-
Ωραία, είπαμε για τους πιλότους, να πούμε λίγο και για τις ομάδες; Αφού ως γνωστόν κορυφαίος οδηγός χωρίς κορυφαία ομάδα δεν γίνεται, και το ανάποδο βέβαια.
Ποιά είναι λοιπόν η κορυφαία ομάδα - κατά την γνώμη σας - απο καταβολής θεσμού; Και γιατί;Προσωπικά 'μάλλον' θα έλεγα Ferrari. O θρύλος της F1! Είναι η ομάδα που κατεξοχήν έχει δέσει το όνομά της με την F1, και η F1 με αυτήν.
Όλοι οι πιλότοι θα ήθελαν κάποτε να τρέξουν με αυτήν.... -
Ωραία, είπαμε για τους πιλότους, να πούμε λίγο και για τις ομάδες; Αφού ως γνωστόν κορυφαίος οδηγός χωρίς κορυφαία ομάδα δεν γίνεται, και το ανάποδο βέβαια.
Ποιά είναι λοιπόν η κορυφαία ομάδα - κατά την γνώμη σας - απο καταβολής θεσμού; Και γιατί;Προσωπικά 'μάλλον' θα έλεγα Ferrari. O θρύλος της F1! Είναι η ομάδα που κατεξοχήν έχει δέσει το όνομά της με την F1, και η F1 με αυτήν.
Όλοι οι πιλότοι θα ήθελαν κάποτε να τρέξουν με αυτήν.... -
McLaren DAGOTO!!!!!!!
giati kaneis allos den katafere 15 nikes se 16 agones!! -
giati kaneis allos den katafere 15 nikes se 16 agones!!
καταφέραν 15 νίκες σε 17 αγώνες
-
Ο χρήστης TomGPL έγραψε:
giati kaneis allos den katafere 15 nikes se 16 agones!!
καταφέραν 15 νίκες σε 17 αγώνες
93.75% ποσοστό επιτυχίας η τότε ΜακΛάρεν
88.23% ποσοστό επιτυχίας η τότε Φεράρι.
Σχετικά κοντά, αλλά και πάλι όχι απόλυταΑν το δούμε όμως και αντεστραμμένο είναι αλλιώς...
6,25% των αγώνων ΔΕΝ κέρδισε η τότε ΜακΛάρεν,
11,77% των αγώνων ΔΕΝ κέρδισε η τότε Φεράρι, που είναι σχεδόν διπλάσιο...Ή αλλιώς η ΜακΛάρεν έχασε μόλις έναν αγώνα σε μία σεζόν, ενώ η Φέράρι δύο (πάλι λίγοι, αλλά πληθυντικός...)
-
Αφήστε τα στατιστικά κατά μέρος καλύτερα... Δρουν περισσότερο παραπλανητικά.
'There are three kinds of lies : Lies, damn lies and statistics!!'
Παραδείγματα πολλά, έχουν αναφερθεί και σε παραδίπλα threads και αναφέρονται συνέχεια...Σταύρος
-
Σήμερα έφαγα μια κότα και εσύ τίποτα. Κατά μέσο όρο φάγαμε από μισή!!!
Πεινάει κανείς; -
Να κι ο σπαστικός της παρέας, δηλαδή εγώ
Πως και δεν το είχα πάρει χαμπάρι τόσο καιρό αυτο το thread? Και κατά σύμπτωση μόλις τώρα έγραφα και σε ένα παραπλήσιο thread της ΕΛΟΦΕ.
Λοιπόν, εγώ θα ήθελα πρώτα μια διευκρινήση: τι εννοείτε όταν λέτε 'κορυφαία'?
Διότι υπάρχουν διάφορα επίπεδα σε ένα τόσο πολυσύνθετο άθλημα όπως η Φ1.
Αν π.χ. εννοούμε αναγνωρισιμότητα τότε κορυφαία είναι η Φεράρι.
Αν όμως εννούμε τεχνολογική συμβολή στο άθλημα, τότε κορυφαία είναι η Lotus.
Αν πάλι εννοούμε επιτυχίες αναλογικά με το χρόνο εμπλοκής, τότε κορυφαία είναι η ΜακΛάρεν.
Αν εννοούμε επιτυχίες, αναγνωρισιμότητα και τεχνολογική συμβολή ανάλογα όχι μόνο με το χρόνο εμπλοκής αλλά και με τα οικονομικά μέσα που διέθεταν, τότε ερίζουν αρκετές ομάδες για τον τίτλο της 'κορυφαίας'. Λότους, Κούπερ, Μπράμπαμ, Ρενό είναι σίγουρα ανάμεσα στις υποψήφιες.
ΥΓ. Όταν λέμε ομάδα εννοούμε κατασκευαστή (ανεξαρτητα δηλαδή από τον προμηθευτή του κινητήρα).
-
Δίκιο έχεις!
Γιαυτό και δεν υπάρχει μία και μοναδική απάντηση, αλλά ο καθένας από το δικό του πρίσμα βλέπει και εκτιμά διαφορετικά πράγματα!Αλλιώς όλοι θα υποστήριζαν την ίδια ομάδα, τον ίδιο οδηγό, και Παναθηναϊκοί-Ολυμπιακοί θα φορούσαν το ίδιο χρώμα (μην τσακωθείτε για το ποιο, κιτρινόμαυρο θα ήταν!! )
-
Ο χρήστης TomGPL έγραψε:
giati kaneis allos den katafere 15 nikes se 16 agones!!
καταφέραν 15 νίκες σε 17 αγώνες
kses den einai to idio.
-
Ας πω και εγώ την άποψή μου.Εγώ ψηφίζω Williams και από ομάδες κατασκευής κινητήρων BMW για πολλούς και διαφόρους λόγους(πολλές επιτυχίες αναλογικά με τα χρόνια παρουσίας,άμεση άνοδος στην 'σκάλα' της f1,κτήση του πνεύματος της φ1 κ.τ.λ. κ.τ.λ.).Βέβαια,δεν είμαι απόλυτος στην κρίση μου,προσωπική είναι άλλωστε.
-
FERRARI
Lotus
McLaren
Williams
Αlfa Romeo
Tyrrell
BRM
Brabham
Benetton
Renault -
Τι συγχρονη ιστορια της F1 την γραφει η Ferrari.
Παλαιοτερα η McLaren, παλαιοτερα η Williams.
Αυριο ισως η Minardi.O αναταγωνισμος συνεχως μεταβαλλεται και εξελισσεται και καθε περιοδος εχει τον δικο της πρωταγωνιστη που συνεβαλε ξεχωριστα στο αθλημα και σε συναρτηση παντα και με αλλους παραγοντες (πχ οδηγους).
Γιαυτο ειναι δυσκολο να βρουμε ΜΙΑ κορυφαια ομαδα σε ολη την εκταση της ιστοριας της F1.
Παντως (επηρεασμενος απο τα αποτελεσματα των τελευταιων χρονων και οχι μονο ) μετα τη λεξη Formula 1 η επομενη ειναι Ferrari...
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
[snip]
Παντως (επηρεασμενος απο τα αποτελεσματα των τελευταιων χρονων και οχι μονο ) μετα τη λεξη Formula 1 η επομενη ειναι Ferrari...Χεχεχε... με χιουμοριστική αλλοίωση της ουσίας, μέσω συνειδητού λογοπαίγνιου, μπορούμε επίσης να πούμε ότι μετά τη λέξη Minardi η επόμενη είναι... Formula1.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Σύμφωνοι, αλλά ας είναι καλά και τα λεφτά της ΦΙΑΤ (δηλαδή της Ιταλικής κυβέρνησης...) την εποχή που η αγγλική αυτοκινητοβιομηχανία πήγε κατά διαβόλου συλλήβδην (ισοτιμία λίρας; )Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η Ferrari δεν θα μπορούσε χωρίς την
ΦΙΑΤ να επιζήσει σε κρίσιμες περιόδους (δες ενεργειακή
κρίση) όμως δεν ήταν τόσο τα λεφτά της ΦΙΑΤ που την έσωσαν
αλλά η πάρα πολύ έξυπνη κίνηση του GA να αφήσει στο τιμόνι
της εταιρείας τον EF.H Ferrari μετά από 30 χρόνια (πέρυσι) ξεπλήρωσε και με το παραπάνω
τη χάρη της ΦΙΑΤ (η τελευταία μάζεψε πολλά δις Ευρώ από την
πώληση σε γερμανικές τράπεζες μεριδίου της Φερράρι). Για τους
άγγλους της Lotus και MG ας τα άφησουμε καλύτερα γιατί όταν
ο τρόπος σχεδιασμού αυτοκινήτων ακολουθεί τα guidelines που
ακολουθήθηκαν για το MG Allegro τότε ο θάνατος είναι προεγεγραμμένος. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Σύμφωνοι, αλλά ας είναι καλά και τα λεφτά της ΦΙΑΤ (δηλαδή της Ιταλικής κυβέρνησης...) την εποχή που η αγγλική αυτοκινητοβιομηχανία πήγε κατά διαβόλου συλλήβδην (ισοτιμία λίρας; )
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η Ferrari δεν θα μπορούσε χωρίς την
ΦΙΑΤ να επιζήσει σε κρίσιμες περιόδους (δες ενεργειακή
κρίση) όμως δεν ήταν τόσο τα λεφτά της ΦΙΑΤ που την έσωσαν
αλλά η πάρα πολύ έξυπνη κίνηση του GA να αφήσει στο τιμόνι
της εταιρείας τον EF.H Ferrari μετά από 30 χρόνια (πέρυσι) ξεπλήρωσε και με το παραπάνω
τη χάρη της ΦΙΑΤ (η τελευταία μάζεψε πολλά δις Ευρώ από την
πώληση σε γερμανικές τράπεζες μεριδίου της Φερράρι). Για τους
άγγλους της Lotus και MG ας τα άφησουμε καλύτερα γιατί όταν
ο τρόπος σχεδιασμού αυτοκινήτων ακολουθεί τα guidelines που
ακολουθήθηκαν για το MG Allegro τότε ο θάνατος είναι προεγεγραμμένος.Σε τι διαφωνείς από αυτό που είπα;
Είπα πως τα ΛΕΦΤΑ της ΦΙΑΤ την έσωσαν ΤΟΤΕ. Το ότι τώρα ξεπληρώνει είναι έτερον εκάτερον...
Επίσης δεν είπα πως το μανατζάρισμα της ΦΙΑΤ την έσωσε.
Όμως χωρίς τα λεφτά της ΦΙΑΤ θα είχε χρεωκοπήσει, ή θα είχε πουληθεί σε άλλους, που ίσως της είχαν 'αλλάξει τα φώτα' σε όλους τους τομείς διοίκησης. -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Σε τι διαφωνείς από αυτό που είπα;
Είπα πως τα ΛΕΦΤΑ της ΦΙΑΤ την έσωσαν ΤΟΤΕ. Το ότι τώρα ξεπληρώνει είναι έτερον εκάτερον...
Επίσης δεν είπα πως το μανατζάρισμα της ΦΙΑΤ την έσωσε.
Όμως χωρίς τα λεφτά της ΦΙΑΤ θα είχε χρεωκοπήσει, ή θα είχε πουληθεί σε άλλους, που ίσως της είχαν 'αλλάξει τα φώτα' σε όλους τους τομείς διοίκησης.Ισώς να μην ήταν σαφές το κείμενο. Όταν πουλήθηκε η Ferrari στην
ΦΙΑΤ δεν είχαμε να κάνουμε με μία χρεωκοπημένη εταιρεία που θα
μπορούσε να κλείσει από στιγμή σε στιγμή. Δεν είναι όπως με τις
LANCIA και χειρότερα ακόμα ALFA που η ΦΙΑΤ έπρεπε να τις εξυγιάνει.
Πιθανές ζημιές σε μία χρήση δεν συνεπάγονται και χρεωκοπεία. Σίγουρα
όμως τα σεντούκια των Agnelli ήταν βαθύτερα από τα σεντούκια του EF.Ως προς αυτό ήταν το όλο post
Και η κορυφαία ομάδα είναι η ....