-
Πολο 1.4. 75ps 17800χλμ.
Επειδη διανυω μια περιοδο ελαφρας τρελλας και καθοτι ειμαι ακομα στην εγγυηση, αποφασισα, ή να σπασω το μοτερ και να το αλλαξω με μια επιπλεον επιβαρυνση με αυτο των 100 αλογων, ή (που ειναι και το πλεον πιθανοτερο) να το πουλησω πολυ συντομα.
Για αυτο αρχισα να πηγαινω με τον κοφτη.
Π.χ. μεσογειων βραδυ χωρις κινηση, με 2α και κοφτη απο τους αμπελοκηπους μεχρι χολαργο.
Με μικροτερες ταχυτητες, παντα με 1η στο κοφτη,(χωρις αλλαγη σε 2α) και ετσι κανω οικονομια και στα φρενα.
Ακομα δεν εχω καταφερει να το κανω αυτο με κρυο μοτερ γιατι δε μου παει...
Καποιος μηχανικος μπορει να μας πει αν εχω ελπιδες να σπασει?
Πιστευω οτι επειδη το ιδιο μοτερ (μπλοκ) εχει και αυτο με τα 100 αλογα, δεν υπαρχει κινδυνος αφου ο κοφτης μου ειναι στις 5500 με 5800σαλ.
Η 1η κανει το εξης ωραιο: πρωτα μπαινει κοφτης στις 5500 κανει ενα μικρο κοψιμο και μετα βαραει στις 5800σαλ.
Η 2α, 3η, σταθερα στις 5800.
Οχι να το παινευτω αλλα και το γκολφ μου (1.6 100 ps) και το πολο στον κοφτη δεν εχουν κραδασμους: Λες κ ρυθμιζεις στροφες σε ηλεκτρικο μοτερΞερει λοιπον κανεις τις συνεπειες??
Θα σας ενημερωνω για την υγεια του μοτερ: καταναλωση λαδιου, φθορες κλπ. , αλλα συντομα πιστευω να το εχω πουλησει -
Πολο 1.4. 75ps 17800χλμ.
Επειδη διανυω μια περιοδο ελαφρας τρελλας και καθοτι ειμαι ακομα στην εγγυηση, αποφασισα, ή να σπασω το μοτερ και να το αλλαξω με μια επιπλεον επιβαρυνση με αυτο των 100 αλογων, ή (που ειναι και το πλεον πιθανοτερο) να το πουλησω πολυ συντομα.
Για αυτο αρχισα να πηγαινω με τον κοφτη.
Π.χ. μεσογειων βραδυ χωρις κινηση, με 2α και κοφτη απο τους αμπελοκηπους μεχρι χολαργο.
Με μικροτερες ταχυτητες, παντα με 1η στο κοφτη,(χωρις αλλαγη σε 2α) και ετσι κανω οικονομια και στα φρενα.
Ακομα δεν εχω καταφερει να το κανω αυτο με κρυο μοτερ γιατι δε μου παει...
Καποιος μηχανικος μπορει να μας πει αν εχω ελπιδες να σπασει?
Πιστευω οτι επειδη το ιδιο μοτερ (μπλοκ) εχει και αυτο με τα 100 αλογα, δεν υπαρχει κινδυνος αφου ο κοφτης μου ειναι στις 5500 με 5800σαλ.
Η 1η κανει το εξης ωραιο: πρωτα μπαινει κοφτης στις 5500 κανει ενα μικρο κοψιμο και μετα βαραει στις 5800σαλ.
Η 2α, 3η, σταθερα στις 5800.
Οχι να το παινευτω αλλα και το γκολφ μου (1.6 100 ps) και το πολο στον κοφτη δεν εχουν κραδασμους: Λες κ ρυθμιζεις στροφες σε ηλεκτρικο μοτερΞερει λοιπον κανεις τις συνεπειες??
Θα σας ενημερωνω για την υγεια του μοτερ: καταναλωση λαδιου, φθορες κλπ. , αλλα συντομα πιστευω να το εχω πουλησει -
Πολο 1.4. 75ps 17800χλμ.
Επειδη διανυω μια περιοδο ελαφρας τρελλας και καθοτι ειμαι ακομα στην εγγυηση, αποφασισα, ή να σπασω το μοτερ και να το αλλαξω με μια επιπλεον επιβαρυνση με αυτο των 100 αλογων, ή (που ειναι και το πλεον πιθανοτερο) να το πουλησω πολυ συντομα.
Για αυτο αρχισα να πηγαινω με τον κοφτη.
Π.χ. μεσογειων βραδυ χωρις κινηση, με 2α και κοφτη απο τους αμπελοκηπους μεχρι χολαργο.
Με μικροτερες ταχυτητες, παντα με 1η στο κοφτη,(χωρις αλλαγη σε 2α) και ετσι κανω οικονομια και στα φρενα.
Ακομα δεν εχω καταφερει να το κανω αυτο με κρυο μοτερ γιατι δε μου παει...
Καποιος μηχανικος μπορει να μας πει αν εχω ελπιδες να σπασει?
Πιστευω οτι επειδη το ιδιο μοτερ (μπλοκ) εχει και αυτο με τα 100 αλογα, δεν υπαρχει κινδυνος αφου ο κοφτης μου ειναι στις 5500 με 5800σαλ.
Η 1η κανει το εξης ωραιο: πρωτα μπαινει κοφτης στις 5500 κανει ενα μικρο κοψιμο και μετα βαραει στις 5800σαλ.
Η 2α, 3η, σταθερα στις 5800.
Οχι να το παινευτω αλλα και το γκολφ μου (1.6 100 ps) και το πολο στον κοφτη δεν εχουν κραδασμους: Λες κ ρυθμιζεις στροφες σε ηλεκτρικο μοτερΞερει λοιπον κανεις τις συνεπειες??
Θα σας ενημερωνω για την υγεια του μοτερ: καταναλωση λαδιου, φθορες κλπ. , αλλα συντομα πιστευω να το εχω πουλησει -
Δεν ειμαι μηχανικος αλλα αν θες να σπασει καντο με κρυο μοτερ , η βαρα κοφτη 2α ή 3η και μετα κανε κατεβασμα (κρυο) αλλα και παλι δεν ειναι σιγουρο γιατι το καινουρια νορμαλ ειναι αρκετα αξιοπιστα.
Παντως αυτο που κανεις ειναι οντως τρελό! Και πρεπει να διανυεις μια περίοδο οχι και τοσο ελαφρας τρέλας οπως γραφεις -
δε μου παει οταν ειναι κρυο.
απλα θελω να δω αν αντεχει...με νορμαλ συνθηκες , οχι κρυο.... -
Νομιζω δυσκολα θα σπασει ζεστο εκτος και αν τα φτησει απο θερμοκρασια αλλα θα πρεπει να εισαι στον κοφτη κανα 5λεπτο
-
δεν καταλαβαινω γιατι να διελυσεις ενα μοτερ πριν το πουλησεις...
επειδη φοβαμαι αυτους τους ελληναρες δεν παιρνω ποτε μεταχειρισμενα. -
Δωστο μου εμένα και αύριο θα στο έχω σπασμένο....
Μόνο πρόσεχε γιατί όταν σπάσει υπάρχει περίπτωση να μπλοκάρουν οι μπροστινοί τροχοί. -
Aν με ταχυτητα απο 4η ή 5η κατεβασεις σε 2α?
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
δε μου παει οταν ειναι κρυο.
απλα θελω να δω αν αντεχει...με νορμαλ συνθηκες , οχι κρυο....Διακρίνω ότι κατά βάθος δεν θέλεις και πολύ να το σπάσεις...Αν πραγματικά ήθελες και με 0 βαθμούς έξω, με κόφτη θα ξεκίναγες...Άρα μάλλον το λυπάσαι, είσαι δεμένος μαζί του και απλά να το βασανίσεις θέλεις μου φαίνεται ...Οπότε αφού θα το πουλήσεις και να το σπάσεις πραγματικά δεν θες άστο μωρέ για τον άλλο τον κακομοίρη που θα το πάρει...
-
Αδειασε τα λαδια και φυλα τα, βαλε μισο κιλο μονο παλι απ' τα παλια βγες στο δρομο σιγουρα θα αναψει λαμπακι και φωναξε την οδικη. Θα το πανε στην αντιπροσωπεια θα σου συμπληρωσουν λαδια και υα σου πουν να το παρακολουθησεις, οποτε την επομενη μερα θα παθουν τα ιδια θα τους τρελλανεις γιατι δεν θα μπορουν να βρουν πως τα καιει θα φανε κολλημα σου λεω και αν στο ξαναδωσουν παλι τα βγαζεις ολα και το ξεκινας μεχρι να κολλησει και τους το πας εκει τσαντισμενος(τι λεω ο ανθρωπος εχω ξεφυγει) στελνεις και ενα χεστηριο e-mail στην Γερμανια και εγινε η δουλεια σου
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Αδειασε τα λαδια και φυλα τα, βαλε μισο κιλο μονο παλι απ' τα παλια βγες στο δρομο σιγουρα θα αναψει λαμπακι και φωναξε την οδικη. Θα το πανε στην αντιπροσωπεια θα σου συμπληρωσουν λαδια και υα σου πουν να το παρακολουθησεις, οποτε την επομενη μερα θα παθουν τα ιδια θα τους τρελλανεις γιατι δεν θα μπορουν να βρουν πως τα καιει θα φανε κολλημα σου λεω και αν στο ξαναδωσουν παλι τα βγαζεις ολα και το ξεκινας μεχρι να κολλησει και τους το πας εκει τσαντισμενος(τι λεω ο ανθρωπος εχω ξεφυγει) στελνεις και ενα χεστηριο e-mail στην Γερμανια και εγινε η δουλεια σουΣτον Φώσκολο σκέφτηκες να στείλεις κανένα σενάριο 'chrmes'??
-
Γιατι ποιος νομιζεις οτι ειμαι Βιαζομαι ομως εχω να γραψω το 134567στο επεισοδιο της Λαμψης
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Aν με ταχυτητα απο 4η ή 5η κατεβασεις σε 2α?Δεν λειτουργεί. Συνήθως απλά πατινάρει πολύ ο συμπλέκτης και καίγεται, και το πολύ πολύ να διαλυθεί το κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά το μοτέρ δύσκολα θα καταστραφεί. Θα φτάσει πέρα απο τον κόφτη σίγουρα, αλλά αυτό δεν αρκεί για να σπάσει.
-
το κατευασμα απο 5η σε 2α φαινεται απο τι εσπασε ο κινητηρας, οποτε παει η εγγυηση...
αυτο που ισως μπορεις να κανεις ειναι να το πας χωρις λαδια, και μετα να τα ξαναβαλεις οπως λεει ο αλλος φιλος... αν και παλι θα φαινεται μαλλον... -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Aν με ταχυτητα απο 4η ή 5η κατεβασεις σε 2α?
Δεν λειτουργεί. Συνήθως απλά πατινάρει πολύ ο συμπλέκτης και καίγεται, και το πολύ πολύ να διαλυθεί το κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά το μοτέρ δύσκολα θα καταστραφεί. Θα φτάσει πέρα απο τον κόφτη σίγουρα, αλλά αυτό δεν αρκεί για να σπάσει.
Εχω εναν βλαμμενο φιλο που το εχει δοκιμασει σε ενοικιαζομενα.
Σε σάξο πήδηδε ο ιμάντας χρονισμού και 'κάρφωσε βαλβίδες' και σε γιάρις έσπασε ο δίσκος του συμπλέκτη. Δεν ξέρω αν το ξαναδοκίμασε σε άλλο! -
απο περιεργεια, τι του ειπανε του φιλου σου οταν το εδωσε πισω?????
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
απο περιεργεια, τι του ειπανε του φιλου σου οταν το εδωσε πισω?????Συγγνωμη και του δωσαν άλλο αυτοκίνητο(στο Σάξο ήμουν μπροστά)
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
απο περιεργεια, τι του ειπανε του φιλου σου οταν το εδωσε πισω?????
Συγγνωμη και του δωσαν άλλο αυτοκίνητο(στο Σάξο ήμουν μπροστά)
τους λυπαμαι!!! (καλα σχεδον!)
το 2ο που του δωσανε τι επαθε???? -
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
απο περιεργεια, τι του ειπανε του φιλου σου οταν το εδωσε πισω?????
Συγγνωμη και του δωσαν άλλο αυτοκίνητο(στο Σάξο ήμουν μπροστά)
τους λυπαμαι!!! (καλα σχεδον!)
το 2ο που του δωσανε τι επαθε????Τίποτα! Ισως επειδή του είπα οτι δεν το ξανατραβαω!!!
Γιατι εκει που εμεινε εμποδιζε την κυκλοφορια και μεχρι να ερθει η οδικη πηγα και το τραβηξα στην ακρη.
Χρονος παραμονης στον κοφτη