-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Στα δύο χρόνια του Matrix, έκανα 47000 χλμ., έκανα 3 service (15.000, 30.000, 45.000) με κόστος περίπου 110, 220, 280 ευρώ αντίστοιχα (άλλαζα και τακάκια κάθε φορά).
Σπύρος
Γιατί άλλαζες τακάκια κάθε 15.000 χλμ?
Βασικός λόγος ήταν ότι το Matrix που είχα ήταν αυτόματο (ένας από τους λόγους που το άλλαξα, λόγω μεγάλης κατανάλωσης στην πόλη).
Τώρα στο service μου έλεγαν ότι τα τακάκια είναι μαλακά (οικολογικά) και δεν προτείνουν σκληρά γιατί θα μειώσουν την ζωή του δίσκου.Μάλιστα πριν το service των 45.000 (με αλλαγή τακάκια στα 30.000) για ένα μήνα πριν τα τακάκια σφύριζαν (εν κινήσει χωρίς φρένο).
Σπύρος
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Εντυπώσεις από Matrix, κανείς; Σέρβις, ανταλλακτικά, αξιοπιστία, είναι 'εντάξει' η αντιπροσωπεία;
....
Το υπάρχον μοντέλο είναι όντως τίμιο αυτοκίνητο, με μαζεμένες διαστάσεις (μόλις 4 μ. μήκος), από τα πιο ευρύχωρα για τους επιβάτες στην κατηγορία του και πολύ αξιόπιστο. Στα μείον, ο τραχύς κινητήρας με την υψηλή κατανάλωση (10+ lt/100 km εντός πόλης), το μικρό πορτ-μπαγκάζ (370 lt), τα μόλις 4* στο EuroNCAP, η **έλλειψη ESP **και η παλαιότητα της σχεδίασης (κυκλοφορεί από το 2001).
....Κάνω quote σε δικό μου post , αλλά μου φαίνεται ότι η Hyundai διαβάζει το forum και έχει και γρήγορα αντανακλαστικά: http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=64935
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Εντυπώσεις από Matrix, κανείς; Σέρβις, ανταλλακτικά, αξιοπιστία, είναι 'εντάξει' η αντιπροσωπεία;
....
Το υπάρχον μοντέλο είναι όντως τίμιο αυτοκίνητο, με μαζεμένες διαστάσεις (μόλις 4 μ. μήκος), από τα πιο ευρύχωρα για τους επιβάτες στην κατηγορία του και πολύ αξιόπιστο. Στα μείον, ο τραχύς κινητήρας με την υψηλή κατανάλωση (10+ lt/100 km εντός πόλης), το μικρό πορτ-μπαγκάζ (370 lt), τα μόλις 4* στο EuroNCAP, η **έλλειψη ESP **και η παλαιότητα της σχεδίασης (κυκλοφορεί από το 2001).
....Κάνω quote σε δικό μου post , αλλά μου φαίνεται ότι η Hyundai διαβάζει το forum και έχει και γρήγορα αντανακλαστικά: http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=64935
Σωστή κίνηση, αλλά και πάλι, ο αγοραστής καλό θα είναι να παρει κάνα i30/Cee'd. Ουσιαστικά θα έχει τους ίδιους χώρους και σιγά την...πολυμορφικότητα που θα χάσει! Κατά τ'αλλα, τα αυτοκίνητα καμία σχέση!
-
σημερα πηρα το 'γενικο' συνεργειο που σας ελεγα.
-- ναι γεια σας , θα ηθελα να μου πειτε τιμη για μια βαλβιδα.
-- λαθος κανετε εδω ειναι συνεργειο οχι αποθηκη.
-- μα θα σας το φερω , μια τιμη θελω.
-- και που να θυμαμαι εγω που ειναι και τι δουλεια θέλει?
-- βαλβιδα αναθυμιασεων στο ντεποζιτο.
-- ε δε ξερω δε ξερω , μπλα μπλα μπλα
ψηνομαι να παρω αποθηκη αυριο
-
Άλλαξα τη λάμπα του μεσαίου πίσω στοπ (αυτό που είναι μέσα από το τζάμι) στο accent.
13 βίδες! 2 μεγεθών και 5 εξαρτήματα. Χρειάστηκα 3 διαφορετικά εργαλεία. -
εμένα η πίσω η λάμπα που είναι στηρηγμένη στο πίσω τζάμι, όταν πατάω σε γούρνες τρίζει!!! . και ιδιαίτερα τώρα το χειμώνα!
-
Σε τί μοντέλο; Αν μιλάμε για ίδιο μαραφέτι, υπάρχει ένα μικρό ορθογώνιο κάλυμμα, το οποίο βγαίνει με ένα απλό πλακέ κατσαβίδι (το χώνεις στη σχισμή προσεκτικά και το χρησιμοποιείς σαν μοχλό). Μέσα έχει 2-3 βίδες με εξάγωνο κεφάλι. Τις βιδώνεις με ένα εργαλείο (ό,τι σε βολεύει, γαλλικό κλειδί-κάβουρα-κατσαβίδι με καρυδάκι...) και αν προέρχεται από εκεί το τρίξιμο, ξεμπερδεύεις.
-
...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
13 βίδες! 2 μεγεθών και 5 εξαρτήματα.
My precious!!!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Σε τί μοντέλο; Αν μιλάμε για ίδιο μαραφέτι, υπάρχει ένα μικρό ορθογώνιο κάλυμμα, το οποίο βγαίνει με ένα απλό πλακέ κατσαβίδι (το χώνεις στη σχισμή προσεκτικά και το χρησιμοποιείς σαν μοχλό). Μέσα έχει 2-3 βίδες με εξάγωνο κεφάλι. Τις βιδώνεις με ένα εργαλείο (ό,τι σε βολεύει, γαλλικό κλειδί-κάβουρα-κατσαβίδι με καρυδάκι...) και αν προέρχεται από εκεί το τρίξιμο, ξεμπερδεύεις.Τρίζει γιατί έχει κάποιο κενό από το παρπριζ και κάνει μια μικρή ταλάντωση στις γούρνες. Για μοντέλο 2006 μιλάω, αυτό με τα 84 άλογα. Άμα κάνω αυτά μου μου λές θα σφίξει?
-
Ωραία έκπληξη ... σήμερα είδα διαφήμιση στην τηλεόραση τα Tuscon και Santa Fe με 10 χρόνια εγγύηση!!!
-
F2007 F1
μάλλον ίδιος είναι ο μηχανισμός (accent 2001). Λογικά θα σφίξει. -
Πρωτο service για το Accent. Πηγε ο πατερας μου και τον χρεωσαν 100 ευρω
Δεν ειναι βεβαια ανθρωπος που θα κατσει να τσακωνεται και δεν ειπε τιποτα. Πληρωσε και εφυγρ.
Μολις μου το ειπε εγω εγινα Τουρκος.
Πηρα το συμβολαιο και πηγα στην αντιπροσωπεια.
'Ναι ξερετε μεσα στο συστημα του συνεργειου δεν φαινεται οτι το αμαξι εχει δωρεαν σερβις. Πρεπει καθε φορα που ερχεστε να δειχνετε το συμβολαιο για να μην σας χρεωνουμε'Τελοσπαντον, απο τα 100 ευρω επιστραφηκαν τα 93. Τα 7 ηταν ο αντισκωριακος ελεγχος που εκαναν (ή που δεν εκαναν) ο οποιος δεν καλυπτεται.(ωχ τί γυφτοι Θεε μου) Μου εφωσαν επισης και ενα φιλτρο του A/C και μου ειπαν να τους παω το αμαξι να το βαλουν γιατι προβλεπεται απο το προγραμμα του δωρεαν σερβις.
-
δηλ εάν δεν έχεις δωρεάν σέρβις σου πιάνει τον κώλο η Χιουντάι...100 είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ...όταν αλλού πληρώνεις από 50 εώς 80 βαριά.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
δηλ εάν δεν έχεις δωρεάν σέρβις σου πιάνει τον κώλο η Χιουντάι...100 είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ...όταν αλλού πληρώνεις από 50 εώς 80 βαριά.Yπάρχουν κατασκευαστές που χρεώνουν ετήσιο service λιγότερο από 100euro;;;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
δηλ εάν δεν έχεις δωρεάν σέρβις σου πιάνει τον κώλο η Χιουντάι...100 είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ...όταν αλλού πληρώνεις από 50 εώς 80 βαριά.
Yπάρχουν κατασκευαστές που χρεώνουν ετήσιο service λιγότερο από 100euro;;;
για πρώτο σέρβις;
για το Focus πήραν στον ξάδερφο μου 70 ευρώ.
για το C4 πήραν σε φίλο μου 80 ευρώ.
για το Almera φίλου επίσης 55 ευρώ.μιλάμε για το πρώτο σέρβις που δεν θεωρείται καν σέρβις αλλά αλλαγή λαδιών και λοιπών περιφερειακών.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
δηλ εάν δεν έχεις δωρεάν σέρβις σου πιάνει τον κώλο η Χιουντάι...100 είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ...όταν αλλού πληρώνεις από 50 εώς 80 βαριά.
Yπάρχουν κατασκευαστές που χρεώνουν ετήσιο service λιγότερο από 100euro;;;
για πρώτο σέρβις;
για το Focus πήραν στον ξάδερφο μου 70 ευρώ.
για το C4 πήραν σε φίλο μου 80 ευρώ.
για το Almera φίλου επίσης 55 ευρώ.μιλάμε για το πρώτο σέρβις που δεν θεωρείται καν σέρβις αλλά αλλαγή λαδιών και λοιπών περιφερειακών.
Aυτά δεν είναι ετήσια service. Είναι τα εξαμηνιαία, τα 'μικρά' service. Η Ηyundai δεν έχει εξαμηνιαία service ('μικρά'). Μόνο ετήσια ή ανάλογα τα χιλιόμετρα. Εξαμηνιαία αλλαγή λαδιών κάνει ο ιδιοκτήτης αν θέλει από μόνος του.
Π.χ. εγώ πήγα το 1ο ετήσιο service το Coupe στην Hyundai Μητρόπουλο πριν από τρεις βδομάδες και πλήρωσα 100euro με 100% φουλ εισαγώμενα συνθετικά λάδια της Hyundai που είναι και τα 'πανάκριβα'...
-
στην περίπτωση του C4 που ξέρω σίγουρα ...είναι αλλαγή λαδιών με τα περιφερειακά.
γίνεται κάθε 10k ή 1 έτος και κάθε 30k έχει σέρβις.αυτό που περιεγραψε πάνω ο φίλος δεν μου μοιάζει για σέρβις τα οποία κοστίζουν 200+ ευρώ αλλά μάλλον απλή αλλαγή λαδιών με τα παρελκόμενα της.
-
το θεμα ειναι οτι δεν ειναι Η Hyundai (εκτος αν μας πει καποιος οτι ειναι στανταρ οι τιμες) ειναι ο καθε μαλακας αντιπροσωπος.
στο κατω κατω φταιει ο καταναλωτης που τα εχει και τα δινει ετσι 'ευκολα'
-
Επειδή σύντομα θα γίνω και εγώ ένας κάτοχος Ι30 θα με ενδιέφερε πολυ να μάθω τα κόστη και η περιοδικότητα των διαφόρων σερβις...
HYUNDAI FORUM