Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Σύμφωνοι, αλλά ας είναι καλά και τα λεφτά της ΦΙΑΤ (δηλαδή της Ιταλικής κυβέρνησης...) την εποχή που η αγγλική αυτοκινητοβιομηχανία πήγε κατά διαβόλου συλλήβδην (ισοτιμία λίρας; )
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η Ferrari δεν θα μπορούσε χωρίς την
ΦΙΑΤ να επιζήσει σε κρίσιμες περιόδους (δες ενεργειακή
κρίση) όμως δεν ήταν τόσο τα λεφτά της ΦΙΑΤ που την έσωσαν
αλλά η πάρα πολύ έξυπνη κίνηση του GA να αφήσει στο τιμόνι
της εταιρείας τον EF.
H Ferrari μετά από 30 χρόνια (πέρυσι) ξεπλήρωσε και με το παραπάνω
τη χάρη της ΦΙΑΤ (η τελευταία μάζεψε πολλά δις Ευρώ από την
πώληση σε γερμανικές τράπεζες μεριδίου της Φερράρι). Για τους
άγγλους της Lotus και MG ας τα άφησουμε καλύτερα γιατί όταν
ο τρόπος σχεδιασμού αυτοκινήτων ακολουθεί τα guidelines που
ακολουθήθηκαν για το MG Allegro τότε ο θάνατος είναι προεγεγραμμένος.