-
**[quote]κολητός με saxo vts που το παταει αρκετά χωρίς φυσικά ηλεκτρ/κο
γκάζι οδήγησε toledo 180hp και leon 18T για να το αγοράσει και
λόγω γκαζιού και στριψίματος απογοητεύτηκε **...Τα σαξοραλα στρίβουν καλα,καλύτερα από οποιοδήποτε Punto gt και Σια.Ισως λόγω όγκου και βάρους να στριβουν καλύτερα σε κλειστές στροφές σε σχεση με το Λεόν.Σε γρήγορες πατημένες όμως ακόμα και το ταπεινό δικό μου 1.6 το ακολουθούσε μια χαρά ενα πεζω ραλλύ εχθές. Και δε μιλάμε για μαλάκα οδηγό γιατί ο τύπος το πάταγε (130-160 στριβοντας) και η υπερστροφή στο όριο φαινόταν πεντακάθαρά.Αντίθετα εμένα το αυτοκίνητο ήταν βράχος και τα όρια πλέον έβαζε ο κινητήρας (τετάρτη 5000-6.000 στροφές) . Επίσης σε ανάλογο παιχνίδι περυσι με punto gt στις στροφές της κατάρας, για 20 χλμ τον είχα κολλημένο πίσω μου. Σε αυτοκτονικούς ρυθμούς, απομακρυνόμουν στις εξόδους των στροφών, με πλησίαζε μέχρι την επόμενη.Πιστεύω οτι με το 18Τ δεν εχουν καμμία ελπίδα, ολυτε καν στην πιο κλειστή διαδρομή ελέω ροπής.
Με τα Φόκους, Αστρα, golf εχω πάψει να ασχολούμαι, με ένα καινούριο 3000 χλμ λεον που κοντραρίστηκα μέχρι την αλλαγη δευτέρας σε τριτη τον ειχα 2 μετρα πίσω.Σε μέτρηση τριτης, 60χλμ μεχρι κόφτη, η διαφορα ηταν περίπου η ίδια.Λογικό να ήταν και σφιχτός ο κινητήρας του ακόμα, αλλά και το βαρελάκι σιγουρα δουλέυει. Σε αναμονή αντικατάστασης τελικό καζανάκι εξάτμισης τον αλλο μήνα. Θα σας ενημερώσω αν αξίζει.
Τα κομπιάσματα που μου έκανε κατά καιρους το αυτοκίνητο και η απώλεια ισχύος από την αρχή που το αγόρασα μεχρι τώρα , μετά από 30.000 χλμ χωρίς να βρεθεί ο λόγος στην αντιπροσωπεία της Ηγουμενίτσας (με παραμύθιαζαν με την ποιότητα της βενζινης), λύθηκαν με την αντικατάσταση ενός χαλασμένου αισθητήρα από αντιπροσωπεία των Ιωαννίνων. Ο εγκέφαλος και στα δύο συνεργεία εμφάνιζε την ένδειξη 'ρυθμιση κρουστικής καύσης.Δυσλειτουργεία'.Το πρόβλημα είναι οτί, μετά από 25 μέρες απροβλημάτιστης λειτουργίας, εχθές μου το ξαναπαρουσίασε.Παρατήρησα οτι συμβαίνει όταν κινούμαι για πολή ώρα με σταθερές στροφές. Καταλάβαίνω οτι το αυτοκίνητο διαμαρτυρεται όταν πάω χαλαρά αλλά είναι ενευριστικότατο και σου χαλάει με τη μία τη διάθεση. Είναι σαν γυναίκα με περίοδο.
Φιλε blackharry66 (μετά από καιρό) να σε ευχαριστήσω για τις συμβουλές σου για τα τριξίματα στο πίσω κάθισμα αλλα είμαι τόσο ανεπρόκοπος που δεν το εφτιαξα ακόμα.Προφανώς πάντως αυτό φταίει.
Αυτά -
Δεν γνωριζω σε τι δρομους οδηγειτε τα αυτοκινητα σας , αλλα οι διαδρομες που κανω εγω στους δρομους τις Κρητης ειναι ολο λακουβες και σαμαρακια.Οποτε λογω μικρου βαρους και σκληρων αναρτησεων χρειαζεται ολη μου οι προσοχη μην απογειωθει το ραλυ μου.Επισης τα ραλυ στριβουν τοσο καλα επειδη εκτος απο το καλοζυγισμενο πλαισιο (κατωτερο απο του 206 ομως) ερχονται με σωστο στησιμο για γρηγορη οδηγηση.Δηλαδη με το καταλληλο χαμηλωμα και τη σκληρη αναρτηση.Σε οποιοδηποτε ΛΕΟΝ 1.6 (Astra , Golf κτλπ) τοποθετηθει μια PSS9 ρυθμιζομενη αναρτηση της Bilstein υποθετω θα συναγωνιζεται στα ισα καθε ραλυ στις στροφες.Ισως ειναι αναγκαια και μια μικρη αυξηση της ισχυς.
Και κατι αλλο.Γνωριζει κανεις ποσο κοστιζει μια μεταχειρισμενη μηχανη 1.8Τ 180 Hp;Εστω που μπορω να παρο τηλεφωνο να ρωτησω.
-
leon4john δεν είναι ανάγκη να οδηγείς ένα Λεόν 180 ίππων για να αισθάνεσαι και να είσαι μπροστά από αυτά τα μικρά γλλοϊταλικά,εφόσον πάντα μιλάμε για εργοστασιακές καταστάσεις!!!!!Να ξέρεις,επειδή έχω οδηγήσει Λεόν $ 200 ίππων στο όριο σε στενό δρόμο στην Ανάβυσσο,μΌνο τα παλιά εργοστασιακά ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ Pirelli p6000,έστω κι αν είναι τα POWERGY,αν αλλάξεις με σοβαρά επίσωτρα , οι διαφορές σε χρόνο και αι΄σθηση είναι τρομακτικές!
-
παιδια εδω και 3 βδομαδες εχουμε οικογενειακως στη κατοχη μας ενα Λεον 1.8Τ...το cd της Aura μας παρουσιαζει προβληματα που στο συνεργειο μας ειπαν οτι οφειλονται στη ζεστη...ξερει κανεις αν αντιμετωπιζεται το προβλημα αυτο καπως?εχει κανεις ιδια εμπειρια?
-
Γεια χαρά σε όλους. Γενικά φοβάμαι λίγο τις μετατροπές, γι αυτό και δε θα άλλαζα σε μεγάλο βαθμό το αυτοκίνητό μου! (ιδίως στον κινητήρα...)Βέβαια, σε όλους αρέσει λίγο δύναμη ή κράτημα παραπάνω...
Για vvti ξέρει κανείς τίοτα?
αν έβαζα φιλτροχοάνη δε θα έβγαζα το φιλτροκούτι... ποια φιλτροχοάνη προτείνετε;
Επιπλέον:
από εξατμιση, θα έβαζα της sporteam (ακριβή....) ή κάποια άλλη που να μην κάνει πολύ θόρυβο...το αυτοκίνητο είναι της οικογενείας.... προτάσεις ?
από αμορτισέρ θα βαζα koni κόκκινα γιατί μου είπαν ότι δεν είναι πολύ σκληρά στη συμπίεση ενώ ειναι πιο σκληρά στην εκτόνωση με αποτέλεσμα να κρατάει καλά χωρίς να γίνεται ιδιαίτερα σκληρό. Ισχύει; καμιά άλλη καλύτερη πρόταση;
Τέλος,
ένας φίλος σε ένα 414 έβαλε αντιστρεπτική πίσω... ξέρω ότι ειναι καλό (έχω ακούσει) αλλά σε ημιάκαμπτο άξονα που νομίζω έχει το δικό μου δε πάει...σωστα;
Αυτά προς το παρόν...αλήθεια, τι διαφορά στην ανάρτηση να χει το 2.0 με το 1.6?
Ελπίζω να μην σας κούρασα
Σπύρος -
Εαν έχεις το 1.6 υπάρχει ήδη ζανφόρ πίσω και δε χρειάζεται να βάλεις!Εξάλλου τα Λεον δεν αντιμετωπίζουν ουσιαστικά προβλήματα με κλίσεις αμαξώματος
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
το αμαξι με το που βγαινει απο την εγγυηση πρεπει να μπαινει στο χειρουργιο
μετα το χειρουργιο βλεπουμε αν κατι δεν μας αρεσει και θελει φτιαξιμο (οδικη συμπεριφορα,δυναμη κτλ)Oxι και να περιμένουμε 2 χρόνια (εγγύηση δηλ) για να το χειρουργήσουμε ...
-
Γεια χαρα σε ολους...
Ειμαι νεος στο φορουμ και ευτυχης κατοχος ενος Leon 1.6 Sport.
Το προβλημα μου και η απορια μου επικεντρωνονται στα εξης
Θα ηθελα εστω και λιγο να βελτιωσω τον Λεοντα. Απ'οτι εχω διαβασει σε ολα τα ποστ σας υπαρχει ενας τροπος να αυξηθει ο αερας που εισερχεται στον κινητηρα με το βαρελακι της BMC. Αυτο κατα ποσο θα βελτιωσει την αποδοση του αυτοκινητου? Η διαφορα θα ειναι αισθητη ή τελικα το μονο που θα εχω ειναι ηχος? Δεν με πειραζει βεβαια ακομα και το αποτελεσμα να μην ειναι αισθητο απλα εδω στην Θεσσαλονικη που ρωτησα μου ειπαν οτι μπορει και να δημιουργηθει προβλημα με τον κινητηρα.
Για να μην τα πολυλογω θα ηθελα μια λιστα με καταστηματα που θα μπορουσα να απευθυνθω εστω και για την ελαχιστη βελτιωση του αυτοκινητου.Αν καποιος γνωριζει κατι για την Θεσσαλονικη ακομα καλυτερα. Βασικα στην Θεσσαλονικη οπου και να ρωτησα μου ειπαν οτι για το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν υπαρχει ουτε προγραμμα για τον εγκεφαλο. Αν γνωριζει καποιος κατι σχετικα ας μου πει και πανω σε αυτο το θεμα.
Το αλλο που θα ηθελα να ρωτησω ειναι ποια ηταν τα εργοστασιακα λαστιχα που σας ηρθε το αυτοκινητο.
Γιατι το δικο μου το παρελαβα με τα Bridgestone Turanza RE030 τα οποια πιστευω ειναι απο αθλια εως ελλεινα. Το αυτοκινητο ακομα δεν εχει πατησει σωστα στον δρομο. Τουλαχιστον αυτη την εντυπωση μου δινει. Εχω την εντυπωση οτι τα Bridgestone Potenza RE720 που φορουσα στο Vectra 92 που ειχα πριν ηταν απλα εκπληκτικα.
Περιμενω απαντησεις απο ολους τους γνωστες και καυλωμενους γιατι ρε παιδια στην κυριολεξια μεχρι τωρα δεν εχω ευχαριστηθει το αυτοκινητο οσο θα ηθελα.
Θα παρακαλουσα οσους απαντησουν να αναφερθουν αποκλειστικα στις ερωτησεις μου. Ελπιζω να μην σας ζαλισα πολυ.
Ελπιζω στις απαντησεις σας.
Ευχαριστω εκ των προτερων. -
Ο χρήστης spy237 έγραψε:
(έχω ακούσει) αλλά σε ημιάκαμπτο άξονα που νομίζω έχει το δικό μου δε πάει...σωστα;
Αυτά προς το παρόν...αλήθεια, τι διαφορά στην ανάρτηση να χει το 2.0 με το 1.6?
Ελπίζω να μην σας κούρασα
Σπύροςο ημιακαμπτος αξονας της VAG εχει την αντιστρεπτικη (οσα εουν) στο εσωτερικο του αξονα
αν σηκωσεις το αμαξι θα τη δεις -
Sorry παιδες....δεν θα επαναληφτει.....
Μπραβο παιδες κρατηστε το επιπεδο του φορουμ σας ετσι ψηλα.Αν νομίζεις νέε φίλε πως με τη δική σου συμπεριφορά βοηθάς να κρατηθεί ψηλά το επίπεδο, μάλλον έχουμε διαφορετικό ορισμό του 'επιπέδου'.
Αφήνω τις βρισιές αλλά με προειδοποίηση για την επόμενη φορά.
(Moderator)
-
Ο χρήστης jax7480 έγραψε:
Απ'οτι βλεπω και απο τις απαντησεις σας στις ερωτησεις μου ,εισαστε ενα ματσο ασχετοι παπαροβιοι που δεν μπορειτε να πειτε μια γνωμη. Ή μηπως ενας νεος στο φορουμ σας δεν αξιζει μια απαντηση?
Μπραβο παιδες κρατηστε το επιπεδο του φορουμ σας ετσι ψηλα.Σιγα βρε φιλε !!!Τι υφος ειναι αυτο;Αν δεν ξερουμε πως να σου απαντησουμε,αν παρατηρησες το Σ/Κ το φορουμ εχει λιγα ατομα ONLINE (με τετοιο καιρο ποιος καθεται μεσα;).
Ηρεμησε και καποιος που ξερει και μπορει θα σε βοηθησει.Φιλικα απο εναν επισης νεο στο φορουμ .
-
Ο χρήστης jax7480 έγραψε:
Απ'οτι βλεπω και απο τις απαντησεις σας στις ερωτησεις μου ,εισαστε ενα ματσο ασχετοι παπαροβιοι που δεν μπορειτε να πειτε μια γνωμη. Ή μηπως ενας νεος στο φορουμ σας δεν αξιζει μια απαντηση?
Μπραβο παιδες κρατηστε το επιπεδο του φορουμ σας ετσι ψηλα.Ευχαριστούμε πολύ φίλε να 'σαι καλά. Καλωσόρισες κιόλας.
Ωραίους τρόπους έχεις. Να σε χαίρονται αυτοί που σε έχουν!Καταρχήν συγγνώμη (μ'αρέσει που σου ζητάω και συγγνώμη), αλλά το 'άσχετοι παπαρόβιοι' είναι βρισιά... , οπότε καλό θα είναι να ανακαλέσεις τις εκφράσεις σου.
Κατά δεύτερον, γράμματα φαντάζομαι ξέρεις οπότε ανέτρεξε στις προηγούμενες σελίδες αυτού του topic και θα βρεις απαντήσεις για μερικά από τα ερωτήματα που θέτεις. Για τα υπόλοιπα όλο και κάποιος θα βρεθεί να σου απαντήσει... -
Ο χρήστης Koyrtis έγραψε:
Δηλαδη με το καταλληλο χαμηλωμα και τη σκληρη αναρτηση.Σε οποιοδηποτε ΛΕΟΝ 1.6 (Astra , Golf κτλπ) τοποθετηθει μια PSS9 ρυθμιζομενη αναρτηση της Bilstein υποθετω θα συναγωνιζεται στα ισα καθε ραλυ στις στροφες.Ισως ειναι αναγκαια και μια μικρη αυξηση της ισχυς.Νομίζω πως τα ισοπεδώσαμε όλα,δηλ.αν βάλεις αυτή την αντίστοιχη ανάρτηση στο 106R τι θα γίνει?
Σε γρήγορες πατημένες όμως ακόμα και το ταπεινό δικό μου 1.6 το ακολουθούσε μια χαρά ενα πεζω ραλλύ εχθές. Και δε μιλάμε για μαλάκα οδηγό γιατί ο τύπος το πάταγε (130-160 στριβοντας) και η υπερστροφή στο όριο φαινόταν πεντακάθαρά.Αντίθετα εμένα το αυτοκίνητο ήταν βράχος και τα όρια πλέον έβαζε ο κινητήρας (τετάρτη 5000-6.000 στροφές)
Μη συγκρίνετε ανόμοια πράγματα το leon έχει σαφώς μεγαλύτερο μεταξόνιο(καλύτερη σταθερότητα στις καμπές των πολλών) μπορεί και μεγαλύτερα μετατρόχια,βαρύτερο κατά ~300 κιλά περίπου,λιγότερο νευρικό,επηρεάζεται λιγότερο από 'ανωμαλίες-κακοτυχίες' μέσα στην καμπή και το rallye έρχεται να υπερσκελίσει όλα αυτά με ένα σχεδόν τέλειο εργοστασιακό ζύγισμα!
Πολλοί βιάζονται να βγάλουν συμπεράσματα βέβαια στηριζόμενοι ακόμα και στη μη γνώση του δρόμου του άλλου.
Από προσωπική εμπειρία να σου πω πως σε τέτοιες καμπές και μεγαλύτερες (π.χ Υλίκη)το ραλλάκι(με μαμά ανάρτηση) τα βρίσκει 'σκούρα' με ταχύτητες 180+,αλλά βέβαια δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα και μικρό και γρήγορο και ελαφρύ και παιχνιδιάρικο και φθηνό!
εισαστε ενα ματσο ασχετοι παπαροβιοι
Επειδή δεν έχεις ούτε θα ήθελες να γνωρίζεις τρόπους : ΠΕΡΝΑ ΕΞΩ , ΤΩΡΑ
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Μη συγκρίνετε ανόμοια πράγματα το leon έχει σαφώς μεγαλύτερο μεταξόνιο(καλύτερη σταθερότητα στις καμπές των πολλών) μπορεί και μεγαλύτερα μετατρόχια,βαρύτερο κατά ~300 κιλά περίπου,λιγότερο νευρικό,επηρεάζεται λιγότερο από 'ανωμαλίες-κακοτυχίες' μέσα στην καμπή και το rallye έρχεται να υπερσκελίσει όλα αυτά με ένα σχεδόν τέλειο εργοστασιακό ζύγισμα!
Πολλοί βιάζονται να βγάλουν συμπεράσματα βέβαια στηριζόμενοι ακόμα και στη μη γνώση του δρόμου του άλλου.
Από προσωπική εμπειρία να σου πω πως σε τέτοιες καμπές και μεγαλύτερες (π.χ Υλίκη)το ραλλάκι(με μαμά ανάρτηση) τα βρίσκει 'σκούρα' με ταχύτητες 180+,αλλά βέβαια δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα και μικρό και γρήγορο και ελαφρύ και παιχνιδιάρικο και φθηνό!
συμφωνω απολυτα
το ραλλυ για αυτο που ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ φτιαχτηκε Τελεια!
και σοφιστικε αναρτησεις δεν του δινουν τοσο μεγαλη βελτιωση, πολλοι λενε οτι της μαμας ειναι ο ιδανικος συνδυασμος (για δρομο)τωρα το αμαξι που να τα κανει ολα στην εντελεια δεν εχει εφευρεθει....
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
εισαστε ενα ματσο ασχετοι παπαροβιοι
Επειδή δεν έχεις ούτε θα ήθελες να γνωρίζεις τρόπους : ΠΕΡΝΑ ΕΞΩ , ΤΩΡΑ
Χαχα... Καθηγητης εισαι στο επαγγελμα??? Σορρυ κιολας , αλλα μου θυμισες πριν 2-3 χρονια που μας το ελεγαν αυτο οι καθηγητες μας... οταν καναμε φασαρια και μας εβγαζαν απο την αιθουσα.
Παράκληση για χαμήλωμα των τόνων και τέλος στα προσωπικά
(Moderator) -
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
εισαστε ενα ματσο ασχετοι παπαροβιοι
Επειδή δεν έχεις ούτε θα ήθελες να γνωρίζεις τρόπους : ΠΕΡΝΑ ΕΞΩ , ΤΩΡΑ
Χαχα... Καθηγητης εισαι στο επαγγελμα??? Σορρυ κιολας , αλλα μου θυμισες πριν 2-3 χρονια που μας το ελεγαν αυτο οι καθηγητες μας... οταν καναμε φασαρια και μας εβγαζαν απο την αιθουσα.
Παράκληση για χαμήλωμα των τόνων και τέλος στα προσωπικά
(Moderator)Αυτό ακριβώς μου ήρθε και μένα στο μυαλό όταν το έγραψα
Κύριε moderator κατ'αρχήν έχετε δίκιο για τους τόνους,αλλά δεν εκφράστηκε εξ'αρχής πρέπων ο ΚΑΚΟΣ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ!
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
εισαστε ενα ματσο ασχετοι παπαροβιοι
Επειδή δεν έχεις ούτε θα ήθελες να γνωρίζεις τρόπους : ΠΕΡΝΑ ΕΞΩ , ΤΩΡΑ
Χαχα... Καθηγητης εισαι στο επαγγελμα??? Σορρυ κιολας , αλλα μου θυμισες πριν 2-3 χρονια που μας το ελεγαν αυτο οι καθηγητες μας... οταν καναμε φασαρια και μας εβγαζαν απο την αιθουσα.
Παράκληση για χαμήλωμα των τόνων και τέλος στα προσωπικά
(Moderator)ΩΩΩΧΧΧ!!! ΤΙ ΕΙΠΑ και την 'εφαγα' την παρατηρηση???
Οχι εσύ προσωπικά, απλά έτυχε να είναι η τελευταία δημοσίευση.
(Moderator) -
Βασικα να ζητησω ειλικρινα συγνωμη για την συμπεριφορα μου αλλα ειχα κατι προσωπικα με την γυναικα και ημουνα μεσα στα νευρα οταν το εγραψα. Χιλια συγνωμη και παλι για το αγενες υφος μου. Ορκιζομαι οτι δεν θα επαναληφθει.
Οσο για την βελτιωση του αυτοκινητου τελικα...εβαλα το βαρελακι της BMC. Οφειλω να ομολογησω οτι το αυτοκινητο πλεον εχει γινει πιο προθυμο, αρχιζει να ροπιαζει απο πιο χαμηλα(περιπου 500 στροφες) και γεμιζει ακομα πιο γραμμικα απο πριν. Ακομα και στις πολλες στροφες συνεχιζει να γεμιζει ακλονητα μεχρι και τον κοφτη.
Και το βασικοτερο απ'ολα.... αυτο που σε κανει να γκ@βλωνεις ατελειωτα ειναι ο απιστευτος ηχος οταν βυθιζεις το ποδι στο γκαζι.Ευχαριστω για την βοηθεια σας και ελπιζω να μην παρεξηγηθηκα. Ανθρωποι ειμαστε και σφαλματα κανουμε.
Ευχαριστω και παλι και χιλια συγνωμη αν προσεβαλα καποιους. -
Να 'σαι καλά φίλε jax7480, το Forum περνάει δύσκολη φάση με τσακωμούς κτλ. και καλό είναι κάποιος να 'κάνει πίσω' και να παραδέχεται πως έσφαλε!
Σου εύχομαι ευχάριστα και ασφαλή χιλιόμετρα με το Leon σου!
-
καλησπερα και παλι. Η ερωτηση που θα ηθελα να κανω αυτη τη φορα ειναι αν βαζοντας μια σκουπα στην εισοδο του BMC και οδηγωντας την(την σκουπα) στο κατω μερος του ψυγειου του αυτοκινητου εκει που ειναι το ανοιγμα θα δω καμια διαφορα ή ειναι το ιδιο πραγμα? θα βοηθησει αυτο καθολου?
Leon 1,6 16V Sport (ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ)