-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
To θέματ με τις επιδόσεις και την καταναλωση στη σύγκριση επιδόσεων και κατανάλωσης, από την προσωπική μου εμπειρία, είναι ότι θεωρητικά όντως το αυτόματο καίει πιο πολύ και είναι πιο αργό.
Το dsg λένε τα χαρτιά ότι είναι και πιο γρήγορο και πιο οικονομικό.
Ποια χαρτια... ειναι....
Οδηγησα το DSG 7 χτες και.... Γιατι ακομα ασχολουμαστε με το ανακατεμα της σουπας?
Ταχυτερο, οικονομικοτερο, ανετο...Shock και δεος το DSG... παραμιλουσα για ωρες μετα...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Το dsg λένε τα χαρτιά ότι είναι και πιο γρήγορο και πιο οικονομικό.
Ποια χαρτια... ειναι....
Οδηγησα το DSG 7 χτες και.... Γιατι ακομα ασχολουμαστε με το ανακατεμα της σουπας?
Ταχυτερο, οικονομικοτερο, ανετο...Shock και δεος το DSG... παραμιλουσα για ωρες μετα...
Μαζί με το τεστ ντράιβ έκανες και δοκιμή κατανάλωσης με αντίστοιχο χειροκίνητο;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το dsg λένε τα χαρτιά ότι είναι και πιο γρήγορο και πιο οικονομικό.
Ποια χαρτια... ειναι....
Οδηγησα το DSG 7 χτες και.... Γιατι ακομα ασχολουμαστε με το ανακατεμα της σουπας?
Ταχυτερο, οικονομικοτερο, ανετο...Shock και δεος το DSG... παραμιλουσα για ωρες μετα...
Μαζί με το τεστ ντράιβ έκανες και δοκιμή κατανάλωσης με αντίστοιχο χειροκίνητο;
laughs better who laughs last...
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ειναι η απαντηση...
-
Προχωρημένα τα test drive...Πολύ καλή εξυπηρέτηση από την αντιπροσωπεία.
-
mythos1 και onyx !,
θα συμφωνίσω και θα διαφωνίσω και με τους 2 σας...
Καταρχάς οι αμερικάνοι είναι πιο χαλαροί τύποι στην οδήγηση από εμάς.Τους βλέπεις ότι όταν 'καβαλάνε' το αμάξι τους, όλα κυλάνε χαλαρά και ανέμελα...(και γιατί να μην κυλάνε με τέτοιους δρόμους που έχουν? )
Από την άλλη, παρατηρώ ότι η δική μου συμπεριφορά αλλάζει ανάλογα με το αν οδηγώ το δικό μου αμάξι (αυτόματo-DSG) ή το εταιρικό (κλασσικό χειροκίνητο σασμάν).
Με το δικό μου είμαι πολύ χαλαρός...Μπορεί να σταματήσω (ειδικά σε στενάκια) ακόμα κι αν έχω προτεραιότητα και βλέπω ότι ο άλλος ζορίζεται πολύ να περάσει κάθετα το στενάκι (μου), ενώ αν δω πεζό που θέλει να διασχίσει το δρόμο απέναντι, τις περισσότερες φορές σταματάω ή κόβω και του κάνω νόημα 'πέρνα'.Μου αρέσει μάλιστα που τις περισσότερες φορές εισπράτω και ένα 'ευχαριστώ' (ενώ ψιλο-βρίζω αυτούς θρασυτατους που δεν το κάνουν - του στυλ δε θα σου πέσει το χέρι να κάνεις ένα νεύμα για ευχαριστώ-...τελοσπάντων) Φυσικά όλα αυτά χωρίς να σπάω τα @@ των από πίσω μου, έτσι?
Ακόμα και η κίνηση-μποτιλιάρισμα δε με ενοχλεί και πολύ, εκτός κι αν βιάζομαι κάπου να πάω (και 'αψυχολόγητα' και 'χωρίς λόγο και αιτία' ο δρόμος έχει μποτιλιάρει).Αντίθετα, όταν οδηγώ χειροκίνητο, είμαι πιο στην τσίτα και ψάχνομαι κι εγώ για να μην χρειαστεί να σταματήσω ή να κόψω και να χρειαστεί να αλλάξω ταχύτητα...Ας πούμε σα να οδηγώ με τη νοοτροπία 'αν μπορούσα να πάω όλη τη διαδρομή χωρίς να κόψω ή να αλλάξω ταχύτητα, θα ήταν η καλύτερή μου'.Δεν είμαι καθόλου ευγενικός στο δρόμο,δεν κόβω ποτέ για πεζούς και ελάχιστες φορές έχω κόψει για να εξυπηρετήσω κάποιον.Επίσης πέφτοντας σε κίνηση-ακινησία ασυνείδητα μου έρχεται μια δυσαρέσκεια στο μυαλό του στυλ 'ωχ...άντε 1η-νεκρά και πάτα-άσε συμπλέκτη για την επόμενη 1 ώρα'.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της συμπεριφοράς μου κατά το έντονο μποτιλιάρισμα είναι ότι τώρα είμαι τόσο χαλαρός που έχω όρεξη και για κουβέντα, ενώ παλιότερα που είχα τα νεύρα μου.
Μου το έχουν πει κι άλλοι αυτοί.Ίσως η 'αναγκαστική' επιλογή του αυτόματου στα αυτοκίνητα να μας έκανε να είμαστε λιγότερο ευέξαπτοι στο δρόμο. Από την άλλη αν δεις πόσο στα @@ τους είναι ορισμένοι και πώς πάνε (λες και τους έχει πάρει ο ύπνος κυριολεκτικά), λες 'καλύτερα που χρειάζεται να αλλάζει και καμιά ταχύτητα και τον κρατάει σε εγρήγορση.
-
Εμένα μου συμβαίνει το ανάποδο.Όταν οδηγαω αυτοκίνητο με αυτόματο,του πίνω το αίμα.Ειδικά στις εκκινήσεις.Μου έρχεται ασυναίσθητα.
Ίσως δυσκολεύομαι να ρυθμίσω πόσο γκάζι θα δώσω στην αρχή. -
Σήμερα από Χαλκιδική το είχα 80% στο tiptronic και το σήκωσα μέχρι 4500 σαλ
Τώρα είμαι στα 950 χλμ Από τα 1000 μέχρι τα 1500 πρέπει να πιάσω σταδιακά κόφτη σύμφωνα με το manual
Όσο πάει αρχίζω και το λαtρεύω το dsg.
θα το πετάξω το sx4 -
Ζω σε περιοχη που δεν βρισκεις να αγορασεις χειροκινητο..... Μεση Ανατολη φτηνα καυσιμα κ.λ.π. Εχω κλασσικο αυτοματο 5αρι, με πολυ μακρια πεμπτη... 3000 στροφες και 160 χλμ..... Θα ηθελα να πω οτι εκτος απο τον υδραυλικο μετατροπεα ροπης στρεψεως δλδ Torque converter, εχει και υδραυλικο συμπλεκτη, λογικα, οπως και τα χωματουργικα μηχανηματα....... χρησιμοποιω μονο το αυτοματο σαν επιλογη για πιο ξεκουραστη οδηγηση και πιο απροβληματιστη. Καπου καπου το βαζω στο χειροκινητο σειριακο,Εχει αυτην την επιλογη και αλλαζω εγω τις σχεσεις μονο αν θελω να γινω πιο ζωηρος... ομως αυτο μου συμβαινει ολο και πιο σπανια.....(θα πρεπει να κοιταχτω μαλλον!!! ) στις συνθηκες οδηγησης εδω. Εχει συχνα καμερες στον δρομο και ετσι δεν εχει νοημα να προσπαθησεις να πας γρηγορα (οριο το 80 εντος πολης) γιατι σε γραφουν αυτοματα και ερχεται μηνημα στο κινητο σου για την παραβαση..... . Εδω οδηγησα και το Α3 3.2 sportback, τετρακινητο με DSG. Παρατηρησα οτι ειχε κοντο κιβωτιο...(6η και μονο 120 χλμ), αλλα και οτι μολις σηκωνες το ποδι σου απο το γκαζι εβαζε την 6η σε χρονο dt.... Σε εσπρωχνε σε πιο ζωηρη οδηγηση αλλα και παλι προτιμουσα στην θεση αυτοματου το DSG. Εδω εχει στρογγυλα (round about) μεγαλης διαμετρου σχετικα και ετσι κατεβαζοντας μπορεις να πας με παντες χωρις κινδυνο να βρεις ..... ομως εχουν μπατσικο σε καθενα απο αυτα και ετσι δεν δοκιμαζεις καν να το σκεφτεις!!!!! Ειναι ομως αληθεια οτι εχοντας χωρο στους δρομους να κινηθεις, ο εκνευρισμος εξαφανιζεται.... και ηρεμεις........
-
Και εγώ με το αυτόματο είμαι πολύ πιο ξεκούραστος όταν οδηγώ και εκνευρίζομαι πολύ λιγότερο. Και είναι λογικό, γιατί μέσα στο χάος της πόλης, το αυτόματο είναι πραγματική ξεκούραση. Επίσης, με το αυτόματο κιβώτιο ξεκινάς πολύ πιο γρήγορα σε ένα φανάρι! Το είχα ξαναγράψει: Στην Αμερική (Μαϊάμι) που οδηγούσα για 2 εβδομάδες που έκανε εντύπωση πόσο γρήγορα ξεκινούσαν τα αυτοκίνητα μόλις αάνβε πράσινο. Εδώ ανάβει το πράσινο και εάν είσαι 10-15 αυτοκίνητα πίσω, μέχρι να ξεκινήσουν όλοι που είναι μπροστά, σε έχει ξαναπιάσει κόκκινο.
-
Στο ξεκίνημα από φανάρι έχουν μεγαλη σημασία οι αποστάσεις (μάλλον αυτό φταίει περισσότερο από τα αυτόματα). Αν είσαι κολλημένος στον μπροστινό σου πρέπει πρώτα να ξεκινήσει αυτός και μετά εσύ. Αν όμως τηρείς τις αποστάσεις μπορούν να ξεκινήσουν όλοι μαζί και να επιταχύνουν. Τελικά η μέση ταχύτητα θα είναι μεγαλύτερη οπότε στον ίδιο χρόνο θα περάσουν και περισσότεροι από το φανάρι...
-
- ότι στο εξωτερικό πριν ανάψει πράσινο ανάβει το πορτοκαλί οπότε έχεις ένα χρονικό περιθώριο να πετάξεις 1η και να μην χάνεις χρόνο. Εδώ με το που ανάψει πράσινο βέβαια ακούς όλη την συμφωνική της κόρνας
-
Και επιπλέον αν ξεκινήσεις αμέσως μόλις ανάψει το πράσινο κινδυνεύεις να σε τρακάρει αυτός που θα παραβιάσει το κόκκινο απο τον κάθετο δρόμο
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Στο ξεκίνημα από φανάρι έχουν μεγαλη σημασία οι αποστάσεις (μάλλον αυτό φταίει περισσότερο από τα αυτόματα). Αν είσαι κολλημένος στον μπροστινό σου πρέπει πρώτα να ξεκινήσει αυτός και μετά εσύ. Αν όμως τηρείς τις αποστάσεις μπορούν να ξεκινήσουν όλοι μαζί και να επιταχύνουν. Τελικά η μέση ταχύτητα θα είναι μεγαλύτερη οπότε στον ίδιο χρόνο θα περάσουν και περισσότεροι από το φανάρι...Θεωρητικά αυτό δεν ισχύει μιας και με τη μεγαλύτερη απόσταση υπάρχει και μεγαλύτερο μήκος ουράς.
Είτε κρατάς 2 μέτρα από τον μπροστινό σου και ξεκινάς όταν ξεκινά και αυτός είτε μισό μέτρο και ξεκινάς όταν αυτός έχει προχωρήσει ένα μέτρο, τελικά είναι το ίδιο πράγμα.
Στην πράξη βέβαια όταν τηρούνται οι αποστάσεις τα πάντα κυλούν πιο 'ομαλά'. -
@Onyx: Σωστό εν μέρει. Γιατί ακόμα και ''κολλημένος'' να είσαι, έχει σημασία πόσο γρήγορα θα ξεκινήσει ο μπροστινός. Και έχω παρατηρήσει κάποια καθυστέρησει....οπότε στα 10 αυτοκίνητα της ουράς, μέχρι να ξεκινήσει και ο 10ος (αν εγώ π.χ. είμαι 11ος) έχει περάσει αρκετός χρόνος. Αν όλοι είχαν αυτόματα, θε ξεκινούσαν (θεωρητικά, γιατί μερικοί σταματάνε στα φανάρια για να κοιμηθούν!) λίγο πιο γρήγορα.
@KonstantinosV: Σίγουρα αυτό το έχουν στην Αγγλία...αλλά δεν το έχω δεί σε άλλες χώρες, πιθανόν όμως και να υπάρχει. Έχω οδηγήσει σε Αγγλία, Γαλλία, Ολλανδία, Βέλγιο, Αμερική (Florida), Ταϋλάνδη και Σιγκαπούρη.
-
Και σε Γερμανία, Αυστρία ανάβει πορτοκαλί πριν την έλευση του πράσινου. Ιταλία κινήθηκα σε autostrada, μόνο για λίγο στους δρόμους της Ancona αλλά δεν θυμάμαι
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
(θεωρητικά, γιατί μερικοί σταματάνε στα φανάρια για να κοιμηθούν!) λίγο πιο γρήγορα.)Παιδιά το έχω δει αρκετές φορές τα βράδια και έχω φρικάρει...Και οι περισσότεροι είναι με γρήγορα αμάξια...S3 (8l), S2000, mx5, S60R ενώ πρόσφατα το είδα και σε αναβάτη μηχανής και μάλιστα από την νύστα-ύπνο έγειρε στο πλάι και ειλικρινά πώς δεν έπεσε!!!
Το ακόμα πιο απίστευτο είναι που όλοι τους με το που τους κορνάρεις (αφού κοιμούνται ή λαγοκοιμούνται λογικό είναι να μη βλέπουν ότι άναψε πράσινο), φεύγουν 'αίμα' και καπνίζοντας λάστιχα (ή κάνοντας σούζα), κάνουν σφίνες και ανάβουν φώτα στους πάντες (ακόμα και στους πεζούς έτσι...από συνήθεια ) μέχρι να τους ξαναπετύχει κάποιο κόκκινο οπου θα σταματήσουν οριακά (σχεδόν) και να τον ξαναπάρουν για μερικά δευτερόλεπτα-λεπτά.
Πάντως ενώ ακούγεται πολύ απίστευτο κόλπο αυτό με το πορτοκαλί (ανάβει πορτοκαλί ανάμεσα στις αλλαγές πράσινο->πορτοκαλί και κόκκινο->πράσινο), φαντάζεστε τι έχει να γίνει (τον πρώτο καιρό) με όλους αυτούς που σφάζουν στεγνά κατακόκκινα του κερατά(όχι απλώς με το που πέρναγε έγινε κόκκινο)???
εκτός του παραπάνω σκηνικού, με το που ανάβει πορτοκαλί, θα είμαστε οι από πίσω με το χέρι πάνω από την κόρνα μετά.
Από την άλλη πιστεύω ότι θα καταφέρνουν να περνάνε περισσότερα αμάξια ανά φανάρι, οπότε θα μειώνεται και το μποτιλιάρισμα-κίνηση στα φανάρια και στις μεγάλες-πολυσύχναστες διασταυρώσεις, οπότε για μένα αυτό είναι πολύ μεγάλο θετικό που καλύπτει τα παραπάνω αρνητικά, τα οποία πιστεύω ότι με τον κατάλληλο χρόνο προσαρμογής θα 'κοπούν' ή έστω θα μειωθούν αρκετά (ειδικά τα 'Σφαξίματα κόκκινων' αφού θα ξέρεις ότι ο άλλος είναι έτοιμος να περάσει με το που ανάψει κόκκινο σε σένα).
Δε θα κόψουμε την παρέα προς το καλύτερο γιατί έχουμε μερικά (χιλιάδες βέβαια ) ζώα ανάμεσά μας. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Πάντως ενώ ακούγεται πολύ απίστευτο κόλπο αυτό με το πορτοκαλί (ανάβει πορτοκαλί ανάμεσα στις αλλαγές πράσινο->πορτοκαλί και κόκκινο->πράσινο), φαντάζεστε τι έχει να γίνει (τον πρώτο καιρό) με όλους αυτούς που σφάζουν στεγνά κατακόκκινα του κερατά(όχι απλώς με το που πέρναγε έγινε κόκκινο)???Απ ότι μου έχει πεί ο πατέρας μου και εδώ στην Ελλάδα παλιά (δεκαετία 50-60) άναβε πορτοκαλί πριν το πράσινο αλλά λόγω των ατυχημάτων το καταργήσανε.
-
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
(θεωρητικά, γιατί μερικοί σταματάνε στα φανάρια για να κοιμηθούν!) λίγο πιο γρήγορα.)
Παιδιά το έχω δει αρκετές φορές τα βράδια και έχω φρικάρει...Και οι περισσότεροι είναι με γρήγορα αμάξια...S3 (8l), S2000, mx5, S60R ενώ πρόσφατα το είδα και σε αναβάτη μηχανής και μάλιστα από την νύστα-ύπνο έγειρε στο πλάι και ειλικρινά πώς δεν έπεσε!!!
Το ακόμα πιο απίστευτο είναι που όλοι τους με το που τους κορνάρεις (αφού κοιμούνται ή λαγοκοιμούνται λογικό είναι να μη βλέπουν ότι άναψε πράσινο), φεύγουν 'αίμα' και καπνίζοντας λάστιχα (ή κάνοντας σούζα), κάνουν σφίνες και ανάβουν φώτα στους πάντες (ακόμα και στους πεζούς έτσι...από συνήθεια ) μέχρι να τους ξαναπετύχει κάποιο κόκκινο οπου θα σταματήσουν οριακά (σχεδόν) και να τον ξαναπάρουν για μερικά δευτερόλεπτα-λεπτά.
Αμα συνηθως βλέπεις γρηγορα αμαξια να το κανουν κατσε να σου δωσω μια αλλη οπτικη γωνια να το δεις το πραγμα
Το βραδι που δεν υπαρχει καθολου κινηση , μερικοι που εχουν οδηγικες ανυσηχιες και εχουν γρηγορα αυτοκινητα ή γρηγορες μηχανες παρακαλανε να τους πιασει κανα κοκκινο φαναρι μπας και ερθει τιποτα ενδιαφερον διπλα τους και κανουν κανα πατημα ... ετσι για το καληνυχτα Ξερω απειρους που το κανουν γυρνοντας απο βολτα σπιτι τους μπας και τους κατσει τιποτα καλό . Ειδικα αμα ειναι στεγνη βραδια απο αλλα αυτοκινητα μπορει να δεις και κανεναν απελπισμενο να σερνεται με 20χλμ αν δεν εχει αυτοκινητα πισω του .... μεχρι να αναψει το πορτοκαλι και να παει να σταματησει (το χω κάνει )
Τωρα, αν οταν αναβει πρασινο φευγουν κοματια χωρις να χουν καποιον αντιπαλο διπλα ..... μαλλον χαλαρωσαν πολύ στο περίμενε και τους τρόμαξες με το κορναρισμα ή τσαντιστηκαν που δεν βρεθηκε τιποτα και κυνηγιουνται με τον ισκιο τους -
Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων