Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 189
    • 190
    • 21 / 190
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    103
    3798
    77312
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      Έχουν (ή είχαν, δεν ξέρω για τα νέα μοντέλα) μαλακά τακάκια τα Hyundai. Kι εγώ κάπου τόσο χρειάζομαι.
      Με το Astra με 26.000 χλμ με ίδια οδήγηση σε ίδιες συνθήκες δεν έχει φτάσει ακόμα η ώρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        submariner last edited by

        Ο χρήστης manosk έγραψε:
        Έχουν (ή είχαν, δεν ξέρω για τα νέα μοντέλα) μαλακά τακάκια τα Hyundai. Kι εγώ κάπου τόσο χρειάζομαι.
        Με το Astra με 26.000 χλμ με ίδια οδήγηση σε ίδιες συνθήκες δεν έχει φτάσει ακόμα η ώρα.

        Μπορείς να βάλεις σκληρά τακάκια για μεγαλύτερη διάρκεια η δεν ενδείκνυται? Θυμάμαι παλιά το ξάδερφο μου που είχε το accent 2001 και όταν έπεσε σε νερά στράβωσαν οι δισκόπλακες... Μήπως έχουν κακής ποιότητας δισκόπλακες και χρησιμοποιούν μαλακά τακάκια για να μη φθείρονται (οι δισκόπλακες)?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manosk last edited by

          Δεν το γνωρίζω. Αλλά δεν το διακινδυνεύω κιόλας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mariadne last edited by

            Ο χρήστης submariner έγραψε:

            Στα δύο χρόνια του Matrix, έκανα 47000 χλμ., έκανα 3 service (15.000, 30.000, 45.000) με κόστος περίπου 110, 220, 280 ευρώ αντίστοιχα (άλλαζα και τακάκια κάθε φορά).

            Σπύρος

            Γιατί άλλαζες τακάκια κάθε 15.000 χλμ?

            Βασικός λόγος ήταν ότι το Matrix που είχα ήταν αυτόματο (ένας από τους λόγους που το άλλαξα, λόγω μεγάλης κατανάλωσης στην πόλη).
            Τώρα στο service μου έλεγαν ότι τα τακάκια είναι μαλακά (οικολογικά) και δεν προτείνουν σκληρά γιατί θα μειώσουν την ζωή του δίσκου.

            Μάλιστα πριν το service των 45.000 (με αλλαγή τακάκια στα 30.000) για ένα μήνα πριν τα τακάκια σφύριζαν (εν κινήσει χωρίς φρένο).

            Σπύρος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stam69 last edited by

              Ο χρήστης stam69 έγραψε:

              Εντυπώσεις από Matrix, κανείς; Σέρβις, ανταλλακτικά, αξιοπιστία, είναι 'εντάξει' η αντιπροσωπεία;

              ....
              Το υπάρχον μοντέλο είναι όντως τίμιο αυτοκίνητο, με μαζεμένες διαστάσεις (μόλις 4 μ. μήκος), από τα πιο ευρύχωρα για τους επιβάτες στην κατηγορία του και πολύ αξιόπιστο. Στα μείον, ο τραχύς κινητήρας με την υψηλή κατανάλωση (10+ lt/100 km εντός πόλης), το μικρό πορτ-μπαγκάζ (370 lt), τα μόλις 4* στο EuroNCAP, η **έλλειψη ESP **και η παλαιότητα της σχεδίασης (κυκλοφορεί από το 2001).
              ....

              Κάνω quote σε δικό μου post , αλλά μου φαίνεται ότι η Hyundai διαβάζει το forum και έχει και γρήγορα αντανακλαστικά: http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=64935

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                highfidelity last edited by

                Ο χρήστης stam69 έγραψε:

                Εντυπώσεις από Matrix, κανείς; Σέρβις, ανταλλακτικά, αξιοπιστία, είναι 'εντάξει' η αντιπροσωπεία;

                ....
                Το υπάρχον μοντέλο είναι όντως τίμιο αυτοκίνητο, με μαζεμένες διαστάσεις (μόλις 4 μ. μήκος), από τα πιο ευρύχωρα για τους επιβάτες στην κατηγορία του και πολύ αξιόπιστο. Στα μείον, ο τραχύς κινητήρας με την υψηλή κατανάλωση (10+ lt/100 km εντός πόλης), το μικρό πορτ-μπαγκάζ (370 lt), τα μόλις 4* στο EuroNCAP, η **έλλειψη ESP **και η παλαιότητα της σχεδίασης (κυκλοφορεί από το 2001).
                ....

                Κάνω quote σε δικό μου post , αλλά μου φαίνεται ότι η Hyundai διαβάζει το forum και έχει και γρήγορα αντανακλαστικά: http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=64935

                Σωστή κίνηση, αλλά και πάλι, ο αγοραστής καλό θα είναι να παρει κάνα i30/Cee'd. Ουσιαστικά θα έχει τους ίδιους χώρους και σιγά την...πολυμορφικότητα που θα χάσει! Κατά τ'αλλα, τα αυτοκίνητα καμία σχέση!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  patro last edited by

                  σημερα πηρα το 'γενικο' συνεργειο που σας ελεγα.

                  -- ναι γεια σας , θα ηθελα να μου πειτε τιμη για μια βαλβιδα.

                  -- λαθος κανετε εδω ειναι συνεργειο οχι αποθηκη.

                  -- μα θα σας το φερω , μια τιμη θελω.

                  -- και που να θυμαμαι εγω που ειναι και τι δουλεια θέλει?

                  -- βαλβιδα αναθυμιασεων στο ντεποζιτο.

                  -- ε δε ξερω δε ξερω , μπλα μπλα μπλα

                  ψηνομαι να παρω αποθηκη αυριο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    Άλλαξα τη λάμπα του μεσαίου πίσω στοπ (αυτό που είναι μέσα από το τζάμι) στο accent.
                    13 βίδες! 2 μεγεθών και 5 εξαρτήματα. Χρειάστηκα 3 διαφορετικά εργαλεία.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      f2007-f1 last edited by

                      εμένα η πίσω η λάμπα που είναι στηρηγμένη στο πίσω τζάμι, όταν πατάω σε γούρνες τρίζει!!! . και ιδιαίτερα τώρα το χειμώνα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        manosk last edited by

                        Σε τί μοντέλο; Αν μιλάμε για ίδιο μαραφέτι, υπάρχει ένα μικρό ορθογώνιο κάλυμμα, το οποίο βγαίνει με ένα απλό πλακέ κατσαβίδι (το χώνεις στη σχισμή προσεκτικά και το χρησιμοποιείς σαν μοχλό). Μέσα έχει 2-3 βίδες με εξάγωνο κεφάλι. Τις βιδώνεις με ένα εργαλείο (ό,τι σε βολεύει, γαλλικό κλειδί-κάβουρα-κατσαβίδι με καρυδάκι...) και αν προέρχεται από εκεί το τρίξιμο, ξεμπερδεύεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          megane98hp last edited by

                          ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            megane98hp last edited by

                            Ο χρήστης manosk έγραψε:

                            13 βίδες! 2 μεγεθών και 5 εξαρτήματα.

                            My precious!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              f2007-f1 last edited by

                              Ο χρήστης manosk έγραψε:
                              Σε τί μοντέλο; Αν μιλάμε για ίδιο μαραφέτι, υπάρχει ένα μικρό ορθογώνιο κάλυμμα, το οποίο βγαίνει με ένα απλό πλακέ κατσαβίδι (το χώνεις στη σχισμή προσεκτικά και το χρησιμοποιείς σαν μοχλό). Μέσα έχει 2-3 βίδες με εξάγωνο κεφάλι. Τις βιδώνεις με ένα εργαλείο (ό,τι σε βολεύει, γαλλικό κλειδί-κάβουρα-κατσαβίδι με καρυδάκι...) και αν προέρχεται από εκεί το τρίξιμο, ξεμπερδεύεις.

                              Τρίζει γιατί έχει κάποιο κενό από το παρπριζ και κάνει μια μικρή ταλάντωση στις γούρνες. Για μοντέλο 2006 μιλάω, αυτό με τα 84 άλογα. Άμα κάνω αυτά μου μου λές θα σφίξει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cosneo last edited by

                                Ωραία έκπληξη ... σήμερα είδα διαφήμιση στην τηλεόραση τα Tuscon και Santa Fe με 10 χρόνια εγγύηση!!! 🙂

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  F2007 F1
                                  μάλλον ίδιος είναι ο μηχανισμός (accent 2001). Λογικά θα σφίξει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    megane98hp last edited by

                                    Πρωτο service για το Accent. Πηγε ο πατερας μου και τον χρεωσαν 100 ευρω
                                    Δεν ειναι βεβαια ανθρωπος που θα κατσει να τσακωνεται και δεν ειπε τιποτα. Πληρωσε και εφυγρ.
                                    Μολις μου το ειπε εγω εγινα Τουρκος.
                                    Πηρα το συμβολαιο και πηγα στην αντιπροσωπεια.
                                    'Ναι ξερετε μεσα στο συστημα του συνεργειου δεν φαινεται οτι το αμαξι εχει δωρεαν σερβις. Πρεπει καθε φορα που ερχεστε να δειχνετε το συμβολαιο για να μην σας χρεωνουμε'

                                    Τελοσπαντον, απο τα 100 ευρω επιστραφηκαν τα 93. Τα 7 ηταν ο αντισκωριακος ελεγχος που εκαναν (ή που δεν εκαναν) ο οποιος δεν καλυπτεται.(ωχ τί γυφτοι Θεε μου) Μου εφωσαν επισης και ενα φιλτρο του A/C και μου ειπαν να τους παω το αμαξι να το βαλουν γιατι προβλεπεται απο το προγραμμα του δωρεαν σερβις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spike last edited by

                                      δηλ εάν δεν έχεις δωρεάν σέρβις σου πιάνει τον κώλο η Χιουντάι...100 είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ...όταν αλλού πληρώνεις από 50 εώς 80 βαριά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stormold last edited by

                                        Ο χρήστης Spike έγραψε:
                                        δηλ εάν δεν έχεις δωρεάν σέρβις σου πιάνει τον κώλο η Χιουντάι...100 είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ...όταν αλλού πληρώνεις από 50 εώς 80 βαριά.

                                        Yπάρχουν κατασκευαστές που χρεώνουν ετήσιο service λιγότερο από 100euro;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spike last edited by

                                          Ο χρήστης Storm έγραψε:

                                          δηλ εάν δεν έχεις δωρεάν σέρβις σου πιάνει τον κώλο η Χιουντάι...100 είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ...όταν αλλού πληρώνεις από 50 εώς 80 βαριά.

                                          Yπάρχουν κατασκευαστές που χρεώνουν ετήσιο service λιγότερο από 100euro;;;

                                          για πρώτο σέρβις;

                                          για το Focus πήραν στον ξάδερφο μου 70 ευρώ.
                                          για το C4 πήραν σε φίλο μου 80 ευρώ.
                                          για το Almera φίλου επίσης 55 ευρώ.

                                          μιλάμε για το πρώτο σέρβις που δεν θεωρείται καν σέρβις αλλά αλλαγή λαδιών και λοιπών περιφερειακών.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stormold last edited by

                                            Ο χρήστης Spike έγραψε:

                                            δηλ εάν δεν έχεις δωρεάν σέρβις σου πιάνει τον κώλο η Χιουντάι...100 είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ...όταν αλλού πληρώνεις από 50 εώς 80 βαριά.

                                            Yπάρχουν κατασκευαστές που χρεώνουν ετήσιο service λιγότερο από 100euro;;;

                                            για πρώτο σέρβις;

                                            για το Focus πήραν στον ξάδερφο μου 70 ευρώ.
                                            για το C4 πήραν σε φίλο μου 80 ευρώ.
                                            για το Almera φίλου επίσης 55 ευρώ.

                                            μιλάμε για το πρώτο σέρβις που δεν θεωρείται καν σέρβις αλλά αλλαγή λαδιών και λοιπών περιφερειακών.

                                            Aυτά δεν είναι ετήσια service. Είναι τα εξαμηνιαία, τα 'μικρά' service. Η Ηyundai δεν έχει εξαμηνιαία service ('μικρά'). Μόνο ετήσια ή ανάλογα τα χιλιόμετρα. Εξαμηνιαία αλλαγή λαδιών κάνει ο ιδιοκτήτης αν θέλει από μόνος του.

                                            Π.χ. εγώ πήγα το 1ο ετήσιο service το Coupe στην Hyundai Μητρόπουλο πριν από τρεις βδομάδες και πλήρωσα 100euro με 100% φουλ εισαγώμενα συνθετικά λάδια της Hyundai που είναι και τα 'πανάκριβα'...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 21 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr