-
http://www.enet.gr/online/online_p1_tex ... d=95163552
Τι βλακείες είναι αυτές; Αντί να φτιάξουν κανένα δρόμο που έχουν καταντήσει την Αθήνα... Βαγδάτη, αντί να χτίσουν κανένα γκαράζ, ξαναβάζουν τα παρκόμετρα, και μάλιστα μπροστάρης στη νέα σταυροφορία υφαρπαγής χρημάτων του πολίτη, ο μέχρι πρότεινος αγαπητός Σταθάκης!!!!!!!!!!!
Σε τι θα εξυπηρετήσουν τα παρκόμετρα, το χάος. Εκτός του ότι θα 'νομιμοποιήσουν' την παράνομη στάθμευση, όπως έγινε την προηγούμενη φορά, τίποτε περισσότερο (όπως η 'νομιμοποίηση' των αυθαιρέτων ένα πράγμα)! Το μέτρο είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ όπως έχει αποφανθεί ήδη το ΣτΕ, να δω λοιπόν όταν θα κληθούν να τα ξαναξηλώσουν ποιος θα πληρώσει το μαλί των κάμποσων εκατ. (ή και δις) που απαιτούνται για την τοποθέτησή τους.Υ.Γ. Πότε θα συντηρήσετε τους δρόμους κύριε Σταθάκη (καλοβολεμένε στον Αντιδημαρχιακό 'θρόνο')...
Προσωπικά δε θα με ένοιαζε, αφού δεν κατεβαίνω με το αυτοκίνητο στο κέντρο, αλλά για μία ακόμη φορά οι αξιότιμοι τοπάρχες, επαναλαμβάνουν τα λάθη του παρελθόντος, χωρίς να διορθώνουν τίποτε από τις ζημιές που οι ίδιοι δημιούργησαν (ή άφησαν να δημιουργηθούν)!
-
http://www.enet.gr/online/online_p1_tex ... d=95163552
Τι βλακείες είναι αυτές; Αντί να φτιάξουν κανένα δρόμο που έχουν καταντήσει την Αθήνα... Βαγδάτη, αντί να χτίσουν κανένα γκαράζ, ξαναβάζουν τα παρκόμετρα, και μάλιστα μπροστάρης στη νέα σταυροφορία υφαρπαγής χρημάτων του πολίτη, ο μέχρι πρότεινος αγαπητός Σταθάκης!!!!!!!!!!!
Σε τι θα εξυπηρετήσουν τα παρκόμετρα, το χάος. Εκτός του ότι θα 'νομιμοποιήσουν' την παράνομη στάθμευση, όπως έγινε την προηγούμενη φορά, τίποτε περισσότερο (όπως η 'νομιμοποίηση' των αυθαιρέτων ένα πράγμα)! Το μέτρο είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ όπως έχει αποφανθεί ήδη το ΣτΕ, να δω λοιπόν όταν θα κληθούν να τα ξαναξηλώσουν ποιος θα πληρώσει το μαλί των κάμποσων εκατ. (ή και δις) που απαιτούνται για την τοποθέτησή τους.Υ.Γ. Πότε θα συντηρήσετε τους δρόμους κύριε Σταθάκη (καλοβολεμένε στον Αντιδημαρχιακό 'θρόνο')...
Προσωπικά δε θα με ένοιαζε, αφού δεν κατεβαίνω με το αυτοκίνητο στο κέντρο, αλλά για μία ακόμη φορά οι αξιότιμοι τοπάρχες, επαναλαμβάνουν τα λάθη του παρελθόντος, χωρίς να διορθώνουν τίποτε από τις ζημιές που οι ίδιοι δημιούργησαν (ή άφησαν να δημιουργηθούν)!
-
http://www.enet.gr/online/online_p1_tex ... d=95163552
Τι βλακείες είναι αυτές; Αντί να φτιάξουν κανένα δρόμο που έχουν καταντήσει την Αθήνα... Βαγδάτη, αντί να χτίσουν κανένα γκαράζ, ξαναβάζουν τα παρκόμετρα, και μάλιστα μπροστάρης στη νέα σταυροφορία υφαρπαγής χρημάτων του πολίτη, ο μέχρι πρότεινος αγαπητός Σταθάκης!!!!!!!!!!!
Σε τι θα εξυπηρετήσουν τα παρκόμετρα, το χάος. Εκτός του ότι θα 'νομιμοποιήσουν' την παράνομη στάθμευση, όπως έγινε την προηγούμενη φορά, τίποτε περισσότερο (όπως η 'νομιμοποίηση' των αυθαιρέτων ένα πράγμα)! Το μέτρο είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ όπως έχει αποφανθεί ήδη το ΣτΕ, να δω λοιπόν όταν θα κληθούν να τα ξαναξηλώσουν ποιος θα πληρώσει το μαλί των κάμποσων εκατ. (ή και δις) που απαιτούνται για την τοποθέτησή τους.Υ.Γ. Πότε θα συντηρήσετε τους δρόμους κύριε Σταθάκη (καλοβολεμένε στον Αντιδημαρχιακό 'θρόνο')...
Προσωπικά δε θα με ένοιαζε, αφού δεν κατεβαίνω με το αυτοκίνητο στο κέντρο, αλλά για μία ακόμη φορά οι αξιότιμοι τοπάρχες, επαναλαμβάνουν τα λάθη του παρελθόντος, χωρίς να διορθώνουν τίποτε από τις ζημιές που οι ίδιοι δημιούργησαν (ή άφησαν να δημιουργηθούν)!
-
ΣΥΜΦΩΝΩ! Ας κοιτάξουν να φτιάξουν κανένα δρόμο και μετά ας ζητήσουν και χρήματα για παρκάρισμα. Πραγματικά μόνο με 4Χ4 κυκλοφορείς άνετα στην Αθήνα. Αν έχεις χαμηλό προφίλ και σπορ αυτοκίνητο χάθηκες! Καθημερινά ακούω ιστορίες φίλων για σκισμένα ελαστικά και στραβές ζάντες. Κανονικά πρέπει να παμε στα δικαστήρια αλλά όλοι γνωρίζοντας από πριν την ταλαιπωρία για να πάρουν τα χρήματά τους, επισκευάζουν μόνοι τους την ζημιά και αδιαφορούν
-
Η απάντηση με στοιχεία (φωτογραφίες) στον κύριο Σταθάκη και στην κυρία Μπακογιάννη και στην κυρία Βάσω Παπανδρέου και στον κύριο Κώστα Λαλιώτη και στον κύριο Κώστα Σημίτη και σε όλους τους άλλους - κυρίες και κυρίους - που προσπαθούν να αναδειχθούν μέσω των προβλημάτων και όχι να τα λύσουν:
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=2417
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=2425
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=2436
Και αν θέλουν ας βάλουν παρκόμετρα πάλι και θα τα πούμε. Ραντεβού στο Συμβούλιο της Επικρατείας (δεν ρωτούν και τον Αβραμόπουλο;)
-
Τι ειναι αυτο παλι . Εδω ακομα υπαρχουν παρατημενες οι πολυχρωμες πινακιδες των ζωνων σταθμευσης. Οταν ισχυσαν τα τοτε μέτρα το δικαστηριο αθωωσε τους πολιτες που εφαγαν κλησεις και ετσι τα μέτρα εγκαταλειφθηκαν.
Παλι λεφτα για πεταμα εχουν. Απο που κι ως που ιδιωτικοποιουν παλι τους δρομους? Αγοραστε οικοπεδα και καντε πολυοροφα γκαραζ, αυτη ειναι η λυση. Ολα τα αλλα ειναι ημιμετρα. Γι αυτο ο Σταθακης μαζεψε ολα τα εγκατελειμενα αυτοκινητα. Για να εχει πιο πολυ χωρο για παρκομετρα
Τωρα τι σχεση εχουν οι Ολυμπιακοι αγωνες με αυτο το μέτρο ακομα δεν εχω καταλαβει!
Α και ενα κουιζ:
Τα απειρα Audi Α4 ΤQ (κ.λ.π. σαραβαλα ) )που εχει κατω απο το σπιτι (μαλλον οικοδομικο τετραγωνο καλυτερα) του Σημιτη:- Θα τα μαζεψει ο Δημος σαν εγκατελειμμενα?
- Θα βαλουνε παρκομετρα και θα τα γραψει ο Δημος?
- Θα τα βαψουνε διαφορετικο χρωμα το καθενα αναλογα με την περισταση?
- Θα κανουν ενιαιο (A4 cup) οι πολιτικοι στα Μεγαρα?
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
4) Θα κανουν ενιαιο (A4 cup) οι πολιτικοι στα Μεγαρα?Φοβερός!Έγραψε!!!!
-
Φαντάζεστε ενιαίο με τους πολιτικούς; Και πώς θα το λένε; Ενιαίο κλεφταράδων; Ενιαίο απατεώνων; Ενιαίο φορομπηχτούληδων;
-
Αποκλείεται να περάσουν τεχνικό έλεγχο με τόσες 'μίζες' !
-
Δεν ξέρω πώς θα το λένε, αλλά ξέρω από τώρα του χορηγούς:
Intracom
ΔΟΛ
ΑΚΤΩΡ
ΑΧΧΟΝ
.
.
.
.
. -
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Τα απειρα Audi Α4 ΤQ (κ.λ.π. σαραβαλα ) )που εχει κατω απο το σπιτι (μαλλον οικοδομικο τετραγωνο καλυτερα) του Σημιτη:Ta eida kai egw, mia mera metrisa toylaxiston 5, ola to dio xrwma auto to grey. Mono na se dior8wsw den einai quattro, einai mprostokinita, me taxytites (oxi multitronic) kai 15ares zantes. O standard dil. e3oplismos (na min xrewsoume ton elliniko lao me askopa extra).
-
Πείτε με υπερβολικό, αλλά εγώ θα πούλαγα όλες τις λιμουζίνες και θα τους είχα όλους τους πολιτικάντηδες να κυκλοφορούν με Renault Kangoo 1200άρια, να μην πω FIAT Doblo - και μάλιστα με το βασικό εξοπλισμό μόνον.
Απλά και μόνον επειδή ξέρω με τι έχουμε να κάνουμε.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Τα απειρα Audi Α4 ΤQ (κ.λ.π. σαραβαλα ) )που εχει κατω απο το σπιτι (μαλλον οικοδομικο τετραγωνο καλυτερα) του Σημιτη:
Ta eida kai egw, mia mera metrisa toylaxiston 5, ola to dio xrwma auto to grey. Mono na se dior8wsw den einai quattro, einai mprostokinita, me taxytites (oxi multitronic) kai 15ares zantes. O standard dil. e3oplismos (na min xrewsoume ton elliniko lao me askopa extra).
Εχω δει επτα (εξι grey και ενα λευκο).
Επειδη περασα κινουμενος με μηχανη και οχι με τα ποδια μπορει να εκανα και λαθος οτι ενα απο ολα αυτα που ειδα ηταν Quattro. Θα ξανατσεκαρω ομως σημερα και θα επανελθω.
Μαλλον ξεφυγαμε παλι απο το θεμα μας, αλλα πρωτη φορα ειναι? -
Petros,
Το ότι ο Δήμος Αθηναίων επαναφέρει τα παρκόμετρα και ο Α. Σταθάκης ως αρμόδιος αντιδήμαρχος έχει αναλάβει τη μελέτη επαναφοράς του συστήματος ελεγχόμενης σταύθμευσης, δεν σου δίνει το δικαίωμα να γράφεις αξιότιμος και να βάζεις ερωτηματικό μετά από τη λέξη.
Δεν το καταλαβαίνεις ότι το να αμφισβητείς έτσι ελαφρά τη καρδία την τιμή ενός ανθρώπου είναι στην καλύτερη περίπτωση υπερβολικό, ενώ στη χειρότερη... (αυτολογοκρισία);
Το εάν η επαναφορά της ελεγχόμενης στάθμευσης είναι αποτελεσματικό ή όχι μέτρο, το εάν καλώς ο Α. Σταθάκης πρωτοστατεί ή όχι, δεν σημαίνει ότι η τιμή του είναι υπό αμφισβήτιση. Μπορεί ενδεχομένως να σημαίνει ότι έχει μια λάθος θέση, μια μη ρεαλιστική εκτίμηση, αλλά πως μπορεί να αμφισβητείται η τιμή του από αυτό;
Αλλά έστω κι αν δεχτεί κανείς ότι το μέτρο είναι 100% λάθος, τότε και πάλι δεν μπορείς να γράφεις αξιότιμος και να βάζεις ερωτηματικό πολύ απλά γιατί κάτι τέτοιο είναι αδικαιολόγητο, υπερβολικό και άδικο. Καλά κάνεις και ασκείς κριτική στα μέτρα και στον Α. Σταθάκη, αλλά είναι άδικο να γράφεις 'αξιότιμος (?)', γιατί αυτό σημαίνει ότι έχεις στοιχεία ότι αυτός στον οποίο αναφέρεσαι είναι όντως άτομο χωρίς τιμή.
Εν τέλει, μην παρασύρεσαι σε βαρείς χαρακτηρισμούς έναντι σε κάποιους με τους οποίους απλά τυχαίνει να διαφωνείς. Γράψε καλύτερα 'εντελώς λάθος', 'απληροφόρητος' ή τέλος πάντων κάτι που να δικαιολογεί την μάλλον σωστή άποψή σου για το θέμα, η οποία όμως αδικείται από τον τρόπο που την εκφράζεις.
Jacob
-
Για το μέτρο παιδιά,δεν ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει,αφού μένω στη Θεσσαλονίκη (τα ίδια προβλήματα έχουμε) αλλά το μόνο που έχω να πω είναι ότι χωρίς μερικούς ανθρώπους (π.χ. τον κ.Καββαθά και τον κ.Σταθάκη) θα είχαμε ακόμα μαύρα μεσάνυχτα από αυτοκίνητα.Ακόμα και αν δεν συμφωνούμε με τα μέτρα του κ.Σταθάκη (αν είναι όντως δικά του),είναι χρέος μας τουλάχιστον να σεβόμαστε την ιστορία ενός ανθρώπου,που έχει ποτίσει πολύ κόσμο με την ιδέα 'Αυτοκίνητο'.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Πείτε με υπερβολικό, αλλά εγώ θα πούλαγα όλες τις λιμουζίνες και θα τους είχα όλους τους πολιτικάντηδες να κυκλοφορούν με Renault Kangoo 1200άρια, να μην πω FIAT Doblo - και μάλιστα με το βασικό εξοπλισμό μόνον.Απλά και μόνον επειδή ξέρω με τι έχουμε να κάνουμε.
Μα γιατί να κινούνται με αυτοκίνητα ;;;
Αφού όλοι τους μας προτρέπουν να χρησιμοποιούμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς... Αυτό σημαίνει πως τα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι άψογα !!!
Και το ίδιο μας λέει και ο κύριος Σταθάκης, αφού τα παρκόμετρα είναι ανασταλτικό της χρήσης αυτοκινήτου στην πόλη...
Συνεπώς ας παίρνουν και αυτοί τα μέσα μαζικής μεταφοράς !!! Βουλευτικές λιμουζίνες ;;; Γιατί ;;; Αφού το Μετρό 'Σύνταγμα' είναι δίπλα !!! Αλλά οι εν λόγω κύριοι μάλλον έχουν να μπούν σε μέσα μαζικής μεταφοράς από το '70...
-
Υπήρξα επίτηδες υπερβολικός και σφόδρα επικριτικός, ακριβώς λόγω του παρελθόντος του κ.Σταθάκη. Αν το σχεδίαζε για παράδειγμα η κα.Μπακογιάννη από μόνη της, τότε θα χρησιμοποιούσα τον χαρακτηρισμό του 'λάθους'.Κι αυτό διότι η κα.Μπακογιάννη δικαιούται να είναι άσχετη επί του θέματος (αν και ωφείλει να μάθει πριν προβεί σε οποιαδήποτε ρύθμιση).
Από την άλλη μεριά, η τεράστια πείρα του κ.Σταθάκη σε θέματα αυτοκίνησης, τον κάνει διπλά ένοχο. Είναι σα να δίνει ο Κρεμαστινός ασπιρίνη σε καρδιακό επεισόδιο. Εκπληκτικός χειρουργός και άνθρωπος, αλλά αν έκανε τέτοια κουταμάρα, ποιος θα τον δικαιολογούσε με το πρόσχημα του 'ιατρικού λάθους';;;Έτσι λοιπόν (και με σκοπό να τσιγκλίσω ακόμη περισσότερο, ίσως και τον ίδιο αν περνάει καμία βόλτα από αυτές τις σελίδες) σκοπίμως τράβηξα το σκοινί στα άκρα... Είναι κρίμα να βλέπουμε ανθρώπους που θεωρούμε (θέλω να πιστεύω ότι πρέπει να συνεχίσω να θεωρώ), αδιάβλητους και ακέραιους να υποπίπτουν σε μικροκομματικές σκοπιμότητες και τουλάχιστον προσωπικά πικραίνομαι και απογοητεύομαι διπλά!
-
Είστε λίγο άδικοι και κακός ενημερωμένοι (που να ενημερωθείτε σωστά θα με ρωτήσετε).
Θέμα επαναφοράς του μέτρου ελεγχόμενης στάθμευσης στο δήμο της Αθήνας υπάρχει.
Επικεφαλής της ομάδας που θα μελετήσει το θέμα είναι ο κ. Σταθάκης.
Στη εκπομπή της ΕΤ1 'Εκτός Γραμμής' (την τετάρτη νομίζω) μίλησε ο κ. Σταθάκης και είπε πως έχει γίνει μια μελέτη αλλά επειδή δεν ήταν ικανοποιητική θα γίνει νέα μελέτη για κάθε δρόμο ξεχωριστά και θα εφαρμοστεί το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης μόνο σε εκείνους τους δρόμους που θα είναι λειτουργικό. Δεν απέκλεισε την περίπτωση να μην εφαρμοστεί το μέτρο παρά σε ελάχιστους ή και σε κανένα δρόμο.
Πιστεύω ότι ο κ. Σταθάκης θα κάνει καλή δουλειά και δεν θα υποχωρήσει στις θέσεις του με αποτέλεσμα ένα ακόμα έκτρωμα στο δήμο της Αθήνας.Η εφαρμογή του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης που είχε εφαρμόσει ο κ. Αβραμόπουλος δεν ήταν αντισυνταγματικό. Αντισυνταγματική ήταν η δυνατότητα που έδινε σε ιδιωτική εταιρία να ελέγχει και να 'κόβει' κλήσεις.
Ελπίζω εκεί κάτω στην Αθήνα να βρείτε άκρη με το κυκλοφοριακό και το πρόβλημα της στάθμευσης, μήπως και ασχοληθεί σοβαρά κανείς με την πόλη μου την Θεσσαλονίκη και βρεθούν και εδώ λύσεις γιατί πολλά λεφτά δεν υπάρχουν για να γίνουν μεγάλοι υπόγειοι δημοτικοί χώροι στάθμευσης ώστε να είναι προσιτοί σε όλους.
-
Αντισυνταγματικό είναι να πληρώνω - ως φορολογούμενος πολίτης - τρεις φορές τον ίδιο δρόμο. Τον πληρώνω μια φορά μέσω της εφορίας για να διανοιχθεί και να στρωθεί η πρώτη άσφαλτος. Τον πληρώνω δεύτερη φορά μέσω των δημοτικών τελών για να συντηρηθεί ο ασφαλτοτάπητας, τον πληρώνω τρίτη φορά μέσω των Τελών Κυκλοφορίας και Στάθμευσης (αυτή είναι η πλήρης ονομασία του συγκεκριμένου Τέλους. Και θα τον πληρώσω και τέταρτη φορά μέσω του κόστους ελεγχόμενης στάθμευσης; Αυτό λοιπόν, αναδεικνύει την κορυφαία μπούρδα που είπε ο κύριος Σταθάκης (δεν τον άκουσα να το λέει, αλλά το διάβασα στον προηγούμενο φίλο) αν την είπε. Δεν υπάρχει δρόμος για τον οποίο δεν έχουν πληρώσει οι Έλληνες πολίτες. Άρα είναι ιδιοκτησία τους ο δρόμος και ουδείς έχει το δικαίωμα να τους νοικιάσει το δρόμο τους για να παρκάρουν. Είναι σαν να έρθει κάποιος και να μου νοικιάσει το σπίτι που είναι ιδιοκτησία μου. Τώρα, αναφορικά με την τάξη που πρέπει (ναι πρέπει, συμφωνώ απόλυτα) να μπει στην στάθμευση, είναι ξεκάθαρο ότι η λύση είναι τα υπογειοποιημένα ή πολυόροφα πάρκινγκ. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ούτε συγκοινωνιολόγος, ούτε πυρηνικός φυσικός για να το καταλάβει.
Διαμαρτυρία προς τον αξιότιμο(?) κύριο Σταθάκη!