-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Συγνώμη εάν ειπώθηκε και δεν το κατάλαβα αλλά η διαφορά ολικής με μερικής κλοπής ποιά είναι?
Πρέπει να διαβάσεις τους όρους του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σου.
Σε γενικές γραμμές αν έχεις ολική κλοπή μόνο, το ασφάλιστρο είναι χαμηλότερο από το ασφάλιστρο ολικής και μερικής κλοπής.
Ποια η διαφορά;
Αν έχεις μόνο ολική κλοπή και σου κλέψουν το αυτοκίνητο, για να αποζημιωθείς θα πρέπει να μην βρεθεί καθόλου το αυτοκίνητο, ή αν βρεθεί, να μην είναι αναγνωρίσιμο, δηλαδή να μην μπορεί να γίνει ταυτοποίηση με αρ.κυκλοφορίας, με αριθμό πλαισίου ή κινητήρα. Αν είναι αναγνωρίσιμο, δεν παίρνεις μία, κι ας μην μπορεί να λειτουργήσει, ας λείπουν πόρτες, καθίσματα, οτιδήποτε. Αυτή ακριβώς την περίπτωση καλύπτει η μερική κλοπή. Καλύπτει και την περίπτωση να βρεις π.χ. το αυτοκίνητό σου σε τσιμεντόλιθους χωρίς τροχούς.Πάντα διαβάζουμε τους όρους του ασφαλιστηρίου και ρωτάμε για ότι δεν μας είναι κατανοητό.
Με αφορμή το bold παλιά υπήρχαν σπείρες που εκβίαζαν τους άτυχους των οποίων είχαν κλέψει το αυτοκίνητο, ότι θα κόψουν το κομμάτι του μετάλλου που αναγράφεται ο αριθμός πλαισίου και θα το στείλουν στην ασφαλιστική!
Εφευρετικότατοι, μέχρι που ο κόσμος έμαθε και τώρα πια είναι πολύ σπάνιο να ασφαλιστεί κανείς μόνο για ολική κλοπή.
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Στην ολική ή μερική κλοπή ή στην θραύση κρυστάλλων πχ δεν υπάρχει απαλλαγή.
Εχω μπροστα μου το συμβολαιο της εθνικης και λεει οτι εχω απαλλαγη 400
-
Το επαναφέρω για να τσεκάρω τιμή...
Πλήρες Πακέτο ΜΕΙΚΤΗΣ ασφάλειας μα ασφαλιζόμενο ποσό 27500, απαλλαγή 1500
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εχω κάποια ερωτήματα εδώ:
1. Εχω παρκαρισμένο το αυτοκίνητο στο δρόμο με απλή ασφάλεια.. Το χτυπάει φορτηγό. Παίρνω τα @@ μου.Λογικόν. ΑΝ είχα ΜΕΙΚΤΗ, θα με αποζημείωνε χωρίς πρόβλημα για το ποσό πάνω από την απαλλαγή;
2. Αν ισχύει το παραπάνω, ας υποθέσουμε πως είμαι στο δρόμο, με χτυπάει ζωάρα από πίσω και παρόλο το οφθαλμοφανές του πράγματος, αρνείται πως φταίει και κάνει αρνητική δήλωση. Αν έχω απλή , παίρνω τα @@ μου πάλι και πρέπει το πράγμα να πάει δικαστικώς. Ό,τι εταιρεία και να έχεις δυστυχώς. Αν έχω ΜΕΙΚΤΗ, αλλάζει κάτι; Αποζημειώνομαι για το ποσό πέραν της απαλλαγής και στη συνέχεια η εταιρεία τα διεκδικεί δικαστικώς από αυτήν της ζωάρας που αρνείται πως φταίει;Παιδιά ο Highfidelity ερώτησε 2 πολύ καίρια ερωτήματα,ξέρει κάποιος την απάντηση?
Μήπως υπάρχει κάποιο site υπολογισμού των ασφαλίστρων? -
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Βεβαια εξακολουθω να θεωρω λαθος το να μη σου καλυπτουν τις ζημιες που θα γινουν απο τη διαρηξη.Μα είπαμε ποιό πάνω μπρέ ότι αυτές καλύπτονται από άλλο κομμάτι της ασφάλειας.
Τρομοκρατικές πράξεις, κακόβουλες ενέργειες, θραύση κρυστάλλων...Δηλαδή:
σπάνε το τζάμι του συνοδηγού (θραύση κρυστάλλων), κλέβουν το ραδιοστιντί (μερική κλοπή) αλλά στην προσπάθεια να το βγάλουν καταστρέφουν το ταμπλό (κακόβουλες ενέργειες)...Θα αποζημιωθείς για όλα τα παραπάνω μείον όμως την απαλλαγή που ισχύει.
Εκείνο που δεν γνωρίζω είναι αν η απαλλαγή θα ισχύσει για το καθένα από τα παραπάνω ή είναι μία για όλα.
Δηλαδή
(αποζημίωση για θραύση - απαλλαγή)+(αποζήμίωση για μερική - απαλλαγή)+(αποζημίωση για κακόβουλες - απαλλαγή) = τελικό ποσόή
(αποζημίωση για θραύση+μερική+κακόβουλες) - απαλλαγή = τελικό ποσό
Ο vasgti μήπως να μας ενημερώσει που το κατέχει (όπως φαίνεται) το άθλημα ;;;;;;;
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Μήπως υπάρχει κάποιο site υπολογισμού των ασφαλίστρων? -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Βεβαια εξακολουθω να θεωρω λαθος το να μη σου καλυπτουν τις ζημιες που θα γινουν απο τη διαρηξη.
Μα είπαμε ποιό πάνω μπρέ ότι αυτές καλύπτονται από άλλο κομμάτι της ασφάλειας.
Τρομοκρατικές πράξεις, κακόβουλες ενέργειες, θραύση κρυστάλλων...Εστω οτι δεν εχω θραυση κρυσταλλων.
Εχω ομως μερικη κλοπη.Ερχονται και μου σπανε το τζαμι και μου κλεβουν το RCD. Η μερικη κανονικα δεν πρεπει να καλυψει και το τζαμι. Μπορει να κινηθει το αμαξι με σπασμενο τζαμι? Δεν ειναι το τζαμι μερος του αμαξιου?
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εχω κάποια ερωτήματα εδώ:
1. Εχω παρκαρισμένο το αυτοκίνητο στο δρόμο με απλή ασφάλεια.. Το χτυπάει φορτηγό. Παίρνω τα @@ μου.Λογικόν. ΑΝ είχα ΜΕΙΚΤΗ, θα με αποζημείωνε χωρίς πρόβλημα για το ποσό πάνω από την απαλλαγή;Αν το φορτηγό φύγει και δεν έχεις τα στοιχεία του τότε θα πρέπει να περάσεις τη ζημιά σαν δική σου υπαιτιότητα και θα αποζημιωθείς - την απαλλαγή.
Αν το φορτηγό μείνει εκεί και ανταλλάξεται στοιχεία, γίνει αναφορά κλπ τότε εσύ επισκευάζεις το αμάξι σου και πληρώνεσαι από την ασφαλιστική σου (φιλικός διακανονισμός κλπ), αυτή μετά τα βρίσκει με την άλλην.
Αν η άλλη δεν είναι στον φιλικό τότε θα πας το τιμολόγιο σε αυτήν και θα πληρωθείς εκεί.
Μερικές ασφαλιστικές έχουν συνεργασίες με συνεργεία/αντιπροσώπους οπότε το τιμολόγιο πάει κατευθείαν σε αυτές κια δεν πληρώνεις εσύ τίποτα.- Αν ισχύει το παραπάνω, ας υποθέσουμε πως είμαι στο δρόμο, με χτυπάει ζωάρα από πίσω και παρόλο το οφθαλμοφανές του πράγματος, αρνείται πως φταίει και κάνει αρνητική δήλωση. Αν έχω απλή , παίρνω τα @@ μου πάλι και πρέπει το πράγμα να πάει δικαστικώς. Ό,τι εταιρεία και να έχεις δυστυχώς. Αν έχω ΜΕΙΚΤΗ, αλλάζει κάτι; Αποζημειώνομαι για το ποσό πέραν της απαλλαγής και στη συνέχεια η εταιρεία τα διεκδικεί δικαστικώς από αυτήν της ζωάρας που αρνείται πως φταίει;
Όπως και στο 1. αλλά το πράμα θα πάει δικαστικώς ούτως ή άλλως και θα αργήσεις να πληρωθείς.
Η μεικτή δεν αλλάζει κάτι εκτός από το ότι συνήθως έχει και δικαστική κάλυψη οπότε δεν τρέχεις εσύ για δικηγόρους και δικηγορικά έξοδα...
Δεν πρόκειτε όμως να πληρωθείς πριν γίνει η δίκη και βγεί η απόφαση νομίζω γιατί ακόμα και αν είναι οφθαλμοφανές ποτέ δεν ξέρεις τί θα αποφανθεί ο δικαστής. -
Το επαναφέρω για να τσεκάρω τιμή...
Πλήρες Πακέτο ΜΕΙΚΤΗΣ ασφάλειας μα ασφαλιζόμενο ποσό 27500, απαλλαγή 1500
-
Τί να πούμε;;;;;
Αν τα λεφτά είναι καλά;;;;
Από την τσέπη του καθένα εξαρτάται αυτό.
Το θέμα είναι τί καλύπτει η ασφάλεια και αν είναι quaranteed η ασφαλιστική.Από εκεί και μετά τα 1500 απαλλαγή μου φαίνονται ότι είναι πάρα πολλά...
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Βεβαια εξακολουθω να θεωρω λαθος το να μη σου καλυπτουν τις ζημιες που θα γινουν απο τη διαρηξη.
Μα είπαμε ποιό πάνω μπρέ ότι αυτές καλύπτονται από άλλο κομμάτι της ασφάλειας.
Τρομοκρατικές πράξεις, κακόβουλες ενέργειες, θραύση κρυστάλλων...Δηλαδή:
σπάνε το τζάμι του συνοδηγού (θραύση κρυστάλλων), κλέβουν το ραδιοστιντί (μερική κλοπή) αλλά στην προσπάθεια να το βγάλουν καταστρέφουν το ταμπλό (κακόβουλες ενέργειες)...Θα αποζημιωθείς για όλα τα παραπάνω μείον όμως την απαλλαγή που ισχύει.
Εκείνο που δεν γνωρίζω είναι αν η απαλλαγή θα ισχύσει για το καθένα από τα παραπάνω ή είναι μία για όλα.
Δηλαδή
(αποζημίωση για θραύση - απαλλαγή)+(αποζήμίωση για μερική - απαλλαγή)+(αποζημίωση για κακόβουλες - απαλλαγή) = τελικό ποσόή
(αποζημίωση για θραύση+μερική+κακόβουλες) - απαλλαγή = τελικό ποσό
Ο vasgti μήπως να μας ενημερώσει που το κατέχει (όπως φαίνεται) το άθλημα ;;;;;;;
Εξαρτάται από την πολιτική της κάθε εταιρίας για την απαλλαγή. Συνήθως η απαλλαγή ισχύει επί του συνολικού ποσού της ζημιάς. Αν πχ. η ζημιά είναι 1000 € και η απαλλαγή 250 €, τότε η ασφαλιστική θα σου καταβάλλει 750 €. Δηλαδή τα πρώτα 250 € τα καταβάλλει ο ίδιος ο ασφαλιζομενος και η ασφαλιστική του καταβάλλει το υπόλοιπο ποσό μέχρι το συνολικό ύψος της ζημιάς.
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Εχω κάποια ερωτήματα εδώ:
1. Εχω παρκαρισμένο το αυτοκίνητο στο δρόμο με απλή ασφάλεια.. Το χτυπάει φορτηγό. Παίρνω τα @@ μου.Λογικόν. ΑΝ είχα ΜΕΙΚΤΗ, θα με αποζημείωνε χωρίς πρόβλημα για το ποσό πάνω από την απαλλαγή;Αν το φορτηγό φύγει και δεν έχεις τα στοιχεία του τότε θα πρέπει να περάσεις τη ζημιά σαν δική σου υπαιτιότητα και θα αποζημιωθείς - την απαλλαγή.
Αν το φορτηγό μείνει εκεί και ανταλλάξεται στοιχεία, γίνει αναφορά κλπ τότε εσύ επισκευάζεις το αμάξι σου και πληρώνεσαι από την ασφαλιστική σου (φιλικός διακανονισμός κλπ), αυτή μετά τα βρίσκει με την άλλην.
Αν η άλλη δεν είναι στον φιλικό τότε θα πας το τιμολόγιο σε αυτήν και θα πληρωθείς εκεί.
Μερικές ασφαλιστικές έχουν συνεργασίες με συνεργεία/αντιπροσώπους οπότε το τιμολόγιο πάει κατευθείαν σε αυτές κια δεν πληρώνεις εσύ τίποτα.Υπάρχει μια ακόμα εκδοχή. Να έχεις τα στοιχεία του φορτηγού, αλλά να είναι τρακάρισμα με εγκατάλειψη, οπότε πάει μέσω επικουρικού η αποζημίωση και όχι μέσω μεικτής.
- Αν ισχύει το παραπάνω, ας υποθέσουμε πως είμαι στο δρόμο, με χτυπάει ζωάρα από πίσω και παρόλο το οφθαλμοφανές του πράγματος, αρνείται πως φταίει και κάνει αρνητική δήλωση. Αν έχω απλή , παίρνω τα @@ μου πάλι και πρέπει το πράγμα να πάει δικαστικώς. Ό,τι εταιρεία και να έχεις δυστυχώς. Αν έχω ΜΕΙΚΤΗ, αλλάζει κάτι; Αποζημειώνομαι για το ποσό πέραν της απαλλαγής και στη συνέχεια η εταιρεία τα διεκδικεί δικαστικώς από αυτήν της ζωάρας που αρνείται πως φταίει;
Όπως και στο 1. αλλά το πράμα θα πάει δικαστικώς ούτως ή άλλως και θα αργήσεις να πληρωθείς.
Η μεικτή δεν αλλάζει κάτι εκτός από το ότι συνήθως έχει και δικαστική κάλυψη οπότε δεν τρέχεις εσύ για δικηγόρους και δικηγορικά έξοδα...
Δεν πρόκειτε όμως να πληρωθείς πριν γίνει η δίκη και βγεί η απόφαση νομίζω γιατί ακόμα και αν είναι οφθαλμοφανές ποτέ δεν ξέρεις τί θα αποφανθεί ο δικαστής.Σε ατυχήματα που η υπαιτιότητα του άλλου είναι δεδομένη (πχ τρακάρισμα από πίσω, παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, στοπ κτλ) ακόμα και αρνητική δήλωση να κάνει ο υπαίτιος, δεν θα καταφέρει κάτι. Συνήθως σε καλούν από την ασφαλιστική του και σου προτείνουν συνυπαιτιότητα (πχ ποσοστό 60-40 ή 70-30 υπερ σου) , αλλά αυτά είναι καθαρά κόλπα για να περιορίζουν τις αποζημιώσεις. Αν τους γκαζώσεις λίγο και δείξεις πως δεν μασάς από τέτοια και τους απειλήσεις πως θα το κινήσεις νομικά (που δεν συμφέρει την ασφαλιστική της οποίας ο πελάτης είναι υπαίτιος για το ατύχημα) θα σε αποζημιώσουν χωρίς περαιτέρω αντιρρήσεις. Συνήθως το κάνουν και αν τσιμπήσεις τσίμπησες, διαφορετικά με τις διαπραγματεύσεις κτλ κερδίζουν λίγο χρόνο ακόμα.
-
Δλδ πόσο μπορεί να διαφέρει η τιμή του ασφάλιστρού μου εάν η αξία του αυτοκινήτου μου απο 45Κ πάει στα 42Κ (π.χ.) ?
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
.............................
Όπως και στο 1. αλλά το πράμα θα πάει δικαστικώς ούτως ή άλλως και θα αργήσεις να πληρωθείς.
Η** μεικτή δεν αλλάζει κάτι εκτός από το ότι συνήθως έχει και δικαστική κάλυψη οπότε δεν τρέχεις εσύ για δικηγόρους και δικηγορικά έξοδα...**
....................Για τέτοιες περιπτώσεις καλύπτεσαι από τον όρο της Νομικής Προστασίας τον οποίο μπορείς να προσθέσεις και στην απλή ασφάλεια.
-
Πιασ'το αυγό και κούρευτω δηλαδή.
Καταλήγουμε τελικά στο πόσο συνειδητοποιημένοι καταναλωτές είμαστε και κατά πόσο καλά ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ τα δικαιώματα μας...
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Δλδ πόσο μπορεί να διαφέρει η τιμή του ασφάλιστρού μου εάν η αξία του αυτοκινήτου μου απο 45Κ πάει στα 42Κ (π.χ.) ?Υπολόγισε κανένα 50ρικο κάτω, στο εντελώς περίπου.
Από τον έναν χρόνο στον άλλον δεν φαίνεται το ποσό τραγικό ΑΛΛΑ στα 3 χρόνια +++ μιλάμε για κανένα 150άρι+++ , μείων τις εκπτώσεις του bonus malus.
Οπότε συμφέρει να το ψάχνεις.(στα παραπάνω υπολογίζουμε βέβαια και τις αυξήσεις που κάνουν κάθε χρόνο σχεδόν οι ασφαλιστικές οπότε... )
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Δλδ πόσο μπορεί να διαφέρει η τιμή του ασφάλιστρού μου εάν η αξία του αυτοκινήτου μου απο 45Κ πάει στα 42Κ (π.χ.) ?Αν έχεις κλείσει έτος συνήθως η απαξίωση υπολογίζεται γύρω στο 10%.
Δηλαδή ίσως σε συμφέρει να το μειώσεις λίγο ακόμα.
Αν μειωθεί η αξία από 45Κ στα 42Κ ενδεχομένως να μειωθούν κατά 100-150€ τα ετήσια ασφάλιστρα (αν μιλάμε για μεικτή με φουλ πακέτο καλύψεων). Εντελώς υποθετικά και στο περίπου (μόνο με τα πλήρη στοιχεία μπορούν να υπολογισθούν ακριβώς).
-
να πώ ένα άλλο εγώ? Αμάξι αξίας 30.000 με ασφάλιση για εξαμηνιάια συνδρομή
740e, απαλλαγή 0
630e, απαλλαγή 300
540e, απαλλαγή 500
τί λέτε? -
Σας ευχαριστώ πολύ παίδες...
έχω αρχίσει να σκέφτομαι την ιδέα της μικτής,και υπήρξατε πολύ βοηθητικοί ως τώρα!
-
Μήπως να αναφέρονται και οι εταιρίες για να έχουμε καλύτερη εικόνα;
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ