-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι χεστηκε οποιος εχει τα 80 να δωσει αλλα 12 ..το θεμα σου εσενα ειναι αν το αυτοκινητο ειναι μοναδικη κατηγορια απο μονο του? ή αν ειναι ενα α3 που κανει 80φευγα χιλιαρικα?
(και το οποιο κανει τοσο λογω ηλιθιων φορων βεβαια, αυτο ηταν το αρχικο θεμα της κουβεντας )για μενα ειναι το 2ο παντως
σίγουρα κάποια θα πουλήσει... αν πρώτα αποφασίσει ο εισαγωγέας να το εισάγει βέβαια... Ειναι κατηγορία από μόνο του, είναι RS Audi οπότε λόγο παρελθόντος και μόνον κάποιοι θα τσιμπίσουν, και αν βγει καλό, τότε θα πάνε κι άλλοι να πιούν.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
σίγουρα κάποια θα πουλήσει... αν πρώτα αποφασίσει ο εισαγωγέας να το εισάγει βέβαια... Ειναι κατηγορία από μόνο του, είναι RS Audi οπότε λόγο παρελθόντος και μόνον κάποιοι θα τσιμπίσουν, και αν βγει καλό, τότε θα πάνε κι άλλοι να πιούν.
νομιζω το χουν στο καταλογο τους στο site της αντιπροσωπειας
αλλωστε πώς αλλιως εχουμε τιμη?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
σίγουρα κάποια θα πουλήσει... αν πρώτα αποφασίσει ο εισαγωγέας να το εισάγει βέβαια... Ειναι κατηγορία από μόνο του, είναι RS Audi οπότε λόγο παρελθόντος και μόνον κάποιοι θα τσιμπίσουν, και αν βγει καλό, τότε θα πάνε κι άλλοι να πιούν.
νομιζω το χουν στο καταλογο τους στο site της αντιπροσωπειας
αλλωστε πώς αλλιως εχουμε τιμη?
ρώτα αν έχουν δεσμεύσει παραγωγή στην Γερμανία και μετά σφύρα μου κλέφτικα... υπάρχει ενδιαφέρον αλλά θα είναι on customer need basis only...
-
ο sv2 παντως εχει υπ'οψιν του καποιες παραγγελιες
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ο sv2 παντως εχει υπ'οψιν του καποιες παραγγελιεςναι, του τραγουδιστή 'Α', του κΛατση, τοου Μπαρδινογιάννη... σε κόκκινο ο τελευταίος για να το έχει δίπλα στις Φτεράρι
ας έρθει με το καλό και κι ας μας πάει βόλτα ο sv2...
-
δεν ξερω αν θα ναι αρκετα καλο για αυτους τα πλαστικα μαλλον δεν ειναι αρκετα premium
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δεν ξερω αν θα ναι αρκετα καλο για αυτους τα πλαστικα μαλλον δεν ειναι αρκετα premium?
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πλάκα έχει που κάποιοι στέλνουν pm και περιμένουν απάντηση ενώ έχουν απενεργοποιήσει την λειτουργία εισερχόμενων pm . -
QsisVTS απορώ λίγο με το σκεπτικό σου αλλα ναι..... αν εχω budget 90κ έχω 90 και τέλος και ας ειμαι καρδιοχειρούργος! Το RS3 είναι μια εκπληκτική επιλογή για όποιον κανει downsizing ερχόμενος πχ απο ένα RS6, AMG, M5, Χ6 κλπ κλπ.
Επίσης μπορει να έχει ενδιαφερόμενους ερχόμενους απο κάτω..... Αν δεν βαλουν τον ιδιο κινητηρα σε Α4 σασι..... μπορει να είναι το επόμενο μου -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
QsisVTS απορώ λίγο με το σκεπτικό σου αλλα ναι..... αν εχω budget 90κ έχω 90 και τέλος και ας ειμαι καρδιοχειρούργος! Το RS3 είναι μια εκπληκτική επιλογή για όποιον κανει downsizing ερχόμενος πχ απο ένα RS6, AMG, M5, Χ6 κλπ κλπ.
Επίσης μπορει να έχει ενδιαφερόμενους ερχόμενους απο κάτω..... Αν δεν βαλουν τον ιδιο κινητηρα σε Α4 σασι..... μπορει να είναι το επόμενο μουστα λογια μου ερχεσαι
το θες σε Α4 σασι, γιατι θεωρεις κι εσυ κατα βαθος πολλα τα λεφτα για το Α3
αυτο ειναι το ολο θεμα μου
στα υπολοιπα θα συμφωνησω, ειμαι λαθος στην αυξηση του budget, οταν εχεις 90 εχεις 90 και τελος
αλλα εγω ακομα και αν ειχα 90 και οσο και να μου αρεσει αυτο το αυτοκινητο (λατρευω αλλωστε ακομα και το μικρο του αδερφακι και ας του σκανε τα πλαστικα σημερα που εκανα μια βολτα μαζι του μου ανεβασε τρελα τη διαθεση ) , θα επαιρνα κατι αλλο, γιατι ειναι τραβηγμενο το ποσο αυτο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο ( για τα δεδομενα μου παντα και υποθετω και για τα δεδομενα των περισσοτερων , δε νομιζω οτι λεω κατι εκτος πραγματικοτητας)
ΥΓ απο τη στιγμη που υπαρχει ο πιο 'πολιτισμενος' 3λιτρος κομπρεσσορατος με ιδια ιπποδυναμη δεν το κοβω να ερχεται σε Α4 κτλ το 2.5 και σιγουρα οχι με αυτη την ιπποδυναμη
σε πιο light εκδοχη ομως παιζει να τον δουμε αρκετα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
QsisVTS απορώ λίγο με το σκεπτικό σου αλλα ναι..... αν εχω budget 90κ έχω 90 και τέλος και ας ειμαι καρδιοχειρούργος! Το RS3 είναι μια εκπληκτική επιλογή για όποιον κανει downsizing ερχόμενος πχ απο ένα RS6, AMG, M5, Χ6 κλπ κλπ.
Επίσης μπορει να έχει ενδιαφερόμενους ερχόμενους απο κάτω..... Αν δεν βαλουν τον ιδιο κινητηρα σε Α4 σασι..... μπορει να είναι το επόμενο μουστα λογια μου ερχεσαι
το θες σε Α4 σασι, γιατι θεωρεις κι εσυ κατα βαθος πολλα τα λεφτα για το Α3
αυτο ειναι το ολο θεμα μου
στα υπολοιπα θα συμφωνησω, ειμαι λαθος στην αυξηση του budget, οταν εχεις 90 εχεις 90 και τελος
αλλα εγω ακομα και αν ειχα 90 και οσο και να μου αρεσει αυτο το αυτοκινητο (λατρευω αλλωστε ακομα και το μικρο του αδερφακι και ας του σκανε τα πλαστικα σημερα που εκανα μια βολτα μαζι του μου ανεβασε τρελα τη διαθεση ) , θα επαιρνα κατι αλλο, γιατι ειναι τραβηγμενο το ποσο αυτο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο ( για τα δεδομενα μου παντα και υποθετω και για τα δεδομενα των περισσοτερων , δε νομιζω οτι λεω κατι εκτος πραγματικοτητας)
ΥΓ απο τη στιγμη που υπαρχει ο πιο 'πολιτισμενος' 3λιτρος κομπρεσσορατος με ιδια ιπποδυναμη δεν το κοβω να ερχεται σε Α4 κτλ το 2.5 και σιγουρα οχι με αυτη την ιπποδυναμη
σε πιο light εκδοχη ομως παιζει να τον δουμε αρκετα
To θελω σε Α4 για λίγους πόντους πορτμπαγκαζ..... το RS3 δεν είναι Α3....
όπως το S4 δεν RS4.....
Eγω θελω πρακτικό εκρηκτικο αυτοκίνητο, κατα προτιμηση χωρις λογότυπα που δεν θα το παιρνει χαμπαρι ο ανυποψιαστος αλλά να έχει και λίγες καγκουρε πινελιες με την εργοστασιακη διακριτικότητα, αντε και κανα κλαπετο θορυβου για οταν είμαι μονος μου............ γιατι είμαι λίγο εκκεντρικός.
RS6 πχ ... αλλα θα γουσταρα να δω RS4 γιατι οι μικροτερες διαστασεις οδηγούνται ευκολότερα, αν δεν βγει Rs3 και μπαγκαζιερα -
Το Autocar έγραψε ότι θα βγει RS4, φορώντας μάλλον τον κινητήρα του RS5.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
To θελω σε Α4 για λίγους πόντους πορτμπαγκαζ..... το RS3 δεν είναι Α3....
όπως το S4 δεν RS4.....
Eγω θελω πρακτικό εκρηκτικο αυτοκίνητο, κατα προτιμηση χωρις λογότυπα που δεν θα το παιρνει χαμπαρι ο ανυποψιαστος αλλά να έχει και λίγες καγκουρε πινελιες με την εργοστασιακη διακριτικότητα, αντε και κανα κλαπετο θορυβου για οταν είμαι μονος μου............ γιατι είμαι λίγο εκκεντρικός.
RS6 πχ ... αλλα θα γουσταρα να δω RS4 γιατι οι μικροτερες διαστασεις οδηγούνται ευκολότερα, αν δεν βγει Rs3 και μπαγκαζιεραδε διαφωνω με τη λογικη σου (περι διακριτικοτητας και καγκουρισμου) φαινεται αλλωστε απο τις επιλογες μου, οσο μου επιτρεπουν τα οικονομικα μου) , ουτε υποστηριζω οτι το να οδηγεις ενα α3 και ενα rs3 εχουν καποια σχεση
αυτο που λεω ειναι οτι το rs3 με την ελληνικη φορολογια ξεφευγει παρα πολυ απο αυτο που κατα βαθος ειναι.. ενα μικρομεσαιο hatch
οκ οδηγικα θα ειναι πολυ ανωτερο και απο α3 και απο s3, αλλα δεν παυει να ειναι ενα α3 σε ολα τα υπολοιπα
και το α3 δεν ειναι για να κοστιζει τοσα λεφτα..
ουτε σασι για τοσα λεφτα εχει, ουτε 4κινηση για τοσα λεφτα εχει , ουτε ποιοτητα για τοσα λεφτα εχειεχει τα γκαζια και λογικα την αποτελεσματικοτητα , αλλα υπαρχουν πολλα αλλα πραγματα που κατα τη γνωμη μου κανουν ενα αυτοκινητο.
οσο γ@ματο και αν ειναι το συγκεκριμενο εχει αρκετα 'ταπεινη' καταγωγη για να κανει τοσα λεφτα..
δε μπορω να το πω πιο απλα, ουτε η λογικη μου μου επιτρεπει να υποστηριξω κατι διαφορετικο -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Θα ήθελα το μοτέρ του RS3 σε ένα Q5 .Θα είναι ένα από τα καλύτερα οικογενειακά.νομιζω οτι θα ειναι τελειως ασχετο μοτερ για suv
κι εσυ αλλωστε αν θυμαμαι καλα εδωσες τη cayenne turbo για καποιο αντιστοιχο λογο
(δεν ειναι το ιδιο πραγμα σε καμια περιπτωση, αλλα καταλαβαινεις φανταζομαι τι εννοω) -
οκ θυμομουν λαθος
παρολα αυτα μου φαινεται λιγο ασχετο ενα suv με επιδοσεις και κινητηρα supercar
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
οκ θυμομουν λαθος
παρολα αυτα μου φαινεται λιγο ασχετο ενα suv με επιδοσεις και κινητηρα supercar
Είναι εξαιρετικό σε ένα αυτοκίνητο να συνδυάζεις τόσες αρετές.....σαν να λέμε δεκαθλητής.
ο οποίος πίνει 3 δεξαμενές redbull για να ανταπεξέλθει ...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Για κάποιον όμως που θέλει επιδόσεις supercar και κάποιους χώρους γιά την οικογένεια η τιμή σαν ευκαιρία μοιάζει ακόμα και με τους φόρους.+00 σαν ευκαιρία.... αν και η κυβερνηση πιστευω οτι θα μειώσει κάποια στιγμή του φόρους γιατι κατάφεραν και μηδενισαν τις πωλήσεις από τις 50,000 euro και πάνω
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Θα ήθελα το μοτέρ του RS3 σε ένα Q5 .Θα είναι ένα από τα καλύτερα οικογενειακά.πιο πιθανο να μπει το v6 komp σε q5 παρα το 5κυλ. το κομπρεσορατο μπαινει ηδη σε s4, a6 all road και νομιζω q7 (σιγουρα στο touareg hybrid)
αν υπαρχουν τωρα παραγγελιες οπως λες, σκεψου ποσες παραπανω θα ηταν με τη σωστη τιμη
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Για κάποιον όμως που θέλει επιδόσεις supercar και κάποιους χώρους γιά την οικογένεια η τιμή σαν ευκαιρία μοιάζει ακόμα και με τους φόρους.
+00 σαν ευκαιρία.... αν και η κυβερνηση πιστευω οτι θα μειώσει κάποια στιγμή του φόρους γιατι κατάφεραν και μηδενισαν τις πωλήσεις από τις 50,000 euro και πάνω
απο τις 30 και πανω μηδενιστηκε ουσιαστικα η αγορα. εκτος του φορου πολυτελειας, (που πηγε απο τα 20+) ισχυει ακομα η χρεωση για τα εταιρικα ανω των 15+ εργοστασιακη.
τρυπα στο νερο
ασχετο, στους κατασκευαστες ποτε παει; αν ποτε κυκλοφορησει στο δρομο; τιμη εχει ανακοινωθει
-
40κ στην Αγγλια και τετρακινηση που μπορει να δωσει 100% στους πισω τροχους. Ενδιαφερον αυτοκινητο για συλλεκτες.
AUDI RS3...