-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Φθορα ειναι ολα αυτα, το θεμα ειναι ποιο κανει την μεγαλυτερη
Καποιος ειπε οτι στο φιεστα το σταρτ στοπ λειτουργει και σε κρυο μοτερ
Πιασε το αυγο και κουρεφτοΜα η Φορντ αν δεν απατώμαι είναι από τις πρώτες εταιρείες που μιλησαν για το οριο ζωης των αυτοκινητων τους(200.000-250.000 χιλιόμετρα)
-
Ολα τα μαζικης παραγωγης εχουν οριο ζωης πλεον , το λενε δεν το λενε
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Ολα τα μαζικης παραγωγης εχουν οριο ζωης πλεον , το λενε δεν το λενεΕυτυχώς όχι όλα και οχι τα μεγαλύτερα μοντέλα που έχουν σοβαρό σχεδιασμό και ξεφευγουν απο την οικολογική νοοτροπία - πλασαρισμα στον καταναλωτή.
-
Για πες κανενα παραδειγμα
-
Ένα σωρο αυτοκίνητα υπαρχουν είτε νέα είτε μεταχειρισμένα που σεβονται το καταναλωτή.Δεν εχω ασχοληθεί με τις μικρότερες κατηγοριες μιας και αποψη μου δεν αξιζουν οποτε αν επαιρνα τωρα αυτοκινητο θα διαλεγα μια w204 αυτοματη ντιζελ ή βενζινη με σχεδιασμο διαχρονικο,οδηγικη συμπεριφορα κατι παραπανω από αψογη και πολλά ακομα.
Υ.Γ. Στην Ελλαδα νομιζουμε ότι 'καποιος χαζος πληρώνει το αστέρι' ωστόσο τα παραπάνω χρηματα 'για το αστερι' φαινονται σε βαθος χρόνου αλλά ο Έλληνας νομιζει ότι η μερκ τον κοροιδευει λες και δουλευει με κανενα παραλογο ποσοστο κερδους ανα αυτοκινητο.
Υ.Γ.2 Στις μικρότερες κατηγορίες υπάρχουν επίσης αυτοκίνητα που σέβονται τον καταναλωτή(όχι οι βασικες εκδοσεις με τους αναλογους κινητήρες) αλλά τα θεωρω τζάμπα χρήματα . -
Για καινουριο μιλαω
Οκ η Μερκ ισως να μην εχει οριο τα 300,000 αλλα εχει τις 500,000χλμ
Εγω που δεν προκειται να κανω τοσα με το ιδιο αυτοκινητο δεν με νοιαζει κι ας βγαλει μονο 200,000
Για ολα υπαρχουν αγοραστες -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Για καινουριο μιλαω
Οκ η Μερκ ισως να μην εχει οριο τα 300,000 αλλα εχει τις 500,000χλμ
Εγω που δεν προκειται να κανω τοσα με το ιδιο αυτοκινητο δεν με νοιαζει κι ας βγαλει μονο 200,000
Για ολα υπαρχουν αγοραστεςΚαινουριο δεν θα επαιρνα ποτε εκτος αν δουλευα μεσα σε αυτοκινητοβιομηχανια για να αγοραζω με γερη εκπτωση. Τα αυτοκίνητα που μου αρεσουν 2-5 χρονων είναι σαν να βγηκαν από το στρώσιμο.Προτιμω την μερκ γιατι όταν θα φθασει τις 500.000 θα την οδηγαω όπως ήταν καινουργια, δεν θα έχει σκορπισει ο κινητήρας και αν της βαλω σκληρα αμορτισέρ δεν θα ακουσω για κανενα λογο τριγμούς κτλ.
Αντίστοιχης κατηγοριας με την w204 βγαζουν και άλλες εταιρειες ,απλα μετα από ένα σημειο καποια από αυτά είναι κουδουνιστρες και θελουν τα παντα αλλαγη.Αν δεν πρόκειται να κανεις πολλά χιλιόμετρα και ποσο μαλλον να αγορασεις κατι συνειδητα δεν υπαρχει λογος να πας σ αυτό που θα βγαλει 500.000 χιλιόμετρα. -
Επειδή μάλλον δε σας άνοιξε το παραπάνω λινκ απο το φορουμ seatclub νομίζω ότι είναι καλό να διαβάσουμε τι γράφει ένα μέλος του..όποιος μπορεί και θελει το κάνει..
Κάποιος έθεσε το ερώτημα πως στρώνεται το Cupra, και επειδή υπάρχει ένα σχετικό ... σκοτάδι πάνω στο πως γίνεται με πολλές αντικρουόμενες απόψεις, είπα να ανοίξω αυτό το θέμα.
Κάθε κατασκευαστής προτείνει ένα ήρεμο οδήγημα τα πρώτα 1500km. Αυτό είναι μία πολύ γενική οδηγία, και επειδή το ιδανικό στρώσιμο δεν είναι μια απλή διαδικασία, κανείς κατασκευαστής δεν δίνει λεπτομέρειες. Άλωστε αν δεν στρωθεί και πολύ σωστά ο κινητήρας, θα θέλει 'επισκευή' νωρίτερα μεν, αλλά σίγουρα μετά από αρκετά χρόνια, όταν θα θεωρείται 'λογικό πρόβλημα' από τον ιδιοκτήτη. Οπότε δεν νομίζω οτι θα ... δυσαρεστηθεί ο κατασκευαστής αν πουλήσει κάποια ανταλακτικά νωρίτερα! Αυτό που δεν θέλει ο κατασκευαστής είναι να υπερθερμάνετε τον άστρωτο κινητήρα, και γι΄ αυτό σας λέει μέχρι 4000σαλ και γλυκά.
Α. Ας δούμε λοιπόν μερικά πράγματα που αφορούν κατ' αρχήν τον κινητήρα.
Το τμήμα που φθείρεται περισότερο είναι ο κύλινδρος. Αυτός στην αρχή είναι λίγο 'άγριος' (από την διαδικασία τορνιρίσματος), όχι βέβαια τόσο που να φαίνεται εύκολα. Ο λόγος είναι οτι τα ελλατήρια του πιστονιού (τα δαχτυλίδια γύρω από το πιστόνι που 'στεγανώνουν' τον κύλινδρο) πρέπει να 'κάτσουν', δηλαδή να πάρουν το σχήμα του κυλίνδρου, να 'ταιριάξουν' μαζί του.
Έτσι στην αρχή η επιφάνεια του κυλίδρου δρα ως ένα υπέρ-ψιλό γυαλόχαρτο που λειαίνει τα ελλατήρια. Βέβαια όπως και τα γυαλόχαρτα, τρώγεται (λειαίνεται) και ο κύλινδρος.
Όπως ξέρουμε αν τρίψουμε πολύ ελαφρά μία επιφάνεια με ένα γυαλόχαρτο, η διαδικασία λείανσης γίνεται αργά. Αν βάλουμε περισότερη δύναμη γίνεται πιό γρήγορα.Στον κινητήρα όμως κυκλοφορεί λάδι. Στην αρχή το λάδι περνάει πιό εύκολα στον θάλαμο καύσεως, ακριβώς διότι τα ελλατήρια δεν 'κάθονται' τέλεια στον κύλινδρο. Όλοι θα έχετε παρατηρήσει μία αυξημένη κατανάλωση λαδιού στα πρώτα χιλιόμετρα της ζωής του αυτοκινήτου σας. Είναι γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο.
Εδώ λοιπόν αρχίζουν τα προβλήματα:
Αν στην αρχή οδηγείτε πολύ απαλά (προσοχή εννοώ μικρά φορτία, λίγο γκάζι, όχι μόνο λίγες στροφές) τότε δεν κάνετε γρήγορο 'γυάλισμα'. Αυτό διότι η πίεση των ελλατηρίων στον κύλινδρο εξαρτάται από την πίεση των αερίων της καύσεως μέσα στον κύλινδρο. Έτσι επειδή υπάρχουν μικροανωμαλίες, το λάδι δεν 'σκουπίζεται' καλά από τα τοιχώματα του κυλίνδρου όταν κατεβαίνει το πιστόνι, καίγεται μέσα στον κύλινδρο, και αφήνει κατάλοιπα που είναι σε μορφή 'γυαλιού'. Τα κατάλοιπα κάθονται παντού με άσχημα αποτελέσματα για την ζωή του κινητήρα. Η κατανάλωση λαδιού μειώνεται πολύ αργά, και λόγω των καταλοίπων τα ελλατήρια δεν 'κάθονται' ποτέ! Επίσης για μεγάλο διάστημα θα περνάνει μικρή ποσότητα καυσαερίων στον στροφαλοθάλαμο και φυσικά στο λάδι, αλλοιώνωντας την σύνθεση του, άρα καταστρέφοντας τις λιπαντικές του ιδιότητες!
Αν το 'τσακίσετε' από την αρχή (και πάλι εννοώ φουλ γκάζι), ναι μεν θα περιορίσετε γρήγορα την κατανάλωση λαδιού, δεν θα έχετε συσώρευση καταλοίπων, και δεν θα έχετε καυσαέρια στο λάδι, αλλά κινδυνεύετε από τοπική υπερθέρμανση (θα έχετε δεί οτι όταν τρίβετε με ένα γυαλόχαρτο μία επιφάνεια, αυτή όπως και το γυαλόχαρτο ζεσταίνονται). Η υπερθέρμανση μπορεί επίσης να δημιουργήσει τα καταστροφικά κατάλοιπα καύσης του λαδιού, καίγοντας επί τόπου το λάδι.
Όπότε τι κάνουμε; 'Στρώσιμο' με μέτριο γκάζι, μέτριες στροφές, τι τελος πάντων;
Τίποτε από αυτά! Αφού η μηχανή με μέτριο οδήγημα φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργείας, αρχίζουμε αμέσως με σχετικά βαθειά γκαζώματα. Προσοχή, αρκετό αλλά όχι φουλ γκάζι, όχι φουλ στροφές, από 2.5χιλ έως 4~4.5χιλ, διαλέγοντας ένα σχετικά άδειο ίσιο δρόμο (π.χ. Εθνική σε ώρα που δεν είναι αιχμής) ας πούμε με τρίτη ή / καί τέταρτη.
Όταν φτάσουμε τις 4~4.5 χιλ. δεν αλλάζουμε ταχύτητα, σηκώνουμε το γκάζι φρενάροντας και λίγο μέχρι να πέσουν οι στροφές (κοιτάμε και καθρέφτη έτσι;), κρατάμε για 1 λεπτό σταθερά στις 2500~3000σαλ, και πάλι το ίδιο.
Ο λόγος που το κάνουμε αυτό είναι ο εξής: Με την μέτρια προς ισχυρή πίεση μέσα στο θάλαμο καύσης, πιέζουμε τα ελλατήρια να στρώσουν, και με το φρενάρισμα της μηχανής της δίνουμε χρόνο να κρυώσει για να μην υπερθερμανθεί, ανεβάζοντας και λίγο λάδι επιπλέον (λόγω υποπίεσης) που δρα και ως ψυκτικό. Κατόπιν 'ηρεμεί' γαι 1 λεπτό κ.ο.κ. Μετά από 15~20 λεπτά σταματάμε σε ένα parking και περιμένουμε να κρυώσει τελείως η μηχανή. Κατόπιν ξανακάνουμε τον ίδιο κύκλο. Προθέρμανση με εξαιρετικά απαλή οδήγηση, πάτα - άσε κλπ.Αν έχουμε ... κέφι μπορούμε να το συνεχίσουμε αρκετά ,ανεβάζοντας σιγά σιγά τις μέγιστες στροφές (π.χ. 500σαλ κάθε τρεις 'γύρους' των 15λεπτων) μέχρι και τον κόφτη ακόμα και την ίδια μέρα! Σε πόσα χιλιόμετρα θα το κάνουμε αυτό; Δεν έχουν σημασία τα χιλιόμετρα, σημασία έχουν οι στροφές της μηχανής και ο αριθμός των 15λέπτων.
Τώρα το στρώσιμο τελείωσε! Αλλάξτε αμέσως λάδια και φίλτρο με ζεστή την μηχανή, και βάλτε συνθετικό. Η αλλαγή όμως δεν πρέπει να γίνει σε καμία περίπτωση πρίν από τα 500km. Ο λόγος είναι οτι 'στρώνωντας' η μηχανή δημιουργούνται ρινίσματα κλπ που πρέπει να απομακρυνθουν. Με ένα 'flash' στρώσιμο δεν έχουν φύγει όλα τα ρινίσματα. Εδώ να πούμε το εξής: Πολλοί ισχυρίζονται οτι το στρώσιμο είναι καλύτερο να γίνει με μη συνθετικό λάδι! Δηλαδή μόλις πάρεις το αυτοκίνητο αλλάζεις λάδια, στρώνεις, και ξανα-αλλάζεις. Ίσως αυτό να μεν είναι και τόσο σωστό για τις τελευταίου τύπου μηχανές, αλλά το στρώσιμο που είπα παραπάνω είναι σίγουρα σωστό!
Αν δεν ... βιάζεστε για στρώσιμο 'με την μία', μην το καθυστερήσετε πέρα από τα 1000~1500km, αλλά προσοχή στην καθημερινή οδήγηση:
Μην οδηγείτε πολύ απαλά (λίγο γκάζι) αλλά και μην το σανιδώνετε, μην οδηγείτε με σταθερή ταχύτητα και λίγο γκάζι, Το πάτα - άσε επιβάλεται, αλλάζετε ταχύτητες ώστε να οδηγείτε μεταξύ 2000~4500σαλ, αν έχετε DSG βάλτε το στο manual! Και κυρίως βρείτε ευκαιρίες να επιταχύνετε με πάνω από μέτριο γκάζι, διότι αν πηγαίνετε σταθερά με 4000σαλ και 2η, οι πιέσεις είναι χαμηλές. Αν πρέπει λόγω κίνησης να πάτε σταθερά, προτιμήστε την ταχύτητα στο κιβώτιο που θα δίνει από 2000~2500σαλ.
Αν βλέπετε οτι για κάποιο λόγο η κίνηση επιβάλει την σταθερή ταχύτητα, αλλάξτε διαδρομή.Φυσικά το να το στρώσουμε με εκδρομή το τρι(τετρα)ήμερο σε δρόμους όπου την ίδια ... ιδέα θα έχουν και μερικοί εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας είναι ότι χειρότερο!
Γενικά η καθημερινή οδήγηση στα πρώτα 1000~1500km πρέπει να μοιάζει όσο γίνεται περισότερο με την διαδικασία στρωσίματος που είπαμε παραπάνω, αλλά επειδή είναι πιο ήπια επιτρέπονται και μετακινήσεις το πολύ της μιάς ώρας χωρίς ενδιάμεσο κρύωμα.
Και τέλος αυτό που είναι έγκλημα, είναι να βγούμε στην Εθνική, να βάλουμε 6η με 3000σαλ, και να πάμε Αθήνα - Θεσσαλονίκη (ή το ανάποδο) και να γυρίσουμε αυθημερόν με 3500σαλ και να νομίζουμε οτι το στρώσαμε! Το μόνο που εξασφαλίσαμε, είναι η μόνιμη κατανάλωση λαδιού, και η γρηγορότερη φθορά της μηχανής μας!
Β. Τα υπόλοιπα:
Τα γρνάζια κιβωτίου / διαφορικού θέλουν επίσης ένα στρώσιμο, δηλαδή όχι βίαιες επιταχύνσεις επιβραδύνσεις, όχι καρφωτές αλλαγές. Και επειδή πρέπει να τα στρώσουμε όλα, πρέπει να χρησιμοποιούμε όλες τις ταχύτητες. Η διαδικασία που ειπα παραπάνω για 'με την μία' στρώσιμο, θα αφήσει ... παραπονεμένα τα γρανάζια / συγχρονιζέ των ταχυτήτων που δεν χρησιμοποιήθηκαν. Άρα το ιδανικό στρώσιμο είναι λίγο στην πόλη (να δουλέψει 1η, 2η) και μετά κάποιο τμήμα 'αυστηρού στρωσίματος' στην Εθνική με 3η /4η (π.χ. ένα 15λεπτο), στη συνέχεια δε κάνουμε και λίγο πιο ήπιο με 5η / 6η (γιατί έχει και ... ραντάρ) αλλά πάντα με διαστήματα επιταχύνσεων, ακολουθούμενα από επιβραδύνσεις με το μοτέρ και λίγο τα φρένα (πρέπει να στρώσουν και αυτά).
Το ίδιο αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό με τα υπόλοιπα εξαρτήματα του αυτοκινήτου. Π.χ. δεν είναι σοφό να περάσετε τα αμορτισέρ, τα ακραξόνια, τα ρουλεμάν κλπ. από διαδικασία ... ελέγχου σε συνθήκες χωμάτινου ράλλυ, ή να πάτε γρήγορα σε δρόμο με λακούβες κλπ.
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Για πες κανενα παραδειγμαΓνωστός με merc S320 (αν θυμάμαι καλά), μου είχε κάνει τρελή εντύπωση που με 550.000 χλμ ήταν σαν καινούρια η άτιμη! Μόνο η αερανάρτηση ξεκίνησε κάτι κόλπα.
-
Και μένα μού κάνει εντύπωση γιατί έχω κάμποσες ιστορίες φρίκης από γνωστούς με Μερκ. Καμία σχέση βέβαια με BMW και Audi αλλά και πάλι χόρορ.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Και μένα μού κάνει εντύπωση γιατί έχω κάμποσες ιστορίες φρίκης από γνωστούς με Μερκ. Καμία σχέση βέβαια με BMW και Audi αλλά και πάλι χόρορ.Επετρεψε μου να διαφωνήσω.Εκτος από καποια Ε,τα πρωτα α κλας με την μιζα που επρεπε να κατεβει ο κινητήρας για να αλλαξεις καρβουνάκια και τα ΜΛ τα αυτοκίνητα της είναι κατι παραπάνω από αξιοπιστα και μενουν αυτοκίνητα με την παροδο των χιλιομετρων.Τώρα όταν ακούω γνωστο μου που πηγε στην αντιπροσωπεια να παρει ηλεκτρομαγνητικη κλειδαρια 500 ευρω(περασε και καιρος καπου εκει ήταν το ποσο), ειπαμε δεν φταιει η μερκ φταιει το ότι πας γυρεύοντας και προκυπτουν οι 'ιστορίες τρομου' .
Με 500.000 σε w202 και σκληρη αναρτηση και δεν τριζει τιποτα έχοντας ξηλώσει διαφορα μονος μου.Στην w203 η μερκ εκανε μια κοιλια ,το παραδεχτηκε και εβγαλε την w204 .
Και η αουντι και η bmw βγαζουν αναλογα αυτοκίνητα αλλα αν ηθελα να το κρατησω όπως την w202 δν θα τις διαλεγα λόγω αντοχης κινητηρα-αυτοματου σασμαν.
Επισης όταν στην αντιπροσωπεια πας σαν το προβατο στη σφαγη λογικο είναι και καποιοι να σε κοροιδεψουν.π.χ.Υδραργυρο από την μερκ σε κουτι της μερκ ξαναγεμισμενο….. Παιρνεις από το νετ ανταλλακτικα και σου βγαινουν τζαμπα τα σερβις. -
Συγγνώμη, αλλά δεν ασχολούνται όλοι με τα αυτοκίνητα όπως εμείς. Αφήνει ο άλλος το μοντέλο των 60 χιλιάδων στην αντιπροσωπεία για να έχει το κεφάλι του ήσυχο. Και καταλήγει σαν τον Αθανάσιο Διάκο.
Και τώρα μιλάμε για τη συντήρηση, όχι για τις βλάβες. Η αλήθεια είναι οι εμπειρίες 'μου' ότι αφορούν την Ε, δε γνωρίζω όμως κωδικούς μοντέλων. Η 204 (που ανέφερες και που έψαξα να δω ποια είναι) έχει αποδειχθεί πολύ αξιόπιστη σε φίλο ταρίφα με 600+ χιλιάδες χιλιόμετρα. Και αυτόματη, χωρίς βλάβη στο σασμάν.
-
Οι ελληνικές αντιπροσωπειες δν ειναι εμπιστοσύνης. Εχω πολλα παράδειγματα. Δεν πατας και παίρνεις ανταλλακτικά απο το νετ. Τα αυτοματα της είναι εγγύηση.
-
Καλησπέρα σας,
Σε λίγο καιρό περιμένω με το καλό να παραλάβω το καινούργιο μου αυτοκίνητο.
Εχω διαβάσει παλαιότερα κάποια fora στα οποια λένε συμβουλές για το 'στρώσιμο'. Δεν σας κρύβω οτι εχω ψιλό μπερδευτεί και λιγο φοβηθεί!! Άλλοι λένε 'σπάστο' απο την αρχή άλλοι πάλι λένε πήγαινε 'by the book'. Κλείνω περισσότερο προς τη δεύτερη εκδοχή που μου φαίνεται και η πιο ασφαλης. Για πόσα χιλιόμετρα τελικά πρέπει να το στρώσω και στις πόσες στροφες; (Αν θυμάμαι καλά δεν θα πρέπει να ξεπεράσω τις 3.000 για τα πρωτα 1000 χλμ) Απο ποια χλμ. και υστερα θα μπορω να το ανοίξω κανονικά και μέχρι πόσα χλμ. θα το πηγαίνω μέχρι τις 3.000 στροφες ή παραπανω;; Και για να μην σας ζαλίζω άλλο δυστυχώς λόγω της δουλειάς μου, βγαίνω σχεδόν καθε μερα Αττική οδό και απο οσο εχω διαβάσει την εχω κάτσει αν εχω καταλάβει καλά γιατί δεν θα πρέπει να οδηγώ με σταθερή ταχύτητα, που δεν κάνει καλο στο κινητήρα όταν στρώνει. Τι μπορώ να κανω; Θα ηθελα τις συμβουλες σας παρακαλω, 1) πως να το στρώσω σωστά και 2) αν θα υπάρχει πρόβλημα με το θέμα της Αττικής οδου που θα οδηγώ καθημερινά.
Σας ευχαριστώ πολύ,
-
Πρεπει να διαβασεις τι λεει το μανουαλ του αμαξιου σου.
Οχι με σταθερη ταχυτητα, αλλα δεν πρεπει να πηγαινεις πολυ ωρα με ιδιες στροφες. Αρα αλλαζεις συχνα απο 4η, 5 σε 6η και ετσι αλλαζουν οι στροφες.
Επισης μην πατας πολυ το γκαζι (μονο μερικο φορτιο) και να αλλαζεις στο οριο των στροφων που λεει για το αμαξι σου (πχ στο δικο μου ηταν 4500 στροφες και μεχρι 160χμω τελικη να μην ξεπερασω).
-
Καταρχάς ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια. Σίγουρα το διάβασμα του manual θα είναι από τα πρώτα πράγματα που θα κάνω μόλις το αποκτήσω. Δεν ήξερα ότι αναφέρεται συγκεκριμένα για το στρώσιμο του κινητήρα, μιας και όσα αυτοκίνητα είχα μέχρι τώρα ήτανε μεταχειρισμένα και χωρίς κάποιο manual.
-
Οι νέοι κινητήρες παντως έρχονται στρωμένοι απο το εργοστάσιο. Καλό είναι παντως στη αρχη να πας ήρεμα στα πρωτα 1000χμ γιατι παντα υπαρχει ενδεχόμενο για κάποια αστοχία.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το εχω διαβασει κι αλλου..οι νεοι κινητηρες ερχονται στρωμενοι απο το εργοστασιο...
Τι πληροφοριες εχετε βρε παιδια ? Πως στρωνονται ?
Σχεδον ολα τα manual γραφουν χαλαρη οδηγηση για ρονταρισμα. Αρα δεν ειναι στρωμενοι..
Στα εργοστασια μαζικης παραγωγης ,,δεν υπαρχει δυνατοτητα ,,το καθε κινητηρα που παραγουν να τον βαζουν στο παγκο και να τον δουλευουν καποιες ωρες για να στρωσει..θελει πολυ χρονο αυτο.
Σε καθε γραμμη παραγωγης,,βγαζουν καθε τοσο ενα κινητηρα και τον δουλευουν,,παιρνουν δειγμα καθε φορα.
Ολο το κολπο ειναι τα λειαντικα μηχανηματα των εργοστασιων..ποσο καλα λειαινουν τις επιφανειες..
Εδω αν εχουμε καποιον τορναδορο..μηχανουργο που να κατεχει το θεμα να μας πει περισσοτερα . -
Ωραία, δεν έρχονται στρωμένα από το εργοστάσιο, οι κατεργασίες τόσα χρόνια έχουν βελτιωθεί τόσο πολύ που δεν χρειάζεται τόσο μεγάλη διαδικασία μετά.
-
Κανονική οδήγηση. Όχι τελικές στην αρχή λίγο και όχι σκίσιμο παγωμένο (αυτό πάντα).
Και δεν χρειάζεται αλλαγή λαδιών στα 1000 χλμ. (βέβαια ούτε και στα 15κ).
Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....