-
Μια απλη ερωτηση:
Γαιτι το ALMERA εχει αντι για λουρι εκκεντροφορου ΚΑΔΕΝΑ?[/quote]
Μια απλή απάντηση στο ερώτημα σου μέσο ερώτησης –ρητορικής !!!
Γιατί οι μοτοσικλέτες έχουν και αυτές καδένα και όχι ιμάντα εκκεντροφόρου ή εναλλακτικά γρανάζια???
Απαντήσεις.
Η τεχνολογία της καδένας είναι πιο πολύπλοκη, με αυτόματους τεντοτήρες ..και αλλα καλούδια.
Με τις στροφές που ανεβάζουν οι κινητήρες των μοτοσικλετών δεν θα άντεχαν οι ιμάντες, άρα οι καδένα είναι μονόδρομος στις μοτο.
Είναι πολύ πιο δύσκολο να επιτυχείς αθόρυβη λειτουργία καδένας, σε σχέση με τον ιμάντα που είναι πανεύκολο !!
Κόστος συντήρηση καδένας σημαντικά μειωμένο
Τώρα γιατί η Nissan χρησιμοποιεί καδένα, σε απλούς κινητήρες νομίζω ότι είναι θέμα επιλογών της, **και σε καμία περίπτωση τεχνολογικού μειονεκτήματος όπως ( αν κατάλαβα καλά) θες να το παρουσίασης. **
Ο κινητήρας του T-sport της Toyota (VVTL-I) έχει καδένα και όχι ιμάντα λόγο ότι ανεβάζει υψηλές στροφές , δεν έψαξα το TYPE-R αλλά μάλλον καδένα θα έχει !!Αυτά και ελπίζω να σου απάντησα!!:lol:
ΥΣ .ο ιμάντας ειναι φθηνότερος οχι καλύτερος
-
Μια απλη ερωτηση:
Γαιτι το ALMERA εχει αντι για λουρι εκκεντροφορου ΚΑΔΕΝΑ?[/quote]
Μια απλή απάντηση στο ερώτημα σου μέσο ερώτησης –ρητορικής !!!
Γιατί οι μοτοσικλέτες έχουν και αυτές καδένα και όχι ιμάντα εκκεντροφόρου ή εναλλακτικά γρανάζια???
Απαντήσεις.
Η τεχνολογία της καδένας είναι πιο πολύπλοκη, με αυτόματους τεντοτήρες ..και αλλα καλούδια.
Με τις στροφές που ανεβάζουν οι κινητήρες των μοτοσικλετών δεν θα άντεχαν οι ιμάντες, άρα οι καδένα είναι μονόδρομος στις μοτο.
Είναι πολύ πιο δύσκολο να επιτυχείς αθόρυβη λειτουργία καδένας, σε σχέση με τον ιμάντα που είναι πανεύκολο !!
Κόστος συντήρηση καδένας σημαντικά μειωμένο
Τώρα γιατί η Nissan χρησιμοποιεί καδένα, σε απλούς κινητήρες νομίζω ότι είναι θέμα επιλογών της, **και σε καμία περίπτωση τεχνολογικού μειονεκτήματος όπως ( αν κατάλαβα καλά) θες να το παρουσίασης. **
Ο κινητήρας του T-sport της Toyota (VVTL-I) έχει καδένα και όχι ιμάντα λόγο ότι ανεβάζει υψηλές στροφές , δεν έψαξα το TYPE-R αλλά μάλλον καδένα θα έχει !!Αυτά και ελπίζω να σου απάντησα!!:lol:
ΥΣ .ο ιμάντας ειναι φθηνότερος οχι καλύτερος
-
Μια απλη ερωτηση:
Γαιτι το ALMERA εχει αντι για λουρι εκκεντροφορου ΚΑΔΕΝΑ?[/quote]
Μια απλή απάντηση στο ερώτημα σου μέσο ερώτησης –ρητορικής !!!
Γιατί οι μοτοσικλέτες έχουν και αυτές καδένα και όχι ιμάντα εκκεντροφόρου ή εναλλακτικά γρανάζια???
Απαντήσεις.
Η τεχνολογία της καδένας είναι πιο πολύπλοκη, με αυτόματους τεντοτήρες ..και αλλα καλούδια.
Με τις στροφές που ανεβάζουν οι κινητήρες των μοτοσικλετών δεν θα άντεχαν οι ιμάντες, άρα οι καδένα είναι μονόδρομος στις μοτο.
Είναι πολύ πιο δύσκολο να επιτυχείς αθόρυβη λειτουργία καδένας, σε σχέση με τον ιμάντα που είναι πανεύκολο !!
Κόστος συντήρηση καδένας σημαντικά μειωμένο
Τώρα γιατί η Nissan χρησιμοποιεί καδένα, σε απλούς κινητήρες νομίζω ότι είναι θέμα επιλογών της, **και σε καμία περίπτωση τεχνολογικού μειονεκτήματος όπως ( αν κατάλαβα καλά) θες να το παρουσίασης. **
Ο κινητήρας του T-sport της Toyota (VVTL-I) έχει καδένα και όχι ιμάντα λόγο ότι ανεβάζει υψηλές στροφές , δεν έψαξα το TYPE-R αλλά μάλλον καδένα θα έχει !!Αυτά και ελπίζω να σου απάντησα!!:lol:
ΥΣ .ο ιμάντας ειναι φθηνότερος οχι καλύτερος
-
Όπως τα είπε ο GFON. Η καδένα είναι καλύτερη, αλλά κάνει θόρυβο και είναι δυσκολότερη η εφαρμογή της, οπότε αποφεύγεται η χρήση της.
Κυρίως χρησιμοποιείται σε πολύστροφους κινητήρες και κινητήρες που έχουν κάποιο σύστημα μεταβλητού χρονισμού.
Κάποια αυτοκίνητα έχουν συνδιασμό καδένας και ιμάντα. Σε αυτή την περίπτωση ο ιμάντας δίνει κίνηση στον ένα εκκεντροφόρο μόνο, και μια καδένα συνδέει τους δύο εκκεντροφόρους μαζί. Δεν είμαι σίγουρος, αλλά νομίζω αυτό το σύστημα υπάρχει για να μεταβάλεται το overlap μεταξύ των εκκεντροφόρων.
Το Civic Type R (K20A) έχει ιμάντα νομίζω.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Μια απλη ερωτηση:
Γαιτι το ALMERA εχει αντι για λουρι εκκεντροφορου ΚΑΔΕΝΑ?Μια απλή απάντηση στο ερώτημα σου μέσο ερώτησης –ρητορικής !!!
Γιατί οι μοτοσικλέτες έχουν και αυτές καδένα και όχι ιμάντα εκκεντροφόρου ή εναλλακτικά γρανάζια???
Απαντήσεις.
Η τεχνολογία της καδένας είναι πιο πολύπλοκη, με αυτόματους τεντοτήρες ..και αλλα καλούδια.
Με τις στροφές που ανεβάζουν οι κινητήρες των μοτοσικλετών δεν θα άντεχαν οι ιμάντες, άρα οι καδένα είναι μονόδρομος στις μοτο.
Είναι πολύ πιο δύσκολο να επιτυχείς αθόρυβη λειτουργία καδένας, σε σχέση με τον ιμάντα που είναι πανεύκολο !!
Κόστος συντήρηση καδένας σημαντικά μειωμένο
Τώρα γιατί η Nissan χρησιμοποιεί καδένα, σε απλούς κινητήρες νομίζω ότι είναι θέμα επιλογών της, **και σε καμία περίπτωση τεχνολογικού μειονεκτήματος όπως ( αν κατάλαβα καλά) θες να το παρουσίασης. **
Ο κινητήρας του T-sport της Toyota (VVTL-I) έχει καδένα και όχι ιμάντα λόγο ότι ανεβάζει υψηλές στροφές , δεν έψαξα το TYPE-R αλλά μάλλον καδένα θα έχει !!Αυτά και ελπίζω να σου απάντησα!!:lol:
ΥΣ .ο ιμάντας ειναι φθηνότερος οχι καλύτερος [/quote]
Για δες:
http://www.nissan.gr/nissan.nsf/AllDocuments/almera_specs?OpenDocument
Αν δεις το 1.5 στροφαρει μεχρι 6000 σαλ. Τι την θελει την καδενα??
Αν δεν κανω λαθος ειναι πιο βαρια απο το λουρι --> μεγαλυτερες απωλειες????P.S δεν μιλησα για T-SPORT ή TYPE R
-
Κόστος συντήρηση καδένας σημαντικά μειωμένο
Τώρα γιατί η Nissan χρησιμοποιεί καδένα, σε απλούς κινητήρες νομίζω ότι είναι θέμα επιλογών της, και σε καμία περίπτωση τεχνολογικού μειονεκτήματος όπως ( αν κατάλαβα καλά) θες να το παρουσίασης.Πιθανοί λόγοι ίσως είναι, για να μειώσουν το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου ή δεν θα θέλουν να αναπτύξουν και την τεχνολογία του ιμάντα για λόγους κόστους έρευνας και ανάπτυξης.
Υποθέσεις κάνω........
Σίγουρα δεν είναι απαραίτητο σε τέτοιο κινητήρα, αλλά δεν είναι και μειονέκτημα!!!!!Και αεριζόμενα δισκόφρενα να έβαζαν στο ALMERA μπροστά πίσω, πάλι υπερβολή θα ήταν, αλλά όχι μειονέκτημα.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Το Civic Type R (K20A) έχει ιμάντα νομίζω.Έκανα λάθος. Ο K20A έχει όντως καδένα. Το είδα στο service manual. Δεν ξέρω για τα Β16/18/20 ή το F20C, αλλά υποθέτω και αυτά τα μοτέρ θα έχουν καδένα.
-
Το Type-r έχει καδένα .Ομοίως η Τ Sport αλλα και ο 1,4 και ο 1,6 Vvt-i απο Toyota φοράνε καδένα. H επιλογή της καδένας είναι οτι απλά αντέχει πιο πολύ και τα μοτέρ με μεταβλητό χρονισμό την χρειάζονται λόγω του τρόπου που δουλεύουνε , επίσης το κόστος συντήρησης είναι μηδαμινό αφού σχεδόν δεν αλλάζεται ποτέ . Δεν αποτελούν πρόβλημα οι στροφές που ανεβάζουνε .
Παλιότερα πολλά αυτοκίνητα είχαν καδένα , εγκαταλείφτηκε όμως λόγω του θορύβου σχεδόν απο όλες τις εταιρείες . Τελευταία όμως πολλές ξαναρχίζουν να την χρησιμοποιούν -
Ο χρήστης Madness έγραψε:
Παλιότερα πολλά αυτοκίνητα είχαν καδένα , εγκαταλείφτηκε όμως λόγω του θορύβου σχεδόν απο όλες τις εταιρείες . Τελευταία όμως πολλές ξαναρχίζουν να την χρησιμοποιούν
Με χαρά να προσθέσω το αυτοκίνητό μου σε αυτά που έχουν πλέον καδένα...
-
Ο χρήστης Madness έγραψε:
Το Type-r έχει καδένα .Ομοίως η Τ Sport αλλα και ο 1,4 και ο 1,6 Vvt-i απο Toyota φοράνε καδένα. H επιλογή της καδένας είναι οτι απλά αντέχει πιο πολύ και τα μοτέρ με μεταβλητό χρονισμό την χρειάζονται λόγω του τρόπου που δουλεύουνε , επίσης το κόστος συντήρησης είναι μηδαμινό αφού σχεδόν δεν αλλάζεται ποτέ . Δεν αποτελούν πρόβλημα οι στροφές που ανεβάζουνε .
Παλιότερα πολλά αυτοκίνητα είχαν καδένα , εγκαταλείφτηκε όμως λόγω του θορύβου σχεδόν απο όλες τις εταιρείες . Τελευταία όμως πολλές ξαναρχίζουν να την χρησιμοποιούνκαι ο 1,0 στο Γιάρις μου καδένα έχει...
Σπύρος
-
Και οι ιμάντες έχουν κάποια πλεονεκτήματα πάντως.
-Αποσβαίνουν καλύτερα τους κραδασμούς
-Παίρνουν ρυθμιζόμενα γρανάζια. Για το Type-R υπάρχουν κίτ μετατροπής σε ιμάντα για αυτόν ακριβώς το λόγο.
-
και το παλιο μικρα εχει καδενα και απο φυλλαδιο της νισσαν ειχα διαβασει οτι το εκαναν γιατι δεν υπηρχε προμηθευτης (ιμαντα)που να εδεινε αξιοπιστια (νομιζω)για 160.000 χιλιομετρα
παντως αν δεν το προσεξεις γυρω στα 80000 θα κανει σα ραπτομηχανη
-
Ο χρήστης jimded έγραψε:
και το παλιο μικρα εχει καδενα και απο φυλλαδιο της νισσαν ειχα διαβασει οτι το εκαναν γιατι δεν υπηρχε προμηθευτης (ιμαντα)που να εδεινε αξιοπιστια (νομιζω)για 160.000 χιλιομετραΚανένας ιμάντας δεν αντέχει τόσα χιλιόμετρα στα 60-70,000 θέλει αλλαγή....εξάλλου ειναι ενας απο τους λόγους που βάζουν καδένα, οπως ακριβώς λές
-
παντως αν δεν το προσεξεις γυρω στα 80000 θα κανει σα ραπτομηχανη
Η καδένα λιπαίνεται απο ψεκαστήρες συνεχώς πράγμα που το κάνει να μην κάνει σαν ραπτομηχανή.
-
Στις αντιπροσωπειες αυτοκινητων παντως,οταν ενα μοντελο διαθετει καδενα το παρουσιαζουν οι πωλητες ως ενα απο τα πλεονεκτηματα του.Λενε π.χ εχει ABS,αεροσακους,εξοπλισμους κτλ. κτλ....λενε εχει και καδενα-που δεν θελει αντικατασταση σαν τον ιμαντα,ο οποιος κοστιζει κτλ.
Δηλαδη το βαζουν στα + του αυτοκινητου.Τωρα αν ειναι ή δεν ειναι,δεν ειχα ποτε αυτοκινητο με καδενα οποτε δεν ξερω... -
Το μόνο μειονέκτημα της καδένας όπως έχει ειπωθεί είναι ο θόρυβος, σε όλους τους άλλους τομείς υπερέχει ξεκάθαρα του ιμάντα. Για μένα είναι πλεονέκτημα να διαθέτει καδένα ο κινητήρας γιατί πέρα από όλα τα άλλα ανεβάζει κατακόρυφα την αξιοπιστία του μοτέρ.
-
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΕΛΕΙΞΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΔΕΝΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΘΕΙ ΑΙΣΘΗΤΑ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΤΟΥΣ. ΕΧΩ ΤΟΥΟΤΑ COROLLA 1.6 VVTI ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΜΠΛΕΚΩ ΜΕ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΥΣ ΙΜΑΝΤΕΣ Κ.Τ.Λ. ΧΩΡΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΕΝΑΣ ΙΜΑΝΤΑΣ ΠΡΙΝ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ.
-
Ο Μ10 της BMW ειχε καδενα, ο Μ40 ιμάντα και ο Μ42 παλι καδενα. Πιστευω πως σιγουρα η καδενα ειναι πιο αξιοπιστη, αλλωστε ποσες φορες εχετε ακουσει για 'κουρεμα' βαλβιδων λογω σπασμενου ιμαντα.
-
Σχετικά με την καδένα στα Nissan είναι πολιτική της εταίριας γιατί κανένας κατασκευαστής υμάντων χρονισμού δεν δινεί εγγύηση 100000 χιλιομέτρων.
-
Υπάρχει περίπτωση κάποιο αυτοκίνητο να έχει γρανάζια αντί καδένας ή ιμάντα?
Καδένα ή ιμάντας εκκεντροφόρων;