Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Και η κορυφαία ομάδα είναι η ....
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Και η κορυφαία ομάδα είναι η ....
    • 1 / 1
    Formula 1
    11
    16
    50
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gvala last edited by

      Ωραία, είπαμε για τους πιλότους, να πούμε λίγο και για τις ομάδες; Αφού ως γνωστόν κορυφαίος οδηγός χωρίς κορυφαία ομάδα δεν γίνεται, και το ανάποδο βέβαια.
      Ποιά είναι λοιπόν η κορυφαία ομάδα - κατά την γνώμη σας - απο καταβολής θεσμού; Και γιατί;

      Προσωπικά 'μάλλον' θα έλεγα Ferrari. O θρύλος της F1! Είναι η ομάδα που κατεξοχήν έχει δέσει το όνομά της με την F1, και η F1 με αυτήν.
      Όλοι οι πιλότοι θα ήθελαν κάποτε να τρέξουν με αυτήν....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gvala last edited by

        Ωραία, είπαμε για τους πιλότους, να πούμε λίγο και για τις ομάδες; Αφού ως γνωστόν κορυφαίος οδηγός χωρίς κορυφαία ομάδα δεν γίνεται, και το ανάποδο βέβαια.
        Ποιά είναι λοιπόν η κορυφαία ομάδα - κατά την γνώμη σας - απο καταβολής θεσμού; Και γιατί;

        Προσωπικά 'μάλλον' θα έλεγα Ferrari. O θρύλος της F1! Είναι η ομάδα που κατεξοχήν έχει δέσει το όνομά της με την F1, και η F1 με αυτήν.
        Όλοι οι πιλότοι θα ήθελαν κάποτε να τρέξουν με αυτήν....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsimdj last edited by

          McLaren DAGOTO!!!!!!!
          giati kaneis allos den katafere 15 nikes se 16 agones!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tomgpl last edited by

            giati kaneis allos den katafere 15 nikes se 16 agones!!

            καταφέραν 15 νίκες σε 17 αγώνες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgetabs last edited by

              Ο χρήστης TomGPL έγραψε:

              giati kaneis allos den katafere 15 nikes se 16 agones!!

              καταφέραν 15 νίκες σε 17 αγώνες

              93.75% ποσοστό επιτυχίας η τότε ΜακΛάρεν
              88.23% ποσοστό επιτυχίας η τότε Φεράρι.
              Σχετικά κοντά, αλλά και πάλι όχι απόλυτα

              Αν το δούμε όμως και αντεστραμμένο είναι αλλιώς...
              6,25% των αγώνων ΔΕΝ κέρδισε η τότε ΜακΛάρεν,
              11,77% των αγώνων ΔΕΝ κέρδισε η τότε Φεράρι, που είναι σχεδόν διπλάσιο...

              Ή αλλιώς η ΜακΛάρεν έχασε μόλις έναν αγώνα σε μία σεζόν, ενώ η Φέράρι δύο (πάλι λίγοι, αλλά πληθυντικός...)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stavrosg last edited by

                Αφήστε τα στατιστικά κατά μέρος καλύτερα... Δρουν περισσότερο παραπλανητικά.
                'There are three kinds of lies : Lies, damn lies and statistics!!'
                Παραδείγματα πολλά, έχουν αναφερθεί και σε παραδίπλα threads και αναφέρονται συνέχεια...

                Σταύρος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Σήμερα έφαγα μια κότα και εσύ τίποτα. Κατά μέσο όρο φάγαμε από μισή!!!
                  Πεινάει κανείς;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    migf1 last edited by

                    Να κι ο σπαστικός της παρέας, δηλαδή εγώ

                    Πως και δεν το είχα πάρει χαμπάρι τόσο καιρό αυτο το thread? Και κατά σύμπτωση μόλις τώρα έγραφα και σε ένα παραπλήσιο thread της ΕΛΟΦΕ.

                    Λοιπόν, εγώ θα ήθελα πρώτα μια διευκρινήση: τι εννοείτε όταν λέτε 'κορυφαία'?

                    Διότι υπάρχουν διάφορα επίπεδα σε ένα τόσο πολυσύνθετο άθλημα όπως η Φ1.

                    Αν π.χ. εννοούμε αναγνωρισιμότητα τότε κορυφαία είναι η Φεράρι.

                    Αν όμως εννούμε τεχνολογική συμβολή στο άθλημα, τότε κορυφαία είναι η Lotus.

                    Αν πάλι εννοούμε επιτυχίες αναλογικά με το χρόνο εμπλοκής, τότε κορυφαία είναι η ΜακΛάρεν.

                    Αν εννοούμε επιτυχίες, αναγνωρισιμότητα και τεχνολογική συμβολή ανάλογα όχι μόνο με το χρόνο εμπλοκής αλλά και με τα οικονομικά μέσα που διέθεταν, τότε ερίζουν αρκετές ομάδες για τον τίτλο της 'κορυφαίας'. Λότους, Κούπερ, Μπράμπαμ, Ρενό είναι σίγουρα ανάμεσα στις υποψήφιες.

                    ΥΓ. Όταν λέμε ομάδα εννοούμε κατασκευαστή (ανεξαρτητα δηλαδή από τον προμηθευτή του κινητήρα).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetabs last edited by

                      Δίκιο έχεις!
                      Γιαυτό και δεν υπάρχει μία και μοναδική απάντηση, αλλά ο καθένας από το δικό του πρίσμα βλέπει και εκτιμά διαφορετικά πράγματα!

                      Αλλιώς όλοι θα υποστήριζαν την ίδια ομάδα, τον ίδιο οδηγό, και Παναθηναϊκοί-Ολυμπιακοί θα φορούσαν το ίδιο χρώμα (μην τσακωθείτε για το ποιο, κιτρινόμαυρο θα ήταν!! )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tsimdj last edited by

                        Ο χρήστης TomGPL έγραψε:

                        giati kaneis allos den katafere 15 nikes se 16 agones!!

                        καταφέραν 15 νίκες σε 17 αγώνες

                        kses den einai to idio.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stormrider last edited by

                          Ας πω και εγώ την άποψή μου.Εγώ ψηφίζω Williams και από ομάδες κατασκευής κινητήρων BMW για πολλούς και διαφόρους λόγους(πολλές επιτυχίες αναλογικά με τα χρόνια παρουσίας,άμεση άνοδος στην 'σκάλα' της f1,κτήση του πνεύματος της φ1 κ.τ.λ. κ.τ.λ.).Βέβαια,δεν είμαι απόλυτος στην κρίση μου,προσωπική είναι άλλωστε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sakiss last edited by

                            FERRARI
                            Lotus
                            McLaren
                            Williams
                            Αlfa Romeo
                            Tyrrell
                            BRM
                            Brabham
                            Benetton
                            Renault

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • O
                              og2002gr last edited by

                              Τι συγχρονη ιστορια της F1 την γραφει η Ferrari.
                              Παλαιοτερα η McLaren, παλαιοτερα η Williams.
                              Αυριο ισως η Minardi.

                              O αναταγωνισμος συνεχως μεταβαλλεται και εξελισσεται και καθε περιοδος εχει τον δικο της πρωταγωνιστη που συνεβαλε ξεχωριστα στο αθλημα και σε συναρτηση παντα και με αλλους παραγοντες (πχ οδηγους).

                              Γιαυτο ειναι δυσκολο να βρουμε ΜΙΑ κορυφαια ομαδα σε ολη την εκταση της ιστοριας της F1.

                              Παντως (επηρεασμενος απο τα αποτελεσματα των τελευταιων χρονων και οχι μονο ) μετα τη λεξη Formula 1 η επομενη ειναι Ferrari...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                migf1 last edited by

                                Ο χρήστης og2002gr έγραψε:

                                [snip]
                                Παντως (επηρεασμενος απο τα αποτελεσματα των τελευταιων χρονων και οχι μονο ) μετα τη λεξη Formula 1 η επομενη ειναι Ferrari...

                                Χεχεχε... με χιουμοριστική αλλοίωση της ουσίας, μέσω συνειδητού λογοπαίγνιου, μπορούμε επίσης να πούμε ότι μετά τη λέξη Minardi η επόμενη είναι... Formula1.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-dimou last edited by

                                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                                  Σύμφωνοι, αλλά ας είναι καλά και τα λεφτά της ΦΙΑΤ (δηλαδή της Ιταλικής κυβέρνησης...) την εποχή που η αγγλική αυτοκινητοβιομηχανία πήγε κατά διαβόλου συλλήβδην (ισοτιμία λίρας; )

                                  Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η Ferrari δεν θα μπορούσε χωρίς την
                                  ΦΙΑΤ να επιζήσει σε κρίσιμες περιόδους (δες ενεργειακή
                                  κρίση) όμως δεν ήταν τόσο τα λεφτά της ΦΙΑΤ που την έσωσαν
                                  αλλά η πάρα πολύ έξυπνη κίνηση του GA να αφήσει στο τιμόνι
                                  της εταιρείας τον EF.

                                  H Ferrari μετά από 30 χρόνια (πέρυσι) ξεπλήρωσε και με το παραπάνω
                                  τη χάρη της ΦΙΑΤ (η τελευταία μάζεψε πολλά δις Ευρώ από την
                                  πώληση σε γερμανικές τράπεζες μεριδίου της Φερράρι). Για τους
                                  άγγλους της Lotus και MG ας τα άφησουμε καλύτερα γιατί όταν
                                  ο τρόπος σχεδιασμού αυτοκινήτων ακολουθεί τα guidelines που
                                  ακολουθήθηκαν για το MG Allegro τότε ο θάνατος είναι προεγεγραμμένος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                    Σύμφωνοι, αλλά ας είναι καλά και τα λεφτά της ΦΙΑΤ (δηλαδή της Ιταλικής κυβέρνησης...) την εποχή που η αγγλική αυτοκινητοβιομηχανία πήγε κατά διαβόλου συλλήβδην (ισοτιμία λίρας; )

                                    Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η Ferrari δεν θα μπορούσε χωρίς την
                                    ΦΙΑΤ να επιζήσει σε κρίσιμες περιόδους (δες ενεργειακή
                                    κρίση) όμως δεν ήταν τόσο τα λεφτά της ΦΙΑΤ που την έσωσαν
                                    αλλά η πάρα πολύ έξυπνη κίνηση του GA να αφήσει στο τιμόνι
                                    της εταιρείας τον EF.

                                    H Ferrari μετά από 30 χρόνια (πέρυσι) ξεπλήρωσε και με το παραπάνω
                                    τη χάρη της ΦΙΑΤ (η τελευταία μάζεψε πολλά δις Ευρώ από την
                                    πώληση σε γερμανικές τράπεζες μεριδίου της Φερράρι). Για τους
                                    άγγλους της Lotus και MG ας τα άφησουμε καλύτερα γιατί όταν
                                    ο τρόπος σχεδιασμού αυτοκινήτων ακολουθεί τα guidelines που
                                    ακολουθήθηκαν για το MG Allegro τότε ο θάνατος είναι προεγεγραμμένος.

                                    Σε τι διαφωνείς από αυτό που είπα;
                                    Είπα πως τα ΛΕΦΤΑ της ΦΙΑΤ την έσωσαν ΤΟΤΕ. Το ότι τώρα ξεπληρώνει είναι έτερον εκάτερον...
                                    Επίσης δεν είπα πως το μανατζάρισμα της ΦΙΑΤ την έσωσε.
                                    Όμως χωρίς τα λεφτά της ΦΙΑΤ θα είχε χρεωκοπήσει, ή θα είχε πουληθεί σε άλλους, που ίσως της είχαν 'αλλάξει τα φώτα' σε όλους τους τομείς διοίκησης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-dimou last edited by

                                      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                      Σε τι διαφωνείς από αυτό που είπα;
                                      Είπα πως τα ΛΕΦΤΑ της ΦΙΑΤ την έσωσαν ΤΟΤΕ. Το ότι τώρα ξεπληρώνει είναι έτερον εκάτερον...
                                      Επίσης δεν είπα πως το μανατζάρισμα της ΦΙΑΤ την έσωσε.
                                      Όμως χωρίς τα λεφτά της ΦΙΑΤ θα είχε χρεωκοπήσει, ή θα είχε πουληθεί σε άλλους, που ίσως της είχαν 'αλλάξει τα φώτα' σε όλους τους τομείς διοίκησης.

                                      Ισώς να μην ήταν σαφές το κείμενο. Όταν πουλήθηκε η Ferrari στην
                                      ΦΙΑΤ δεν είχαμε να κάνουμε με μία χρεωκοπημένη εταιρεία που θα
                                      μπορούσε να κλείσει από στιγμή σε στιγμή. Δεν είναι όπως με τις
                                      LANCIA και χειρότερα ακόμα ALFA που η ΦΙΑΤ έπρεπε να τις εξυγιάνει.
                                      Πιθανές ζημιές σε μία χρήση δεν συνεπάγονται και χρεωκοπεία. Σίγουρα
                                      όμως τα σεντούκια των Agnelli ήταν βαθύτερα από τα σεντούκια του EF.

                                      Ως προς αυτό ήταν το όλο post

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      APRILIOS

                                      ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr