Ο χρήστης Bear έγραψε:
Καλές γιορτές πρώτα από όλα και να οδηγούμε προσεκτικά!
Λοιπόν ρώτησα στη seat και μου είπανε οτι μπαίνει στο polo και ίσως έχει και καλύτερα αποτελέσματα από ότι στο ibiza (λόγω καλύτερης κλιμάκωσης κιβωτίου, μικρότερου βάρους και επειδή το polo βγάζει μαμα λίγα αλογάκια πιο πάνω από ότι το ibiza) Το κόστος είναι 800 ευρώ και περιλαμβάνει το βαρελάκι, τις σωληνώσεις, επαναπρογραμματισμό εγγεφάλου και τα εργατικά. Δυστηχώς δεν έχει εξάτμιση αλλά αυτό είναι το πιο εύκολο. Με ένα καλό aftermarket τελικό σίγουρα τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα. Δεν ξέρω αν χάνεται η εγγύηση του πόλο, αλλά μου είπαν ότι δεν μπορούν να δουν αν έχω πειράξει τον εγγέφαλο στην καρέντα. (δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο...)
Τέλος πάντως το σίγουρο είναι ότι χάνεις την εγγύηση του φιλτροκουτιού μια και το αντικαθιστάς.. Η εγγύηση που δίνει η seat force είναι 2 χρόνια. Πιστεύω ότι έχει λίγο τσιμπιμένη τιμη, αλλά αξίζει γιατί:
- Δίνει μετρημένα 10 άλογα στις ρόδες
- Βελτιώνει πολύ τις ταχύτητες εξόδου (0-100 0-120 κλπ)
- Βελτιώνει και τις ρεπρίζ (άρα δεν κρεμάει στα χαμηλά)
- Έχει εγγύηση και είναι δοκιμασμενο (Δεν θα εκανε ποτέ κάτι η seat το οποίο θα της ήταν ζημιοφόρο..)
Αν σου δωσουν γραπτη αποδειξη οτι το αυτοκινητο θα παρει 10 αλογα στον τροχο με τις αλλαγες που λες και ΜΟΝΟ 800€ μονο τοτε να πας στην Seat Force και να κανεις την μετατροπη. Α, και κατι αλλο. Να τους πεις επισης οτι θελεις να δυναμομετρηθει το αυτοκινητο πριν και μετα την μετατροπη και αν δεν παρει 10 αλογα να σου δωσουν τα λεφτα σου πισω.