-
Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
Ερώτηση: Το mazda 3 βγαίνει σε τρίθυρο;Όχι, δυστυχώς το 3άρι βγαίνει μόνο 4θυρο και 5θυρο. Πάντως πρόκειται για κορυφαία επιλογή και ειδικά η έκδοση pure με τους πιο σπόρ προφυλακτήρες, τις φούστες και τις 17άρες είναι πολύ όμορφη. Επιπλέον πρόκειται για ένα απο τα πιο γρήγορα ατμοσφαιρικά 2λιτρα της κατηγορίας με 0-100km/h:8,4sec σύμφωνα με τις μετρήσεις των 4Τ. Και με τιμή απο 22490Ε για το 5θυρο.
-
Προτιμώ να πάρω μια 320ci ελαφρώς μεταχειρισμένη, του 2003 μοντέλο που κ επιδόσεις έχει κ BMW είναι κ καμία σχέση δεν έχει με την 1. Είναι pure ΒΜW.
Κ αφήστε τα MAZDA, ΗΟΝDA κ κάθε Ιαπωνικό κατασκεύασμα που κ στην τελική, πισωκίνηση δεν ΕΧΕΙ!
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Προτιμώ να πάρω μια 320ci ελαφρώς μεταχειρισμένη, του 2003 μοντέλο που κ επιδόσεις έχει κ BMW είναι κ καμία σχέση δεν έχει με την 1. Είναι pure ΒΜW.Κ αφήστε τα MAZDA, ΗΟΝDA κ κάθε Ιαπωνικό κατασκεύασμα που κ στην τελική, πισωκίνηση δεν ΕΧΕΙ!
Theo άστο καλύτερα. Καταρχήν είναι ακριβότερη και κατά δεύτερον μην έχεις τους Ιάπωνες σε τόσο χαμηλό επίπεδο γιατί πολύ απλά κάνεις λάθος...
Είδες στο 0-100-0 πως με δυο τρεις επεμβασούλες πήρε ο κινητήρας της 1.4 corolla για την πλάκα 14 (ή παραπάνω) άλογα...Και άλογα που φάνηκαν στις μετρήσεις, όχι γαϊδούρια...
Κάτι ξέρουν να φτιάχνουν και αυτοί οι κακομοίρηδες οι Γιαπωνέζοι...To RAV4 το σκεφτόμουν και εγώ πολύ έντονα, απλά φοβάμαι ότι επειδή βγαίνει καινούργιο κάπου θα χάσει πολύ την αξία του.
Mη ξεχνάς ότι το αγοράζεις τώρα με έκπτωση, οπότε δεν χάνεις καθόλου από την αξία του. Ενδεικτικά το δικό μου πέρισυ τέτοιο καιρό στοίχιζε 32,5Κ
-
Mη ξεχνάς ότι το αγοράζεις τώρα με έκπτωση, οπότε δεν χάνεις καθόλου από την αξία του. Ενδεικτικά το δικό μου πέρισυ τέτοιο καιρό στοίχιζε 32,5Κ
-
Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
Μα με που θα βγει το καινούργιο δεν θα χάσει λογικά και το παλιό;
Ναι, αλλά στην ουσία δεν χάνεις, εξαιτίας της έκπτωσης που υπάρχει.
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Προτιμώ να πάρω μια 320ci ελαφρώς μεταχειρισμένη, του 2003 μοντέλο που κ επιδόσεις έχει κ BMW είναι κ καμία σχέση δεν έχει με την 1. Είναι pure ΒΜW.Κ αφήστε τα MAZDA, ΗΟΝDA κ κάθε Ιαπωνικό κατασκεύασμα που κ στην τελική, πισωκίνηση δεν ΕΧΕΙ!
και το Mazda σε έκδοση Pure βγαίνει καλή η BMW, αλλά δεν παίρνει 8 βαλίτσες
αυτό το ελαφρώς πως το κρίνεις; η βαριά μεταχειρισμένη πως θα 'ναι;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
η βαριά μεταχειρισμένη πως θα 'ναι;θα στρίβει καλύτερα.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
η βαριά μεταχειρισμένη πως θα 'ναι;
θα στρίβει καλύτερα.
Toses fores pou to leme, sto telos merikoi tha to pistepsoun
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Προτιμώ να πάρω μια 320ci ελαφρώς μεταχειρισμένη, του 2003 μοντέλο που κ επιδόσεις έχει κ BMW είναι κ καμία σχέση δεν έχει με την 1. Είναι pure ΒΜW.
Κ αφήστε τα MAZDA, ΗΟΝDA κ κάθε Ιαπωνικό κατασκεύασμα που κ στην τελική, πισωκίνηση δεν ΕΧΕΙ!
και το Mazda σε έκδοση Pure βγαίνει
Kαι το Smart
-
Σήμερα οδήγησα το 116 βασική έκδοση. Το αυτοκίνητο είναι μιά χαρά!!!!! Για την κατηγορία των αγοραστών που απευθύνεται είναι άψογο. Κι άν θές να κάνεις και καμιά πάντα κλείνεις το traction control και στην Ελληνική άσφαλτο κάνεις σχεδόν ότι θές, αλλά πρέπει να έχεις κάποια ταχύτητα να βοηθήσει λίγο και η αδράνεια. Σβούρες και ντόνατς απο στάση δεν κάνει. Πράγματι όμως του λείπει το μπλοκέ. Πάντως πίσω είναι σχετικά ελαφρύ και του φαίνεται στην οδήγηση. Κατα τα άλλα πάει αξιοπρεπέστατα για το μοτέρ αυτό, στρίβει αρκετά καλά (έχει σχετικά σφικτή ανάρτηση και δε γέρνει τραγικά), σου εμπνέει ασφάλεια, συμπαγές αμάξωμα, και σταματάει στο πίτς φυτίλι! Επίσης τα πράγματα για τους πίσω επιβάτες δεν είναι τόσο τραγικά όσο ακούγεται, παρ ότι είναι λίγο στενόχωρα. Δέν έχω οδηγήσει το νέο Α3 έχω μπεί όμως στο γκόλφ και μάλλον δεν έχει καμία σχέση. Ούτε την 147 ξέρω. Παρ' όλα αυτά το 116 μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.
-
Μα δεν πιστεύω πως αμφισβητεί κανείς πως η σειρά 1 ειναι καλο αυτοκίνητο. Απλά στα λεφτά της υπάρχουν πιο γρήγορα και -γιατί οχι- στριφτερά αμάξια, με τον ίδιο εξοπλισμό.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Μα δεν πιστεύω πως αμφισβητεί κανείς πως η σειρά 1 ειναι καλο αυτοκίνητο. Απλά στα λεφτά της υπάρχουν πιο γρήγορα και -γιατί οχι- στριφτερά αμάξια, με τον ίδιο εξοπλισμό.Ακριβώς!!!Είναι καλή αλλά υπερτιμημένη, το όλο budget περνάει σε άλλη κατηγορία χωρίς να έχει να παραθέσει κάτι παραπάνω σε σχέση με φθηνότερους ανταγωνιστές
-
Ο χρήστης Lekkos έγραψε:
Μα δεν πιστεύω πως αμφισβητεί κανείς πως η σειρά 1 ειναι καλο αυτοκίνητο. Απλά στα λεφτά της υπάρχουν πιο γρήγορα και -γιατί οχι- στριφτερά αμάξια, με τον ίδιο εξοπλισμό.
Ακριβώς!!!Είναι καλή αλλά υπερτιμημένη, το όλο budget περνάει σε άλλη κατηγορία χωρίς να έχει να παραθέσει κάτι παραπάνω σε σχέση με φθηνότερους ανταγωνιστές
Μα μόλις πριν λίγο ο boofy έγραψε ότι με golf καμία σχέση!!!
-
Η BMW δεν μπορεί να ρίξει την τιμή παρακάτω. Είναι μικρή εταιρία και φροντίζει τα μοντέλα της να έχουν όσο το δυνατόν κοινά μέρη και κοινή συναρμολόγηση. Γι' αυτό η 116 μπορεί να έχει και 80% κοινά μηχανικά μέρη με την 330. Μια μεγαλύτερη εταιρία μπορεί να διαφοροποιήσει περισσότερο τα εξαρτήματα και να κατεβάσει το κόστος. Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι κινητήρες της BMW (εκτός από Μ, Alpina και γενικά ειδικές εκδόσεις) έχουν την ίδια διάμετρο. Το μηχάνημα φτιάχνει πιστόνια και δεν κοιτάνε σε τι μοτέρ θα μπουν. Οι 116-320 έχουν κοινό σύστημα μετάδοσης, φρένα, ανάρτηση. Και πάει λέγοντας. Και βέβαια το πλαίσιο είναι φτιαγμένο να αντέχει το βάρος και τη δύναμη της 330, ενώ πχ στο Mazda 3 είναι κουμπωμένο στις ανάγκες του δίλιτρου.
Ερώτημα: Golf, A3, Golf GTi, S3 έχουν κοινό πλαίσιο; Ή τα δύο τελευταία έχουν διαφορετικό; Ενισχυμένο ίσως εκ των υστέρων, αλλά διαφορετικό;
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Η BMW δεν μπορεί να ρίξει την τιμή παρακάτω. Είναι μικρή εταιρία και φροντίζει τα μοντέλα της να έχουν όσο το δυνατόν κοινά μέρη και κοινή συναρμολόγηση. Γι' αυτό η 116 μπορεί να έχει και 80% κοινά μηχανικά μέρη με την 330. Μια μεγαλύτερη εταιρία μπορεί να διαφοροποιήσει περισσότερο τα εξαρτήματα και να κατεβάσει το κόστος. Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι κινητήρες της BMW (εκτός από Μ, Alpina και γενικά ειδικές εκδόσεις) έχουν την ίδια διάμετρο. Το μηχάνημα φτιάχνει πιστόνια και δεν κοιτάνε σε τι μοτέρ θα μπουν. Οι 116-320 έχουν κοινό σύστημα μετάδοσης, φρένα, ανάρτηση. Και πάει λέγοντας. Και βέβαια το πλαίσιο είναι φτιαγμένο να αντέχει το βάρος και τη δύναμη της 330, ενώ πχ στο Mazda 3 είναι κουμπωμένο στις ανάγκες του δίλιτρου.Ερώτημα: Golf, A3, Golf GTi, S3 έχουν κοινό πλαίσιο; Ή τα δύο τελευταία έχουν διαφορετικό; Ενισχυμένο ίσως εκ των υστέρων, αλλά διαφορετικό;
Μα νομίζω ότι η χρήση κοινών μηχανικών μερών/πλατφόρμας κλπ. βοηθάει να μειωθεί το κόστος παραγωγής..(οικονομίες κλίμακας-βλ. VAG).
Αυτό που μάλλον καταλαβαίνω ότι θες να πεις είναι ότι η BMW δεν κάνει 'εκπτώσεις' και στα μικρότερα μοντέλα της χρησιμοποιώντας π.χ. στη σειρά 1 μηχανικά μέρη από πολύ ακριβότερα μοντέλα (σειρά 3 που ανέφερες).Κατάλαβα καλά;
-
Σύμφωνα με την BMW η 1 έχει κατά 60% κοινά μηχανικά μέρη με την νέα 3άρα. Και μάλιστα αυτό το ποσοστό δεν περιλαμβάνει τα ετσι και αλλιώς κοινά κιβώτια και κινητήρες. Αν υπολογιστούν και αυτά το ποσοστό 'ομοιότητας' ανεβαίνει κι άλλο. Γι'αυτό και σύμφωνα με την BMW η 1 και η 3 μπορούν να παραχθούν από την ίδια μονάδα παραγωγής! Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που η BMW έβγαλε την 1 πισωκίνητη. Δεν ήθελε να επενδύσει σε κάτι νέο και άγνωστο αφού είχε έτοιμο το δοκιμασμένο και πετυχημένο.
Έτσι από την μία κατεβαίνει το κόστος λόγω κοινών μερών από την άλλη η ποιότητα αυτών είναι υψηλή και το κόστος δεν μπορεί να κατέβει κάτω από κάποιο όριο. Αυτό νομίζω εννοεί και ο TGD -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Η BMW δεν μπορεί να ρίξει την τιμή παρακάτω. Είναι μικρή εταιρία και φροντίζει τα μοντέλα της να έχουν όσο το δυνατόν κοινά μέρη και κοινή συναρμολόγηση. Γι' αυτό η 116 μπορεί να έχει και 80% κοινά μηχανικά μέρη με την 330. Μια μεγαλύτερη εταιρία μπορεί να διαφοροποιήσει περισσότερο τα εξαρτήματα και να κατεβάσει το κόστος. Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι κινητήρες της BMW (εκτός από Μ, Alpina και γενικά ειδικές εκδόσεις) έχουν την ίδια διάμετρο. Το μηχάνημα φτιάχνει πιστόνια και δεν κοιτάνε σε τι μοτέρ θα μπουν. Οι 116-320 έχουν κοινό σύστημα μετάδοσης, φρένα, ανάρτηση. Και πάει λέγοντας. Και βέβαια το πλαίσιο είναι φτιαγμένο να αντέχει το βάρος και τη δύναμη της 330, ενώ πχ στο Mazda 3 είναι κουμπωμένο στις ανάγκες του δίλιτρου.Ερώτημα: Golf, A3, Golf GTi, S3 έχουν κοινό πλαίσιο; Ή τα δύο τελευταία έχουν διαφορετικό; Ενισχυμένο ίσως εκ των υστέρων, αλλά διαφορετικό;
ε, οχι και μικρη εταιρια η bmw: περα απο βιομηχανια αυτοκινητων, ασχολειται με βιομηχανια μηχανων, οικονομικες υπηρεσιες, καταστηματα bmw, formula 1, ιστιοπλοικους αγωνες (bmw oracle racing), χορηγιες golf, κλπ. Η εταιρεια εβγαλε 44,3 δις ευρω το 2004... Ακομα και στα αυτοκινητα να μεινουμε εχει στην αγορα τα: σειρα 1, 3, 5, 6, 7, Χ3, Χ5, Ζ4, MINI, και τις Rolls Royce (που δεν ξερω τα μοντελα). Μικρες εταιριες δεχομαι οτι ειναι η ssangyong, porsche, lotus, κα.
Αντε να δεχτω οτι ειναι μικρη σε σχεση με τις υπολοιπες εταιριες που βρισκονται στις 10 πιο αναγνωρισιμες παγκοσμιες μαρκες.
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
ε, οχι και μικρη εταιρια η bmw: περα απο βιομηχανια αυτοκινητων, ασχολειται με βιομηχανια μηχανων, οικονομικες υπηρεσιες, καταστηματα bmw, formula 1, ιστιοπλοικους αγωνες (bmw oracle racing), χορηγιες golf, κλπ. Η εταιρεια εβγαλε 44,3 δις ευρω το 2004... Ακομα και στα αυτοκινητα να μεινουμε εχει στην αγορα τα: σειρα 1, 3, 5, 6, 7, Χ3, Χ5, Ζ4, MINI, και τις Rolls Royce (που δεν ξερω τα μοντελα). Μικρες εταιριες δεχομαι οτι ειναι η ssangyong, porsche, lotus, κα.
Αντε να δεχτω οτι ειναι μικρη σε σχεση με τις υπολοιπες εταιριες που βρισκονται στις 10 πιο αναγνωρισιμες παγκοσμιες μαρκες.
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
ε, οχι και μικρη εταιρια η bmw: περα απο βιομηχανια αυτοκινητων, ασχολειται με βιομηχανια μηχανων, οικονομικες υπηρεσιες, καταστηματα bmw, formula 1, ιστιοπλοικους αγωνες (bmw oracle racing), χορηγιες golf, κλπ. Η εταιρεια εβγαλε 44,3 δις ευρω το 2004... Ακομα και στα αυτοκινητα να μεινουμε εχει στην αγορα τα: σειρα 1, 3, 5, 6, 7, Χ3, Χ5, Ζ4, MINI, και τις Rolls Royce (που δεν ξερω τα μοντελα). Μικρες εταιριες δεχομαι οτι ειναι η ssangyong, porsche, lotus, κα.
Αντε να δεχτω οτι ειναι μικρη σε σχεση με τις υπολοιπες εταιριες που βρισκονται στις 10 πιο αναγνωρισιμες παγκοσμιες μαρκες.Μπορεί να έχει πολλά κέρδη και να ξέρει να φτιάχνει αυτοκίνητα, αλλά είναι μία μικρή εταιρεία. Μάλιστα στην ουσιά ήταν οικογενειακή επιχείρηση και έχω την εντύπωση ότι είναι ακόμα...
lkar Kαι η καινούρια διαφήμιση του Mazda 6 με golf έχει να κάνει...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μπορεί να έχει πολλά κέρδη και να ξέρει να φτιάχνει αυτοκίνητα, αλλά είναι μία μικρή εταιρεία. Μάλιστα στην ουσιά ήταν οικογενειακή επιχείρηση και έχω την εντύπωση ότι είναι ακόμα...
lkar Kαι η καινούρια διαφήμιση του Mazda 6 με golf έχει να κάνει...
I know, θέλει κι η Mazda να γίνει premium
χορηγία Polo θα κάνει κανείς;
ΒΜW Σειράς 1: Η αναγέννηση της πίσω κίνησης?