-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Αλλάξτε το σηματάκι στην πρώτη φωτογραφία με αυτό της VW, και στη δεύτερη φωτογραφία με αυτό της Opel και... voila ένα Passat και ένα Vectra με ελαφρύ facelift.
Κρίμα γιατί το Avensis που κυκλοφορεί είναι ένα καλλίγραμμο αυτοκίνητο (όχι και τόσο εμπνευσμένο, αλλά τουλάχιστον όμορφο και αρκετά πιο ξεχωριστό).Διαφωνώ. Δε νομίζω ότι η εμφάνιση του νέου Avensis παραπέμπει στο Passat ή στο Vectra. Ίσως η 'μάσκα' να θυμίζει λίγο την αντίστοιχη του Passat, αλλά το πίσω μέρος δε μοιάζει με του Vectra. Νομίζω ότι το Avensis αποτελεί ένα πετυχημένο -κατά τη γνώμη μου- facelift του Corolla.
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Αλλάξτε το σηματάκι στην πρώτη φωτογραφία με αυτό της VW, και στη δεύτερη φωτογραφία με αυτό της Opel και... voila ένα Passat και ένα Vectra με ελαφρύ facelift.
Κρίμα γιατί το Avensis που κυκλοφορεί είναι ένα καλλίγραμμο αυτοκίνητο (όχι και τόσο εμπνευσμένο, αλλά τουλάχιστον όμορφο και αρκετά πιο ξεχωριστό).Διαφωνώ. Δε νομίζω ότι η εμφάνιση του νέου Avensis παραπέμπει στο Passat ή στο Vectra. Ίσως η 'μάσκα' να θυμίζει λίγο την αντίστοιχη του Passat, αλλά το πίσω μέρος δε μοιάζει με του Vectra. Νομίζω ότι το Avensis αποτελεί ένα πετυχημένο -κατά τη γνώμη μου- facelift του Corolla.
Συγγνωμη Δημητρη, αλλα θα συμφωνησω με τον Πέτρο!
-
ε οχι ρε γαμωτο....αντε παλι.... γουσταρω πολυ τους ιαπωνες, τα σκαιλαιν(που και αυτα απο εμφανιση μαπα ειναι) τα ΝSΧ,την τεχνολογια την αξιοπιστια....αλλα αυτο το πραγμα καθε φορα ενα ιαπωνικο να φερνει σε 10 ευρωπαικα..... το συγκεκριμενο ΕΙΝΑΙ ΟΠΕΛ ΒΕΚΤΡΑ εμπρος κανονικα καιμε το νομο...... δε μπορουν οι γιαπωνεζοι ρε γαμωτο να παρουν ευρωπαιουςσχεδιαστες???? να κλεψουν κανα σχεδιο??? να απαγαγουν τον πινινφαρινα.... κατι.. ,τουλαχιστον η χοντα και η νισσαν το πηραν πρεφα και σχεδιαζουν κακασχημα κατα τη γνωμη μου(νεο σιβικ και πριμερα π.χ), αλλα τουλαχιστον ξεχωριστα αμαξωματα...
-
About the way I look I don't care cause I don't care....
Και το Coupe της Fiat ήταν καταπληκτικό αλλά αν το οδηγούσες
και κάθε εδβομάδα τα ακούμπαγες στο συνεργείο τότε δεν θα ξανα-
έπερνες Fiat.Ταπεινή γνώμη η Toyota είναι πόλυ πιο πάνω από το μέσο όρο
και σίγουρα καλύτερη από πλήθος Ευρωπαίων και τέλος εκεί που
πρωτοπορεί είναι σε θέματα τεχνολογίας. Κάτι το Prius κάτι οι
κινητήρες κάτι η αξιοπιστία αυτά είναι που κερδίζουν τον πελάτη.Δεν είναι Merc σε θέματα τεχνολογίας αλλά μήπως και το VAG
ή το GM-Opel έχουν να δείξουν και τίποτα το καλύτερο τεχνολογικά
στις αντίστοιχες κατηγορίες......????Μόνον οι Γάλλοι τους κοιτάνε στα ίσια τους Γιαπώνέζους για every-day
αυτοκίνητα αν και ελπίζω σύντομα η VAG να παρουσιάσει και τίποτα
πιο εξελιγμένο στα μικρομεσαία από το Golf. -
Ο χρήστης ef9_b16a1 έγραψε:
το συγκεκριμενο ΕΙΝΑΙ ΟΠΕΛ ΒΕΚΤΡΑ εμπρος κανονικα καιμε το νομοΑλλάξτε το σηματάκι στην πρώτη φωτογραφία με αυτό της VW, και στη δεύτερη φωτογραφία με αυτό της Opel και... voila ένα Passat και ένα Vectra με ελαφρύ facelift.
Αποφασίστε επιτέλους! Το μπροστινό ή το πίσω μέρος του νέου Avensis μοιάζει με το Vectra;
Θα προβώ σε συγκερασμό όλων (σχεδόν) των απόψεων που έχουν εκφραστεί μέχρι στιγμής. Τα μπροστινά φώτα μοιάζουν αισθητά με του Vectra, η 'μάσκα' συγγενεύει με του Passat, καπό και πίσω μέρος μοιάζουν με του Corolla. Σημασία για μένα δεν έχει αν είναι εντελώς πρωτότυπο το αυτοκίνητο (άλλωστε και η εμφάνιση των Passat και Vectra δε διεκδικεί δάφνες πρωτότυπου σχεδιασμού), αλλά αν είναι καλαίσθητο το σύνολο. Συνεπώς... γούστα είναι αυτά!
-
Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
Το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών μιας εταιρίας δεν αντικατοπτρίζει πάντα την ποιότητα του προϊόντος. Μπορεί να σημαίνει πως οι πελάτες της εταιρίας αυτής ικανοποιούνται ευκολότερα. . Πραγματική σύγκριση δεν έχεις όταν δύο διαφορετικοί άνθρωποι συγκρίνουν το δαφορετικά προϊόντα, άλλά όταν ένας συκρίνει δύο. Αν η LADA 'χάριζε' αυτοκίνητα στο Αφγανιστάν ξαφνικά θα έβγαινε εταιρεία με το μεγαλύτερο ποσοστό ικανοποίησης.- Θα πρόκειται για μεγάλη σύμπτωση, εφόσον όλοι οι 'ευκολο-ικανοποίητοι' αγοραστές αυτοκινήτων έχουν Toyota (ή ιαπωνικά αμάξια γενικότερα).
- Η Ελλάδα δεν είναι Αφγανιστάν (όσο και αν προσπαθούμε μερικές φορές να γίνουμε ). Πωλούνται πάρα πολλές μάρκες αυτοκινήτων κι επομένως ο καταναλωτής έχει πολλές επιλογές, ώστε να διαλέξει τελικά αυτή που τον ικανοποιεί περισσότερο.
-
Αλλάξτε το σηματάκι στην πρώτη φωτογραφία με αυτό της VW, και στη δεύτερη φωτογραφία με αυτό της Opel και... voila ένα Passat και ένα Vectra με ελαφρύ facelift.
Κρίμα γιατί το Avensis που κυκλοφορεί είναι ένα καλλίγραμμο αυτοκίνητο (όχι και τόσο εμπνευσμένο, αλλά τουλάχιστον όμορφο και αρκετά πιο ξεχωριστό).Διαφωνώ. Δε νομίζω ότι η εμφάνιση του νέου Avensis παραπέμπει στο Passat ή στο Vectra. Ίσως η 'μάσκα' να θυμίζει λίγο την αντίστοιχη του Passat, αλλά το πίσω μέρος δε μοιάζει με του Vectra. Νομίζω ότι το Avensis αποτελεί ένα πετυχημένο -κατά τη γνώμη μου- facelift του Corolla.
Συγγνωμη Δημητρη, αλλα θα συμφωνησω με τον Πέτρο!
Και εγώ θα συμφωνείσω παιδιά μπροστά είναι πασάτ με φώτα βεκτρα οταν το πρωτοείδα νόμισα οτι ήταν φέις λίφτ του πασάτ. Μόλης έφιγε ο Κοβός απ' την τογιοτα αρχισε πάλι τα γνοστά.
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Αλλάξτε το σηματάκι στην πρώτη φωτογραφία με αυτό της VW, και στη δεύτερη φωτογραφία με αυτό της Opel και... voila ένα Passat και ένα Vectra με ελαφρύ facelift.
Κρίμα γιατί το Avensis που κυκλοφορεί είναι ένα καλλίγραμμο αυτοκίνητο (όχι και τόσο εμπνευσμένο, αλλά τουλάχιστον όμορφο και αρκετά πιο ξεχωριστό).Διαφωνώ. Δε νομίζω ότι η εμφάνιση του νέου Avensis παραπέμπει στο Passat ή στο Vectra. Ίσως η 'μάσκα' να θυμίζει λίγο την αντίστοιχη του Passat, αλλά το πίσω μέρος δε μοιάζει με του Vectra. Νομίζω ότι το Avensis αποτελεί ένα πετυχημένο -κατά τη γνώμη μου- facelift του Corolla.
Emena mou thimizei mprosta pio poly Vectra. To pisw meros ektos apo ta fota pou exoun to styl tou Corolla, h grammi tou mou thimizei Mazda 626 modelo prin mias dekaetias. Exw sympatheia gia tin Toyota kai eixa arketa modela (Corolla coupe 16v, Supra 3,0 Tourbo kai Camry Station Wagon) alla to avensis den mou mpenei kala sto mati. Stin katigoria auti apo Design ksexwrizei to Mazda 6. Krima gia to new Avensis...
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
- Θα πρόκειται για μεγάλη σύμπτωση, εφόσον όλοι οι 'ευκολο-ικανοποίητοι' αγοραστές αυτοκινήτων έχουν Toyota (ή ιαπωνικά αμάξια γενικότερα).
- Η Ελλάδα δεν είναι Αφγανιστάν (όσο και αν προσπαθούμε μερικές φορές να γίνουμε ). Πωλούνται πάρα πολλές μάρκες αυτοκινήτων κι επομένως ο καταναλωτής έχει πολλές επιλογές, ώστε να διαλέξει τελικά αυτή που τον ικανοποιεί περισσότερο.
Λογικός απεναντι στην φωνή της λογικής;
Πως το πιθανολογώ:
- Έστω ένας δύστροπος μη ικανοποιήσιμος ψυχαναγκαστικός αγοραστής (πχ προσηλωμένος στο πρωκτικό στάδιο ψυχοσεξουαλικής ανάπτυξης κατά Young). Ανάμεσα στο Golf και την Corolla θα επιλέξει το πρώτο, λόγω της μακρόχρονης θεώρησής του σαν καλό αυτοκίνητο και όχι απλά A to B car. Ο ίδιος αφού τρώγεται με τα ρούχα του δεν πρόκειται να το αξιολογήσει με υψηλό ποσοστό ικανοποίησης.
- Έστω ένας άλλος που έχει να επιλέξει ανάμεσα σε Lexus και Mercedes. Ο συγκεκριμένος θέλει να δώσει πολλά λεφτά, αλλά θέλει και να ξεχωρίσει από το πλήθος. Παίρνει μια βαθιά ανάσα και επιλέγει το Lexus. Αφενός χαίρεται την σπανίοτητα του αυτοκινήτου του, αφετέρου υπερασπίζεται την επιλογή του κάθε φορά που παρκάρει δίπλα σε Mercedes στο tennis club, για να μην τον πάρουν και *****. Εννοείται πως η γυναίκα του ακόμα του κρατάει μούτρα. To προηγούμενο του αυτοκίνητο ήταν ένα Passat. Δεν ξέρει αν θα τον ικανοποιούσε περισσότερο μια Mercedes της οποίας δεν έχει και εμπειρία, αλλά απ'το Passat είναι πιο ικανοποιημένος ( και cool).
Σε τι ποσοστό κυμαίνονται τα σενάρια αυτά; ΔΕΝ ΞΕΡΩ. Κακώς που κάθομαι και γράφω γιατί δίνω εξετάσεις επιδημιολογίας σε 6 ώρες. Αυτό όμως που ξέρω σίγουρα (μετά και την μελέτη των επιστημονικών μεθόδων της επιδημιολογίας) είναι ότι σε καμία περίπτωση, το αδρό ποσοστό ικανοποίησης δεν αντανακλά την συνολική 'ιεράρχηση' των αυτοκινήτων, αφού δεν χρησιμοποιεί επιστημονικές μεθόδους.
Θα ήταν σαν να λες ότι η καλύτερη ελληνική ποδοσφαιρική ομάδα είναι αυτή με τους πιο χαμογελαστούς φιλάθλους.
1ον το χαμόγελο δεν έχει σχέση με το αν θα βγει στο Champions League
2on δεν ξέρεις αν η ομάδα βάζει το χαμόγελο στα χείλη των οπαδών της ή αν γενικά οι ευδιάθετοι προτιμούν την ομάδα αυτή (γιατί έχει φούξια φανέλα) -
Προσωπική μου άποψη ως οπαδός της Toyota πιστεύω οτι μπροστά το νέο Avensis είναι facelift corolla και μοιάζει πολυ με vectra kai Passat....Το θέμα είναι όμως οτι το vectra μοιάζει πολύ με ένα Hondaki που κυκλοφορεί στισ Η.Π.Α και θα παρακαλούσα τον Gavril1 αν κατάλαβε ποιο λεω να στείλει κάποιο url,είναι ένα hondaki coupe.
Όσο για το πίσω μέρος το οποίο μου φαίνεται πανάσχημο είναι facelift της Corolla...
Προσωπικά δεν μου αρέσει το νέο Avensis , δεν το θεωρώ κάτι το ξχωριστό. -
Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
Έστω ένας δύστροπος μη ικανοποιήσιμος ψυχαναγκαστικός αγοραστής (πχ προσηλωμένος στο πρωκτικό στάδιο ψυχοσεξουαλικής ανάπτυξης κατά Young). Ανάμεσα στο Golf και την Corolla θα επιλέξει το πρώτο, λόγω της μακρόχρονης θεώρησής του σαν καλό αυτοκίνητο και όχι απλά A to B car. Ο ίδιος αφού τρώγεται με τα ρούχα του δεν πρόκειται να το αξιολογήσει με υψηλό ποσοστό ικανοποίησης.Δεν θεωρώ σίγουρο ότι θα επιλέξει Golf. Αφενός το Corolla θεωρείται επίσης 'καλό αυτοκίνητο', αφετέρου το Golf έχει γίνει πια ένα 'Α to B car'. Έστω ότι παίρνει Golf. Αν δεν το πηγαίνει στο συνεργείο πέρα των τακτικών σέρβις, γιατί να μην είναι ικανοποιημένος;
Έστω ένας άλλος που έχει να επιλέξει ανάμεσα σε Lexus και Mercedes.
Τα πολυτελή αυτοκίνητα είναι εκτός των ενδιαφερόντων μου. Πάντως, αν κάποιος θέλει να ξεχωρίζει, θα του συνιστούσα να αγοράσει ένα Chrysler PT Cruiser. Το είδος των σχολίων, που θα προκαλούσε η συγκεκριμένη επιλογή, είναι άλλη υπόθεση. Νομίζω, όμως, ότι η γυναίκα του θα ήταν ικανοποιημένη (έχω δει ορισμένες 'κυράτσες' να κάθονται κορδωμένες μέσα σε PT Cruiser ).
Αυτό όμως που ξέρω σίγουρα (μετά και την μελέτη των επιστημονικών μεθόδων της επιδημιολογίας) είναι ότι σε καμία περίπτωση, το αδρό ποσοστό ικανοποίησης δεν αντανακλά την συνολική 'ιεράρχηση' των αυτοκινήτων, αφού δεν χρησιμοποιεί επιστημονικές μεθόδους.
Συμφωνώ ότι με βάση το 'αδρό ποσοστό ικανοποίησης' δεν μπορεί να εξαχθεί επιστημονικό συμπέρασμα. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι ανάξιο λόγου ή ότι δεν έχει τη σημασία του.
Θα ήταν σαν να λες ότι η καλύτερη ελληνική ποδοσφαιρική ομάδα είναι αυτή με τους πιο χαμογελαστούς φιλάθλους.
1ον το χαμόγελο δεν έχει σχέση με το αν θα βγει στο Champions League
2on δεν ξέρεις αν η ομάδα βάζει το χαμόγελο στα χείλη των οπαδών της ή αν γενικά οι ευδιάθετοι προτιμούν την ομάδα αυτή (γιατί έχει φούξια φανέλα)3ον Δεν ξέρεις αν οι οπαδοί της συγκεκριμένης ομάδας είναι χαμογελαστοί, γιατί βλέπουν τη Σκλεναρίκοβα στις εξέδρες.
-
Τα περί εμφάνισης είναι σχετικά. Ας δούμε λίγο τους κινητήρες. Ο δίλιτρος του Avensis αποδίδει 147hp. Του Passat πόσους αποδίδει; 115hp!!!!!!!!! . Ο κινητήρας των 1.8 λίτρων του Avensis αποδίδει περισσότερους (129hp).
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Δεν ξέρεις αν οι οπαδοί της συγκεκριμένης ομάδας είναι χαμογελαστοί, γιατί βλέπουν τη Σκλεναρίκοβα στις εξέδρες.Τι είναι; Αντιολυμπιακοί; Σε κάθε αγώνα την έχουν απέναντι και φωνάζουν θα σας ...
Κούνια που τους κούναγε!!!
(ΑΕΚ είμαι, για αποφυγή παρεξηγήσεων. Μου αρέσουν οι μειοψηφίες!! )
-
Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
Στην Αμερική η Honda πουλάει πιο πολύ από την ΤΟΥΟΤΑ, για την ακρίβεια τα Σιβίκ και Ακκορντ έχουν φάει τα αντίστοιχα.Στην Ευρώπη πουλάει πιο πολύ η Toyota από τη Honda. Είναι ανάγκη να σημαίνουν κάτι όλα αυτά;
Το ημερομίσθιο του Ιάπωνα είναι εξωφρενικό! Μην περιμένετε χαμηλές τιμές από Japan made ΤΟΥΟΤΑ.
Δηλαδή τα Honda είναι φτηνά; Είναι όσο ακριβά και τα Toyota (σε ορισμένες περιπτώσεις είναι ακριβότερα).
-
Ξέρετε πώς γίνονται αυτές οι έρευνες; Τους ρωτάνε δηλαδή αν είναι ευχαριστημένοι από το αυτοκίνητό τους; Γιατί μιλάτε για ένα αδρό ποσοστό;
Πάντως αυτό που λεει ο voice of reason δεν είναι σωστό.Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
Το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών μιας εταιρίας δεν αντικατοπτρίζει πάντα την ποιότητα του προϊόντος. Μπορεί να σημαίνει πως οι πελάτες της εταιρίας αυτής ικανοποιούνται ευκολότερα. . Πραγματική σύγκριση δεν έχεις όταν δύο διαφορετικοί άνθρωποι συγκρίνουν το δαφορετικά προϊόντα, άλλά όταν ένας συκρίνει δύο. Αν η LADA 'χάριζε' αυτοκίνητα στο Αφγανιστάν ξαφνικά θα έβγαινε εταιρεία με το μεγαλύτερο ποσοστό ικανοποίησης'Τέτοιου είδους έρευνες απαντώνται σε πολλές αγορές και φυσικά χρησιμοποιούν επιστημονικότατες μεθόδους που οδηγούν μάλιστα και σε ασφαλή συμπεράσματα.
Χρησιμοποιούνται βέβαια και έρευνες σαν αυτές που προτείνεις αλλά όταν κάτι είναι πολύ ακριβό στην αγορά δεν μπορείς να την εφαρμόσεις. -
**Toyota FCHV: Πρός έγκριση το πρώτο αυτοκίνητο με ενεργειακές κυψέλες **
Τα υπολοιπα εδω: http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=6376 -
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
**Toyota FCHV: Πρός έγκριση το πρώτο αυτοκίνητο με ενεργειακές κυψέλες **
Τα υπολοιπα εδω: http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=6376Μακάρι!!!!!!
Το ζήτημα είναι τι δίκτυο υπάρχει για να ανεφοδιάζεσαι... Έστω πως στις 2 Δεκεμβρίου που λανσάρεται το αγοράζω. Θα έχω που να το χρησιμοποιήσω;Και μια διόρθωση στο άρθρο:
Γίνεται λόγος για ψυκτικό ΥΓΡΟ. Αυτό είναι λάθος, ψυκτικό ΡΕΥΣΤΟ είναι το σωστό. Ρευστά είναι μεν τα υγρά, αλλά και τα αέρια. Συγκεκριμενα τα ψυκτικά ρευστά είναι αέρια υπό πίεση. Άλλωστε η άντληση θερμότητας (κλιματιστικά μηχανήματα = αντλίες θερμότητας) γίνεται μέσω συμπιέσεων και εκτονώσεων των αερίων αυτών. Τα υγρά ως γνωστόν είναι ασυμπίεστα (όσο και να τα πιέζεις δεν συμπιέζονται). -
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
**Toyota FCHV: Πρός έγκριση το πρώτο αυτοκίνητο με ενεργειακές κυψέλες **
Τα υπολοιπα εδω: http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=6376Στέκομαι στο σημείο του άρθρου που μου άρεσε περισσότερο:...η ροπή των 260Nm εμφανίζεται σχεδόν από την έναρξη της λειτουργίας του.
-
ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ Η ΤΟΥΟΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΓΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΤΗΤΑ , ΜΕ ΦΙΝΕΤΣΑ. ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ. ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΥΨΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΤΟΥΟΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ.
-
Ο χρήστης DEPECHE έγραψε:
ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ Η ΤΟΥΟΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΓΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΤΗΤΑ , ΜΕ ΦΙΝΕΤΣΑ. ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ. ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΥΨΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΤΟΥΟΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ.Πες τα!!
McDonalds η κορυφαία εταιρεία hamburger στον κόσμο!!!
Δηλαδή το χαμπουργκέρ της είναι τόσο κορυφαίο;Μπορεί να είναι καλοί στο να πουλάνε χαμπουργκερ, αλλά όταν θα λαχταρήσεις μπιφτέκι τι θα είναι αυτό; Μακντόναλντς;
TOYOTA = H ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ