-
αφορμη για το θεμα αυτο πηρα απο μια δημοσιευση του MOnoimoi [ή καπως ετσι.......συγνωμη φιλε μου αν το εγραψα λαθος] στην ενοτητα για την φορμουλα 1.
διαβαστε το και αν εχετε την αναλογη υπομονη κατεβαστε το και δειτε το.
λοιπον σιγουρα πολλοι απο εμας στο προσφατο ή στο μακρινο παρελθον ισως θα ειχαμε μια ή και περισσοτερες εμπειριες απο μια πολυ μα πολυ γρηγορη διαδρομη που καναμε με το διτροχο ή το τετρατροχο μας.
ας την θυμηθουμε λοιπον και ας την περιγραψουμε και στους υπολοιπους φιλους του φορουμ πρωτα πρωτα για την δικη μας και μονο ευχαριστηση που νιωσαμε εκεινη την στιγμη.
τωρα βεβαια για οσους μας επικρινουν για αυτο [λογω ρισκου κλπ κινδυνων] το μονο που μπορω να πω ειναι οτι φυσικα ειναι δικαιωμα τους ..........τουλαχιστον ας ειναι καπως κοσμιοι στις επικρισεις τους αυτες.
-
αφορμη για το θεμα αυτο πηρα απο μια δημοσιευση του MOnoimoi [ή καπως ετσι.......συγνωμη φιλε μου αν το εγραψα λαθος] στην ενοτητα για την φορμουλα 1.
διαβαστε το και αν εχετε την αναλογη υπομονη κατεβαστε το και δειτε το.
λοιπον σιγουρα πολλοι απο εμας στο προσφατο ή στο μακρινο παρελθον ισως θα ειχαμε μια ή και περισσοτερες εμπειριες απο μια πολυ μα πολυ γρηγορη διαδρομη που καναμε με το διτροχο ή το τετρατροχο μας.
ας την θυμηθουμε λοιπον και ας την περιγραψουμε και στους υπολοιπους φιλους του φορουμ πρωτα πρωτα για την δικη μας και μονο ευχαριστηση που νιωσαμε εκεινη την στιγμη.
τωρα βεβαια για οσους μας επικρινουν για αυτο [λογω ρισκου κλπ κινδυνων] το μονο που μπορω να πω ειναι οτι φυσικα ειναι δικαιωμα τους ..........τουλαχιστον ας ειναι καπως κοσμιοι στις επικρισεις τους αυτες.
-
αφορμη για το θεμα αυτο πηρα απο μια δημοσιευση του MOnoimoi [ή καπως ετσι.......συγνωμη φιλε μου αν το εγραψα λαθος] στην ενοτητα για την φορμουλα 1.
διαβαστε το και αν εχετε την αναλογη υπομονη κατεβαστε το και δειτε το.
λοιπον σιγουρα πολλοι απο εμας στο προσφατο ή στο μακρινο παρελθον ισως θα ειχαμε μια ή και περισσοτερες εμπειριες απο μια πολυ μα πολυ γρηγορη διαδρομη που καναμε με το διτροχο ή το τετρατροχο μας.
ας την θυμηθουμε λοιπον και ας την περιγραψουμε και στους υπολοιπους φιλους του φορουμ πρωτα πρωτα για την δικη μας και μονο ευχαριστηση που νιωσαμε εκεινη την στιγμη.
τωρα βεβαια για οσους μας επικρινουν για αυτο [λογω ρισκου κλπ κινδυνων] το μονο που μπορω να πω ειναι οτι φυσικα ειναι δικαιωμα τους ..........τουλαχιστον ας ειναι καπως κοσμιοι στις επικρισεις τους αυτες.
-
Μία πολύ ωραία διαδρομή που την ευχαριστήθηκα όσο καμία άλλη ήταν προς** Καλάβρυτα** (touring με παιδιά από φόρουμ άλλου περιοδικού).Έχει ανοιχτά πατημένα κομμάτια που ταιριάζουν άψογα στην Άλφα μου και εκείνη τη μέρα είχα πολλά κέφια.
Φανταστική διαδρομή είναι επίσης από Βυτίνα προς Μαίναλο,πάλι με ανοιχτά κομμάτια και πολύ καλό οδόστρωμα (δεν ξέρω τώρα με τις κατολισθήσεις) ενώ απόλαμβάνεις και την πανέμορφη φύση. -
Μια πολύ όμορφη διαδρομή με πάσης φύσεως στροφές, αρκετές ευθείες για να προσπερνάς 'εμπόδια' και πολύ πράσινο είναι η Κόρινθος-Επίδαυρος.
Μια επίσης καταπράσινη, με καλό οδόστρωμα αλλά πολύ 'ανδρική' (κλειστή) διαδρομή (ελπίζω να μην χαρακτηριστώ σωβινιστής) είναι στην Εύβοια στο Μαντούδι. Το κακό είναι πως συνήθως έχει αρκετή κίνηση. Δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα ή αν διαλύθηκε από την κακοκαιρία.
Ένα από τα μεγαλύτερα σε διάρκεια στροφιλίκια της Ελλάδας είναι ο δρόμος Έδεσσα-Καστοριά. Αρκετά φαρδύς δρόμος που περνά μέσα από δάση αλλά με μέτρια άσφαλτο και αρκετή αστυνομία, από εκείνους τους αγριωπούς τύπους με παραλλαγή, αυτόματα και θηριώδη 4x4. Επίσης η Καστοριά, αν και σχετικά παρηκμασμένη, είναι ακόμα πανέμορφη.
Τέλος, να μην ξεχάσω και τον περιβόητο Αχλαδόκαμπο, σταθερή αξία. Εγκαταλελειμμένος λόγω καινούργιου δρόμου Κορίνθου-Τριπόλεως (δεν ξέρω αν τώρα είναι ακόμα έτσι με τις κατολισθήσεις), η τέλεια 'παιδική χαρά'. Έχω δει ένα από τα ωραιότερα ηλιοβασιλέματα εκεί πάνω. Προσοχή μόνο στο σπασμένο οδόστρωμα.
Έχετε συνειδητοποιήσει πως με τις κατολισθήσεις κινδυνεύουμε να μείνουμε χωρίς 'τέλειες διαδρομές';
-
poly 'wraios' dromos einai o dromos sparth-kalamata mesw taygetou.....osoi exoun perasei xeroun
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
poly 'wraios' dromos einai o dromos sparth-kalamata mesw taygetou.....osoi exoun perasei xerounkata tin apopsi mu to komati mesa apoton taigeto ine to col de turini tis elladas...
-
μια επισυμανση μονο αν μου επιτρεπετε.
οπως ανεφερα στην εισαγωγη και ισως να μην το διατυπωσα σωστα η σκεψη μου για το ανοιγμα αυτου του θεματος ειναι στην κυριολεξια η πιο γρηγορη διαδρομη που για οποιοδηποτε λογο καποτε καναμε ξεκινωντας απο το A σημειο και καταληγοντας στο Β σε πολυ πολυ γρηγορο χρονο.
δεν ειναι απαραιτητο να ειναι ταυτοχρονα και ιδανικη αυτη η διαδρομη απο αποψη φυσικης ή αλλης ομορφιας θα πρεπει να εγινε ομως εξαιρετικα γρηγορα ειτε γιατι βιαζοζασταν ειτε γιατι απλα την συγκεκριμηνη στιγμη οδηγουσατε πολυ γρηγορα.
εγω πιστευω οτι με δυο τροχους η πιο γρηγορη διαδρομη που εκανα ποτε ηταν το 1985 με ενα suzuki GSX 750E ταξιδευοντας μονος μου απο Αθηνα εως τα ΤΕΙ Λαρισσας σε 2.5 ωρες στην εθνικη οδο Αθηνων Λαμιας οχι βεβαια οπως την γνωριζουμε σημερα αλλα οπως ηταν πριν 18 περιπου χρονια και η τελικη ταχυτητα που ειδα στον χιλιομετρητη ηταν 210 χλμ.
με αυτοκινητο η πιο γρηγορη διαδρομη ηταν το 2002 με το astra g 1.4 απο Πυλο μεχρι τα διοδεια της ελευσινας σε 2 ωρες και 10 λεπτα παλι ταξιδευοντας μονος και η τελικη που ειδα στον χιλιομετρητη στην κατηφορικη δεξια μετα την κακια σκαλα [εκει με τους επικινδυνους πλευρικους ανεμους] και πριν την αριστερη που ισχιωνει για Μεγαρα ηταν 212 κοντερισια χλμ.
-
Η πιο γρήγορη διαδρομή μου ηταν στο εξωτερικό.Με εναν φίλο,με ενα A4TQ (150bhp),πηγαίναμε Γερμανία για....tuning!!
Κάναμε Ανκονα-Αννόβερο σε 9,5 ώρες (1500+χλμ) με στάσεις για ανεφοδιασμό (σε καύσιμα και..φαγητό) και 3 στάσεις για ερώτηση για δωμάτια σε ξενοδοχεία (ήταν εποχή Cebit και ολα ηταν γεμάτα)!!
Το συνειδητοποιήσαμε αργότερα,οταν το συζητάγαμε και νομίζαμε οτι είχαμε κάνει λάθος τα χιλιόμετρα!!! -
Οταν ήμουν φαντάρος στην Τρίπολη, έκανα κάθε φορά που γύριζα Αθήνα ό,τι καλύτερο μπορούσα... Η συνήθης επίδοση ήταν 45 με 50 λεπτά από τα διόδια έξω από την Τρίπολη μέχρι τα διόδια της Ελευσίνας, δηλ. ΜΩΤ γύρω στα 140-150 Km/h. Συνήθεις τελικές ήταν 215 κοντεράτα επί πολλή ώρα σε διάφορα σημεία.
Επίσης μια φορά Αύγουστος πρωί-πρωί 3 ώρες και 20 λεπτά Θεσσαλονίκη-Αθήνα με μια στάση για βενζίνη μετά την Υλίκη. ΜΩΤ πάλι γύρω στα 150 Km/h (προ παράκαμψης Λάρισας και αποπεράτωσης κάποιων τμημάτων του αυτοκινητόδρομου αυτά, πιστεύω σήμερα 3 ώρες είναι εφικτό χωρίς πολύ κόπο. Ιδίως με ένα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ )
(Αυτοκίνητο Punto GT I)
Ε ρε τι μαλ.... κάναμε τότε
-
wropos-kaisarianh 30mins me thn tis kathfores tis ethnikhs relanti logw thermokrasias ladiou me to rallye
me ton patera mou me ena fiat coupe turbo xalkida-gefyra varympomphs 15mins
me ena punto gt pou eixa mesologgi-antirio 15mins
Η ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ....