-
Γεια χαρά,
Σκέφτομαι το ενδεχόμενο αγοράς ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου που με τις κατάλληλες προσθήκες-μετατροπές θα μπορεί να χρησιμoποιηθεί σαν track_day/fun car (με κανονικές πινακίδες κυκλοφορίας) με αποκλειστικό σκοπό την χρήση του σε πίστα και (συμπληρωματικά) σε κάποιες κοντινές στην Αθήνα και ενδιαφέρουσες οδηγικά διαδρομές (πχ Πάρνηθα, Ριτσώνα, Σούνιο).
Μελλοντικά, και εφόσον οι ικανότητες και τα οικονομικά μου κριθούν επαρκή, υπάρχει το ενδεχόμενο συμμετοχής σε κάποια ασφάλτινα ράλυ και αναβάσεις για ψυχαγωγικούς και μόνο λόγους.
Ο προΰπολογισμός του project είναι της τάξης των 15000 ευρώ συνολικά (κόστος αγοράς αυτοκινήτου + κλωβός ασφαλείας + 2 μπάκετ καθίσματα + ανάρτηση + φρένα + μετατροπές κινητήρα + ζαντολάστιχα + ότι άλλο χρειαστεί) και τα κύρια ζητούμενα μου είναι τα ακόλουθα:
-Αξιοπιστία (μηχανικά μέρη, αμάξωμα κτλ).
-Ενεργητική και Παθητική Ασφάλεια.
-Διασκεδαστική και προβλέψιμη συμπεριφορά σε στροφιλίκια.
-Τεχνογνωσία βελτίωσης στην Ελλάδα για το συγκεκριμένο όχημα.
-Κόστος συντήρησης και διαθεσιμότητα ανταλλακτικών.
-Επιδόσεις τουλάχιστον αντίστοιχες με εκείνες ενός συντηρητικά βελτιωμένου 106 rallye (περίπου 140 ίππων).Όσοι έχετε ασχοληθεί και κατέχετε το αντικείμενο τι θα είχατε να προτείνετε?
Ευτύχης
-
Γεια χαρά,
Σκέφτομαι το ενδεχόμενο αγοράς ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου που με τις κατάλληλες προσθήκες-μετατροπές θα μπορεί να χρησιμoποιηθεί σαν track_day/fun car (με κανονικές πινακίδες κυκλοφορίας) με αποκλειστικό σκοπό την χρήση του σε πίστα και (συμπληρωματικά) σε κάποιες κοντινές στην Αθήνα και ενδιαφέρουσες οδηγικά διαδρομές (πχ Πάρνηθα, Ριτσώνα, Σούνιο).
Μελλοντικά, και εφόσον οι ικανότητες και τα οικονομικά μου κριθούν επαρκή, υπάρχει το ενδεχόμενο συμμετοχής σε κάποια ασφάλτινα ράλυ και αναβάσεις για ψυχαγωγικούς και μόνο λόγους.
Ο προΰπολογισμός του project είναι της τάξης των 15000 ευρώ συνολικά (κόστος αγοράς αυτοκινήτου + κλωβός ασφαλείας + 2 μπάκετ καθίσματα + ανάρτηση + φρένα + μετατροπές κινητήρα + ζαντολάστιχα + ότι άλλο χρειαστεί) και τα κύρια ζητούμενα μου είναι τα ακόλουθα:
-Αξιοπιστία (μηχανικά μέρη, αμάξωμα κτλ).
-Ενεργητική και Παθητική Ασφάλεια.
-Διασκεδαστική και προβλέψιμη συμπεριφορά σε στροφιλίκια.
-Τεχνογνωσία βελτίωσης στην Ελλάδα για το συγκεκριμένο όχημα.
-Κόστος συντήρησης και διαθεσιμότητα ανταλλακτικών.
-Επιδόσεις τουλάχιστον αντίστοιχες με εκείνες ενός συντηρητικά βελτιωμένου 106 rallye (περίπου 140 ίππων).Όσοι έχετε ασχοληθεί και κατέχετε το αντικείμενο τι θα είχατε να προτείνετε?
Ευτύχης
-
Γεια χαρά,
Σκέφτομαι το ενδεχόμενο αγοράς ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου που με τις κατάλληλες προσθήκες-μετατροπές θα μπορεί να χρησιμoποιηθεί σαν track_day/fun car (με κανονικές πινακίδες κυκλοφορίας) με αποκλειστικό σκοπό την χρήση του σε πίστα και (συμπληρωματικά) σε κάποιες κοντινές στην Αθήνα και ενδιαφέρουσες οδηγικά διαδρομές (πχ Πάρνηθα, Ριτσώνα, Σούνιο).
Μελλοντικά, και εφόσον οι ικανότητες και τα οικονομικά μου κριθούν επαρκή, υπάρχει το ενδεχόμενο συμμετοχής σε κάποια ασφάλτινα ράλυ και αναβάσεις για ψυχαγωγικούς και μόνο λόγους.
Ο προΰπολογισμός του project είναι της τάξης των 15000 ευρώ συνολικά (κόστος αγοράς αυτοκινήτου + κλωβός ασφαλείας + 2 μπάκετ καθίσματα + ανάρτηση + φρένα + μετατροπές κινητήρα + ζαντολάστιχα + ότι άλλο χρειαστεί) και τα κύρια ζητούμενα μου είναι τα ακόλουθα:
-Αξιοπιστία (μηχανικά μέρη, αμάξωμα κτλ).
-Ενεργητική και Παθητική Ασφάλεια.
-Διασκεδαστική και προβλέψιμη συμπεριφορά σε στροφιλίκια.
-Τεχνογνωσία βελτίωσης στην Ελλάδα για το συγκεκριμένο όχημα.
-Κόστος συντήρησης και διαθεσιμότητα ανταλλακτικών.
-Επιδόσεις τουλάχιστον αντίστοιχες με εκείνες ενός συντηρητικά βελτιωμένου 106 rallye (περίπου 140 ίππων).Όσοι έχετε ασχοληθεί και κατέχετε το αντικείμενο τι θα είχατε να προτείνετε?
Ευτύχης
-
106 Rallye 16V
ή
αν δε σε νοιάζουν και πολύ οι αγώνες Mazda MX-5 1.6 μοντ ~1995
-
Σε αυτά τα χρήματα με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό, σίγουρα πρέπει να κοιτάξεις κάτι προς Peugeot 106 Rallye ή Saxo VTS μεριά...
Επίσης μπορείς να βρεις και Nissan Micra στην έκδοση Challenge όπου η μετατροπή έχει την υποστήριξη της επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας και υπήρχε και Πρωτάθλημα Micra Cup.
-
τα saxo vts ή το rallye εχουν χαμηλο κοστος συντηρησης ??
-
Rallye 1,6 16v ή Clio Williams.
Τα 15000 Φτανουν και περισσευουν κιολας... -
Εγώ θά σού πρότεινα κάποιο παλαιώτερο πισωκίνητο Ευθύμη.
OPEL Manta/Ascona
Alfa Romeo 75
BMW 2002ti
Ford Escort/Sierra
Fiat 131
Πιστεύω ότι θά υπάρχουν ανταλακτικά γιά όλα αυτά.Τεχνογνωσία υπάρχει σίγουρα. -
Με τις προδιαγραφές που θέτεις, η μόνη λογική πρόταση είναι κάποιο 106 Cup, αν βρεις σ'αυτή την τιμή. Να το φτιάξεις μόνος σου αποκλείεται σε αυτά τα χρήματα.
Η πρόταση του Αντρέα για Ιστορικό (ή group E) με βρίσκει επί της ουσίας σύμφωνο, αρκεί να ξέρεις τι κάνεις και με ποιον το κάνεις.
Αναζήτηση Track_Day/Fun Car μέχρι 15000 ευρώ