-
Μα τι σχέση μπορεί να έχουν οι απλές εκδόσεις του megane με το RS;Το ίδιο το λογότυπο είναι και η διαφορά:Renault Sport!
Πρόκειται για ξεχωριστό τμήμα της Renault απο το οποίο βγαίνουν ξεχωριστά αυτοκίνητα όπως Clio RS και Clio V6.Έχουν αυτά καμία σχέση με τα υπόλοιπα Clio;Εξάλλου η Renault έχει και σοβαρή παρουσία στους αγώνες δεν είναι VW. -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Δηλαδη τα 30.000 ειναι φτηνα? Αν το συγκρινουμε με το type-R τοτε συμφωνω οτι θα υπαρχουν καμποσοι με διαφορετικες προταιρεοτητες (οχι απολυτες επιδοσεις αλλα και ανεση) που θα το προτιμησουν. Αλλα σε συγκριση με το Corolla T-Sport που κανει 25.000 δεν μπορω να βρω ΕΝΑΝ λογο να δωσει καποιος αυτα τα 5.000 ευρω παραπανω....μηπως μπορεις εσυ?
Μήπως για το καλύτερο κινητήρα που είναι παντού δυνατότερος και με ροπή απο χαμηλά; Μήπως για την έλλειψη σκαλοπατιού στην απόδοση; Μήπως ,με τις μέχρι τώρα πληροφορίες αλλά και απο τις εντυπώσεις του πλαισιου στις μικρότερες εκδόσεις, για το καλύτερο στήσιμο; Ακόμη και χωρίς το Golf Gti η Corolla Τ-Sport δεν είναι απο τις πρώτες επιλογές στα σπόρ hatchback.
Οτι δεν ειναι απο τις πρωτες επιλογες θα συμφωνησω, και αυτο επειδη δεν κινειται με γνωμονα την απολυτη ταχυτητα....αλλα γι'αυτο τη συγκρινω με το golf επειδη και αυτο προσπαθει να συνδιασει και την ανεση...
Λοιπον ο κινητηρας του golf βγαζει 5 αλογα παραπανω (197 εναντι 192) και εχει περισσοτερη ροπη λογω 2000cc και turbo. Αλλα αυτο που μετραει ειναι οι επιδοσεις, και αν οντως το golf ειναι στα 7.2s 0-100, τοτε μιλαμε για διαφορες κατω του μισου δευτερολεπτου... Σχετικα με το σκαλοπατι που λες εγω δεν το βλεπω σαν μειονεκτημα....αλλα σαν πλεονεκτημα....γιατι εκει νιωθεις την διαφορα, και ταυτοχρονα σου επιτρεπει να κινηθεις σε κανονικουσ ρυθμους χωρις να καις ενα καρο βενζινη μεσα στην πολη.....μπορεις να τα κανεις αυτα με το turbo? Το στησιμο επισης στην facelift T-sport ειναι πολυ καλο, ουτε εκει νομιζω υπαρχει διαφορα....και ας παμε τωρα στο κοστος των 2000cc που καθε χρονο θα ειναι +180 ευρω στην εφορια. Σε βενζινη, ουτε θελω να ξερω ποσα θα πληρωνεις με το golf για 3 λογους :
- 2000cc
- FSI = μονο βενζινη 100 οκτανιων
- turbo
Για να φτασουμε τελος στην αξιοπιστια και την εγγυηση του αγαπημενου μας golf η οποια βεβαια(αξιοπιστια) δυσχερενεται ακομα περισσοτερο με την υπαρξη του turbo...
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι το Golf GT θα ειναι ουσιαστικα ενα αυτοκινητο ιδιο με την Corolla T-sport , ελαχιστα γρηγοροτερο, χειροτερο σε αξιοπιστια/εγγυηση/after sales service και πολυ ακριβοτερο τοσο σε τιμη αγορας οσο και συντηρησης.
Μοναδικο πλεονεκτημα οπως βλεπεις ειναι η ελαχιστα καλυτερη ταχυτητα....αν λοιπον η ταχυτητα μετραει τοσο πολυ για καποιον....τοτε απλα ας παρει το type-R....
Καταλαβες το σκεπτικο μου? Αν θες απολυτες επιδοσεις παιρνεις type-R, αν θες, θυσιαζεις μισο δευτερολεπτο στο 0-100 και επενδυεις σε ανεση παιρνοντας την T-sport...δεν βλεπω που χωραει το golf...
Δε νομίζω να μη την επιλέγουν επειδή «δε κινείται με γνώμονα την απόλυτη ταχύτητα» που λες. Όταν τοποθετείς ένα τέοιο κινητήρα που αποδίδει πάνω από 100 άλογα στο λίτρο δε νομίζω πως κοιτάς την άνεση ή τους χώρους. Το όχι και τόσο ζωντανό τιμόνι όπως γράφουν, οι μεγάλες κλίσεις που παίρνει το αμάξωμα ,το έντονο σκαλοπάτι στις 6.000 σ.α.λ που δυσχεραίνει τη γρήγορη οδήγηση στα κατεβάσματα αλλά και η αδιάφορη εξωτερική εμφάνιση (είναι ίδιο με το 1.4 αν εξαιρέσουμε τις ζάντες και τη μάσκα) είναι οι κύριες αιτίες που δε τη προτιμούν.
Επίσης ο κινητήρας του Golf,ο TFSI που αποδίδει 200 ίππους, έχει τυποποιημένη κατανάλωση μικρότερη και από τον 1.8Τ του γκρούπ της τάξεως του 7,7 οπότε αυτά περι turbo και δε ξέρω τι άλλο δεν ισχύουν. Αν επίσης είσαι αποφασισμένος να δώσεις γύρω στα 30.000 και σκέφτεσαι τι βενζίνη θα βάλεις για οικονομία άσ’το καλύτερα. Όσο για την ανανεωμένη T-Sport από ότι έχω διαβάσει σε περιοδικά ξένου τύπου,μπορεί να έχει βελτιωθεί στα σημεία αλλά χωρίς να αλλάζει χαρακτήρα. Παραμένει GT χωρίς να πλησιάζει προς τα Gti. Golfaκιας δεν είμαι αλλά όχι και να προσπαθούμε ντε και καλά να βγάλουμε ένα μοντέλο φοβερό. Καλή και άξια η Corrolla σαν αυτοκίνητο γενικά αλλά δε τα καταφέρνει και τόσο καλά με τους αντιπάλους της.
Δυσκολευομαι πολυ να πιστεψω οτι ενας διλιτρος κινητηρας turbo εχει 7.7 καταναλωση....ειναι απλα εξωπραγματικο, ας το δουμε στην πραξη καλυτερα...
Γενικα δεν εχει πολυ νοημα να συγκρινουμε 2 αυτοκινητα τα οποια δεν εχουμε δει καν να τεσταρουν...
Επισης θα συμφωνησω οτι η corolla δεν ειναι πρωτη επιλογη σε αυτην την κατηγορια....ειναι πιο πολυ ενα γρηγορο αυτοκινητο με εμφαση στον εξοπλισμο και την ανεση για να μπορεις να κανεις γρηγορα ταξιδια και προσπερασεις στην εθνικη, και οχι ενα αυτοκινητο για να κανεις κοντρες στα φαναρια και στα μεγαρα...Αλλα νομιζω οτι και το golf σε αυτα τα επιπεδα θα κινηθει γιατι θα προσπαθησουν και αυτοι (πιθανολογω) να δωσουν εμφαση στην ανεση...Τελος παντων, για μενα δεν τιθεται θεμα, ποτε στη ζωη μου δεν θα αγοραζα golf για αλλους λογους (αξιοπιστια-εγγυηση-after sales service) οποτε για να το παρω εγω θα επρεπε να ειχε τουλαχιστον 5 δευτερολεπτα επταχυνση σε αυτην την τιμη
Σε καθε περιπτωση για μενα το type-r θα παραμεινει ο βασιλιας της κατηγοριας οτι και να κανει το golf...
-
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Μα τι σχέση μπορεί να έχουν οι απλές εκδόσεις του megane με το RS;Το ίδιο το λογότυπο είναι και η διαφορά:Renault Sport!
Πρόκειται για ξεχωριστό τμήμα της Renault απο το οποίο βγαίνουν ξεχωριστά αυτοκίνητα όπως Clio RS και Clio V6.Έχουν αυτά καμία σχέση με τα υπόλοιπα Clio;Εξάλλου η Renault έχει και σοβαρή παρουσία στους αγώνες δεν είναι VW.Κοίταξε επειδή έχω οδηγίσει και το MeganeSport και το 1,6 στην Αγγλία το τιμόνι δεν έχει διαφορές. Η μεγάλη διαφορά είναι στα πετάλ....
-
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Μα τι σχέση μπορεί να έχουν οι απλές εκδόσεις του megane με το RS;Το ίδιο το λογότυπο είναι και η διαφορά:Renault Sport!
Πρόκειται για ξεχωριστό τμήμα της Renault απο το οποίο βγαίνουν ξεχωριστά αυτοκίνητα όπως Clio RS και Clio V6.Έχουν αυτά καμία σχέση με τα υπόλοιπα Clio;Εξάλλου η Renault έχει και σοβαρή παρουσία στους αγώνες δεν είναι VW.Κοίταξε μην ξεχνάς ότι VW είναι και η Audi. Μην ξεχνάς επίσης ότι τα τρία προηγούμενα LeMan τα κέρδισε η Audi και μάλιστα σε ένα από αυτά είχε 'καπαρώσει' και τις δύο πρώτες θέσεις (ή μήπως τρεις). Δεν είναι καμμιά τυχαία αυτοκινητοβιομηχανία η VW όπως άλλωστε και η Renault.
Στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα πάντως που αναφερόμαστε, το Golf αναμένεται να είναι πολύ περισσότερο ευχάριστο στην οδήγηση σε σχέση με το Megane RS και ας μην το έχει φτιάξει η VW motorsportrs (αν υπάρχει τέτοιο πράγμα). -
Αν είναι πιο ευχάριστο το Gti απο το RS θα το δούμε όταν γίνει δοκιμή επι ελληνικού εδάφους.Μην κρίνουμε χωρίς καν να δούμε.
-
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Αν είναι πιο ευχάριστο το Gti απο το RS θα το δούμε όταν γίνει δοκιμή επι ελληνικού εδάφους.Μην κρίνουμε χωρίς καν να δούμε.Πολύ σωστά. Εγώ μιλάω με τα μέχρι τώρα δεδομένα...
-
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
Σε καθε περιπτωση για μενα το type-r θα παραμεινει ο βασιλιας της κατηγοριας οτι και να κανει το golf...O Παύλος είνα από τους ενθερμότερους υποστηρικτές του Type R. Επειδή τον γνωρίζω προσωπικά στο λέω. Απλά παραθέτει τα πλεονεκτήματα του καινούριου Golf.
Όσο για την κατανάλωση είναι σε υπεραστική χρήση και όλοι ξέρουμε πια, πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες δηλώνουν πάντα κάτι παρακάτω για τα αυτοκίνητά τους στην κατανάλωση. Δεν ισχυρίστηκε ο Παύλος ότι 7,7lt/100km θα είναι η κατανάλωση του Golf, αν το πιέζεις για να κινηθείς γρήγορα. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Σε καθε περιπτωση για μενα το type-r θα παραμεινει ο βασιλιας της κατηγοριας οτι και να κανει το golf...
O Παύλος είνα από τους ενθερμότερους υποστηρικτές του Type R. Επειδή τον γνωρίζω προσωπικά στο λέω. Απλά παραθέτει τα πλεονεκτήματα του καινούριου Golf.
Όσο για την κατανάλωση είναι σε υπεραστική χρήση και όλοι ξέρουμε πια, πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες δηλώνουν πάντα κάτι παρακάτω για τα αυτοκίνητά τους στην κατανάλωση. Δεν ισχυρίστηκε ο Παύλος ότι 7,7lt/100km θα είναι η κατανάλωση του Golf, αν το πιέζεις για να κινηθείς γρήγορα.Μα παντα συγκριτικα μιλαω, δεν γινεται η corolla TS να εχει καταναλωση 8.3 και το golf με διλιτρο κινητηρα και turbo να εχει 7.7 ....ειναι απλα αδυνατον...τουλαχιστον ενα 9 θα περιμενα...για να μην πω παραπανω.
Εγω υποψην δεν ειμαι υποστηρικτης του type-r, γενικοτερα....δεν με νοιαζουν τοσο οι απολυτες επιδοσεις, ουτε τα απολυτα στησιματα, θελω να κυκλοφορω και στην πολη με ανεση, γι'αυτο και εχω παραγγειλει corolla t-sport. Αλλα αφου εσεις τα κρινετε σε αγωνιστικες συνθηκες, εκει νομιζω οτι το type-r δεν παιζεται και δεν μπορει με τιποτα το golf να το φτασει...εκτος και αν κοστιζει κατω απο 28.000 οποτε ισως νικησει λογω τιμης.....αλλα το θεωρω απιθανο γιατι ολοι εκει στην VW ή δεν ξερουν να αξιολογουν τα προιοντα που βγαζουν (=δεν εχουν αυτογνωσια) ή τα πουλανε επιτηδες ακριβοτερα αποσο αξιζουν για να νομιζει ο ασχετος οτι ειναι και καλυτερα επειδη ειναι ακριβοτερα...
-
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
Μα παντα συγκριτικα μιλαω, δεν γινεται η corolla TS να εχει καταναλωση 8.3 και το golf με διλιτρο κινητηρα και turbo να εχει 7.7 ....ειναι απλα αδυνατον...τουλαχιστον ενα 9 θα περιμενα...για να μην πω παραπανω.
Εγω υποψην δεν ειμαι υποστηρικτης του type-r, γενικοτερα....δεν με νοιαζουν τοσο οι απολυτες επιδοσεις, ουτε τα απολυτα στησιματα, θελω να κυκλοφορω και στην πολη με ανεση, γι'αυτο και εχω παραγγειλει corolla t-sport. Αλλα αφου εσεις τα κρινετε σε αγωνιστικες συνθηκες, εκει νομιζω οτι το type-r δεν παιζεται και δεν μπορει με τιποτα το golf να το φτασει...εκτος και αν κοστιζει κατω απο 28.000 οποτε ισως νικησει λογω τιμης.....αλλα το θεωρω απιθανο γιατι ολοι εκει στην VW ή δεν ξερουν να αξιολογουν τα προιοντα που βγαζουν (=δεν εχουν αυτογνωσια) ή τα πουλανε επιτηδες ακριβοτερα αποσο αξιζουν για να νομιζει ο ασχετος οτι ειναι και καλυτερα επειδη ειναι ακριβοτερα...
Αυτή τη τιμή δίνουν οι Γερμανοί ως τυποποιημένη.Είναι μικρότερη ακομή και απο αυτή του 1.8Τ παρόλο που είναι μεγαλύτερης χωρητικότητας. Αυτό στ οανέφερα επειδή επιμένεις οτι επειδή είναι 2λιτρο και turbo θα πρέπει αναγκαστικά όπως λες να καίει πάρα πολύ. Επίσης δε συμφώνησα με τη λογική σου περι βενζίνης. Όταν παίρνεις ένα αυτοκίνητο επιδόσεων (που κοστίζει 30.000 Ε) γνώμη μου είναι οτι δε κοιτάς να κάνεις οικονομία βάζοντας 95άρα αλλά θέλεις ο κινητήρας σου να αποδίδει τα μέγιστα κάτω απο όλες τις συνθήκες. Δηλαδή εσύ θα βάζεις 95 οκτανίων για οικονομία;
Καλά το κάνεις και πήρες τη Corolla για άνεση στη πόλη αλλά έχεις σκεφτεί οτι ίσως έχει κατασκευαστεί για να ικανοποιήσει κυρίως αυτούς που θέλουν κινηθούν γρήγορα εκτός πόλης; Δε τη συγκρίνουμε εμείς με το Type-R αλλά όλος ο κόσμος. Να συμπληρώσω οτι σε αυτή τη κατηγορία θα επέλεγα μάλλον το Type-R αλλά αυτό δε σημαίνει οτι είναι και ξεκάθαρα ο ηγέτης της κατηγορίας όπως αναφέρεις. Το Focus RS είναι κάτι παραπάνω απο δύσκολος αντίπαλος.
-
Καταρχην φυσικα και θα βαζω βενζινη 95 οκτανιων και ουτε ενος παραπανω. Οπως σου ειπα δεν ειμαι ο κοντρακιας που στηνεται στο φαναρι και θελει να ξεζουμισει και το τελευταιο ιχνος αποδωσης....αν το ηθελα αυτο φυσικα και θα ειχα παρει το type-r...
Εγω θελω να κυκλοφορω με την ανεση μου στην πολη, με κανονικη καταναλωση ενος 1800αρη και οποτε μου τη βαρεσει και θελω να τρεξω ή παω ταξιδι, να εχω τη δυνατοτητα να πατησω το ποδι στο γκαζι, να παω στις 8000 στροφες και να προσπερασω με ανεση ταχυτητα και ασφαλεια...
Και ολα αυτα με την αυξημενη αηιοπιστια που δινει η απουσια του turbo και γενικοτερα με την εγγυηση και εξυπηρετηση της toyota, γιατι εγω το αμαξι το κραταω τουλαχιστον 10 χρονια, δεν το πουλαω στα 5...Αυτο δεν μπορει να μου το προσφερει ουτε το type-r που με τις 17αρες ζαντες και το απολυτο στησιμο θα χτυπαει συνεχεια στους ωραιοτατους δρομους της αθηνας, ουτε οποιοδηποτε turbo που ενεργοποιειται απο χαμηλες στροφες και δεν μπορεις να αποφυγεις την παραπανω καταναλωση...
Το Focus RS καταρχην ειναι στα 35.000 ευρω....και παει σε αλλες κατηγοριες....και αν δεν κανω λαθος ηταν και εκδοση με περιορισμενη παραγωγη και εξαντληθηκαν οποτε κα να θες δεν μπορεις να παρεισ ενα...
-
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
Καταρχην φυσικα και θα βαζω βενζινη 95 οκτανιων και ουτε ενος παραπανω. Οπως σου ειπα δεν ειμαι ο κοντρακιας που στηνεται στο φαναρι και θελει να ξεζουμισει και το τελευταιο ιχνος αποδωσης....αν το ηθελα αυτο φυσικα και θα ειχα παρει το type-r...Πρώτον το να θέλεις να λειτουργεί ο κινητήρας σου όσο τέλεια μπορείς εσύ να τον κάνεις να δουλεύει δε νομίζω να σε κάνει και απαραίτητα κοντράκια. Δηλαδή όλοι αυτοί,μαζί και εγώ,που ψαχνουμε τι βενζίνη,λάδια κ.λ.π. θα βάλουμε στο αυτοκίνητό μας είμαστε κοντράκιδες; Δε νομίζω.
Εγω θελω να κυκλοφορω με την ανεση μου στην πολη, με κανονικη καταναλωση ενος 1800αρη και οποτε μου τη βαρεσει και θελω να τρεξω ή παω ταξιδι, να εχω τη δυνατοτητα να πατησω το ποδι στο γκαζι, να παω στις 8000 στροφες και να προσπερασω με ανεση ταχυτητα και ασφαλεια...
Και ολα αυτα με την αυξημενη αηιοπιστια που δινει η απουσια του turbo και γενικοτερα με την εγγυηση και εξυπηρετηση της toyota, γιατι εγω το αμαξι το κραταω τουλαχιστον 10 χρονια, δεν το πουλαω στα 5...Αυτο δεν μπορει να μου το προσφερει ουτε το type-r που με τις 17αρες ζαντες και το απολυτο στησιμο θα χτυπαει συνεχεια στους ωραιοτατους δρομους της αθηνας, ουτε οποιοδηποτε turbo που ενεργοποιειται απο χαμηλες στροφες και δεν μπορεις να αποφυγεις την παραπανω καταναλωση...
Με τον κινητήρα που έχεις όμως θα τον πιέζεις περισσότερο απο οτι θα πίεζες τον κινητήρα με τούρμπο μέσα στη πόλη όπου η ροπή πέζει το κυριότερο ρόλο. Μη διαχωρίζεις και απλοποιείς τόσο εύκολα τα πράγματα. Δε σημαίνει οτι με ατμοσφαιρικό κινητήρα έχουμε σε όλες τις συνθήκες μειωμένη κατανάλωση και αυξημένη αξιοπιστία. Παράγγειλες ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που είναι αρκετά καλό σε πολλούς τομείς και σου εύχομαι με το καλό να σου'ρθει. Δεν έχω κάτι με το αυτοκίνητο ή εσένα αλλά με τις διαχωριστικές γραμμές που βάζεις.
Το Focus RS καταρχην ειναι στα 35.000 ευρω....και παει σε αλλες κατηγοριες....και αν δεν κανω λαθος ηταν και εκδοση με περιορισμενη παραγωγη και εξαντληθηκαν οποτε κα να θες δεν μπορεις να παρεισ ενα...
Το Focus RS είναι ο άμεσος αντίπαλος του Type-R και ας έχε,είχε τέλοσπάντων, 5.000 υψηλότερη τιμή.Τώρα αμα θες να βρείς ένα το σίγουρο είναι οτι θα βρείς αλλά σε τι τιμή είναι το δύσκολο.
-
Με αυτο που σου ειπα για την βενζινη δεν εννοω οτι ειστε βλακες οσοι βαζετε 100 οκτανιων... Εννοω το εξης απλο : Αν βαλω 95 οκτανιων θα εχει τιποτα επιπτωσεις ο κινητηρας στην υγεια του? Αφου δεν ειναι FSI δεν θα εχει. Τι θα κερδισω λοιπον πληρωνοντας την διαφορα και βαζοντας 100 οκτανιων? θα κερδισω 2% καλυτερες επιδοσεις. Με ενδιαφερει αυτο? ΟΧΙ ...και αφου δεν μου τρεχουν τα λεφτα απο τα παντζακια μου θα βαλω την 95 οκτανιων που βαζω τοσα χρονια....it's that simple...
Επισης πιστευω οτι μιλαμε αντικειμενικα εδω περα...η αγορα του καθενος δεν εχει καμια σχεση. Εγω μπορει να εχω παραγγειλει μια T-sport αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειαμι τυφλος και θα την υπερασπιζομαι οταν βλεπω οτι καπου δεν ειναι καλη...Αλλωστε δεχομαι οτι σε επιδοσεις δεν μπορει να φτασει το type-r ή τα turbo με πολλα αλογα...
Αλλα καποια πραγματα επιτρεψε μου να τα ξερω καλυτερα για τον εαυτο μου... Ας πουμε αυτο που λες οτι 'Με τον κινητήρα που έχεις όμως θα τον πιέζεις περισσότερο απο οτι θα πίεζες τον κινητήρα με τούρμπο μέσα στη πόλη όπου η ροπή πέζει το κυριότερο ρόλο. Μη διαχωρίζεις και απλοποιείς τόσο εύκολα τα πράγματα. Δε σημαίνει οτι με ατμοσφαιρικό κινητήρα έχουμε σε όλες τις συνθήκες μειωμένη κατανάλωση και αυξημένη αξιοπιστία' , δεν ισχυει για εμενα.... Αν ηξερες οτι μεχρι σημερα το γρηγοροτερο αυτοκινητο που εχω οδηγησει ειναι 1300 κυβικα και 88 αλογα, θα καταλαβαινες οτι για μεσα στην πολη το οριο των 6.000 στροφων στην T-sport οχι απλα ειναι αρκετο....αλλα μου περισευουν κιολας οι 145 ιπποι που εχει μεχρι εκει...Τωρα οσον αφορα την καταναλωση και την αξιοπιστια ατμοσφαιρικου και turbo νομιζω οτι τα πραγματα ειναι σαφη εξορισμου.... Ναι μπορει ενας κινητηρας να εχει μικροτερη καταναλωση απο εναν αλλο στα ιδια κυβικα, και οταν μπαινει το turbo παρολο που αυξανεται η καταναλωση, τελιακ να μην περναει και πολυ αυτην του αλλου.....ή αντιστοιχα μπορει ενας κινητηρας turbo να ειναι προσεγμενος πολυ και σχεδιασμενος ετσι ωστε να λειτουργει αξιοπιστα με το turbo , αλλα και στις 2 περιπτωσεις, σε καμια περιπτωση δεν μπορει να εχουνε το ιδιο ή καλυτερο αποτελεσμα σε αυτους τους 2 τομεις (καταναλωση-αξιοπιστια) το μονο που μπορει να γιενι ειναι να μειωθει η διαφορα σε αποδεκτα επιπεδα....αλλα ο ατμοσφαιρικος θα ειναι παντα πιο αξιοπιστος και θα καταναλωνει λιγοτερο....ειναι το τιμημα της ταχυτητας που σου δινει το turbo...Ο περιβοητος 1800αρης του group VAG που τωρα αντικαθισταται με τον διλιτρο λογω εκπομπης καυσαεριων (για να συμβαδισει με τα δεδομενα της ΕΕ για το 2005) που τον ξεσκιζαν στο turbo στα Leon, Octavia, Audi A4, TT κλπ ρωτα ποσοι τετοιοι κινητηρες τα εφτυσαν....
Μετα με το turbo αυξανονται και τα κοστη συντηρησης αν στα 70.000 χιλιομτερα σου πουν στο service 'Αλλαξε τουρμπινα κλπ' πανε αλλα 3.000 ευρω...Κατα τη γνωμη μου ειναι 'Ου μπλεξεις'....εκτος και αν εχεις πολυ χρημα και δεν σε νοιαζει...θα δουμε τωρα και ο καινουριοσ ο διλιτρος τι θα βγει...
-
Μα εγώ σου συγκρίνω όχι ένα οποιοδήποτε ατμοσφαιρικό με ένα κινητήρα turbo. Σου συγκρίνω ένα ατμοσφαιρικό και ένα με turbo που αποδίδουν περίπου τα ίδια άλογα. Και τα δύο χρειάζονται προσοχή στο στρώσιμο,στο ζέσταμα πριν το ανέβασμα των στροφών,προσεγμένα service κ.λ.π. αλλά δε νομίζω πως μπορείς να πείς οτι σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης και πίεσης του κινητήρα σίγουρα ο ατμοσφαιρικός θα είναι πιο αξιόπιστος. Όσο για τον 1.8Τ που αναφέρεις σκέψου μόνο πόσοι αυτούς τους κινητήρες έμειναν απείραχτοι απο τους ιδιοκτήτες τους (αύξηση πίεσης,τουρμπίνας κ.λ.π.) και μετά ας μιλήσουμε για αξιοπιστία. Και στις Μ3 e46 και Μ5 e39 παρουσιάστηκαν προβλήματα με το κινητήρα αλλά αυτό δε σημαίνει ότι ήταν αναξιόπιστοι οι κινητήρες αυτοί. Για αυτό και σου ξαναλέω μη γενικεύεις τα πράγματα.
-
Πάντως ο** 1.8Τ **είναι ο κινητήρας που έχει χρησιμοποιηθεί περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον,σε διάφορα μοντέλα.
Συνολικά, σε 76 μοντέλα, αν δεν απατώμαι...! -
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
Τι θα κερδισω λοιπον πληρωνοντας την διαφορα και βαζοντας 100 οκτανιων? θα κερδισω 2% καλυτερες επιδοσεις.Και οικονομία στο ταξίδι. Ειδικά αμάξια με μεγάλη ισχύ. Δοκίμασε να κάνεις 500χλμ. με 95 και με 100.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πάντως ο** 1.8Τ **είναι ο κινητήρας που έχει χρησιμοποιηθεί περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον,σε διάφορα μοντέλα.
Συνολικά, σε 76 μοντέλα, αν δεν απατώμαι...!Διαβάζουμε και Drive???
Δεν απατάσαι καθόλου.... -
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Τι θα κερδισω λοιπον πληρωνοντας την διαφορα και βαζοντας 100 οκτανιων? θα κερδισω 2% καλυτερες επιδοσεις.
Και οικονομία στο ταξίδι. Ειδικά αμάξια με μεγάλη ισχύ. Δοκίμασε να κάνεις 500χλμ. με 95 και με 100.
Τι νοημα εχει αυτη η οικονομια οταν την εχεις υπερπληρωσει ομως στην αρχικη τιμη της βενζινης? Στην τελικη (=τα λεφτα που θα φυγουν απο την τσεπη σου) χανεις... Τωρα βεβαια μπορει να πας ελαχιστα γρηγροτερα, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα...απλα μη μιλαμε για οικονομια σε κατι που το εχεις πληρωσει ακομα περισσοτερο εξαρχης.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Μα εγώ σου συγκρίνω όχι ένα οποιοδήποτε ατμοσφαιρικό με ένα κινητήρα turbo. Σου συγκρίνω ένα ατμοσφαιρικό και ένα με turbo που αποδίδουν περίπου τα ίδια άλογα.Εχεις δικιο, αν ηταν VAG και ο ατμοσφαιρικος...αλλα οταν ειναι Honda ή Toyota, εχω εμπιστοσυνη στα μηχανικα συνολα αυτα (και προπαντος στην ηθικη τους οτι αν δεν ηταν αξιοπιστα δεν θα τα εβγαζαν) οτι μπορουν να αντεξουν χωρις προβλημα αυτες τις 8.000 στροφες...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πάντως ο** 1.8Τ **είναι ο κινητήρας που έχει χρησιμοποιηθεί περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον,σε διάφορα μοντέλα.
Συνολικά, σε 76 μοντέλα, αν δεν απατώμαι...!economy uber alles
ξυπνάτε! μας δουλεύουνε!
-
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
Τι θα κερδισω λοιπον πληρωνοντας την διαφορα και βαζοντας 100 οκτανιων? θα κερδισω 2% καλυτερες επιδοσεις.
Και οικονομία στο ταξίδι. Ειδικά αμάξια με μεγάλη ισχύ. Δοκίμασε να κάνεις 500χλμ. με 95 και με 100.
Τι νοημα εχει αυτη η οικονομια οταν την εχεις υπερπληρωσει ομως στην αρχικη τιμη της βενζινης? Στην τελικη (=τα λεφτα που θα φυγουν απο την τσεπη σου) χανεις... Τωρα βεβαια μπορει να πας ελαχιστα γρηγροτερα, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα...απλα μη μιλαμε για οικονομια σε κατι που το εχεις πληρωσει ακομα περισσοτερο εξαρχης.
Δεν εννοώ οικονομία χρημάτων (στα πολλά κυβικά μπορεί κιόλας...). Τα ίδια θα σου βγούν πάλι αφού με την 95άρα θα χρειαστεί να ξαναγεμίσεις. Απλά θα σου βγάλει περισσότερα χλμ. (βασικό για το ταξίδι) και θα ξεκαπνίσει και το μοτέρ.
VW Golf GTI