-
Καλησπέρα Ομάδα.
Είναι σαφές ότι όλο και περισσότεροι προτιμούν τα SUV λόγω πρακτικότητας-χώρων, αίσθησης ότι κάθονται ψηλότερα, υποτίθεται για κάποιες στοιχειώδεις εκτός δρόμου δυνατότητες, και τη δυνατότητα να καβαλήσουν πεζοδρόμιο παρκάροντας.Ωστόσο όταν το θέμα έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά- κράτημα (handling) και ενεργητική ασφάλεια, ισχύει ότι τα hatchback-sedan υπερέχουν λόγω
-χαμηλού κέντρου βάρους
-καλύτερης αεροδυναμικής ?και φυσικά είναι πολύ πιο δύσκολο να τουμπάρουν....?
Πάντα συγκρίνοντας ίδιας κλάσης κυβικών-ιπποδύναμης-συστήματος κίνησης αυτοκίνητα
δηλαδή πχ-
BMW 1series VS BMW X1 (ή series 3 Vs X3)
-
Peugeot 308 Vs 3008
Δεν πάμε να συγκρίνουμε το κράτημα και τα δυναμικά χαρακτηριστικά της SUV Porsche Cayenne με τα sedan Dacia Logan και Skoda Rapid , το ξεκαθαρίζω
-
-
@alekos86_eng said in Ενεργητική Ασφάλεια SUV Vs hatcback - sedan:
Καλησπέρα Ομάδα.
Είναι σαφές ότι όλο και περισσότεροι προτιμούν τα SUV λόγω πρακτικότητας-χώρων, αίσθησης ότι κάθονται ψηλότερα, υποτίθεται για κάποιες στοιχειώδεις εκτός δρόμου δυνατότητες, και τη δυνατότητα να καβαλήσουν πεζοδρόμιο παρκάροντας.Ωστόσο όταν το θέμα έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά- κράτημα (handling) και ενεργητική ασφάλεια, ισχύει ότι τα hatchback-sedan υπερέχουν λόγω
-χαμηλού κέντρου βάρους
-καλύτερης αεροδυναμικής ?Πάντα συγκρίνοντας ίδιας κλάσης κυβικών-ιπποδύναμης-συστήματος κίνησης αυτοκίνητα
δηλαδή πχ-
BMW 1series VS BMW X1 (ή series 3 Vs X3)
-
Peugeot 308 Vs 3008
Δεν πάμε να συγκρίνουμε το κράτημα και τα δυναμικά χαρακτηριστικά της SUV Porsche Cayenne με τα sedan Dacia Logan και Skoda Rapid , το ξεκαθαρίζω
προφανώς
δεν είναι κάτι καινούργιο αυτό
οι νομοι της φυσικής είναι
Απλά στο παρελθον δεν μπορουσαν να υπάρχουν τα SUV Γιατι θα ήταν επικύνδινα
Τωρα πια ομως με την εξέλιξη τεχνολογίας σε λαστιχα , αναρτησεις , συστηματα ευστάθειας κτλ μπορει να είναι τα SUV απόλυτα ασφαλή και ακόμα καλύτερα και από κάποια παλιας τεχνολογίας χαμηλα
Προφανώς όμως τα συχρονα χαμηλα αυτοκίνητα με ολα τα ανωτέρω θα είναι ακομα καλύτερα από τα ψηλά αδερφάκια τους
-
-
Το ψηλο κεντρο βαρους εχει και τα μειονεκτηματα του. Μου αρεσουν πολυ ομως τα πλεονεκτηματα του ψηλου αυτοκινητου, και υπο συνθηκες τετρακινητου, οποτε κανω ενα συμβιβασμο στα κατα του.
-
@ilias-a said in Ενεργητική Ασφάλεια SUV Vs hatcback - sedan:
Το ψηλο κεντρο βαρους εχει και τα μειονεκτηματα του. Μου αρεσουν πολυ ομως τα πλεονεκτηματα του ψηλου αυτοκινητου, και υπο συνθηκες τετρακινητου, οποτε κανω ενα συμβιβασμο στα κατα του.
Ίσως η κατηγορία Coupe - SUV (που όταν πρωτοκυκλοφόρησαν απορούσα ποιο το νόημα ύπαρξής της... ) να έχει αυτό το σκοπό. Να συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του υπερυψωμένου αμαξώματος, με δυναμικά χαρακτηριστικά χαμηλού αμαξώματος !!
-
Πάντως η στοιχειώδης οδηγική αντίληψη δεν σε αφήνει να ζορίζεις τόσο το suv που να το αναποδογυρίσεις. Προσωπικά το μόνο που με χαλάει σε SUV είναι ότι αναγκάζομαι να προσαρμόζω την οδήγηση σε γρήγορη διαδρομή με απότομες μεταφορές βάρους. Αλλά η θυσία είναι πολύ μικρή σε σχέση με την πρακτικότητα που προσφέρουν.
Ενεργητική Ασφάλεια SUV Vs hatcback - sedan