Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio 2005
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 53
    • 54
    • 13 / 54
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    1062
    1224
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panos7 last edited by

      Τι να εννοει αραγε ο kid?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kid last edited by

        Εννοώ να μην γίνει ένα (υπερβολικά) πολύστροφο μοτέρ που να πρέπει να δουλέξει στις 5-6 χιλιάδες στροφές για να σου δώσει αυτά που θες.. Να είναι πιο εύκολο στην καθημερινή οδήγηση δηλαδή..

        Να μην χρειάζεται να μπει ένα καινούργιο πρόγραμμα για να πηγαίνει καλύτερα σε καθημερινές διαδρομές (CTR του Nass πχ)

        Αν και δεν το έχω εκφράσει ακριβώς όπως θα ήθελα, νομίζω ότι καταλάβατε τι εννοώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bagus last edited by

          Εγω θα ημουν ευτυχης αν δουλευε το κλιο οπως το typeR....
          Χαμηλα δεν εχει ιδιαιτερο προβλημα,ενω ψηλα γινεται κολαση

          Καπου πηρε το ματι μου για τους κινητηρες,αλλα δεν εγραφε πουθενα για τον διλιτρο με 200 αλογα....

          1,2-75
          1,4-100
          1,6-110
          2,0-140

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης Kid έγραψε:
            Εννοώ να μην γίνει ένα (υπερβολικά) πολύστροφο μοτέρ που να πρέπει να δουλέξει στις 5-6 χιλιάδες στροφές για να σου δώσει αυτά που θες.. Να είναι πιο εύκολο στην καθημερινή οδήγηση δηλαδή..

            Να μην χρειάζεται να μπει ένα καινούργιο πρόγραμμα για να πηγαίνει καλύτερα σε καθημερινές διαδρομές (CTR του Nass πχ)

            Αν και δεν το έχω εκφράσει ακριβώς όπως θα ήθελα, νομίζω ότι καταλάβατε τι εννοώ.

            Πως να μην πάρεις Opel μετά; Πάνε στράφι τόσα μαθήματα

            μια χαρά ήταν το 'R' και χωρίς πρόγραμμα (σύγκρινε επιδόσεις με το GTI), απλώς τώρα είναι καλύτερο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thvarveris last edited by

              Πότε έφτιαξε η RENAULT μοτέρ που να έχει πρόβλημα με την κατανομή της ροπής του ρε παιδιά, που θα φτιάξει τώρα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thvarveris last edited by

                Και κάτι ακόμα.Το CLIO ΙΙΙ πήρε ήδη 5 αστέρια στο τεστ προσκρουσης και τους άφησε όλους πίσω πια!
                http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =6&id2=220

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:

                  Εννοώ να μην γίνει ένα (υπερβολικά) πολύστροφο μοτέρ που να πρέπει να δουλέξει στις 5-6 χιλιάδες στροφές για να σου δώσει αυτά που θες.. Να είναι πιο εύκολο στην καθημερινή οδήγηση δηλαδή..

                  Να μην χρειάζεται να μπει ένα καινούργιο πρόγραμμα για να πηγαίνει καλύτερα σε καθημερινές διαδρομές (CTR του Nass πχ)

                  Αν και δεν το έχω εκφράσει ακριβώς όπως θα ήθελα, νομίζω ότι καταλάβατε τι εννοώ.

                  Πως να μην πάρεις Opel μετά; Πάνε στράφι τόσα μαθήματα

                  μια χαρά ήταν το 'R' και χωρίς πρόγραμμα (σύγκρινε επιδόσεις με το GTI), απλώς τώρα είναι καλύτερο

                  Οχι Kid, δεν είχε κανένα πρόβλημα το αμάξι στις καθημερινές διαδρομές. Η βελτίωση αφορούσε κυρίως την ευκολία οδήγησης σε γρήγορες αλλά άγνωστες διαδρομές, πχ. στο βουνό. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν ήταν πολύ καλό, απλά τώρα είναι (για τα δικά μου γούστα) τέλειο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kid last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                    Εννοώ να μην γίνει ένα (υπερβολικά) πολύστροφο μοτέρ που να πρέπει να δουλέξει στις 5-6 χιλιάδες στροφές για να σου δώσει αυτά που θες.. Να είναι πιο εύκολο στην καθημερινή οδήγηση δηλαδή..

                    Να μην χρειάζεται να μπει ένα καινούργιο πρόγραμμα για να πηγαίνει καλύτερα σε καθημερινές διαδρομές (CTR του Nass πχ)

                    Αν και δεν το έχω εκφράσει ακριβώς όπως θα ήθελα, νομίζω ότι καταλάβατε τι εννοώ.

                    Πως να μην πάρεις Opel μετά; Πάνε στράφι τόσα μαθήματα

                    μια χαρά ήταν το 'R' και χωρίς πρόγραμμα (σύγκρινε επιδόσεις με το GTI), απλώς τώρα είναι καλύτερο

                    Οχι Kid, δεν είχε κανένα πρόβλημα το αμάξι στις καθημερινές διαδρομές. Η βελτίωση αφορούσε κυρίως την ευκολία οδήγησης σε γρήγορες αλλά άγνωστες διαδρομές, πχ. στο βουνό. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν ήταν πολύ καλό, απλά τώρα είναι (για τα δικά μου γούστα) τέλειο.

                    Αυτό το 14.8 έκθεση θα με κυνηγάει μια ζωή.. Δεν εννοούσα ότι είχε πρόβλημα στις καθημερινές μετακινήσεις αλλά ότι δεν είναι τόσο εύκολο στην οδήγηση όσο το GTi.. Δεν είναι τόσο all-around car.. Ελπίζω τώρα να έγινα πιο κατανοητός..

                    Εξάλλου αν είναι να πάρεις πολύστροφο μοτέρ, θα πάρεις Honda, όχι Renault..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panos7 last edited by

                      Ο χρήστης Kid έγραψε:
                      Εννοώ να μην γίνει ένα (υπερβολικά) πολύστροφο μοτέρ που να πρέπει να δουλέξει στις 5-6 χιλιάδες στροφές για να σου δώσει αυτά που θες.. Να είναι πιο εύκολο στην καθημερινή οδήγηση δηλαδή..

                      Να μην χρειάζεται να μπει ένα καινούργιο πρόγραμμα για να πηγαίνει καλύτερα σε καθημερινές διαδρομές (CTR του Nass πχ)

                      Αν και δεν το έχω εκφράσει ακριβώς όπως θα ήθελα, νομίζω ότι καταλάβατε τι εννοώ.

                      Ετσι συνηθως δουλεουν οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες...
                      Αν θελεις δυναμη απο χαμηλα και γενικα για πιο ' καθημερινη ' χρηση παιρνεις Turbo

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cliov6 last edited by

                        Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                        Εγω θα ημουν ευτυχης αν δουλευε το κλιο οπως το typeR....
                        Χαμηλα δεν εχει ιδιαιτερο προβλημα,ενω ψηλα γινεται κολαση

                        Καπου πηρε το ματι μου για τους κινητηρες,αλλα δεν εγραφε πουθενα για τον διλιτρο με 200 αλογα....

                        1,2-75
                        1,4-100
                        1,6-110
                        2,0-140

                        το διλιτρο με τα 140 δεν ειναι to renaultsport

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης cliov6 έγραψε:

                          Εγω θα ημουν ευτυχης αν δουλευε το κλιο οπως το typeR....
                          Χαμηλα δεν εχει ιδιαιτερο προβλημα,ενω ψηλα γινεται κολαση

                          Καπου πηρε το ματι μου για τους κινητηρες,αλλα δεν εγραφε πουθενα για τον διλιτρο με 200 αλογα....

                          1,2-75
                          1,4-100
                          1,6-110
                          2,0-140

                          το διλιτρο με τα 140 δεν ειναι to renaultsport

                          μονο 140 ? τι συνεβη?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            adis4gr last edited by

                            σιγουρα δεν ειναι!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cliov6 last edited by

                              Ρε παιδια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ RenaultSport αυτο με τα 140.Μην τρελενεστε, μπορει να μην ερθει καν στην ελλαδα αυτο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thvarveris last edited by

                                Αν μη τι άλλο εντυπωσιακό!
                                και με τέσσερα bucket!
                                http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=45684

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  adis4gr last edited by

                                  πολυ ομορφο!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    megane98hp last edited by

                                    Ο κυριαρχος της κατηγοριας για πολυ καιρο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                                      Ο κυριαρχος της κατηγοριας για πολυ καιρο.

                                      ίδομεν. Υπάρχει ένας πολύ δυνατός αντίπαλος:

                                      http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=7375

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                        Ο κυριαρχος της κατηγοριας για πολυ καιρο.

                                        ίδομεν. Υπάρχει ένας πολύ δυνατός αντίπαλος:

                                        http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=7375

                                        Σωστα...
                                        Αυτα τα δυο λογικα θα ειναι τα κορυφαια της κατηγοριας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nick last edited by

                                          και μερικές ακόμη φωτο από το κορυφαίο μικρό...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            Ανακοίνωση

                                            Καλούνται όλα τα μέλη του φόρουμ των 4Τ, να συμμετάσχουν στον έρανο υπέρ των αδυνάμων. Τα έσοδα του εράνου θα κατατεθούν σε μια αντιπροσωπεία της αυτοκινητοβιομηχανίας Renault (Ρενό) S.A. με αντάλλαγμα την αγορά ενός Renault Clio Sport (Ρενό Κλιό Σπορ) για τις ανάγκες του 'Ζιλβιλνέβνειου' Ιδρύματος.

                                            Ελάχιστη συμμετοχή: 10

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 13 / 54
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr