-
Aνοίγω αυτό το thread με αφορμή τα μηνύματα σχετικά με το χάλι των εθνικών και επαρχιακών οδών, όπως και της σήμανσης, της νοοτροπίας του Έλληνα οδηγού και των men in blue και τέλος της λογικής ότι ένα αμάξι με μεγάλη ιπποδύναμη είναι πιο ασφαλές από ένα σχετικά αργό και ερωτώ:
Μήπως αυτό που φταίει είναι οι “κύριοι” που δίνουν το o.k. για την έκδοση του διπλώματος?
Το δίπλωμα το πήρα το 1989. Η εξέταση? γελοία, στρίψε εδώ, πάρκαρε εκεί, πάνε δεξιά αριστερά κτλ.. φυσικά δεν έκανα κανένα λάθος σταματούσα στα STOP άναβα φλας σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης και οι “κύριοι” μου δώσαν το o.k. ότι είμαι ικανός οδηγός (οδηγώντας ένα Opel kadet 1100). Εγώ μπορεί να ήμουν ικανός οδηγός διότι οδηγούσα 3 χρόνια παράνομα και ήξερα να οδηγώ πριν πάω στην «σχολή». Αυτό που πρέπει όλοι μας να ρωτήσουμε είναι γιατί δεν βάζουν υποχρεωτική εξέταση την πορεία σε εθνική οδό με την ταχύτητα που υποδεικνύουν οι πινακίδες ή ακόμη καλύτερα σε επαρχιακή οδό χωρίς προστατευτική νησίδα. Διότι όταν δίνεις το o.k. κύριε, ο εκάστοτε νέος οδηγός που έμαθε σε Yaris ή σε οτιδήποτε άλλο νέο και μικρό αυτοκίνητο καβαλά το τετράτροχο του πατέρα του η το νέο super με τα 150+ hp που του αγόρασαν ή δούλεψε και αγόρασε μόνος του και βγαίνει στην εθνική και κάνει τον ωραίο. Θα μου πείτε ποιος θα δεχτεί να κάτσει πίσω από έναν άπειρο οδηγό και να κάνει ένα μικρό ταξιδάκι? Ε λοιπόν αυτός που δίνει το O.K. ΠΡΕΠΕΙ να το κάνει.Το 1992 είχα ένα τροχαίο από αυτά που συνήθως δεν βγαίνει ζωντανός κανείς και ειδικά χωρίς ζώνη. Καθόμουν συνοδηγός σε ένα φίλο και επιστρέφαμε άνετα (100km/h) από αεροδρόμιο προς Αλεξ/πολη όταν εντελώς ξαφνικά μια κοπελίτσα έπεσε πάνω μας με 140. Εμείς είχαμε ένα fiat ritmo και αυτή ένα ford escord του 78 μοντέλο. Η κοπέλα προσπέρασε ένα παπάκι που πήγαινε τέρμα δεξιά με 50 και όταν είδε ότι μπροστά της βρίσκεται άλλο ένα παπάκι που πήγαινε με 60 αλλά στην μέση του ρεύματος και όχι τέρμα δεξιά τα έχασε και αντί να προσπεράσει στρίβοντας ακόμη λίγο το τιμόνι (στο σημείο εκείνο χωράνε 4 νταλίκες) το έκοψε τέρμα αριστερά και ήρθε επάνω μας. Το αποτέλεσμα: την πετύχαμε στο τέλος της μπροστινής πόρτας και το αμάξι της κόπηκε στα δύο (ναι στα 2) και δεν έπαθε τίποτα πέρασε από πάνω μας. Το ritmo χτύπησε από την δεξιά μεριά, το φανάρι έφτασε στο κάθισμα μου και εγώ τραβιέμαι ακόμα και θα τραβιέμαι.
Λοιπόν φίλτατοι οδηγοί δεν έφταιγε η σήμανση, ούτε το χάλι του δρόμου, ούτε το ότι το αυτοκίνητο ήταν καρούλι ούτε και η κοπέλα που ήταν άσχετη στην οδήγηση, έφταιγε ο &^#$^& που τις έδωσε το δίπλωμα.Το μήνυμα έγινε πολύ μεγάλο και ζητώ συγνώμη.
P.S. Άλλη μια ερώτηση: Γιατί δίνουμε εξετάσεις στα αυτοκίνητα της σχολής και όχι σε αυτοκίνητα του κράτους ειδικά διαμορφωμένα? Ένας καλός οδηγός μπορεί να οδηγήσει τα πάντα!!! Αρκεί να έχει 4 ρόδες. Αυτό δεν εννοούν όταν μας δίνουν τα διπλώματα?
-
Aνοίγω αυτό το thread με αφορμή τα μηνύματα σχετικά με το χάλι των εθνικών και επαρχιακών οδών, όπως και της σήμανσης, της νοοτροπίας του Έλληνα οδηγού και των men in blue και τέλος της λογικής ότι ένα αμάξι με μεγάλη ιπποδύναμη είναι πιο ασφαλές από ένα σχετικά αργό και ερωτώ:
Μήπως αυτό που φταίει είναι οι “κύριοι” που δίνουν το o.k. για την έκδοση του διπλώματος?
Το δίπλωμα το πήρα το 1989. Η εξέταση? γελοία, στρίψε εδώ, πάρκαρε εκεί, πάνε δεξιά αριστερά κτλ.. φυσικά δεν έκανα κανένα λάθος σταματούσα στα STOP άναβα φλας σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης και οι “κύριοι” μου δώσαν το o.k. ότι είμαι ικανός οδηγός (οδηγώντας ένα Opel kadet 1100). Εγώ μπορεί να ήμουν ικανός οδηγός διότι οδηγούσα 3 χρόνια παράνομα και ήξερα να οδηγώ πριν πάω στην «σχολή». Αυτό που πρέπει όλοι μας να ρωτήσουμε είναι γιατί δεν βάζουν υποχρεωτική εξέταση την πορεία σε εθνική οδό με την ταχύτητα που υποδεικνύουν οι πινακίδες ή ακόμη καλύτερα σε επαρχιακή οδό χωρίς προστατευτική νησίδα. Διότι όταν δίνεις το o.k. κύριε, ο εκάστοτε νέος οδηγός που έμαθε σε Yaris ή σε οτιδήποτε άλλο νέο και μικρό αυτοκίνητο καβαλά το τετράτροχο του πατέρα του η το νέο super με τα 150+ hp που του αγόρασαν ή δούλεψε και αγόρασε μόνος του και βγαίνει στην εθνική και κάνει τον ωραίο. Θα μου πείτε ποιος θα δεχτεί να κάτσει πίσω από έναν άπειρο οδηγό και να κάνει ένα μικρό ταξιδάκι? Ε λοιπόν αυτός που δίνει το O.K. ΠΡΕΠΕΙ να το κάνει.Το 1992 είχα ένα τροχαίο από αυτά που συνήθως δεν βγαίνει ζωντανός κανείς και ειδικά χωρίς ζώνη. Καθόμουν συνοδηγός σε ένα φίλο και επιστρέφαμε άνετα (100km/h) από αεροδρόμιο προς Αλεξ/πολη όταν εντελώς ξαφνικά μια κοπελίτσα έπεσε πάνω μας με 140. Εμείς είχαμε ένα fiat ritmo και αυτή ένα ford escord του 78 μοντέλο. Η κοπέλα προσπέρασε ένα παπάκι που πήγαινε τέρμα δεξιά με 50 και όταν είδε ότι μπροστά της βρίσκεται άλλο ένα παπάκι που πήγαινε με 60 αλλά στην μέση του ρεύματος και όχι τέρμα δεξιά τα έχασε και αντί να προσπεράσει στρίβοντας ακόμη λίγο το τιμόνι (στο σημείο εκείνο χωράνε 4 νταλίκες) το έκοψε τέρμα αριστερά και ήρθε επάνω μας. Το αποτέλεσμα: την πετύχαμε στο τέλος της μπροστινής πόρτας και το αμάξι της κόπηκε στα δύο (ναι στα 2) και δεν έπαθε τίποτα πέρασε από πάνω μας. Το ritmo χτύπησε από την δεξιά μεριά, το φανάρι έφτασε στο κάθισμα μου και εγώ τραβιέμαι ακόμα και θα τραβιέμαι.
Λοιπόν φίλτατοι οδηγοί δεν έφταιγε η σήμανση, ούτε το χάλι του δρόμου, ούτε το ότι το αυτοκίνητο ήταν καρούλι ούτε και η κοπέλα που ήταν άσχετη στην οδήγηση, έφταιγε ο &^#$^& που τις έδωσε το δίπλωμα.Το μήνυμα έγινε πολύ μεγάλο και ζητώ συγνώμη.
P.S. Άλλη μια ερώτηση: Γιατί δίνουμε εξετάσεις στα αυτοκίνητα της σχολής και όχι σε αυτοκίνητα του κράτους ειδικά διαμορφωμένα? Ένας καλός οδηγός μπορεί να οδηγήσει τα πάντα!!! Αρκεί να έχει 4 ρόδες. Αυτό δεν εννοούν όταν μας δίνουν τα διπλώματα?
-
Aνοίγω αυτό το thread με αφορμή τα μηνύματα σχετικά με το χάλι των εθνικών και επαρχιακών οδών, όπως και της σήμανσης, της νοοτροπίας του Έλληνα οδηγού και των men in blue και τέλος της λογικής ότι ένα αμάξι με μεγάλη ιπποδύναμη είναι πιο ασφαλές από ένα σχετικά αργό και ερωτώ:
Μήπως αυτό που φταίει είναι οι “κύριοι” που δίνουν το o.k. για την έκδοση του διπλώματος?
Το δίπλωμα το πήρα το 1989. Η εξέταση? γελοία, στρίψε εδώ, πάρκαρε εκεί, πάνε δεξιά αριστερά κτλ.. φυσικά δεν έκανα κανένα λάθος σταματούσα στα STOP άναβα φλας σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης και οι “κύριοι” μου δώσαν το o.k. ότι είμαι ικανός οδηγός (οδηγώντας ένα Opel kadet 1100). Εγώ μπορεί να ήμουν ικανός οδηγός διότι οδηγούσα 3 χρόνια παράνομα και ήξερα να οδηγώ πριν πάω στην «σχολή». Αυτό που πρέπει όλοι μας να ρωτήσουμε είναι γιατί δεν βάζουν υποχρεωτική εξέταση την πορεία σε εθνική οδό με την ταχύτητα που υποδεικνύουν οι πινακίδες ή ακόμη καλύτερα σε επαρχιακή οδό χωρίς προστατευτική νησίδα. Διότι όταν δίνεις το o.k. κύριε, ο εκάστοτε νέος οδηγός που έμαθε σε Yaris ή σε οτιδήποτε άλλο νέο και μικρό αυτοκίνητο καβαλά το τετράτροχο του πατέρα του η το νέο super με τα 150+ hp που του αγόρασαν ή δούλεψε και αγόρασε μόνος του και βγαίνει στην εθνική και κάνει τον ωραίο. Θα μου πείτε ποιος θα δεχτεί να κάτσει πίσω από έναν άπειρο οδηγό και να κάνει ένα μικρό ταξιδάκι? Ε λοιπόν αυτός που δίνει το O.K. ΠΡΕΠΕΙ να το κάνει.Το 1992 είχα ένα τροχαίο από αυτά που συνήθως δεν βγαίνει ζωντανός κανείς και ειδικά χωρίς ζώνη. Καθόμουν συνοδηγός σε ένα φίλο και επιστρέφαμε άνετα (100km/h) από αεροδρόμιο προς Αλεξ/πολη όταν εντελώς ξαφνικά μια κοπελίτσα έπεσε πάνω μας με 140. Εμείς είχαμε ένα fiat ritmo και αυτή ένα ford escord του 78 μοντέλο. Η κοπέλα προσπέρασε ένα παπάκι που πήγαινε τέρμα δεξιά με 50 και όταν είδε ότι μπροστά της βρίσκεται άλλο ένα παπάκι που πήγαινε με 60 αλλά στην μέση του ρεύματος και όχι τέρμα δεξιά τα έχασε και αντί να προσπεράσει στρίβοντας ακόμη λίγο το τιμόνι (στο σημείο εκείνο χωράνε 4 νταλίκες) το έκοψε τέρμα αριστερά και ήρθε επάνω μας. Το αποτέλεσμα: την πετύχαμε στο τέλος της μπροστινής πόρτας και το αμάξι της κόπηκε στα δύο (ναι στα 2) και δεν έπαθε τίποτα πέρασε από πάνω μας. Το ritmo χτύπησε από την δεξιά μεριά, το φανάρι έφτασε στο κάθισμα μου και εγώ τραβιέμαι ακόμα και θα τραβιέμαι.
Λοιπόν φίλτατοι οδηγοί δεν έφταιγε η σήμανση, ούτε το χάλι του δρόμου, ούτε το ότι το αυτοκίνητο ήταν καρούλι ούτε και η κοπέλα που ήταν άσχετη στην οδήγηση, έφταιγε ο &^#$^& που τις έδωσε το δίπλωμα.Το μήνυμα έγινε πολύ μεγάλο και ζητώ συγνώμη.
P.S. Άλλη μια ερώτηση: Γιατί δίνουμε εξετάσεις στα αυτοκίνητα της σχολής και όχι σε αυτοκίνητα του κράτους ειδικά διαμορφωμένα? Ένας καλός οδηγός μπορεί να οδηγήσει τα πάντα!!! Αρκεί να έχει 4 ρόδες. Αυτό δεν εννοούν όταν μας δίνουν τα διπλώματα?
-
Πολύ σωστά όλα αυτά που λές φίλε μου. Δέν έχω να προσθέσω κάτι άλλο μιάς κι έχω και 'γώ τις ίδιες απορίες με σένα. Ελπίζω (αν κι είναι πάρα πολύ δύσκολο) κάποια στιγμή να βελτιωθούν οι συνθήκες εκπαίδευσης και εξέτασης νέων οδηγών στη χώρα μας.
Σου εύχομαι να είσαι πάντα γερός και να ξεχάσεις σύντομα αυτή σου την δυσάρεστη εμπειρία, όσο δύσκολο και να 'ναι αυτό. -
Ο μόνος τρόπος να γίνει τέτοια εξέταση είναι σε προσωμοιωτή. Σας θυμίζω ότι ο ΚΚ είχε γράψει κάτι σχετικό στους 4Τ πριν μήνες. Ο υπεύθυνος του υπουργείου είπε ότι θα χρησημοποιήσουν προσωμοιωτή για να δείξουν στους υποψήφιους τους κινδύνους, αλλά όχι για την εκπαίδευση τους 'γιατί αν μάθουν να αποφεύγουν τους κινδύνους θα οδηγούν πιο επικίνδυνα'.
Εγώ κόπηκα 3 φορές στο παρκάρισμα. Ένας φίλος μου στην Αγγλία κόπηκε 4 φορές για πλημελή χρήση του εσωτερικού καθρέφτη...
-
Παιδιά, συμφωνώ απόλυτα μαζί σας .
Το σύστημα εκπαίδευσης οδηγών στην Ελλάδα είναι εγκληματικό.
Μόνο και μόνο το γεγονός οτι μπορείς να πάρεις δίπλωμα χωρίς να ξέρεις να οδηγείς τα λέει όλα.Πρόσφατα πρίν 8 μήνες έδωσα εξετάσεις για δίπλωμα. Εγώ οδηγούσα εδώ και δύο χρόνια και έτσι θα ήταν απαράδεκτο να μην περάσω.Παρ'ολα αυτά αν έπεφτα σε επιτροπή που πληρωνόταν έπρεπε να πληρώσω γιατί αλλιώς δε θα είχα και πολλές ελπίδες.Ευτυχώς όμως η επιτροπή μου δεν πληρωνόταν και έτσι τη γλίτωσα. Όσο οι οδηγοί είναι ασχετοι τα τροχαία θα γίνονται.Και με τους καλύτερους δρόμους και με τα καλύτερα αυτοκίνητα.
Όσο για το παραμύθι οτι αν οι οδηγοί είναι πιο εκπαιδευμένοι θα είναι και πιο επικίνδυνοι ,ένα έχω να πώ.Αν όλοι οι οδηγοί είχαν τις γνώσεις π.χ. του σουμάχερ και είχαν και λίγη σύνεση και αυτοσυγκράτηση στοιχηματίζω οτι δε θα είχαμε ούτε ένα θάνατο το χρόνο.Και μάλιστα η κίνηση θα γινόταν με μεγαλύτερες ταχύτητες και δε θα υπήρχαν πια καθυστερήσεις στους δρόμους.
Ας ξυπνήσουν λοιπόν αυτοί οι κωλόγεροι και με κολλημένα μυαλά που μας κυβερνούν και ας καταλάβουν οτι η λύση δεν είναι να επιστρέψουμε στις ταχύτητες των αλόγων και των γαιδουριών.Η τεχνολογία πάει μπροστά και οι μεταφορές πρέπει να γίνονται όλο και πιο γρήγορα. Φτάνει η κοροιδία. -
Παιδιά,
Αυτό που χρειάζεται είναι σύνεση και οδήγηση με σωφροσύνη και προβλεψιμότητα και πάνω απο όλλα σεβασμό στον εαυτο μας και στους άλλους. Με άλλα λόγια χρειάζεται παιδεία κάτι δηλαδή που δεν παρέχεται σις σχολές οδήγησης και θα πρέπει να προσπαθήσουμε να αποκτήσουμε μόνοι μας ή με την βοήθεια του σχολείου (απο μικρό παιδί πρέπει να γαλουχηθεί κανείς σε αυτά για να μπορεί να πεί ότι κάτι απο όλα θα του μείνει και μετά) ή της οικογένειας. -
Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:
Παιδιά,
Αυτό που χρειάζεται είναι σύνεση και οδήγηση με σωφροσύνη και προβλεψιμότητα και πάνω απο όλλα σεβασμό στον εαυτο μας και στους άλλους. Με άλλα λόγια χρειάζεται παιδεία κάτι δηλαδή που δεν παρέχεται στις σχολές οδήγησης και θα πρέπει να προσπαθήσουμε να αποκτήσουμε μόνοι μας ή με την βοήθεια του σχολείου (απο μικρό παιδί πρέπει να γαλουχηθεί κανείς σε αυτά για να μπορεί να πεί ότι κάτι απο όλα θα του μείνει και μετά) ή της οικογένειας.Συμφωνω απολυτα. Πρεπει καταρχην τα παιδια μας να τα μαθουμε εμεις να φορανε ζωνη η κρανος, επισης να τα μαθουμε τους κινδυνους και να κυκλοφορουν σωστα σαν πεζοι και αργοτερα σαν οδηγοι. Ποιος ομως θα μαθει τους αλλους να μας σεβονται και να μας υπολογιζουν στους δρομους και να μην μας τσακιζουν οπως τον αγαπητο φιλο πιο πανω? Εγω πιστευω οτι δεν φταιει μονο ο τροπος που παιρνουμε το διπλωμα. Φταιει και η νοοτροπια. Ο Ελληνας οδηγος νομιζει οτι τα ξερει ολα και παντα νομιζει οτι ειναι ο καλυτερος. Ετσι φυσικα την παθαινει παντα. Αλλοι παλι νομιζουν οτι δεν τρεχουν και δεν εχουν προβλημα. Αλλη λαθος νοοτροπια αυτη και συγκεκριμενα δυο γνωστοι μου, πολυ συντηρητικοι και πολυ αργοι οδηγοι, πηγαινοντας ταξιδι με βροχη κανανε και οι δυο σβουρες (τετραπλο και απλο τετακε και εκτος δρομου) με λιγα σχετικα χιλιομετρα εντελως ξαφνικα σε επαρχιακο δρομο ευτυχως χωρις απωλειες. Αν ομως ειχαν ψαξει τα ορια τους, τις δυναμεις τους και τις δυνατοτητες του αυτοκινητου και γενικα ητανε στη τσιτα και δεν ειχανε και εμπιστοσυνη στα ελαστικα τους και στην ασφαλτο και αποκτουσαν αισθηση και γνωση της βρεγμενης ασφαλτου τοτε πιστευω οτι δεν θα παθαιναν τιποτα. Να μου πεις αμα και η γιαγια μου ειχε ζαντολαστιχα 235 θα ηταν PORSCHE. Αλλοι παλι με porsche η καποιο υποκαταστατο νομιζουν οτι επειδη εχουν καλο αυτοκινητο ειναι και καλοι οδηγοι η οτι δεν φευγει απο τον δρομο.
Ελπιζω να γλυτωσουμε απο ολους αυτους και να μην βρεθουν κατα πανω μας. -
Το σίγουρο έιναι ότι οι εξετάσεις για το δίπλωμα πρέπει να περιέχουν εκπαίδευση επιπέδου SafeTrack και αξιολόγηση οδηγών σε καταστάσεις πανικού. Το να παρκάρω σε 9 μέτρα είναι εξέταση?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Το σίγουρο έιναι ότι οι εξετάσεις για το δίπλωμα πρέπει να περιέχουν εκπαίδευση επιπέδου SafeTrack και αξιολόγηση οδηγών σε καταστάσεις πανικού. Το να παρκάρω σε 9 μέτρα είναι εξέταση?Καλή η σκέψη, αλλά:
- Πόσες αντίστοιχες εγκαταστάσεις πρέπει να υπάρξουν ανά την Ελλάδα;
- Υπάρχει ο απαραίτητος αριθμός κατάλληλων εκπαιδευτών; Έχει ο κάθε εκπαιδευτής σχολής οδήγησης τις απαραίτητες ικανότητες;
Θα ήταν δυνατό η ιδέα να υλοποιηθεί και με μικρότερες απαιτήσεις εγκαταστάσεων, πλήθους προσωπικού και πόρων γενικότερα, αν στον κάθε οδηγό μετά την απόκτηση του διπλώματός του δινόταν ένα περιθώριο 1-2 χρόνων για να πραγματοποιήσει αυτή τη μετεκπαίδευση.
Έχετε διάθεση να διαμορφώσουμε μια πρόταση προς την κατεύθυνση της σωστής και άρτιας εκπαίδευσης οδηγών; Έχουν οι 4Τ πέσει επάνω σε τοίχο προσπαθώντας κάτι τέτοιο; Υπάρχει νόημα να το κηνυγήσουμε;
-
Ο χρήστης tt έγραψε:
Το σίγουρο έιναι ότι οι εξετάσεις για το δίπλωμα πρέπει να περιέχουν εκπαίδευση επιπέδου SafeTrack και αξιολόγηση οδηγών σε καταστάσεις πανικού. Το να παρκάρω σε 9 μέτρα είναι εξέταση?
Καλή η σκέψη, αλλά:
- Πόσες αντίστοιχες εγκαταστάσεις πρέπει να υπάρξουν ανά την Ελλάδα;
- Υπάρχει ο απαραίτητος αριθμός κατάλληλων εκπαιδευτών; Έχει ο κάθε εκπαιδευτής σχολής οδήγησης τις απαραίτητες ικανότητες;
Θα ήταν δυνατό η ιδέα να υλοποιηθεί και με μικρότερες απαιτήσεις εγκαταστάσεων, πλήθους προσωπικού και πόρων γενικότερα, αν στον κάθε οδηγό μετά την απόκτηση του διπλώματός του δινόταν ένα περιθώριο 1-2 χρόνων για να πραγματοποιήσει αυτή τη μετεκπαίδευση.
Έχετε διάθεση να διαμορφώσουμε μια πρόταση προς την κατεύθυνση της σωστής και άρτιας εκπαίδευσης οδηγών; Έχουν οι 4Τ πέσει επάνω σε τοίχο προσπαθώντας κάτι τέτοιο; Υπάρχει νόημα να το κηνυγήσουμε;
Δεν νομίζω πως μια ιδιωτική πρωτοβουλία θα βοήθουσε σε κάτι.
Αυτό θα πρέπει να αποτελέσει κρατική εκστρατεία.
Αλλά το κράτος για άλλη μια φορά αποδηκνύεται ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ αδιαφορο. Και όχι μόνο αυτό αλλα με διάφορες κατα καιρούς αποφάσεις οδηγεί την νεολέα μας προς το σίγουρο θάνατο των δρόμων. -
Thimamai tin epohi pou egw kai oi filoi mou prwtopirame diplwma. Olo gia aftokinta milousame kai eihame kai ton eidiko tipo (siberilamvanomenou tou periodikou aftou) na mas leei gia tin odigisi sto orio, gia tis pantes, gia ton 'ikano odigo' klp klp. Meta apo kana dio stoukes oloi sovarepsame.
Alla otan eisai mikros kai sou fouskwnoun ta miala kai shedon se prorepoun se epikindini odogisi akoma kai ta periodika, e ti na perimeneis?Aporw, otan grafoun sta periodika pws oi odigoi tous pianoun 250km/hr stin ethniki , giati den ehoun kirwseis, akoma kai gia tin paranomia tous.
-
Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
Alla otan eisai mikros kai sou fouskwnoun ta miala kai shedon se prorepoun se epikindini odogisi akoma kai ta periodika, e ti na perimeneis?Aporw, otan grafoun sta periodika pws oi odigoi tous pianoun 250km/hr stin ethniki , giati den ehoun kirwseis, akoma kai gia tin paranomia tous.
Αγαπητε φιλε δεν συμφωνω με αυτα που λες. Το οτι εχουμε φαει καποιες στουκες και οδηγουμε επικινδυνα φταιει το κεφαλι μας και το νεαρο της ηλικιας. Ετσι ημουνα και εγω πριν απο 20 χρονια με πιο χαλια δρομους και αυτοκινητα. Αυτο που μας εσωσε τοτε ηταν το οτι τα αυτοκινητα μας δεν ηταν πολυ γρηγορα και οτι δεν υπηρχε πολυ κινηση στους δρομους το βραδυ και οι κοντρες και τα παντιλικια δεν ειχαν ασχημη καταληξη. Σημερα ομως βαλαμε μυαλο. θα κανω επισης τον δικηγορο του περιοδικου γιατι αυτα που αναφερεις νομιζω δεν ευσταθουν. Δεν νομιζω οτι οι 4τροχοι που μαλλον σε αυτους αναφερεσαι προετρεψαν ποτε σε επικινδυνη οδηγηση. Παντα αναφερονται σε οριακη και οχι επικινδυνη οδηγηση και μαλιστα ξεκαθαριζουν τη θεση τους στο οτι καποια αυτοκινητα μπορουν να οδηγηθουν στο οριο μονο απο τον εμπειρο η τον μεσο οδηγο. Αυτο δεν ειναι και το ζητουμενο? Να ξερεις και να διαλεξεις ποιο αυτοκινητο βαδιζει συμφωνα με τις αναγκες σου και αν θελεις κατι παραπανω τοτε το συγκεκριμενο περιοδικο σε κατευθυνει νομιζω σωστα και ποτε δεν αναφερει για επικινδυνη οδηγηση. Αν θελεις να κανεις κοντρες και να πηγαινεις με τις παντες στους επαρχιακους η αστικους δρομους τοτε το ρισκο ειναι δικο σου. Μπορεις ομως να χρησιμοποιησεις και καποια πιστα για να φτασεις τα δικα σου ορια η του αυτοκινητου. Οταν εισαι πιτσιρικας και χωρις καποιον εμπειρο να σου δειξει, αν προσπαθησεις αμεσως να βρεις τα ορια τοτε την πατησες και ειδικα αν το αυτοκινητο ειναι δυσκολο και γρηγορο. Επισης τα 250 που αναφερεσαι ειναι ψωμοτυρι για τα πολυ καλα αυτοκινητα και σε πληροφορω οτι χαιρομαι και ζηλευω οταν με προσπερνουν αυτοκινητα με τετοιες ταχυτητες. Στενοχωριεμαι επισης οταν γραψουν στη δοκιμη του αυτοκινητου οτι δεν κατορθωσαν να το τερματισουν σε τελικη ταχυτητα. Παντως προσωπικα με ΙΧ ενος φιλου οταν πηγαινα στην εθνικη με σταθερα 200χιλ βαριομουνα υπερβολικα και ελεγα γιατι να μην ειναι 280 η εστω 260? Πιστευετε οτι αυτοι που εχουν το αναλογο αυτοκινητο (240+ τελικη στο κοντερ) δεν το πατανε τοσο γιατι καιει πολυ?
-
Λοιπον επειδή το θέμα της έκδοσης διπλωμάτων είανι τόσο σημαντικό και καίριο που πολοί δεν μπορούν να το κατανοήσουν θα εκ΄θεσω την δική μου εμπειρία απο τις εξετάσεις και έκδοση του δικού μου διπλώματος οδήγησης και ελπίζω να βρούν και άλλοι το θάρος να πουν την δική τους εμπειρία.
Ξεκίνησα να οδηγώ στα 25 μου χρόνια χωρίς να έχω καμία προηγούμενη εμπειρία παρα μόνο μηχανολογικές γνώσει μαι και μιρκός εργαζόμουν σε ένα συνοικιακό συνεργείο.
Απαίτησα απο τον δάσκαλο να κάνω 43! μαθήματα οδήγησης την στιγμή που ό νόμος προβλέπει 20 ! και μάλιστα με 2 διαφορετικά αυτοκίνητα για να μπορώ να αναπληρώσω όσο γίνεται την χαμένη εμπειρία τόσων χρόνων. Μετάξύ όλων αυτών ο δάσκαλος ποτέ του δεν πήρε πρωτοβουλία για κάτι που θα με βοηθούσε πιο πολύ.
Φτάνοντας η στιγμή να δώσω εξετάσεις οδήγησης (αφού είχα περάσει τα θεωρητικά) ο δάσκαλος μου είπε πως οι εξεταστές είναι 'λαδιάριδες' δηλαδή λαδώνονται. Εγώ ήμουν σίγουρος για τον εαυτό μου και του είπα πως θα πάρω το δίπλωμα δια μέσω της νόμιμης οδού. Εδω πρέπει να κάνω μια παρένθεση και να πώ πως το δίπλωμα όδήγησης και το αυτοκίνητο (το΄οποίο είχα ήδη αγοράσει) τα χρειαζόμουν οπωσδήποτε για να πηγαίνω στην καινούργια δουλεία που μόλισ τότε είχα βρεί λόγω δυσκολίας στην εξυπηρέτηση μου απο μέσα μαζική μεταφορά (ήθελα 3 λεωφορεία).
Ξεκινώντας η εξεταση με άτομα της σχολής που ήμουν πήραν πρώτους όσους είχαν προνοήσει να λαδώσουν. Αυτοί εξαφανίστηκαν για 5! μόνο λεπτά απο μπροστά μας και μετά απο λίγο είχαν το PASS στα χέρια τους.
Εμείς (εγώ και μια κοπελιά) δεν είχαμε λαδώσει και οι δύο επειδή είχαμε την ψευδαίσθηση της σιγουριάς. Εμείς λοιπόν ξεκινήσαμε την εξέταση μπροστα σε όλους και μάλιστα με οπισθογωνία.Περιγράφω το μέρος όπου θα γινόταν η οπισθογωνία.
Ήταν μια στροφή όπου ακριβώς στην γωνία το ρύθρο (κρασπεδο) ήταν ριγμένο και τα μπάζα στον δρόμο. Αυτο με λίγα λόγια σήμαινε πως δεν θα μπορούσαμε με το μάτι να κανονίσουμε πόσο πίσω θα φέρναμε το όχημα και πόσο κοντά στο κρασπεδο ώστε να μην ανοιχθουμε πολύ για την γωνία.
Ουτος η άλλος θα έπρεπε να νοιχθουμε πολύ εξ αιτίας των μπάζων που ανεφαιρα. Το αποτέλεσμα ήταν το όχημα να πάρει ανοικτα΄την γωνία (πάντος λίγοτερο απο 1 μέτρο αποσταση απο το κρασπεδο του κάθετου δρόμου) και να κοπούμε χωρίς δευτερη κουβεντα και εγω και η κοπέλα.περριτό να σας πώ ότι αν δεν με κρατούσε ο δάσκαλος θα είχα επιτεθεί και στους δύο στο πίσω κάθισμα και θα είχαμε θύματα.
Την δευτερη φορά ...πλήρωσα δεν είχα δυστηχώς χρόνο για χασίμο και κυρίως λευτα για πέταμα. Ολα έγιναν όπως έπρεπε να γίνουν και ένιωσα πως κακός πλήρωσα αλλα και πάλι ήταν σίγουρο πως κάτι θα έβρισκαν για να με κοψουν αν δεν έιχα δώσει τα χρήματα.
Συμπέρασμα ...το δύσκολο είναι να πέσεις σε εξεταστές που δεν λαδωνονται και όχι το αντίστροφο. Και έχεις περισσότερες πιθανότητες να περάσεις με τους δεύτερους παρά με τους πρώτους (χωρίς να πληρώσεις ενοείται).
Χρόνος και τόπος
Υπουργείο Συγκοινωνιών Σταυρός Αγιας Παρασκευής Οκτώβριος του 2000.
Περιοχή εξέτασης ...Γερακας. -
Εχω την εντύπωση ότι τα διπλώματα δίδονται έτσι ευκολά γιά να έχουν πωλήσεις οι έμποροι αυτοκινήτων. Με αυτό τον τρόπο αγοράζονται αυτοκίνητα πολλά και καινούρια (λόγω προσφορών).
-
Καταρχήν. Δεν κατάλαβα τί σοι νόμος είναι αυτός που απαιτεί τουλάχιστον 20 μαθήματα οδήγησης. ΓΙΑΤΙ? Με ποιά λογική?
Και από ποιούς? Τους δασκάλους οδήγησης? Ας γελάσω για να μην αρχίσω να βρίζω....
Εγώ έκανα μόνο 3 μαθήματα οδήγησης το 1987, έτσι για να τα κάνω. Ξέρετε τί μου έμαθε ο Κύριος Δάσκαλος?
Με ρώτησε με ύφος: 'Ξέρεις παιδί μου πότε χρησιμοποιούμε το φρένο?' .
Έκπληκτος του απάντησα (μετά από παύση αμηχανίας 10 δευτερολέπτων) 'Για να σταματάμε!'.
Μου λεει:'Όχι μόνο. Το χρησιμοποιούμε και για να επιβραδύνουμε!!!'
'Ευχαριστώ πολύ, με διαφωτίσατε' του είπα. Ρε, δεν πάμε καλά.Αντε τώρα μην αρχίσω για τις σχολές οδηγών και την τεράστια κλίκα που υπάρχει. Το επάγγελμα, φίλοι, είναι κλειστό. Αν δεν είσαι γνωστός δεν παίρνεις άδεια για σχολή... Τί μου λέτε τώρα για τις εξετάσεις...
-
Ο χρήστης Kostas-Leon έγραψε:
Aνοίγω αυτό το thread με αφορμή τα μηνύματα σχετικά με το χάλι των εθνικών και επαρχιακών οδών, όπως και της σήμανσης, της νοοτροπίας του Έλληνα οδηγού και των men in blue και τέλος της λογικής ότι ένα αμάξι με μεγάλη ιπποδύναμη είναι πιο ασφαλές από ένα σχετικά αργό και ερωτώ:
Μήπως αυτό που φταίει είναι οι “κύριοι” που δίνουν το o.k. για την έκδοση του διπλώματος?
Το δίπλωμα το πήρα το 1989. Η εξέταση? γελοία, στρίψε εδώ, πάρκαρε εκεί, πάνε δεξιά αριστερά κτλ.. φυσικά δεν έκανα κανένα λάθος σταματούσα στα STOP άναβα φλας σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης και οι “κύριοι” μου δώσαν το o.k. ότι είμαι ικανός οδηγός (οδηγώντας ένα Opel kadet 1100). Εγώ μπορεί να ήμουν ικανός οδηγός διότι οδηγούσα 3 χρόνια παράνομα και ήξερα να οδηγώ πριν πάω στην «σχολή». Αυτό που πρέπει όλοι μας να ρωτήσουμε είναι γιατί δεν βάζουν υποχρεωτική εξέταση την πορεία σε εθνική οδό με την ταχύτητα που υποδεικνύουν οι πινακίδες ή ακόμη καλύτερα σε επαρχιακή οδό χωρίς προστατευτική νησίδα. Διότι όταν δίνεις το o.k. κύριε, ο εκάστοτε νέος οδηγός που έμαθε σε Yaris ή σε οτιδήποτε άλλο νέο και μικρό αυτοκίνητο καβαλά το τετράτροχο του πατέρα του η το νέο super με τα 150+ hp που του αγόρασαν ή δούλεψε και αγόρασε μόνος του και βγαίνει στην εθνική και κάνει τον ωραίο. Θα μου πείτε ποιος θα δεχτεί να κάτσει πίσω από έναν άπειρο οδηγό και να κάνει ένα μικρό ταξιδάκι? Ε λοιπόν αυτός που δίνει το O.K. ΠΡΕΠΕΙ να το κάνει.Το 1992 είχα ένα τροχαίο από αυτά που συνήθως δεν βγαίνει ζωντανός κανείς και ειδικά χωρίς ζώνη. Καθόμουν συνοδηγός σε ένα φίλο και επιστρέφαμε άνετα (100km/h) από αεροδρόμιο προς Αλεξ/πολη όταν εντελώς ξαφνικά μια κοπελίτσα έπεσε πάνω μας με 140. Εμείς είχαμε ένα fiat ritmo και αυτή ένα ford escord του 78 μοντέλο. Η κοπέλα προσπέρασε ένα παπάκι που πήγαινε τέρμα δεξιά με 50 και όταν είδε ότι μπροστά της βρίσκεται άλλο ένα παπάκι που πήγαινε με 60 αλλά στην μέση του ρεύματος και όχι τέρμα δεξιά τα έχασε και αντί να προσπεράσει στρίβοντας ακόμη λίγο το τιμόνι (στο σημείο εκείνο χωράνε 4 νταλίκες) το έκοψε τέρμα αριστερά και ήρθε επάνω μας. Το αποτέλεσμα: την πετύχαμε στο τέλος της μπροστινής πόρτας και το αμάξι της κόπηκε στα δύο (ναι στα 2) και δεν έπαθε τίποτα πέρασε από πάνω μας. Το ritmo χτύπησε από την δεξιά μεριά, το φανάρι έφτασε στο κάθισμα μου και εγώ τραβιέμαι ακόμα και θα τραβιέμαι.
Λοιπόν φίλτατοι οδηγοί δεν έφταιγε η σήμανση, ούτε το χάλι του δρόμου, ούτε το ότι το αυτοκίνητο ήταν καρούλι ούτε και η κοπέλα που ήταν άσχετη στην οδήγηση, έφταιγε ο &^#$^& που τις έδωσε το δίπλωμα.Το μήνυμα έγινε πολύ μεγάλο και ζητώ συγνώμη.
P.S. Άλλη μια ερώτηση: Γιατί δίνουμε εξετάσεις στα αυτοκίνητα της σχολής και όχι σε αυτοκίνητα του κράτους ειδικά διαμορφωμένα? Ένας καλός οδηγός μπορεί να οδηγήσει τα πάντα!!! Αρκεί να έχει 4 ρόδες. Αυτό δεν εννοούν όταν μας δίνουν τα διπλώματα?
-
κανεις δε μαθαινει τιποτα απο τα μαθηματα οδηγησης και η εξεταση οπως γινεται ειναι απλα μια αφορμη για να μαθουμε τα 'φακελακια' απο τα 18
ο καθενας μας ειναι ουσιαστικα αυτοδιδακτος με ο,τι αυτο συνεπαγεται.η ασφαλεια μας εξαρταται απο τη διαθεση των αλλων να μαθουν να οδηγουν καλα απο μονοι τους.
παρολα αυτα υπαρχουν μετρα προστασιας.σε μια εθνικη το διαζωμα δεν αποτρεπει τα ατυχηματα, αλλα σιγουρα αποτρεπει τα 99% θανατηφορα δηλαδη τις μετωπικες.η καλη ασφαλτος θα μας προστατεψει, τα σωστα φαναρια (γιατι υπαρχουν και λαθος ρυθμισμενα ) , η σωστη κλιση στις στροφες και πολλα αλλα μπορουν να σε προστατεψουν.
δεν ειναι για μενα τοσο θεμα νοοτροπιας οσο δρομων και ελλειψη οδηγικης παιδειας μεσα απο πιστες.καποιοι ανθρωποι γουσταρουν να το πατησουν που και που και για αυτους κατι πρεπει να γινει, δεν ειναι λυση να τους αφηνουν στη τυχη τους, να οδηγουν σαπιδια (λογω της φορολογικης μας πολιτικης οπου ενα καλουτσικο αυτοκινητο σημαινει οτι εισαι μεγιστανας ) και οποτε θυμουνται οτι θελουν χρημα να βγαινουν και να βαζουν μπλοκα οπου σε γραφουν για 30 χλμ σε ευθειες που τα ορια ειναι απο τη 10ετια του 60
-
-
σημερα μαζι με τον χριστο αναστενονται και παλια θεματα
Δίπλωμα οδήγησης = license to kill?