-
Aν και εντυπώσεις για τις τιμές στα μεταχειρισμένα έχουν αναφερθεί στο φόρουμ, δεν υπάρχει κανένας τίτλος θέματος που να ασχολείται με αυτό το φαινόμενο εξ ολοκλήρου.
Η πρόφαση ήρθε όταν άρχισα πριν απο μερικές μέρες να κοιτάζω κάποιες αγγελίες για ένα μικρό μεταχειρισμένο αμάξι 1400cc 'καθημερινής' χρήσης στην Ελλάδα σε περίπτωση που γυρίσω μόνιμα, εντός των επόμενων 1-2 χρόνων. Άφου επισκέφτηκα ορισμένα online Sites με αγγελίες για αυτοκίνητα στην Ελλάδα διαπίστωσα ότι, όσο αφορά τις πωλήσεις απο ιδιώτες, ο καθένας . Για παράδειγμα για ένα VW Golf που καινούριο στοιχίζει 14Κ Ευρώ έβλεπα μεταχειρισμένα 2-3 χρονών τα οποία τα είχαν ως πώληση για....10-12Κ. Μάλιστα και ένα Golf του 89' το είχαν για πώληση για 5Κ Ευρώ. Αυτό είναι ένα μόνο παράδειγμα
Αμά ήταν ένα αμάξι να χάνει λιγότερο απο 500 Ευρώ αξία τον χρόνο τότε τύφλα να έχει το χρηματιστήριοΣυγνώμη ρε παιδιά αλλά αυτά με κάνουν να βάζω τα γέλια. Πώς είναι δυνατόν να θεωρούμαστε η πιό φτηνή χώρα σε μικρά-μεσαία αυτοκίνητα στην Ευρώπη και απο την άλλη να έχουμε τα πιο ακριβά μεταχειρισμένα...και όχι μόνο αυτό αλλα να μην μπορούμε σαν ευρωπαίοι να αγοράσουμε μεταχειρισμένο απο άλλη ευρωπαική χώρα.
Με μεγάλη μου έκπληξη βλέπω οτι οι νόμοι τις αγοράς και ζήτησης(και όχι μόνο) δεν ισχύουν εν Ελλάδι. Απο την άλλη πολλοί μανδράδες έχουν τις μάνδρες τίνγα στα αυτοκίνητα και όχι μόνο δεν σηκώνουν πολλά παζάρια...αλλα σου έρχεται να τους πνίξεις και απο πάνω.
Τελικά πότε θα φτάσει ο κόμπος στο χτένι. Ποιά είναι η σημερινή κατάσταση στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα και τι προτείνατε για βρεί καποιος ένα καλό μεταχειρισμένο.
Έχει κανείς προσωπικές εμπειρίες που νομίζεται οτι αξίζουν να αναφερθούν.....
-
Aν και εντυπώσεις για τις τιμές στα μεταχειρισμένα έχουν αναφερθεί στο φόρουμ, δεν υπάρχει κανένας τίτλος θέματος που να ασχολείται με αυτό το φαινόμενο εξ ολοκλήρου.
Η πρόφαση ήρθε όταν άρχισα πριν απο μερικές μέρες να κοιτάζω κάποιες αγγελίες για ένα μικρό μεταχειρισμένο αμάξι 1400cc 'καθημερινής' χρήσης στην Ελλάδα σε περίπτωση που γυρίσω μόνιμα, εντός των επόμενων 1-2 χρόνων. Άφου επισκέφτηκα ορισμένα online Sites με αγγελίες για αυτοκίνητα στην Ελλάδα διαπίστωσα ότι, όσο αφορά τις πωλήσεις απο ιδιώτες, ο καθένας . Για παράδειγμα για ένα VW Golf που καινούριο στοιχίζει 14Κ Ευρώ έβλεπα μεταχειρισμένα 2-3 χρονών τα οποία τα είχαν ως πώληση για....10-12Κ. Μάλιστα και ένα Golf του 89' το είχαν για πώληση για 5Κ Ευρώ. Αυτό είναι ένα μόνο παράδειγμα
Αμά ήταν ένα αμάξι να χάνει λιγότερο απο 500 Ευρώ αξία τον χρόνο τότε τύφλα να έχει το χρηματιστήριοΣυγνώμη ρε παιδιά αλλά αυτά με κάνουν να βάζω τα γέλια. Πώς είναι δυνατόν να θεωρούμαστε η πιό φτηνή χώρα σε μικρά-μεσαία αυτοκίνητα στην Ευρώπη και απο την άλλη να έχουμε τα πιο ακριβά μεταχειρισμένα...και όχι μόνο αυτό αλλα να μην μπορούμε σαν ευρωπαίοι να αγοράσουμε μεταχειρισμένο απο άλλη ευρωπαική χώρα.
Με μεγάλη μου έκπληξη βλέπω οτι οι νόμοι τις αγοράς και ζήτησης(και όχι μόνο) δεν ισχύουν εν Ελλάδι. Απο την άλλη πολλοί μανδράδες έχουν τις μάνδρες τίνγα στα αυτοκίνητα και όχι μόνο δεν σηκώνουν πολλά παζάρια...αλλα σου έρχεται να τους πνίξεις και απο πάνω.
Τελικά πότε θα φτάσει ο κόμπος στο χτένι. Ποιά είναι η σημερινή κατάσταση στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα και τι προτείνατε για βρεί καποιος ένα καλό μεταχειρισμένο.
Έχει κανείς προσωπικές εμπειρίες που νομίζεται οτι αξίζουν να αναφερθούν.....
-
Aν και εντυπώσεις για τις τιμές στα μεταχειρισμένα έχουν αναφερθεί στο φόρουμ, δεν υπάρχει κανένας τίτλος θέματος που να ασχολείται με αυτό το φαινόμενο εξ ολοκλήρου.
Η πρόφαση ήρθε όταν άρχισα πριν απο μερικές μέρες να κοιτάζω κάποιες αγγελίες για ένα μικρό μεταχειρισμένο αμάξι 1400cc 'καθημερινής' χρήσης στην Ελλάδα σε περίπτωση που γυρίσω μόνιμα, εντός των επόμενων 1-2 χρόνων. Άφου επισκέφτηκα ορισμένα online Sites με αγγελίες για αυτοκίνητα στην Ελλάδα διαπίστωσα ότι, όσο αφορά τις πωλήσεις απο ιδιώτες, ο καθένας . Για παράδειγμα για ένα VW Golf που καινούριο στοιχίζει 14Κ Ευρώ έβλεπα μεταχειρισμένα 2-3 χρονών τα οποία τα είχαν ως πώληση για....10-12Κ. Μάλιστα και ένα Golf του 89' το είχαν για πώληση για 5Κ Ευρώ. Αυτό είναι ένα μόνο παράδειγμα
Αμά ήταν ένα αμάξι να χάνει λιγότερο απο 500 Ευρώ αξία τον χρόνο τότε τύφλα να έχει το χρηματιστήριοΣυγνώμη ρε παιδιά αλλά αυτά με κάνουν να βάζω τα γέλια. Πώς είναι δυνατόν να θεωρούμαστε η πιό φτηνή χώρα σε μικρά-μεσαία αυτοκίνητα στην Ευρώπη και απο την άλλη να έχουμε τα πιο ακριβά μεταχειρισμένα...και όχι μόνο αυτό αλλα να μην μπορούμε σαν ευρωπαίοι να αγοράσουμε μεταχειρισμένο απο άλλη ευρωπαική χώρα.
Με μεγάλη μου έκπληξη βλέπω οτι οι νόμοι τις αγοράς και ζήτησης(και όχι μόνο) δεν ισχύουν εν Ελλάδι. Απο την άλλη πολλοί μανδράδες έχουν τις μάνδρες τίνγα στα αυτοκίνητα και όχι μόνο δεν σηκώνουν πολλά παζάρια...αλλα σου έρχεται να τους πνίξεις και απο πάνω.
Τελικά πότε θα φτάσει ο κόμπος στο χτένι. Ποιά είναι η σημερινή κατάσταση στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα και τι προτείνατε για βρεί καποιος ένα καλό μεταχειρισμένο.
Έχει κανείς προσωπικές εμπειρίες που νομίζεται οτι αξίζουν να αναφερθούν.....
-
Το θέμα είναι πολύ απλό, προσφορά και ζήτηση, αν υπάρχει κάποιος που αγοράζει ενα αυτοκίνητο 2 ετών μονο 1000e φθηνότερα απο το καινούριο καλά να πάθει.
-
Συμφωνώ απόλυτα. Αφού δεν εννοούν να κατανοήσουν ότι το αυτοκίνητο έχει χάσει αρκετό μέρος της αξίας του και το πουλάνε σε τιμή παραπλήσια του καινούργιου, απλώς δεν το αγοράζουμε. Ας το κρατήσουν να το χαίρονται.
-
Παιδια, αμα παρακολουθειτε τακτικα τις αγγελιες (οπως κανω εγω) θα δειτε αρκετα αυτοκινητα τα οποια πωλουνται μεχρι και επι ενα ολοκληρο χρονο, χωρις φυσικα να μετακινουνται γιατι οι ιδιοκτητρες ζητανε τρελλα λεφτα. Εκει λοιπον ειναι που παιρνεις τηλ, και κανεις μια προσφορα με σαφως λιγοτερα χρηματα απο οσα ζηταει, αναφεροντας παραλληλα το γεγονος οτι εχεις παρακολουθησει την πορεια του αυτοκινητου στις αγγελιες και οτι εισαι η καλυτερη ευκαιρεια του πωλητη να το πουλησει επιτελους. Γνωστος αγορασε 325 E36 με 14κ ευρω, οταν ο πωλητης ζηταγε 19 χιλιαρικα...
-
Ειναι και γνωστη η τακτικη του 'βαλε 2-3 χιλιαρικα παραπανω, για να πιασεις αυτα που θες... ' Παντως σιγα σιγα οι μαντραδες θα φανε καλα... το πρωτο χτυπημα ηταν οι δοσεις... επεται και συνεχεια...
-
Αμα θες golf σώνει και καλά, τότε δεν υπαρχει έλεος,προσφορά και ζήτηση όπως είπε και ο φίλος πριν.
Καλύτερα να παρεις πχ ενα rover με 103 άλογα που ο ιδιοκτήτης του θα παρακαλάει να το πουλήσει ενώ είναι μια χαρά αμάξι ( προσωπική εμπειρία )
Παλιά ήταν καλή φάση τα toyota αλλα τώρα ξύπνησαν όλοι.
Τα punto ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τα αγοράζουν(top στις ελληνικές προτιμήσεις μεταχειρισμένων). -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Αμα θες golf σώνει και καλά, τότε δεν υπαρχει έλεος,προσφορά και ζήτηση όπως είπε και ο φίλος πριν.
Καλύτερα να παρεις πχ ενα rover με 103 άλογα που ο ιδιοκτήτης του θα παρακαλάει να το πουλήσει ενώ είναι μια χαρά αμάξι ( προσωπική εμπειρία )
Παλιά ήταν καλή φάση τα toyota αλλα τώρα ξύπνησαν όλοι.
Τα punto ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τα αγοράζουν(top στις ελληνικές προτιμήσεις μεταχειρισμένων).Καλημέρα.
Ειλικρινά δέν μπορώ να καταλάβω από που πηγάζει η απορία σου όσον αφορά το 'γιατί αγοράζουν κάποιοι Punto'. Ξέρεις πολλά αυτοκίνητα πόλης που να έχουν τις επιδόσεις των Punto στην κατηγορία τους? Τη σχεδιαστική πρωτοπορία τους? Εντάξει, μπορεί να υστερούν λίγο στον τομέα της αξιοπιστίας αλλά οι κατά πολύ μειωμένες τιμές των ανταλακτικών τους σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους νομίζω ότι εξισοροπούν την κατάσταση.
Τέλος, ειδικά το Punto GT, μοσχοπούλησε στην Ελλάδα για το λόγο ότι πρόσφερε αυτά ακριβώς που έψαχνε ο λάτρης της οδήγησης (επιτάγχυνσης - επιβράδυνσης κυρίως) και δέν μπορούσε να τα βρέι με αυτά τα λεφτά σε άλλη μάρκα..πλήν Πεζώ 106 Rallye και Cityroen Saxo VTS(τα οποία έχουν σαφώς καλύτερο 'στήσιμο'). -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Τα punto ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τα αγοράζουν(top στις ελληνικές προτιμήσεις μεταχειρισμένων).Μήπως γιατί τελικά και μετά από τόσες γενιές έχει γίνει τέρας αξιοπιστίας;
-
Το punto GT ειναι αλλη κατηγορία,εγώ μιλάω για το απλό.
Η εντύπωση μου είναι ότι απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί τέρας αξιοπιστίας αλλα τα φτηνά και διαθέσιμα ανταλλάκτικά ειναι σίγουρα + -
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Τελικά πότε θα φτάσει ο κόμπος στο χτένι. Ποιά είναι η σημερινή κατάσταση στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα και τι προτείνατε για βρεί καποιος ένα καλό μεταχειρισμένο.Xάος στην κυριολεξία ...
Το χειρότερο ... να ζεις από κοντά την ευκαιρία που έχουν οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι και εσύ να αισθάνεσαι σαν τον 'Κακομοίρογλου' των ΑΜΑΝ που ζεις σε μία 'χώρα' παράλογη ...Προσωπικά αισθάνομαι πολύ άσχημα και πικραίνομαι (τώρα που βρίσκομαι και στο εξωτερικό) με την ΚΑΤΑΝΤΙΑ της σύγχρονης Ελληνικής πραγματικότητας για π.χ. στην αυτοκίνηση :
α. να μην μπορεί κάποιος να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο (ακόμη θεωρείται περιουσιακό στοιχείο!)
β. να υπάρχει τρόπος να φέρεις από την πίσω πόρτα αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες π.χ. Γερμανικές και κανείς να μην σε πειράζει ... και αυτό το πράγμα να έχει γίνει από κάποιους πατριώτες επιτήδειους επάγγελμα ... Μόνο το κέρδος ... και τίποτα άλλο. Για αυτό μας έχουν στην μπούκα και μας συμπεριφέρονται ... όπως μας συμπεριφέρονται ...Τα παραδείγματα είναι απλά μία αναφορά γιατί καθημερινά οι διαφορές που παρατηρώ και με κάνουν να κρύβω από που έχω έρθει ... είναι πραγματικά πολλές ...
Και όλα αυτά γιατί? Γιατί κάποιοι βλέπουν την ανάγκη ή την καψούρα ή πείτε το όπως θέλετε (έχουν στο μυαλό τους) ως 'ξεβράκωμα' του συμπατριώτη τους ...Αυτό τα λέει όλα ...
Η κλασσική Ελλάδα ... Το θέμα είναι αν ανυψώθηκε (επιτέλους) το ΑΝΤΕΤΡΑΒΑ (ή όπως κάποιοι το ονομάζουν ΚΑΛΑ-ΚΑΙ ΝΤΕ-ΤΡΑΒΑ ! ! ! !)
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Το punto GT ειναι αλλη κατηγορία,εγώ μιλάω για το απλό.
Η εντύπωση μου είναι ότι απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί τέρας αξιοπιστίας αλλα τα φτηνά και διαθέσιμα ανταλλάκτικά ειναι σίγουρα +Σίγουρα, στα ηλεκτρικά μπορεί να υποφέρει κάπως, αλλά από μοτέρ είναι ΟΚ, η συμπεριφορά του είναι μια χαρά και προσφέρει μια αξιοπρεπέστατη, ΦΘΗΝΗ λύση στο πρόβλημα της καθημερινής μετακίνησης. Και χωρίς να χρειαστεί ο αγοραστής να κάνει πάρα πολλές παραχωρήσεις.
Την καταλαβαίνω απόλυτα τη λογική της αγοράς ενός μεταχειρισμένου Punto ή Saxo. Σου λέει: 'Από το να πάρω ένα κορεάτικο που ποιος ξέρει τι μαούνα θα είναι, ας πάρω τη σίγουρη λύση (Punto, Saxo) που και στρίβει και φρενάρει. Κι αν μ'αφήσει μια φορά στο δρόμο (πράγμα αρκετά σπάνιο πια), ε τουλάχιστον θα είμαι στην άκρη του δρόμου κι όχι χαλκομανία σε κολώνα'. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω ακούσει αυτό το σκεπτικό. Και, για να είμαι ειλικρινής, δυσκολεύομαι να τους φέρω και κάποιο αντεπιχείρημα, γιατί κι εγώ κάπως έτσι βλέπω τα πράγματα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα. Αφού δεν εννοούν να κατανοήσουν ότι το αυτοκίνητο έχει χάσει αρκετό μέρος της αξίας του και το πουλάνε σε τιμή παραπλήσια του καινούργιου, απλώς δεν το αγοράζουμε. Ας το κρατήσουν να το χαίρονται.Η πλάκα είναι πως πολλοί απο αυτούς το 'ανταλλάσουν' όσο όσο. Πχ.. Ένας φίλος μου πουλούσε peugeot 106 του 96' για 5Κ έπι έναν ολόκληρο χρόνο και μετα το έδωσε για 1000 Ευρώ όταν έκανε ανταλλαγή για καινούργιο αμάξι.
-
Φαίνεται πως είναι αυτό που λένε 'ψάχνω για κορόιδα'.
-
E όχι και 1000 ευρώ μην πάμε στο άλλο άκρο..
Εγώ που σε ένα 6μηνο σκοπεύω να πουλήσω το vts μου θα βάλω μία τιμή τέτοια ώστε και κράχτης να είναι αλλά και πολύ ξεφτίλα να μην το πουλήσω!
π.χ. όταν οι περισσότεροι (ίδιας χρονιάς) τα πωλούν 7500 ευρώ εγώ θα το δώσω 6500-6800 ευρώ..Ετσι κάνω σε όλες τις πωλήσεις μου και ποτέ δεν μου μένει τίποτα..
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
E όχι και 1000 ευρώ μην πάμε στο άλλο άκρο..Εγώ που σε ένα 6μηνο σκοπεύω να πουλήσω το vts μου θα βάλω μία τιμή τέτοια ώστε και κράχτης να είναι αλλά και πολύ ξεφτίλα να μην το πουλήσω!
π.χ. όταν οι περισσότεροι (ίδιας χρονιάς) τα πωλούν 7500 ευρώ εγώ θα το δώσω 6500-6800 ευρώ..Ετσι κάνω σε όλες τις πωλήσεις μου και ποτέ δεν μου μένει τίποτα..
Σοβαρά το είπα 1000 ευρώ... Όταν πήρε το καινούργιο αμάξι του του είπαν οτι του έκανα καλλήτερη τιμή και επιπλέων του έδωσαν 1000 ευρώ εξτρα.
Άσε που του είχε μπεί νερό στο σασμαν και άρχισε να του κάνει κάτι περίεργα. -
Oπα είχε και προβληματάκια..?
-
οταν για να φερεις αμαξι >1500cc πληρώνεις 50% της αξίας του τιμολογίου στο τελωνείο πως θες να είναι φτηνα τα μεταχειρισμένα στην ελλάδα. ας ελευθερώσουν τα οι τελωνειακοί την αγορά και βλέπουμε (τα λεφτα αυτά είναι 'μαύρα' και κανεις δεν ξέρει ποιος επωφελείται αυτών. πάντως αν έχεις γνωστό σε τελωνείο ή μεταφορών το περνάς νύχτα!! αντε να σε πιάσουν μετά!
Πρόσεχε τη γλώσσα σου σε παρακαλώ!
ok ok sorry
παντως δίκιο έχω. έχει παει κανεις στο τελωνείο στο στ. Λαρίσης?? -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Τα punto ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τα αγοράζουν(top στις ελληνικές προτιμήσεις μεταχειρισμένων).
Μήπως γιατί τελικά και μετά από τόσες γενιές έχει γίνει τέρας αξιοπιστίας;
καλα ρε κωστα ωπα και εσυ!
τερας αξιοπιστιας! το καλο ειναι τα φτηνα ανταλλακτικα οποτε ειναι μια πολυ προσιτη και τελικα αξιολογη προταση στα μικρα...
εχω δει λυμενο πουντο σε συνεργειο και καραφλιασα.
Αμάν με αυτές τις τιμές .....στα μεταχειρισμένα απο ιδιώτες