-
Καλησπέρα παιδία, θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας για το αυτό το αυτοκίνητο.
Είναι κάποιοι εδώ μέσα που το έχουν οδηγήσει;Ευχαριστώ πολύ!
-
Καλησπέρα παιδία, θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας για το αυτό το αυτοκίνητο.
Είναι κάποιοι εδώ μέσα που το έχουν οδηγήσει;Ευχαριστώ πολύ!
-
Καλησπέρα παιδία, θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας για το αυτό το αυτοκίνητο.
Είναι κάποιοι εδώ μέσα που το έχουν οδηγήσει;Ευχαριστώ πολύ!
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
.... την γνώμη σας για το αυτό το αυτοκίνητο.
Είναι κάποιοι εδώ μέσα που το έχουν οδηγήσει;Όχι αλλά το είχε ένας συνάδελφος που ήταν πολύ ευχαριστημένος και χωρίς προβλήματα...μέχρι που το τράκαρε και το διέλυσε. Μου είχαν κάνει άριστη εντύπωση οι χώροι του χωρίς να θυμάμαι ακριβώς τι. Δεν του το είχα και ήταν έκπληξη για μένα!
-
Και εγώ έχω πολύ καλή γνώμη για αυτό το αυτοκίνητο. Είχε κυκλοφορήσει κάπου στα 1992. Ψάξε στο 4Τροχοί Library για κάποιο test. Έβγαινε και με κινητήρα 1.8 V6. Η συγκεκριμένη έκδοση είχε και ABS αλλά τέτοια θα βρεις δύσκολα.
Εδώ στο Ηράκλειο κυκλοφορούν αρκετά 1.6 και είναι όλα καλοδιατηρημένα...
Αν θυμάμαι καλά ο 1.6 κινητήρας απέδιδε 90 ίππους. -
Ένα 323 με coupe αμάξωμα. Υπήρχε στην οικογένεια για χρόνια το 323 1.6 HB (τρίπορτο). Τέρας αξιοπιστίας, αλλά από στρίψιμο...
Η πλάκα είναι ότι επειδή το Η/Β ήταν πιο λίγο πιο ελαφρύ από το ΜΧ-3 ήταν και πιο γρήγορο, άσχετα αν το ΜΧ-3 ήταν 'σπορ'
-
Έχει ένας φίλος το 1.6 εδώ και 9 χρόνια,τέρας αξιοπιστίας αλλά αν χρειαστείς ανταλλακτικά ετοιμάσου να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη..........(υπάρχουν όμως και αρκετά μεταχειρισμένα).
-
Πάντως, να ξέρεις ότι αν αποκτήσεις κάτι τέτοιο και θες να το δυναμώσεις, είναι πολύ εύκολο καθώς του φοράς ένα μεταχειρισμένο μοτέρ από 323 GTX ή GTR και έχεις 165 ή 189 εργοστασιακά άλογα και μάλιστα με κορυφαία αξιοπιστία. Τα οποία βέβαια, αν το θες, μπορούν να ανέβουν κι άλλο με λίγα χρήματα.
Αν λοιπόν σου αρέσει σαν εμφάνιση, μην το πολυσκέφτεσαι. Και αφού πρόκειται για μεταχειρισμένο, θα το οδηγήσεις και ο ίδιος για να χεις μία προσωπική γνώμη. Πάντως, η Celica της ίδιας εποχής ήταν πολύ ομορφότερη. -
Οπως ειπαν ολοι, τερας αξιοπιστιας. Το 1.6 ειναι αργο
το στησιμο δεν ειναι ασχημο αλλα τα αμορτισερ πολυ (υπερβολικα) μαλακα. ενα καλο σετ μαζι με ελατηρια και σιγουρα γινεται αξιοπρεπεστατο.
Συνηστατε το 1.8 V6 με πραγματικα βελουδινο κινητηρα -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Καλησπέρα παιδία, θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας για το αυτό το αυτοκίνητο.
Είναι κάποιοι εδώ μέσα που το έχουν οδηγήσει;Ευχαριστώ πολύ!
Γιατί ρωταααααααααςςς..?
Αλλαξοπίστησες..? -
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Οπως ειπαν ολοι, τερας αξιοπιστιας. Το 1.6 ειναι αργο
το στησιμο δεν ειναι ασχημο αλλα τα αμορτισερ πολυ (υπερβολικα) μαλακα. ενα καλο σετ μαζι με ελατηρια και σιγουρα γινεται αξιοπρεπεστατο.
Συνηστατε το 1.8 V6 με πραγματικα βελουδινο κινητηραΠου αν δεν κάνω λάθος είναι ο μικρότερος σε χωρητικότητα V6 μαζικής παραγωγής
-
Ήταν ο μικρότερος,δυστυχώς δεν τον παράγει πλέον...
-
..τέτοιες λαλακίες κάνουν τα τζαπώνια..κρίμα!
-
τα τελευταια MX 3 1996- 7 EIXAN TO MOTER TOY XEDOS ΜΕ ΤΟΥΣ 2ΕΕΚ ΚΑΙ 110 ΙΠΠΟΥΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.
-
Kαι γιατί δεν βρίσκεις ένα CRX; Είναι πιο γρήγορο,πιο καλοστημένο,τουλάχιστον εξίσου αξιόπιστο,το βρίσκεις ευκολότερα...θες κι άλλα;Έχεις κι ένα V-Tec με 150-160!
-
...και του κερατά ξεσκισμένο..!
-
Αυτό είναι πάντα πιθανό όταν αγοράζεις αυτοκίνητο 10+ ετών...και μάλιστα σπορ.Απλά συγκρίνω τις δύο περιπτώσεις. Αν ψάξει και ελέγξει,έχει ελπίδες..
-
Είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο. Το είχα από το 1994 που πρωτοβγήκε μέχρι το 2002. Ποτέ δεν δημιούργησε κανένα πρόβλημα, πανέμορφο αυτοκίνητο, ειδικά για τον καιρό που βγήκε και ακόμη και τώρα είναι από τα ομορφότερα coupe. Mόνο μείον το κόστος των ανταλλακτικών. Το 1994 με AC και ΑΒS, παρά τα μόνο 90 άλογα στο 1.6, ήταν εξαιρετικό. Βγήκε ίδια εποχή με honda CRX & nissan 100nx και αν και πούλησε λιγότερα από τα άλλα 2, τα crx ήταν συνέχεια στα συνεργεία αφού δεν μένανε με τίποτα στο δρόμο και τα nissan χαλούσαν συνέχεια. Όσο για εμφάνιση αποκλείεται να έχουν σταματήσει κάποιον με ένα από τα άλλα μοντέλα της εποχής τόσες φορές για να ρωτήσουν τι αυτοκίνητο είναι αυτό? Αν ήταν γερμανικό θα ήταν τώρα all time classic, (το golf του 1994 ήταν ένας κουβάς), αλλά οι Ελληνάρες προτιμούσαμε τους κουβάδες με τις τελικές εκείνη την εποχή (peugeot rallye). Αν έβγαινε τώρα με diesel, αυτόματο, με αερόσακους για όλους και κλιματισμό το έπερνα άνετα.
-
λολ, 10 χρόνια μετά
-
Ο χρήστης nicochar έγραψε:
τα crx ήταν συνέχεια στα συνεργεία αφού δεν μένανε με τίποτα στο δρόμο και τα nissan χαλούσαν συνέχεια. κουβάδες με τις τελικές εκείνη την εποχή (peugeot rallye).Κοιτα να δεις τι μαθαινει κανεις ωρες ωρες
Η γνώμη σας για το Mazda MX-3.