Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 7
    • Best 0
    • Groups 0

    leon4john

    @leon4john

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    7
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    leon4john Unfollow Follow

    Latest posts made by leon4john

    • RE: Leon 1,6 16V Sport (ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ)

      **[quote]κολητός με saxo vts που το παταει αρκετά χωρίς φυσικά ηλεκτρ/κο
      γκάζι οδήγησε toledo 180hp και leon 18T για να το αγοράσει και
      λόγω γκαζιού και στριψίματος απογοητεύτηκε **...

      Τα σαξοραλα στρίβουν καλα,καλύτερα από οποιοδήποτε Punto gt και Σια.Ισως λόγω όγκου και βάρους να στριβουν καλύτερα σε κλειστές στροφές σε σχεση με το Λεόν.Σε γρήγορες πατημένες όμως ακόμα και το ταπεινό δικό μου 1.6 το ακολουθούσε μια χαρά ενα πεζω ραλλύ εχθές. Και δε μιλάμε για μαλάκα οδηγό γιατί ο τύπος το πάταγε (130-160 στριβοντας) και η υπερστροφή στο όριο φαινόταν πεντακάθαρά.Αντίθετα εμένα το αυτοκίνητο ήταν βράχος και τα όρια πλέον έβαζε ο κινητήρας (τετάρτη 5000-6.000 στροφές) . Επίσης σε ανάλογο παιχνίδι περυσι με punto gt στις στροφές της κατάρας, για 20 χλμ τον είχα κολλημένο πίσω μου. Σε αυτοκτονικούς ρυθμούς, απομακρυνόμουν στις εξόδους των στροφών, με πλησίαζε μέχρι την επόμενη.Πιστεύω οτι με το 18Τ δεν εχουν καμμία ελπίδα, ολυτε καν στην πιο κλειστή διαδρομή ελέω ροπής.
      Με τα Φόκους, Αστρα, golf εχω πάψει να ασχολούμαι, με ένα καινούριο 3000 χλμ λεον που κοντραρίστηκα μέχρι την αλλαγη δευτέρας σε τριτη τον ειχα 2 μετρα πίσω.Σε μέτρηση τριτης, 60χλμ μεχρι κόφτη, η διαφορα ηταν περίπου η ίδια.Λογικό να ήταν και σφιχτός ο κινητήρας του ακόμα, αλλά και το βαρελάκι σιγουρα δουλέυει. Σε αναμονή αντικατάστασης τελικό καζανάκι εξάτμισης τον αλλο μήνα. Θα σας ενημερώσω αν αξίζει.
      Τα κομπιάσματα που μου έκανε κατά καιρους το αυτοκίνητο και η απώλεια ισχύος από την αρχή που το αγόρασα μεχρι τώρα , μετά από 30.000 χλμ χωρίς να βρεθεί ο λόγος στην αντιπροσωπεία της Ηγουμενίτσας (με παραμύθιαζαν με την ποιότητα της βενζινης), λύθηκαν με την αντικατάσταση ενός χαλασμένου αισθητήρα από αντιπροσωπεία των Ιωαννίνων. Ο εγκέφαλος και στα δύο συνεργεία εμφάνιζε την ένδειξη 'ρυθμιση κρουστικής καύσης.Δυσλειτουργεία'.Το πρόβλημα είναι οτί, μετά από 25 μέρες απροβλημάτιστης λειτουργίας, εχθές μου το ξαναπαρουσίασε.Παρατήρησα οτι συμβαίνει όταν κινούμαι για πολή ώρα με σταθερές στροφές. Καταλάβαίνω οτι το αυτοκίνητο διαμαρτυρεται όταν πάω χαλαρά 🙂 αλλά είναι ενευριστικότατο και σου χαλάει με τη μία τη διάθεση. Είναι σαν γυναίκα με περίοδο.
      Φιλε blackharry66 (μετά από καιρό) να σε ευχαριστήσω για τις συμβουλές σου για τα τριξίματα στο πίσω κάθισμα αλλα είμαι τόσο ανεπρόκοπος που δεν το εφτιαξα ακόμα.Προφανώς πάντως αυτό φταίει.
      Αυτά

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      leon4john
    • RE: Leon 1,6 16V Sport (ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ)

      Ευχαριστώ για τις συμβουλές!Ελπίζω να ειναι εκεί το τρίξιμο και να διορθωθεί.Για το βαρελάκι:το δικό μου μοντέλο είχε ενα καπάκι στον κινητήρα που μέσα είχε το φίλτρο αέρα.Αυτό αφαιρέθηκε εντελώς, και το βαρελάκι προσαρμόστηκε, με μια γωνία που έρχεται πακέτο,εγκάρσια και οριζόντια στο αυτοκίνητο στο πίσω μέρος του κινητήρα, προς την πλευρά του παρ μπριζ (το έγραψα σωστά;)δηλαδή.Από το βαρελάκι ξεκινάει ένα εύκαμπτο κολλάρο που το δένεις με σφιγκτήρα και καταλήγει μπροστά στη μάσκα πάνω και αριστερά από το ψυγείο,όπως βλέπεις το αυτοκίνητο από μπροστά(στο χώρο του κινητήρα βέβαια για να μή ρουφάει νερά από βροχή κλπ).Υποτίθεται ότι από εκεί ρουφάει κρύο αέρα,πηγαίνει στο βαρελάκι,στροφιλίζεται και κατεβαίνει στον κινητήρα.Θεωρητικά το όλο σύστημα θα έπρεπε να είναι παράλληλο στη ροή του αέρα οταν το αυτοκίνητο κινείται για να αποδώσει τα μέγιστα .Θεωρητικά επίσης το καλύτερο θα ήταν το βαρελάκι να βρίσκεται πιο κοντα στη μάσκα και να μην παρεμβάλεται το κολλάρο που περνά σχεδόν πάνω από τον κινητήρα ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο κρύος ο αέρας. Πρακτικά είναι αδύνατο να γίνει λόγω της θέσης της εισαγωγής.Γι΄αυτο και το υλικό κατασκευής αυτού του φίλτρου εξωτερικά είναι διαφορετικό και αυτό πληρώνεις άλλωστε.Προσωπικά δεν έχω παρατηρήσει κάποια άξια λόγου διαφορά απόδοσης χειμώνα-καλοκαίρι.Πάντως έχω την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας, στα πρώτα 5-10 λεπτά, πάει καλύτερα.Δεν το πιέζω τότε όμως γιατί τα λάδια είναι κρύα και μακροπρόθεσμα κάνει κακό.
      Εγώ πάντως δεν το έχω μετανιώσει

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      leon4john
    • RE: Leon 1,6 16V Sport (ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ)

      Φίλε blackharry66:Θα σου πω μια μετατροπή για +70 άλογα με 900 ευρώ! Με το που αγόρασα το αυτοκίνητο, άλλαξα τις ζάντες με αυτές από το 1.8 20vt 🙂
      Πέρα από την πλάκα,το βαρελάκι το έβαλα στα 12.000 χλμ περίπου.Στα + είναι μια γενικότερη αίσθηση ότι το αυτοκίνητο πάει καλύτερα και μια μετρημένη τελική πριν-μετα διπλοτσεκαριμένη +5χλμ.Αν δε σε ενοχλεί, ο περισσότερος θόρυβος από την εισαγωγή είναι πωρωτικότατος και ψαρωτικότατος.Αυτό που ενοχλεί σίγουρα ειναι το βουητό σε ανηφόρα με 5η και 3-4000 στροφές όπως και εθνική με τελική.Είναι θέμα προτεραιοτήτων:εγώ δεν το πήρα για να κοιμούνται παιδιά μέσα και να γκρινιάζει γυναίκα οπότε.....
      Μία μικρή αύξηση στην κατανάλωση θα την έχεις, είτε γιατι καίει πραγματικά περισσότερο είτε γιατί ασυναίσθητα θα θέλεις πηγαίνεις γρηγορότερα.Ενα περίεργο ήχο από συντονισμό κάτω αριστερά από το τιμόνι στις 2000-2500 στροφές κυρίως όταν το αυτοκίνητο φρενάρει με τον κινητήρα είναι επίσης πιθανό να έχεις.Πάντως συνηθίζεται και δεν ενοχλεί.

      205-55-16:Τέλεια αίσθηση τιμονιού, απίστευτη αμεσότητα αντιδράσεων και ρυθμισιμότητα στο όριο.Μπαίνεις όπως θέλεις κοινώς.Είχα πισωκίνητο και δεν περίμενα από ένα προσθιοκίνητο να τοποθετείται έτσι στην στροφή.Με τιμονιά φεύγει η ουρά και αρχίζει η ώρα του παιδιού αφού είναι πολύ εύκολο να το διορθώσεις.Χωρίς να το θέλεις,δεν φεύγει απλώς.ΤΑ φρένα (ακόμη δεν άλλαξα τακάκια),πόσο μάλλον με τους μεγαλύτερους τροχούς.Το τίμημα για τα 30.000 σχεδόν αγωνιστικά χιλιόμετρα;Τριγμοί σε ανώμαλο οδόστρωμα, πίσω δεξιά κυρίως, από την εταζιέρα και πρόσφατα και μεσα από το ταμπλώ που μου΄σπασε τα νεύρα αλλα ως δια μαγείας σταμάτησε μόνο του! Ά,και ένα κλατάρισμα μπροστά σε μία τεράστια κατά τα άλλα λακούβα.

      Συμβουλή προς όλους τους leonόβιους;μή χρησιμοποιείτε την ποτηροθήκη το καλοκαίρι για freddo.Υγροποιείται από έξω το πλαστικό ποτήρι και στάζει επάνω στην οθόνη του κλιματισμού.Εγώ την έκαψα..

      θέλω 30 άλογα ακόμη για να κοιμάμαι ήσυχος.Δε φοβάμαι άλλους στις στροφές, στα φανάρια μόνο!Θεωρώ οποιαδήποτε βελτίωση αναρτήσεων-φρένων περιττή και πολύ xtreem.To αυτοκίνητο είναι ήδη χαμηλό και σκληρό από τη μάνα του.Μάλλον ταλαιπωρία πλαισίου θα είναι περισσότερο.

      θέλω και ευρώ.
      Τα λέμε...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      leon4john
    • RE: Leon 1,6 16V Sport (ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ)

      Αναφέρομαι στο σχόλιο σου για τους 1,4 και εκεί μην είσαι απόλυτος. Για πήγαινε και καμία βόλτα απο το site της SEAT στην Ελλάδα να δείς στα τεχνικά χαρακτηριστικά του Leon 1,4 για 'απλά προτεινόμενα' οκτάνια. :

      Αυτά

      ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
      1)Το θέμα αφορά βελτιώσεις leon 1.6 16v όπως πολύ σωστά είπε ο vgrigoriou.2)Το site της SEAT όντως αναφέρει ελαχιστο αριθμό οκτανίων 98 για τι 1.4 16v.Προφανώς δεν το έψαξαν πολύ.Το βιβλιαράκι του κατασκευαστή πάντως λέει καύσιμο απλή αμόλυβδη και αν δεν πιστεύεις κανε και μια βόλτα από το site της SEAT στην Ισπανία να το δεις! http://www.seat.com/en/
      Φιλικά Γιάννης

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      leon4john
    • RE: Leon 1,6 16V Sport (ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ)

      leon, μιλάω για 1.6 16v που εχω κάνει 30.000 χιλιόμετρα και είμαι απόλυτος.Για τους άλλους κινητήρες ούτε ξέρω, ουτε με ενδιαφέρει και δεν κατάλαβα και που διαφωνείς![/b]

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      leon4john
    • RE: Leon 1,6 16V Sport (ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ)

      Και εγώ εχω πρόβλημα με την απλή αμόλυβδη,κυρίως οταν βάζω shell (leon 1.6 16v).Απώλεια δύναμης, απροθυμία να ανεβάσει στροφές, δυσκολία στην εκκίνηση, μη γραμμική λειτουργία κλπ κλπ.Οτι πρέπει για ενα γερό σπάσιμο νεύρων.Με την σουπερ αμόλυβδη που προτείνει ο κατασκευαστής, όλα διορθώνονται. Αρα τουλάχιστο για 1.6 16v δεν το συζητάμε ότι επιβάλλεται. Για το 1.4, απλώς προτείνεται.
      Ερώτηση:έχει ρωτήσει/μάθει κανένας για τούρμπισμα αυτού του κινητήρα;Από την αντιπροσωπεία δεν υπάρχει κιτ.Μπουλέκος ίσως;

      Προς blackharry66: Το βαρελάκι δουλεύει ικανοποιητικά (δεν έχω αλλάξει εξάτμιση γιατί μου είπαν μονο τελικό καζανάκι 400 ευρώ remus).Ο θόρυβος διακριτικός και υπέροχος αλλά στην εθνική με πολλά κουράζει.Πάντως είδα διαφορά και σε ροπή 2,500 με 3,500 στροφές και σε δύναμη 5,800 μεχρι κόφτη που κόμπιαζε.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      leon4john
    • RE: Leon 1,6 16V Sport (ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ)

      file egw apo giannena eimai kai exw to idio ama3i.ebala to varelaki bmc kai ontws exw dei mia mikrh diafora.to moter anebazei kai kalytera strofes ekei konta stis 6.000 pou kwlwne.to problhma mou einai oti apo otan to agorasa kata kairous mou kanei noumera o kinhthras kai apodidei san 1.000 kubika!h antiproswpeia mou leei oti einai apo thn apli amolubdi kai oti prepei na bazw panta super.exeis paratirisei kati?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      leon4john
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr