα άλλαξα.
Απάντηση ν2.Απορία. Το πάμε βόλτα αλλά μπερδεύονται και δεν καταλαβαίνουν από τί προέρχεται!
Πάω σε λαστιχά.Μου λέει φίλε ta BRIDGESTONE τα χω βάλει σε 1000 XSARA χωρίς πρόβλημα.Ψάξε αλλού.
Πάω στο RABBIT για ευθυγράμμιση. Μου λέει θέλεις αλλαγή συνεμπλόκ.
Πάω καρφί να ταλλάξω αλλά η αντιπροσωπεία μου λέει ότι δεν χρειάζεται αλλαγή και ποιός στο είπε?
Βράσε ρύζι! -
Ο χρήστης JOHN COSTINJO έγραψε:
Οταν εννοώ υψηλές ταχύτητες, εννοώ πάνω από 120 χλμ!!
Αρα μπορουμε να σου απαντησουμε και μεις οι φτωχοι κατοχοι 307!!Μεχρι εκει παει και το δικο μας (συμφωνειτε κυριε Νικο??)
Στην θεση σου φιλε μου θα εκανα ενα πραγμα.
Θα πηγαινα σε μια αντιπροσωπεια και θα ζηταγα ενα ιδιο για τεστντραϊβ ωστε να σιγουρευτεις οτι φταιει το συγκεκριμενο αυτοκινητο.Αυτο στο αναφερω μονο και μονο γιατι υπαρχει διαφορετικη σπουδαιολογηση στην συμπεριφορα ενος αυτοκινητου απο οδηγο σε οδηγο.Κατι που για μενα ειναι σημαντικο μπορει εσυ να μην το εχεις προσεξει καν και το αντιθετο.Στο τοπικ μας μερικα παιδια εχουν παραπονεθει για αναλογη συμπεριφορα του 307 στις πραγματικα υψηλες ταχυτητες κατι που εγω δεν το θεωρω μειονεκτημα αξιο λογου γιατι κατα την γνωμη μου σχεδον ολα τα αυτοκινητα 'κουνανε' στα πολλα και ιδιαιτερα αν εχει αερα(μεσα σε λογικα πλαισια ετσι???)
Απο οτι καταλαβα το αυτοκινητο πρεπει να σου 'ψαρευει' και οχι μονο στους πλαγιους ανεμους.
Αποκλειοντας την περιπτωση στραβου αυτοκινητου(εχει συμβει και αυτο) το μονο που μπορω να σου προτεινω να κανεις μια ερευνα και να εμπιστευτεις ενα καλο ευθυγραμησα ή ενα ανεξαρτητο συνεργειο(ο Νικος μαλλον θα σε οδηγησει ασφαλως) για να σου λυσει το προβλημα σου.
Για ενα τοσο σοβαρο προβλημα διαγνωσεις απο την οθονη του κομπιουτερ ειναι ελαφρως παρακινδυνεμενες(και φυσικα και συ δεν μπορεις να περιγραψεις με απολυτη ακριβια τι συμβαινει )
Ξερω οτι δεν σου εδωσα λυση στο προβλημα σου ελπιζω να σε βοηθησα ομως προς μια σωστη κατευθυνση για τη λυση του.
Οταν με το καλο φιαχτει κανε ενα κοπο και ενημερωσε μας τι ακριβως συνεβαινε..... -
Υπάρχει και μια πιθανότητα (μικρή μάλλον) οι ζάντες του VTS να έχουν διαφορετικό οφσέτ. Ίσως αυτό να προκαλεί τα προβλήματα ευστάθειας.
-
Μολις αλλάξεις αυτοκίνητο οι κλίσεις θα εξαφανιστούν αμέσως.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Μολις αλλάξεις αυτοκίνητο οι κλίσεις θα εξαφανιστούν αμέσως.σωστα με μια αλφα ολα ειναι οκ!!!!!
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
Μολις αλλάξεις αυτοκίνητο οι κλίσεις θα εξαφανιστούν αμέσως.
σωστα με μια αλφα ολα ειναι οκ!!!!!
Ξαναβρασε ρυζι δηλαδη....
-
Ο χρήστης JOHN COSTINJO έγραψε:
Είμαι κάτοχος ενός XSARA Coupe 1.4/99 και αντιμετωπίζω΄πρόβλημα αστάθειας στις μεγάλες ταχύτητες και ειδικά στους πλάγιους ανέμους.Φοράω 195/55/15(όχι MICHELIN) και ρωτώντας διάφορες αντιπροσωπίες μου είπαν ότι τα γαλλικά θέλουν μόνο MICHELIN ή CLEBER!Eπειδή γενικά ταλαιπωρούμαι και πληρώνω (άλλαξα αμορτισέρ για να μου φύγει η ιδέα, έβαλα CLEBER, πιο φθηνά γαρ) αλλά το αμάξι τίποτε. Ελαφρύ τιμόνι και αστάθεια. Καμμία ιδέα;Δεν νομίζω ότι φταίνε τα λάστιχα μόνο. Έχω XSARA 1.4 (μοντ 2001) με MICHELEN λάστιχα και μαμά ζάντα 15''. Έχω κάνει πολλά ταξίδια με σχετικά υψηλή ταχύτητα 170-180 km/h (ένδειξη κοντερ) αλλά δεν είδα καμία αστάθεια (ακόμα και με ριπές ανέμου αφού τα πολλά ταξίδια έγιναν χειμώνα). Στη θέση σου θα υποψιαζόμουνα αμορτισερ και γεωμετρία ανάρτησης.
-
Θα συμφωνήσω και εγώ. Έχω κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα με ίδιο αυτοκίνητο κυρίως ως συνοδηγός αλλά όχι μόνο. Δεν παρατήρησα ποτέ κάτι ανάλογο με αυτό που λες αντίθετα θα έλεγα ότι είναι πολύ σταθερό αυτοκίνητο κάτω από όλες τις συνθήκες.
Έλεγξε τις γωνίες της ανάρτησης σου και την απόδοση των αμορτισέρ σου. Μάλλον κάπου εκεί κρύβεται το πρόβλημα.
XSARA kαι Λάστιχα!