Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ....
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ....
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    7
    10
    26
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexastrag last edited by

      αφορμη για το θεμα αυτο πηρα απο μια δημοσιευση του MOnoimoi [ή καπως ετσι.......συγνωμη φιλε μου αν το εγραψα λαθος] στην ενοτητα για την φορμουλα 1.

      διαβαστε το και αν εχετε την αναλογη υπομονη κατεβαστε το και δειτε το.

      λοιπον σιγουρα πολλοι απο εμας στο προσφατο ή στο μακρινο παρελθον ισως θα ειχαμε μια ή και περισσοτερες εμπειριες απο μια πολυ μα πολυ γρηγορη διαδρομη που καναμε με το διτροχο ή το τετρατροχο μας.

      ας την θυμηθουμε λοιπον και ας την περιγραψουμε και στους υπολοιπους φιλους του φορουμ πρωτα πρωτα για την δικη μας και μονο ευχαριστηση που νιωσαμε εκεινη την στιγμη.

      τωρα βεβαια για οσους μας επικρινουν για αυτο [λογω ρισκου κλπ κινδυνων] το μονο που μπορω να πω ειναι οτι φυσικα ειναι δικαιωμα τους ..........τουλαχιστον ας ειναι καπως κοσμιοι στις επικρισεις τους αυτες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A
        alexastrag last edited by

        αφορμη για το θεμα αυτο πηρα απο μια δημοσιευση του MOnoimoi [ή καπως ετσι.......συγνωμη φιλε μου αν το εγραψα λαθος] στην ενοτητα για την φορμουλα 1.

        διαβαστε το και αν εχετε την αναλογη υπομονη κατεβαστε το και δειτε το.

        λοιπον σιγουρα πολλοι απο εμας στο προσφατο ή στο μακρινο παρελθον ισως θα ειχαμε μια ή και περισσοτερες εμπειριες απο μια πολυ μα πολυ γρηγορη διαδρομη που καναμε με το διτροχο ή το τετρατροχο μας.

        ας την θυμηθουμε λοιπον και ας την περιγραψουμε και στους υπολοιπους φιλους του φορουμ πρωτα πρωτα για την δικη μας και μονο ευχαριστηση που νιωσαμε εκεινη την στιγμη.

        τωρα βεβαια για οσους μας επικρινουν για αυτο [λογω ρισκου κλπ κινδυνων] το μονο που μπορω να πω ειναι οτι φυσικα ειναι δικαιωμα τους ..........τουλαχιστον ας ειναι καπως κοσμιοι στις επικρισεις τους αυτες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexastrag last edited by

          αφορμη για το θεμα αυτο πηρα απο μια δημοσιευση του MOnoimoi [ή καπως ετσι.......συγνωμη φιλε μου αν το εγραψα λαθος] στην ενοτητα για την φορμουλα 1.

          διαβαστε το και αν εχετε την αναλογη υπομονη κατεβαστε το και δειτε το.

          λοιπον σιγουρα πολλοι απο εμας στο προσφατο ή στο μακρινο παρελθον ισως θα ειχαμε μια ή και περισσοτερες εμπειριες απο μια πολυ μα πολυ γρηγορη διαδρομη που καναμε με το διτροχο ή το τετρατροχο μας.

          ας την θυμηθουμε λοιπον και ας την περιγραψουμε και στους υπολοιπους φιλους του φορουμ πρωτα πρωτα για την δικη μας και μονο ευχαριστηση που νιωσαμε εκεινη την στιγμη.

          τωρα βεβαια για οσους μας επικρινουν για αυτο [λογω ρισκου κλπ κινδυνων] το μονο που μπορω να πω ειναι οτι φυσικα ειναι δικαιωμα τους ..........τουλαχιστον ας ειναι καπως κοσμιοι στις επικρισεις τους αυτες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • V
            vagvog last edited by

            Μία πολύ ωραία διαδρομή που την ευχαριστήθηκα όσο καμία άλλη ήταν προς** Καλάβρυτα** (touring με παιδιά από φόρουμ άλλου περιοδικού).Έχει ανοιχτά πατημένα κομμάτια που ταιριάζουν άψογα στην Άλφα μου και εκείνη τη μέρα είχα πολλά κέφια.
            Φανταστική διαδρομή είναι επίσης από Βυτίνα προς Μαίναλο,πάλι με ανοιχτά κομμάτια και πολύ καλό οδόστρωμα (δεν ξέρω τώρα με τις κατολισθήσεις) ενώ απόλαμβάνεις και την πανέμορφη φύση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              techadmin admin last edited by

              Μια πολύ όμορφη διαδρομή με πάσης φύσεως στροφές, αρκετές ευθείες για να προσπερνάς 'εμπόδια' και πολύ πράσινο είναι η Κόρινθος-Επίδαυρος.

              Μια επίσης καταπράσινη, με καλό οδόστρωμα αλλά πολύ 'ανδρική' (κλειστή) διαδρομή (ελπίζω να μην χαρακτηριστώ σωβινιστής) είναι στην Εύβοια στο Μαντούδι. Το κακό είναι πως συνήθως έχει αρκετή κίνηση. Δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα ή αν διαλύθηκε από την κακοκαιρία.

              Ένα από τα μεγαλύτερα σε διάρκεια στροφιλίκια της Ελλάδας είναι ο δρόμος Έδεσσα-Καστοριά. Αρκετά φαρδύς δρόμος που περνά μέσα από δάση αλλά με μέτρια άσφαλτο και αρκετή αστυνομία, από εκείνους τους αγριωπούς τύπους με παραλλαγή, αυτόματα και θηριώδη 4x4. Επίσης η Καστοριά, αν και σχετικά παρηκμασμένη, είναι ακόμα πανέμορφη.

              Τέλος, να μην ξεχάσω και τον περιβόητο Αχλαδόκαμπο, σταθερή αξία. Εγκαταλελειμμένος λόγω καινούργιου δρόμου Κορίνθου-Τριπόλεως (δεν ξέρω αν τώρα είναι ακόμα έτσι με τις κατολισθήσεις), η τέλεια 'παιδική χαρά'. Έχω δει ένα από τα ωραιότερα ηλιοβασιλέματα εκεί πάνω. Προσοχή μόνο στο σπασμένο οδόστρωμα.

              Έχετε συνειδητοποιήσει πως με τις κατολισθήσεις κινδυνεύουμε να μείνουμε χωρίς 'τέλειες διαδρομές';

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • V
                vagelis-rallye last edited by

                poly 'wraios' dromos einai o dromos sparth-kalamata mesw taygetou.....osoi exoun perasei xeroun

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  greg last edited by

                  Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
                  poly 'wraios' dromos einai o dromos sparth-kalamata mesw taygetou.....osoi exoun perasei xeroun

                  kata tin apopsi mu to komati mesa apoton taigeto ine to col de turini tis elladas...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    alexastrag last edited by

                    μια επισυμανση μονο αν μου επιτρεπετε.

                    οπως ανεφερα στην εισαγωγη και ισως να μην το διατυπωσα σωστα η σκεψη μου για το ανοιγμα αυτου του θεματος ειναι στην κυριολεξια η πιο γρηγορη διαδρομη που για οποιοδηποτε λογο καποτε καναμε ξεκινωντας απο το A σημειο και καταληγοντας στο Β σε πολυ πολυ γρηγορο χρονο.

                    δεν ειναι απαραιτητο να ειναι ταυτοχρονα και ιδανικη αυτη η διαδρομη απο αποψη φυσικης ή αλλης ομορφιας θα πρεπει να εγινε ομως εξαιρετικα γρηγορα ειτε γιατι βιαζοζασταν ειτε γιατι απλα την συγκεκριμηνη στιγμη οδηγουσατε πολυ γρηγορα.

                    εγω πιστευω οτι με δυο τροχους η πιο γρηγορη διαδρομη που εκανα ποτε ηταν το 1985 με ενα suzuki GSX 750E ταξιδευοντας μονος μου απο Αθηνα εως τα ΤΕΙ Λαρισσας σε 2.5 ωρες στην εθνικη οδο Αθηνων Λαμιας οχι βεβαια οπως την γνωριζουμε σημερα αλλα οπως ηταν πριν 18 περιπου χρονια και η τελικη ταχυτητα που ειδα στον χιλιομετρητη ηταν 210 χλμ.

                    με αυτοκινητο η πιο γρηγορη διαδρομη ηταν το 2002 με το astra g 1.4 απο Πυλο μεχρι τα διοδεια της ελευσινας σε 2 ωρες και 10 λεπτα παλι ταξιδευοντας μονος και η τελικη που ειδα στον χιλιομετρητη στην κατηφορικη δεξια μετα την κακια σκαλα [εκει με τους επικινδυνους πλευρικους ανεμους] και πριν την αριστερη που ισχιωνει για Μεγαρα ηταν 212 κοντερισια χλμ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      kouk last edited by

                      Η πιο γρήγορη διαδρομή μου ηταν στο εξωτερικό.Με εναν φίλο,με ενα A4TQ (150bhp),πηγαίναμε Γερμανία για....tuning!!
                      Κάναμε Ανκονα-Αννόβερο σε 9,5 ώρες (1500+χλμ) με στάσεις για ανεφοδιασμό (σε καύσιμα και..φαγητό) και 3 στάσεις για ερώτηση για δωμάτια σε ξενοδοχεία (ήταν εποχή Cebit και ολα ηταν γεμάτα)!!
                      Το συνειδητοποιήσαμε αργότερα,οταν το συζητάγαμε και νομίζαμε οτι είχαμε κάνει λάθος τα χιλιόμετρα!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nass last edited by

                        Οταν ήμουν φαντάρος στην Τρίπολη, έκανα κάθε φορά που γύριζα Αθήνα ό,τι καλύτερο μπορούσα... Η συνήθης επίδοση ήταν 45 με 50 λεπτά από τα διόδια έξω από την Τρίπολη μέχρι τα διόδια της Ελευσίνας, δηλ. ΜΩΤ γύρω στα 140-150 Km/h. Συνήθεις τελικές ήταν 215 κοντεράτα επί πολλή ώρα σε διάφορα σημεία.

                        Επίσης μια φορά Αύγουστος πρωί-πρωί 3 ώρες και 20 λεπτά Θεσσαλονίκη-Αθήνα με μια στάση για βενζίνη μετά την Υλίκη. ΜΩΤ πάλι γύρω στα 150 Km/h (προ παράκαμψης Λάρισας και αποπεράτωσης κάποιων τμημάτων του αυτοκινητόδρομου αυτά, πιστεύω σήμερα 3 ώρες είναι εφικτό χωρίς πολύ κόπο. Ιδίως με ένα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ )

                        (Αυτοκίνητο Punto GT I)

                        Ε ρε τι μαλ.... κάναμε τότε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          vagelis-rallye last edited by

                          wropos-kaisarianh 30mins me thn tis kathfores tis ethnikhs relanti logw thermokrasias ladiou me to rallye

                          me ton patera mou me ena fiat coupe turbo xalkida-gefyra varympomphs 15mins

                          me ena punto gt pou eixa mesologgi-antirio 15mins

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr