-
Αυτό που λες με τη συστολοδιαστολή των πλαστικών είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Ας μην ξεχνάμε ότι τα πλαστικά αυτά λειτουργούν σε (λίγο-πολύ) ακραίες καταστάσεις. Η θερμοκρασία που αναπτύσσεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου κάτω από τον ήλιο μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει τους 90-100 βαθμούς Κελσίου, ενώ όταν ο κλιματισμός δουλέψει λίγο η θερμοκρασία του αέρα που διοχετεύεται μέσα από τις σωληνώσεις είναι κοντά στους 2-5 βαθμούς (άσχετα αν μέχρι να φτάσει σε εμάς έχει ζεσταθεί). 80 βαθμοί διαφορά σε λίγα μόνο λεπτά δεν είναι λίγο.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Αυτό που λες με τη συστολοδιαστολή των πλαστικών είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Ας μην ξεχνάμε ότι τα πλαστικά αυτά λειτουργούν σε (λίγο-πολύ) ακραίες καταστάσεις. Η θερμοκρασία που αναπτύσσεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου κάτω από τον ήλιο μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει τους 90-100 βαθμούς Κελσίου, ενώ όταν ο κλιματισμός δουλέψει λίγο η θερμοκρασία του αέρα που διοχετεύεται μέσα από τις σωληνώσεις είναι κοντά στους 2-5 βαθμούς (άσχετα αν μέχρι να φτάσει σε εμάς έχει ζεσταθεί). 80 βαθμοί διαφορά σε λίγα μόνο λεπτά δεν είναι λίγο.Ναι, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία. Έχω μπει σε άλλο ίδιο αμάξι και δεν ακούγεται τίποτα, ούτε στον χειρότερο δρόμο. Μα γμτ, πάντα τα προβληματικά μου τυχαίνουν;;;
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Η θερμοκρασία που αναπτύσσεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου κάτω από τον ήλιο μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει τους 90-100 βαθμούς Κελσίου, .εισαι σιγουρος για αυτην την ταξη μεγεθους που γραφεις;;; μου φαινεται υπερβολικη τιμή. θεωρούσα οτι μετα από καποια ωρα στον ηλιο η θερμοκρασια καμπινας θα ειναι 60 βαθμοί (αναλόγα το χρώμα του αυτοκινητου)
ασχετο λίγο το ποστ μου, αλλα απο περιεργεια ρωτάω
-
Όντως η θερμοκρασία φτάνει το πολύ 60-65 βαθμούς σε υπερβολικές καταστάσεις πάντα.
-
100 βαθμοί είναι υπερβολικοί,αλλά σε ένα μαύρο αυτοκίνητο με πολλές γυάλινες επιφάνειες η θερμοκρασία μπορεί να φτάσει και τους 70-75 βαθμούς(οριακά)
-
Άνετα 75-80+ βαθμούς σε μαύρο αυτοκίνητο στον ήλιο....κυριολεκτικά ψήνεις αυγό! Έχω δεί τέτοια θερμοκρασία και σε κίτρινο.....
-
Είχα μετρήσει 92 βαθμούς στη μπορντώ Xantia που είχαμε... Οπότε είναι πιθανό. Το αυτοκίνητο είχε μείνει από το πρωί στον ήλιο με πολύ ζέστη, κλειστά παράθυρα, και τη θερμοκρασία την πήρα στις 4 το μεσημέρι. Οριακή κατάσταση, αλλά στην Ελλάδα βρισκόμαστε, όλα οριακά λειτουργούν (ή δεν λειτουργούν )
-
Στρωσιμο συνηθως εως τα 4-5000 km.
-
Ο χρήστης Musclemar έγραψε:
Στρωσιμο συνηθως εως τα 4-5000 km.**ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! **Καμία εταιρία δεν δίνει τέτοιο αριθμό... Και φυσικά κανένας κινητήρας δεν χρειάζεται τόσα χιλιόμετρα για να στρώσει!!!
-
Νομίζω οτι 1500 - 2500 χλμ πρέπει να ειναι αρκετά σε καθε περίπτωση. Εχω γνωστό που θεώρησε σκοπιμο να στρώσει τον κινητηρα για περιπου 20000 (!!) χλμ με αποτέλεσμα το αυτοκινητο (1.4 ονομαστικης ισχύος 90 ίππων) να σέρνεται σαν χιλιαρι. Τώρα εαν φταιει αυτό μονο ή τιποτα αλλο δεν ξερω απλα το αναφέρω...
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Νομίζω οτι 1500 - 2500 χλμ πρέπει να ειναι αρκετά σε καθε περίπτωση. Εχω γνωστό που θεώρησε σκοπιμο να στρώσει τον κινητηρα για περιπου 20000 (!!) χλμ με αποτέλεσμα το αυτοκινητο (1.4 ονομαστικης ισχύος 90 ίππων) να σέρνεται σαν χιλιαρι. Τώρα εαν φταιει αυτό μονο ή τιποτα αλλο δεν ξερω απλα το αναφέρω...Νομίζω, χωρίς να θέλω να γίνω καυστικός, ότι κάποιος ο οποίος θεωρεί σκόπιμο να στρώνει ένα μοτέρ για 20000 χλμ, θα το λειτουργεί με τέτοιο τρόπο που είναι λογικό τα 90 άλογα να τρέχουν σαν... μουλάρια! Σοβαρά τώρα, αν όντως το έκανε αυτό, να δουλεύει δηλαδή το μοτέρ του για 20000 χλμ σε κάτω από 4000 στροφές, λογικό είναι να γονάτισε το άμοιρο!!! Πώς θα αναπνεύσει ο κινητήρας αν δεν ανεβάσει και λίγο στροφές; (όχι όμως συνέχεια στους κόφτες, έτσι;;;) )
-
Με μέσο όρο ~2.500 έως 3.500 (πόλη γαρ) είναι καλά για στρώσιμο (το ανεβάζω καμιά φορά και στις 4.500 για ξεμπούκωμα); Ή θα σκοτώσω τα άλογα πριν γεράσουν;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Με μέσο όρο ~2.500 έως 3.500 (πόλη γαρ) είναι καλά για στρώσιμο (το ανεβάζω καμιά φορά και στις 4.500 για ξεμπούκωμα); Ή θα σκοτώσω τα άλογα πριν γεράσουν;Τώρα εγώ τι να σου πω ;;
Italian tuning
Aνοιξε το , δεν παθαίνει τίποτα !!! -
Ο φόβος μου δεν είναι μήπως πάθει από τις πολλές στροφές (αν και το βιβλίο λέει να το πηγαίνω σε μεσαίες στροφές στα πρώτα 1000 χλμ - περιμένω πως και πως να τα συμπληρώσω), αλλά από τις λίγες. Θα ανεβάσω κατά 1.000 στροφές τον μέσο όρο και ο Θεός βοηθός.
-
Πάντως, το λιονταράκι μου το έστρωσα ως εξής:
Μέχρι τα 1000χλμ μέχρι 4000σαλ (άντε 4500 2-3 φορές) και γενικά όχι απότομες επιταχύνσεις. Από τα 1000 μέχρι τα 1500χλμ σταδιακά το ανέβαζα πιο ψηλά.
Είδα διαφορά στα 2-2,5Κ χλμ.
Κατόπιν, χτύπησα κάποιες φορές κόφτη (έτσι, για να δω πως είναι... ) και ο κινητήρας δεν διστάζει να πάει στις 6000σαλ, ενώ στην αρχή το άκουγες πως δεν ήθελε και πολλά πολλά...
Τα 20.000χλμ είναι υπερβολή σαφώς... Όπως και τα 4.000 με 5.000χλμ...
prometheas: Πες στον γνωστό σου να αρχίσει τώρα να του δίνει λίγες στροφές παραπάνω... Πιστεύω (και ελπίζω να μην έχω άδικο...) ότι ακόμα και τώρα κάτι μπορεί να γίνει...
-
manosk
Αν ένας κινητήρας δεν έχει λειτουργήσει σε όλο το φάσμα των στροφών του , δεν έχει στρωθεί.
Αν πχ. βγάζει την ονομαστική του ιπποδύναμη στις 6000 σαλ. και δεν έχει φτάσει τις 6000 σαλ δεν έχει στρωθεί , είναι απλό. Εφόσον το αυτοκίνητο έχει κάνει κάποια χλμ. και έχουν στρωθεί τα υπόλοιπα μηχανικά του μέρη , δεν έχει νόημα να λειτουργεί ο κινητήρας σε χαμηλές στροφές. Πρέπει να φτάσει στο όριο των στροφών του - αρκετές φορές - για να στρωθεί και εκεί.
Δεν χρειάζεται να φτάνει στην επέμβαση του κόφτη , λίγο πριν.
Δεν παθαίνει τίποτα , αντιθέτως θα δεις καλύτερη λειτουργία στις χαμηλότερες στροφές και καλύτερη οικονομία . -
Ένας μηχανικός αντιπροσωπείας της toyota είχε πει σε φίλο μου να φτάσει τους κόφτες ('να το σκάσει') 1-2 φορές σε κάθε ταχύτητα μετά από μερικές χιλιάδες χλμ (4.000-5.000) που θα έχει στρωθεί αρκετά το αυτοκίνητο.
[Επί τη ευκαιρία: μετά από μερικές μέρες που οδηγούσα το astra με 150-300 χλμ, πήρα σήμερα το accent και νόμιζα ότι οδηγούσα 106 rallye. Η εκκίνηση από στάση ενός στρωμένου αυτοκινήτου έχει άλλη αίσθηση. Να δούμε πότε θα καταφέρω να στρώσω τον νέοπα. Δύσκολα πράγματα. ]
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Επί τη ευκαιρία: μετά από μερικές μέρες που οδηγούσα το astra με 150-300 χλμ, πήρα σήμερα το accent και νόμιζα ότι οδηγούσα 106 rallye. Η εκκίνηση από στάση ενός στρωμένου αυτοκινήτου έχει άλλη αίσθηση.Ναι, αλλά αυτό δεν είναι κυρίως θέμα συμπλέκτη; Εμένα ο συμπλέκτης μου ήταν απίστευτα απότομος στα πρώτα 1000 ενώ τώρα είναι χαλαρά πιο φιλικός. Αν ήταν θέμα κινητήρα, αυτό θα σήμαινε ότι χάνει τεράστιο μέρος της ροπής του κατά το στρώσιμο, σωστά;
Λοιπόν, εμένα το αμάξι μου τρίζει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!!! Αλλά μιλάμε τρίζει παντού! Την Πέμπτη το πάω για αλλαγή λαδιών, θα δούμε τι θα γίνει εκεί και τι θα μου πουν. Να σας ρωτήσω αν ξέρετε, μέχρι πιο επίπεδο μπορώ να φτάσω και να απαιτήσω υπηρεσίες από την εταιρία; Εννοώ ότι δεν μου αρέσει η ιδέα ότι σε αμάξι 40 ημερών θα μου ανοίγουν ταμπλώ, πόρτες κτλ για να δουν από που τρίζει... Έχω πολλά παράπονα από τη Ford. Από τη μία τα πολλά χιλιόμετρα στην αρχή, από την άλλη η απαράδεκτη πρόσοψη του στερεοφωνικού με κυριότερο όλων το απίστευτο τρίξιμο (μέχρι και από τα πίσω καθίσματα ακούγεται που και που), με έχουν κάνει να μετανιώνω που πήρα τέτοιο αμάξι. Εν τω μεταξύ, όσους έχω ρωτήσει με το ίδιο αμάξι, κανείς δεν έχει αντίστοιχα προβλήματα. Ρε γμτ, σε εμένα έπεσε το ελαττωματικό; Υπάρχει άραγε δυνατότητα να μάθω από πότε βρίσκεται στην Ελλάδα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και το ιστορικό του; Όποιος γνωρίζει κάτι ας μου πει, σκέφτομαι να επικοινωνήσω με την εταιρία στην Αθήνα, με τους 4Τ ακόμα... Έχω απελπιστεί!!!
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Να σας ρωτήσω αν ξέρετε, μέχρι πιο επίπεδο μπορώ να φτάσω και να απαιτήσω υπηρεσίες από την εταιρία;Να αποκατασταθούν ΟΛΑ τα προβλήματά του! ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ χωρίς να πληρώσεις δεκάρα τσακιστή!
Για αντικατάσταση του αυτοκινήτου υποθέτω ότι θα πρέπει να μιλάμε για μεγάλο πρόβλημα, που εεπιπλέον δεν λύνεται παρά τις συνεχείς προσπάθειες του συνεργείου... (κάποιος φίλος δικηγόρος εδώ; )
Το δικό μου έτριζε (από τις κολώνες) επίσης σε απελπιστικό βαθμό, μέχρι που το πήγα για σέρβις... Εκεί η στάνταρ διαδικασία (ανεξάρτητα από τριγμούς ή οτιδήποτε άλλο) είναι να λαδώνουν τις κλειδαριές (το κάνουν πάντα). Ε, λοιπόν όλοι οι τριγμοί σταμάτησαν ως διά μαγείας... Όχι, δεν το κοιτάξανε παραπάνω, γιατί ήθελα να φύγω... τώρα πλέον ξέρω γιατί λαδώνουν τις κλειδαριές σε κάθε επίσκεψη...
-
Ωραια πραγματα διαβαζω. Οχι οτι δεν το εχω ζορισει ποτε το δικο μου αλλα κοφτη δεν εχει χτυπησει ακομα, περιστασιακα μονο >5000rpm. Απο σημερα ομως προβλεπω βελονα στο κοκκινο κ κολλητηλικια με τον βενζινα σαν τον παλιο καλο καιρο... Κ αμα μεινω με την μπιελα στο χερι το κριμα στο λαιμο σας , φευ... (αν κ ο πρωτος που θα λογοδοτησει θα ειναι ο μηχανικος που μετα τον ελεγχο των 1500χλμ μου ειπε 'παρ'το κ σκισ'το, δεν εχει αναγκη, ρουφα του το αιμα!' )
Για την ιστορια ενα απλο τιπ που εχω ακουσει για το στρωσιμο (απο επαγγελματια οδηγο υποτιθεται) ειναι τα πρωτα 500χλμ μεχρι 500rpm κατω απο τη μεγιστη ροπη, τα επομενα 1000χλμ μεχρι 1000rpm κατω απο τη μεγιστη ιπποδυναμη κ εισαι κομπλεδεν. Μπορει να ειναι καπως υπερβολικο οσων αφορα τα χλμ κ να μην ειναι το πιο σωστο κ επιστημονικο αλλα σε γενικες γραμμες το βρισκω αρκετα λιτο κ αποδοτικο.
Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....