-
Τι να εννοει αραγε ο kid?
-
Εννοώ να μην γίνει ένα (υπερβολικά) πολύστροφο μοτέρ που να πρέπει να δουλέξει στις 5-6 χιλιάδες στροφές για να σου δώσει αυτά που θες.. Να είναι πιο εύκολο στην καθημερινή οδήγηση δηλαδή..
Να μην χρειάζεται να μπει ένα καινούργιο πρόγραμμα για να πηγαίνει καλύτερα σε καθημερινές διαδρομές (CTR του Nass πχ)
Αν και δεν το έχω εκφράσει ακριβώς όπως θα ήθελα, νομίζω ότι καταλάβατε τι εννοώ.
-
Εγω θα ημουν ευτυχης αν δουλευε το κλιο οπως το typeR....
Χαμηλα δεν εχει ιδιαιτερο προβλημα,ενω ψηλα γινεται κολασηΚαπου πηρε το ματι μου για τους κινητηρες,αλλα δεν εγραφε πουθενα για τον διλιτρο με 200 αλογα....
1,2-75
1,4-100
1,6-110
2,0-140 -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Εννοώ να μην γίνει ένα (υπερβολικά) πολύστροφο μοτέρ που να πρέπει να δουλέξει στις 5-6 χιλιάδες στροφές για να σου δώσει αυτά που θες.. Να είναι πιο εύκολο στην καθημερινή οδήγηση δηλαδή..Να μην χρειάζεται να μπει ένα καινούργιο πρόγραμμα για να πηγαίνει καλύτερα σε καθημερινές διαδρομές (CTR του Nass πχ)
Αν και δεν το έχω εκφράσει ακριβώς όπως θα ήθελα, νομίζω ότι καταλάβατε τι εννοώ.
Πως να μην πάρεις Opel μετά; Πάνε στράφι τόσα μαθήματα
μια χαρά ήταν το 'R' και χωρίς πρόγραμμα (σύγκρινε επιδόσεις με το GTI), απλώς τώρα είναι καλύτερο
-
Πότε έφτιαξε η RENAULT μοτέρ που να έχει πρόβλημα με την κατανομή της ροπής του ρε παιδιά, που θα φτιάξει τώρα;
-
Και κάτι ακόμα.Το CLIO ΙΙΙ πήρε ήδη 5 αστέρια στο τεστ προσκρουσης και τους άφησε όλους πίσω πια!
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =6&id2=220 -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εννοώ να μην γίνει ένα (υπερβολικά) πολύστροφο μοτέρ που να πρέπει να δουλέξει στις 5-6 χιλιάδες στροφές για να σου δώσει αυτά που θες.. Να είναι πιο εύκολο στην καθημερινή οδήγηση δηλαδή..
Να μην χρειάζεται να μπει ένα καινούργιο πρόγραμμα για να πηγαίνει καλύτερα σε καθημερινές διαδρομές (CTR του Nass πχ)
Αν και δεν το έχω εκφράσει ακριβώς όπως θα ήθελα, νομίζω ότι καταλάβατε τι εννοώ.
Πως να μην πάρεις Opel μετά; Πάνε στράφι τόσα μαθήματα
μια χαρά ήταν το 'R' και χωρίς πρόγραμμα (σύγκρινε επιδόσεις με το GTI), απλώς τώρα είναι καλύτερο
Οχι Kid, δεν είχε κανένα πρόβλημα το αμάξι στις καθημερινές διαδρομές. Η βελτίωση αφορούσε κυρίως την ευκολία οδήγησης σε γρήγορες αλλά άγνωστες διαδρομές, πχ. στο βουνό. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν ήταν πολύ καλό, απλά τώρα είναι (για τα δικά μου γούστα) τέλειο.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εννοώ να μην γίνει ένα (υπερβολικά) πολύστροφο μοτέρ που να πρέπει να δουλέξει στις 5-6 χιλιάδες στροφές για να σου δώσει αυτά που θες.. Να είναι πιο εύκολο στην καθημερινή οδήγηση δηλαδή..
Να μην χρειάζεται να μπει ένα καινούργιο πρόγραμμα για να πηγαίνει καλύτερα σε καθημερινές διαδρομές (CTR του Nass πχ)
Αν και δεν το έχω εκφράσει ακριβώς όπως θα ήθελα, νομίζω ότι καταλάβατε τι εννοώ.
Πως να μην πάρεις Opel μετά; Πάνε στράφι τόσα μαθήματα
μια χαρά ήταν το 'R' και χωρίς πρόγραμμα (σύγκρινε επιδόσεις με το GTI), απλώς τώρα είναι καλύτερο
Οχι Kid, δεν είχε κανένα πρόβλημα το αμάξι στις καθημερινές διαδρομές. Η βελτίωση αφορούσε κυρίως την ευκολία οδήγησης σε γρήγορες αλλά άγνωστες διαδρομές, πχ. στο βουνό. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν ήταν πολύ καλό, απλά τώρα είναι (για τα δικά μου γούστα) τέλειο.
Αυτό το 14.8 έκθεση θα με κυνηγάει μια ζωή.. Δεν εννοούσα ότι είχε πρόβλημα στις καθημερινές μετακινήσεις αλλά ότι δεν είναι τόσο εύκολο στην οδήγηση όσο το GTi.. Δεν είναι τόσο all-around car.. Ελπίζω τώρα να έγινα πιο κατανοητός..
Εξάλλου αν είναι να πάρεις πολύστροφο μοτέρ, θα πάρεις Honda, όχι Renault..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Εννοώ να μην γίνει ένα (υπερβολικά) πολύστροφο μοτέρ που να πρέπει να δουλέξει στις 5-6 χιλιάδες στροφές για να σου δώσει αυτά που θες.. Να είναι πιο εύκολο στην καθημερινή οδήγηση δηλαδή..Να μην χρειάζεται να μπει ένα καινούργιο πρόγραμμα για να πηγαίνει καλύτερα σε καθημερινές διαδρομές (CTR του Nass πχ)
Αν και δεν το έχω εκφράσει ακριβώς όπως θα ήθελα, νομίζω ότι καταλάβατε τι εννοώ.
Ετσι συνηθως δουλεουν οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες...
Αν θελεις δυναμη απο χαμηλα και γενικα για πιο ' καθημερινη ' χρηση παιρνεις Turbo -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Εγω θα ημουν ευτυχης αν δουλευε το κλιο οπως το typeR....
Χαμηλα δεν εχει ιδιαιτερο προβλημα,ενω ψηλα γινεται κολασηΚαπου πηρε το ματι μου για τους κινητηρες,αλλα δεν εγραφε πουθενα για τον διλιτρο με 200 αλογα....
1,2-75
1,4-100
1,6-110
2,0-140το διλιτρο με τα 140 δεν ειναι to renaultsport
-
Ο χρήστης cliov6 έγραψε:
Εγω θα ημουν ευτυχης αν δουλευε το κλιο οπως το typeR....
Χαμηλα δεν εχει ιδιαιτερο προβλημα,ενω ψηλα γινεται κολασηΚαπου πηρε το ματι μου για τους κινητηρες,αλλα δεν εγραφε πουθενα για τον διλιτρο με 200 αλογα....
1,2-75
1,4-100
1,6-110
2,0-140το διλιτρο με τα 140 δεν ειναι to renaultsport
μονο 140 ? τι συνεβη?
-
σιγουρα δεν ειναι!!!!
-
Ρε παιδια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ RenaultSport αυτο με τα 140.Μην τρελενεστε, μπορει να μην ερθει καν στην ελλαδα αυτο
-
Αν μη τι άλλο εντυπωσιακό!
και με τέσσερα bucket!
http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=45684 -
πολυ ομορφο!
-
Ο κυριαρχος της κατηγοριας για πολυ καιρο.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ο κυριαρχος της κατηγοριας για πολυ καιρο.ίδομεν. Υπάρχει ένας πολύ δυνατός αντίπαλος:
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ο κυριαρχος της κατηγοριας για πολυ καιρο.
ίδομεν. Υπάρχει ένας πολύ δυνατός αντίπαλος:
Σωστα...
Αυτα τα δυο λογικα θα ειναι τα κορυφαια της κατηγοριας -
και μερικές ακόμη φωτο από το κορυφαίο μικρό...
-
Ανακοίνωση
Καλούνται όλα τα μέλη του φόρουμ των 4Τ, να συμμετάσχουν στον έρανο υπέρ των αδυνάμων. Τα έσοδα του εράνου θα κατατεθούν σε μια αντιπροσωπεία της αυτοκινητοβιομηχανίας Renault (Ρενό) S.A. με αντάλλαγμα την αγορά ενός Renault Clio Sport (Ρενό Κλιό Σπορ) για τις ανάγκες του 'Ζιλβιλνέβνειου' Ιδρύματος.
Ελάχιστη συμμετοχή: 10
Renault Clio 2005