Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 7
    • Best 0
    • Groups 0

    stavros-vvti

    @stavros-vvti

    idiotikos ipalilos - cars racing +driving, motos.

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    7
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    stavros-vvti Unfollow Follow

    Latest posts made by stavros-vvti

    • RE: Stratos Μετατροπή σε Group 4

      ΣΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΣΑΛΟΝΙ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ FERRARI ΣΤΗΝ ΛΩΖΑΝΗ ΚΑΙ ΣΙΟΝ BLAISE ZUCHUAT , GARAGE ZENITH. ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Η ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΜΙΖΩ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΚΕΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΕΣΥ ΣΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΝΩΣΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ? ΕΠΙΣΕΙΣ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΑΠΟ 30 ΙΟΥΝΙΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ, ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΒΡΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΝ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΥΤ-ΤΩΝ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΜΟΝΟ ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΩΡΑ ΓΑΛΛΙΚΑ , ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤ-ΤΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΝ ΤΩΝ ΕΛΒΕΤΩΝ? ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ EKΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stavros-vvti
    • RE: Stratos Μετατροπή σε Group 4

      ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΥΤ-ΤΟ.ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΤΑΝ ΠΟΥΛΑΓΕ ΚΑΠΟΤΕ Ο ΣΙΡΟΚΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΣ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΒΡΗΚΕ ΑΓΟΡΑΣΤΗ, ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΖΙΓΚΕΡ ΠΟΥ ΤΗΝ ΞΑΝΑΕΚΑΝΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΣΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ? ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΥΧΝΑ ΕΛΒΕΤΙΑ (ΓΕΝΕΥΗ) ΠΟΥ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stavros-vvti
    • RE: Autobianchi A112

      http://WWW.CARSFROMITALY.COM

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stavros-vvti
    • RE: Alfasud Ti

      ΞΕΡΩ ΤΑΠΕΤΣΕΡΗ ΣΤΗΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΡΙΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΙΜΟΝΙΑ ΚΟΣΤΟΣ ΟΜΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 150 ΕΥΡΩ ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stavros-vvti
    • RE: Καδένα ή ιμάντας εκκεντροφόρων;

      ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΕΛΕΙΞΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΔΕΝΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΘΕΙ ΑΙΣΘΗΤΑ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΤΟΥΣ. ΕΧΩ ΤΟΥΟΤΑ COROLLA 1.6 VVTI ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΜΠΛΕΚΩ ΜΕ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΥΣ ΙΜΑΝΤΕΣ Κ.Τ.Λ. ΧΩΡΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΕΝΑΣ ΙΜΑΝΤΑΣ ΠΡΙΝ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stavros-vvti
    • RE: Η γνώμη σας για το Mazda MX-3.

      τα τελευταια MX 3 1996- 7 EIXAN TO MOTER TOY XEDOS ΜΕ ΤΟΥΣ 2ΕΕΚ ΚΑΙ 110 ΙΠΠΟΥΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stavros-vvti
    • RE: Περί Wankel...!

      ΑΦΟΥ ΜΙΛΗΣΑΤΕ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΘΑ ΣΑΣ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ RX 7 ΕΤΟΥΣ 1982. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 126000 ΧΛΜ. ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΕΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΕΚΤΟΣ, ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΟΔΗΓΗΣΗ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΤΟΥ ΛΑΔΙΑ ΦΙΛΤΡΑ, ΣΥΧΝΑ ΜΠΟΥΖΙ ΤΡΙΑΚΙΔΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΩ. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ, ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 100000 ΧΛΜ. ΕΒΡΙΣΚΑ ΤΟ BP ROTARY ΟΡΥΚΤΕΛΑΙΟ 10 -30. ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΙΑ ΒΡΙΚΑ ΠΑΛΙ ΟΡΥΚΤΕΛΑΙΟ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΙΞΩΔΕΣ. ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΕΥΚΟΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΞΩΔΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΑΝΚΕΛ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ, ΕΠΙΣΕΙΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ 20-50 ΠΟΥ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΕ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stavros-vvti
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr