-
Υποθετικά έχουμε ένα αυτοκίνητο δίλιτρο με ιπποδύναμη 150
Υποθετικά πάλι έχουμε ένα υπερτροφοδοτούμενο 1400άρι με ιπποδύναμη κι αυτό 150Θεωρητικά ποιο θα έχει το πλεονέκτημα (αν θεωρήσουμε ότι οι κινητήρες είναι της ίδιας εταιρείας->συνεπώς ίδια συμπίεση και αναλογία ίππων στα κυβικά εκατοστά )
Τομείς:
Ρεπρίζ
Επιταχύνσεις από στάση
Τελικές
Κατανάλωση
Αξιοπιστία
ό,τι άλλο σκέφτεστε -
Υποθετικά έχουμε ένα αυτοκίνητο δίλιτρο με ιπποδύναμη 150
Υποθετικά πάλι έχουμε ένα υπερτροφοδοτούμενο 1400άρι με ιπποδύναμη κι αυτό 150Θεωρητικά ποιο θα έχει το πλεονέκτημα (αν θεωρήσουμε ότι οι κινητήρες είναι της ίδιας εταιρείας->συνεπώς ίδια συμπίεση και αναλογία ίππων στα κυβικά εκατοστά )
Τομείς:
Ρεπρίζ
Επιταχύνσεις από στάση
Τελικές
Κατανάλωση
Αξιοπιστία
ό,τι άλλο σκέφτεστε -
Υποθετικά έχουμε ένα αυτοκίνητο δίλιτρο με ιπποδύναμη 150
Υποθετικά πάλι έχουμε ένα υπερτροφοδοτούμενο 1400άρι με ιπποδύναμη κι αυτό 150Θεωρητικά ποιο θα έχει το πλεονέκτημα (αν θεωρήσουμε ότι οι κινητήρες είναι της ίδιας εταιρείας->συνεπώς ίδια συμπίεση και αναλογία ίππων στα κυβικά εκατοστά )
Τομείς:
Ρεπρίζ
Επιταχύνσεις από στάση
Τελικές
Κατανάλωση
Αξιοπιστία
ό,τι άλλο σκέφτεστε -
Alexx καλημέρα,
Στις περισσότερες των περιπτώσεων το 2λιτρο θα έχει πλεονεκτήματα. Η σχέση συμπίεσης στους υπερτροφοδοτούμενους είναι πολύ πιο χαμηλή από τους ατμοσφαιρικούς. Εξαίρεση οι κινητήρες diesel. Είναι προτιμότερο να στραφείς σε ατμοσφαιρικό παρά σε turbo κινητήρα. Οι ατμοσφαιρικοί έχουν αστραπιαία απόκριση στο γκάζι σε αντίθεση με τους turbo λόγω turbo lag.Όσο μικρό κι αν είναι πάντα θα υπάρχει. (Βρες κινητήρα turbo να τραβάει από τις 1000 στροφές με 2α πχ).Στις επιδόσεις μπορεί να νικάει στο πράδειγμά σου το turbo ίσως και στην κατανάλωση αρκεί να μην αρχίζει το turbo να δουλεύει. Θα πηγαίνει όμως σαν παπάκι
-
μήπως είναι προτιμότερο το ερώτημα να είναι :
1.Κυβικά (GTA)
2.Στροφάρισμα (S2000)
3.Turbo (fiat coupe)???
-
Η σύγκριση αυτή νομίζω είναι λίγο ακραία, και οι περισσότεροι θα προτιμούσαν το 2000cc αντί του 1400 τούρμπο. Το ίδιο και εγώ.
-
Το συμπέρασμα είναι: Πάρε ένα 2λιτρο με turbo!
(π.χ. το καινούριο Astra 2.0T 200HP) -
ΤURBO και μάλιστα TURBODIESEL!
Turbo ή ατμοσφαιρικό;;;