Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018)
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    35
    2131
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      Gol @cirus last edited by

      @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

      @gol said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

      @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

      Εχεις κάνει βελτίωση σε focus mk3 και έχεις και υγραέριο?

      Αν δεν κάνω λάθος έχεις τον 1000ρη ecoboost 125HP βενζινη ο οποίος είναι οικονομικός και αποδοτικός

      Αλλα υγραέριο και ταυτόχρονα και προγραμμα???

      Σε ολα ναι.

      ευχομαι να παει καλά αυτό γιατι υγραεριο και προγραμμα αποδοσης δεν κολλάνε μαζι

      αμην

      φαινεται αψογο προς το παρον με μετρησεις.

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • cirus
        cirus @Gol last edited by cirus

        @gol said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

        @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

        @gol said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

        @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

        Εχεις κάνει βελτίωση σε focus mk3 και έχεις και υγραέριο?

        Αν δεν κάνω λάθος έχεις τον 1000ρη ecoboost 125HP βενζινη ο οποίος είναι οικονομικός και αποδοτικός

        Αλλα υγραέριο και ταυτόχρονα και προγραμμα???

        Σε ολα ναι.

        ευχομαι να παει καλά αυτό γιατι υγραεριο και προγραμμα αποδοσης δεν κολλάνε μαζι

        αμην

        φαινεται αψογο προς το παρον με μετρησεις.

        απλά να ξέρεις οτι το υγραεριο είναι καυσιμο που δεν λυπαινει τον κινητήρα οπως η βενζινη και γενικα δεν ευνοει την μακροζωία του. Πολλοι κατασκευαστες συστημάτων υγραερίου ψεκάζουν και βενζινη ανα διαστηματα για αυτό τον λόγο

        Αλλα γενικά το υγραέριο το προτείνω για παλιούς κινητήρες και μοτερ για μεγιστη καλή καταναλωση. Εκεί μεχρι να τα φτησει το μοτερ και να πετάξεις το αμάξι που έτσι και αλλιώς δεν αξίζει πολλά εχεις βγάλει τοσα πολλά από την οικονομια που έχεις κάνει που συμφέρει

        Ποτε δεν θα πρότεινα σε ενα καλό συχρονο μοτερ και αμάξι τετοια μετατροπή και ειδικά με πρόγραμμα που ζορίζεται ακόμα περισσότερο. Τι να σου πω είσαι ο μοναδικός που ξέρω που τολμησε να κάνει κάτι τετοιο σε ecoboost 125 .

        ΜΑΚΑΡΙ να μην έχεις προβληματα αλλά καλου κακού εγω το αμάξι αυτό δεν θα το κράταγα για πάνω από 2 χρόνια. Μπορει να σου φαίνονται ολα καλά τώρα αλλά εγω δεν θα πόνταρα τα χρηματα μου ότι θα βγάλει πολλά απροβληματιστα χρόνια αυτό το μοτερ

        Cirus the virus

        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          Gol @cirus last edited by

          @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

          @gol said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

          @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

          @gol said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

          @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

          Εχεις κάνει βελτίωση σε focus mk3 και έχεις και υγραέριο?

          Αν δεν κάνω λάθος έχεις τον 1000ρη ecoboost 125HP βενζινη ο οποίος είναι οικονομικός και αποδοτικός

          Αλλα υγραέριο και ταυτόχρονα και προγραμμα???

          Σε ολα ναι.

          ευχομαι να παει καλά αυτό γιατι υγραεριο και προγραμμα αποδοσης δεν κολλάνε μαζι

          αμην

          φαινεται αψογο προς το παρον με μετρησεις.

          απλά να ξέρεις οτι το υγραεριο είναι καυσιμο που δεν λυπαινει τον κινητήρα οπως η βενζινη και γενικα δεν ευνοει την μακροζωία του. Πολλοι κατασκευαστες συστημάτων υγραερίου ψεκάζουν και βενζινη ανα διαστηματα για αυτό τον λόγο

          Αλλα γενικά το υγραέριο το προτείνω για παλιούς κινητήρες και μοτερ για μεγιστη καλή καταναλωση. Εκεί μεχρι να τα φτησει το μοτερ και να πετάξεις το αμάξι που έτσι και αλλιώς δεν αξίζει πολλά εχεις βγάλει τοσα πολλά από την οικονομια που έχεις κάνει που συμφέρει

          Ποτε δεν θα πρότεινα σε ενα καλό συχρονο μοτερ και αμάξι τετοια μετατροπή και ειδικά με πρόγραμμα που ζορίζεται ακόμα περισσότερο. Τι να σου πω είσαι ο μοναδικός που ξέρω που τολμησε να κάνει κάτι τετοιο σε ecoboost 125 .

          ΜΑΚΑΡΙ να μην έχεις προβληματα αλλά καλου κακού εγω το αμάξι αυτό δεν θα το κράταγα για πάνω από 2 χρόνια. Μπορει να σου φαίνονται ολα καλά τώρα αλλά εγω δεν θα πόνταρα τα χρηματα μου ότι θα βγάλει πολλά απροβληματιστα χρόνια αυτό το μοτερ

          Με υγραεριο το μειγμα εγινε πολουσιοτερο (εργοστασιακως δεν εινα πλουσιο) και η αποδοση καλυτερη. Καθαριζονται καλυτερα και οι βαλβιδες.
          Στο μελλον τι θα γινει αγνωστο, αλλα προς το παρον ειναι λιαν καλως.

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • cirus
            cirus @Gol last edited by

            @gol said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

            @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

            @gol said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

            @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

            @gol said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

            @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

            Εχεις κάνει βελτίωση σε focus mk3 και έχεις και υγραέριο?

            Αν δεν κάνω λάθος έχεις τον 1000ρη ecoboost 125HP βενζινη ο οποίος είναι οικονομικός και αποδοτικός

            Αλλα υγραέριο και ταυτόχρονα και προγραμμα???

            Σε ολα ναι.

            ευχομαι να παει καλά αυτό γιατι υγραεριο και προγραμμα αποδοσης δεν κολλάνε μαζι

            αμην

            φαινεται αψογο προς το παρον με μετρησεις.

            απλά να ξέρεις οτι το υγραεριο είναι καυσιμο που δεν λυπαινει τον κινητήρα οπως η βενζινη και γενικα δεν ευνοει την μακροζωία του. Πολλοι κατασκευαστες συστημάτων υγραερίου ψεκάζουν και βενζινη ανα διαστηματα για αυτό τον λόγο

            Αλλα γενικά το υγραέριο το προτείνω για παλιούς κινητήρες και μοτερ για μεγιστη καλή καταναλωση. Εκεί μεχρι να τα φτησει το μοτερ και να πετάξεις το αμάξι που έτσι και αλλιώς δεν αξίζει πολλά εχεις βγάλει τοσα πολλά από την οικονομια που έχεις κάνει που συμφέρει

            Ποτε δεν θα πρότεινα σε ενα καλό συχρονο μοτερ και αμάξι τετοια μετατροπή και ειδικά με πρόγραμμα που ζορίζεται ακόμα περισσότερο. Τι να σου πω είσαι ο μοναδικός που ξέρω που τολμησε να κάνει κάτι τετοιο σε ecoboost 125 .

            ΜΑΚΑΡΙ να μην έχεις προβληματα αλλά καλου κακού εγω το αμάξι αυτό δεν θα το κράταγα για πάνω από 2 χρόνια. Μπορει να σου φαίνονται ολα καλά τώρα αλλά εγω δεν θα πόνταρα τα χρηματα μου ότι θα βγάλει πολλά απροβληματιστα χρόνια αυτό το μοτερ

            Με υγραεριο το μειγμα εγινε πολουσιοτερο (εργοστασιακως δεν εινα πλουσιο) και η αποδοση καλυτερη. Καθαριζονται καλυτερα και οι βαλβιδες.
            Στο μελλον τι θα γινει αγνωστο, αλλα προς το παρον ειναι λιαν καλως.

            δεν μιλησα για μειγμα πλουσιο ή μη

            τεσπα μακαρι να είναι ολα καλα

            Cirus the virus

            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              Gol @cirus last edited by Gol

              @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

              @gol said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

              @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

              @gol said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

              @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

              @gol said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

              @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

              Εχεις κάνει βελτίωση σε focus mk3 και έχεις και υγραέριο?

              Αν δεν κάνω λάθος έχεις τον 1000ρη ecoboost 125HP βενζινη ο οποίος είναι οικονομικός και αποδοτικός

              Αλλα υγραέριο και ταυτόχρονα και προγραμμα???

              Σε ολα ναι.

              ευχομαι να παει καλά αυτό γιατι υγραεριο και προγραμμα αποδοσης δεν κολλάνε μαζι

              αμην

              φαινεται αψογο προς το παρον με μετρησεις.

              απλά να ξέρεις οτι το υγραεριο είναι καυσιμο που δεν λυπαινει τον κινητήρα οπως η βενζινη και γενικα δεν ευνοει την μακροζωία του. Πολλοι κατασκευαστες συστημάτων υγραερίου ψεκάζουν και βενζινη ανα διαστηματα για αυτό τον λόγο

              Αλλα γενικά το υγραέριο το προτείνω για παλιούς κινητήρες και μοτερ για μεγιστη καλή καταναλωση. Εκεί μεχρι να τα φτησει το μοτερ και να πετάξεις το αμάξι που έτσι και αλλιώς δεν αξίζει πολλά εχεις βγάλει τοσα πολλά από την οικονομια που έχεις κάνει που συμφέρει

              Ποτε δεν θα πρότεινα σε ενα καλό συχρονο μοτερ και αμάξι τετοια μετατροπή και ειδικά με πρόγραμμα που ζορίζεται ακόμα περισσότερο. Τι να σου πω είσαι ο μοναδικός που ξέρω που τολμησε να κάνει κάτι τετοιο σε ecoboost 125 .

              ΜΑΚΑΡΙ να μην έχεις προβληματα αλλά καλου κακού εγω το αμάξι αυτό δεν θα το κράταγα για πάνω από 2 χρόνια. Μπορει να σου φαίνονται ολα καλά τώρα αλλά εγω δεν θα πόνταρα τα χρηματα μου ότι θα βγάλει πολλά απροβληματιστα χρόνια αυτό το μοτερ

              Με υγραεριο το μειγμα εγινε πολουσιοτερο (εργοστασιακως δεν εινα πλουσιο) και η αποδοση καλυτερη. Καθαριζονται καλυτερα και οι βαλβιδες.
              Στο μελλον τι θα γινει αγνωστο, αλλα προς το παρον ειναι λιαν καλως.

              δεν μιλησα για μειγμα πλουσιο ή μη

              τεσπα μακαρι να είναι ολα καλα

              Για ποια αιτια τοτε.
              Αν θελεις υπαρχει βιντεο απο Ελληνα το οποιο δειχνει οτι με υγραεριο δεν αυξανεται (τουλάχιστον οχι οσο λενε) η θερμοκρασία στον χωρο καυσεως.

              Το μετρησε με πυρομετρο.
              Ας ευχηθουμε τα κρειττονα.

              G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                Gol @Gol last edited by

                @gol said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

                @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

                @gol said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

                @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

                @gol said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

                @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

                @gol said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

                @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

                Εχεις κάνει βελτίωση σε focus mk3 και έχεις και υγραέριο?

                Αν δεν κάνω λάθος έχεις τον 1000ρη ecoboost 125HP βενζινη ο οποίος είναι οικονομικός και αποδοτικός

                Αλλα υγραέριο και ταυτόχρονα και προγραμμα???

                Σε ολα ναι.

                ευχομαι να παει καλά αυτό γιατι υγραεριο και προγραμμα αποδοσης δεν κολλάνε μαζι

                αμην

                φαινεται αψογο προς το παρον με μετρησεις.

                απλά να ξέρεις οτι το υγραεριο είναι καυσιμο που δεν λυπαινει τον κινητήρα οπως η βενζινη και γενικα δεν ευνοει την μακροζωία του. Πολλοι κατασκευαστες συστημάτων υγραερίου ψεκάζουν και βενζινη ανα διαστηματα για αυτό τον λόγο

                Αλλα γενικά το υγραέριο το προτείνω για παλιούς κινητήρες και μοτερ για μεγιστη καλή καταναλωση. Εκεί μεχρι να τα φτησει το μοτερ και να πετάξεις το αμάξι που έτσι και αλλιώς δεν αξίζει πολλά εχεις βγάλει τοσα πολλά από την οικονομια που έχεις κάνει που συμφέρει

                Ποτε δεν θα πρότεινα σε ενα καλό συχρονο μοτερ και αμάξι τετοια μετατροπή και ειδικά με πρόγραμμα που ζορίζεται ακόμα περισσότερο. Τι να σου πω είσαι ο μοναδικός που ξέρω που τολμησε να κάνει κάτι τετοιο σε ecoboost 125 .

                ΜΑΚΑΡΙ να μην έχεις προβληματα αλλά καλου κακού εγω το αμάξι αυτό δεν θα το κράταγα για πάνω από 2 χρόνια. Μπορει να σου φαίνονται ολα καλά τώρα αλλά εγω δεν θα πόνταρα τα χρηματα μου ότι θα βγάλει πολλά απροβληματιστα χρόνια αυτό το μοτερ

                Με υγραεριο το μειγμα εγινε πολουσιοτερο (εργοστασιακως δεν εινα πλουσιο) και η αποδοση καλυτερη. Καθαριζονται καλυτερα και οι βαλβιδες.
                Στο μελλον τι θα γινει αγνωστο, αλλα προς το παρον ειναι λιαν καλως.

                δεν μιλησα για μειγμα πλουσιο ή μη

                τεσπα μακαρι να είναι ολα καλα

                Για ποια αιτια τοτε.
                Αν θελεις υπαρχει βιντεο απο Ελληνα το οποιο δειχνει οτι με υγραεριο δεν αυξανεται (τουλάχιστον οχι οσο λενε) η θερμοκρασία στον χωρο καυσεως.

                Το μετρησε με πυρομετρο.
                Ας ευχηθουμε τα κρειττονα.

                https://www.clubvr4.com/forum/archive/index.php/t-70633.html

                https://m.youtube.com/watch?v=nOpdOCPTjsQ&pp=ygUjzrPOus6_zrvOtc68zrfPgiDPgM-Fz4HOv868zrXPhM-Bzr8%3D

                Μετρησεις υγραερίου -βενζινας με πυρόμετρο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus last edited by

                  Η αντοχή στο χρόνο ΔΕΝ μετριέται με πυρόμετρο.

                  Ευχομαι τα καλύτερα απλά σου εγραψα τις επιφυλάξεις μου για κάτι που σιγουρα δεν θα έκανα. Από εκεί και πέρα θα χαρώ να είναι αξιοπιστο και να μην σου βγάλει ποτέ τίποτα και καμία βλάβη. Δεν εχω κάτι άλλο να προσθεσω. Καλά χιλιόμετρα να έχεις

                  Cirus the virus

                  G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    Gol last edited by Gol

                    Δοκιμη θερμοκρασιας Υγραεριου-Βενζινης με πυρομετρο.
                    80km/h (50mp/h) - 177 km/h (110 mp/h) 4 ταχυτητα τερμα 640C με υγραέριο, 640C με βενζινη

                    Lpg (Υγραέριο) Λαμβδα 1 closed loop 440C
                    Petrol (Βενζίνη) Λαμβδα 1 closed loop 440C

                    3000 rpm (στροφες ανα λεπτο) με βενζινη 501,75C

                    3000 rpm (στροφες ανα λεπτο) με υγραεριο 500,1C

                    Απο αλλων μετρησεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      Gol @cirus last edited by

                      @cirus said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

                      Η αντοχή στο χρόνο ΔΕΝ μετριέται με πυρόμετρο.

                      Ευχομαι τα καλύτερα απλά σου εγραψα τις επιφυλάξεις μου για κάτι που σιγουρα δεν θα έκανα. Από εκεί και πέρα θα χαρώ να είναι αξιοπιστο και να μην σου βγάλει ποτέ τίποτα και καμία βλάβη. Δεν εχω κάτι άλλο να προσθεσω. Καλά χιλιόμετρα να έχεις

                      Ευχαριστώ, αμην.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        Gol last edited by

                        Επειτα απο πολλη εντονη δυνατη χρηση, το καπω δεν ζεματαει, παροτι σημερα εχει 16-17 βαθμους θερμοκρασία, αρα με 200αρη καταλυτη εχει πραγματι χαμηλοτερη θερμοκρασία και φθορα η μηχανη, παροτι με ροδελες, σπριντ μπουστερ, υγραεριο και racechip.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • antonakis
                          antonakis last edited by

                          Έχω την εντύπωση ότι αυτό το μοτέρ αν μπορούσε να μιλήσει, θα έλεγε βοήθεια 😂😂😂😂

                          "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                          G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            Gol @antonakis last edited by

                            https://m.youtube.com/@EcoboostOwen/videos

                            Τουτη μηχανη αντεχει, αρκει να γινονται σωστα εργα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              Gol last edited by

                              Με το racechip δοκιμασθηκε, προς το παρον αριστο.

                              Η πίεση τουρμπινας εφθασε μεχρι 1.6 μπαρ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • xenos
                                xenos last edited by

                                Εργοστασιακή πόσο έχει; Πολύ μου ακούγεται το 1.6.

                                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  Gol @xenos last edited by

                                  @xenos said in Βελτίωση-μετατροπή Focus mk3 (2011-2018):

                                  Εργοστασιακή πόσο έχει; Πολύ μου ακούγεται το 1.6.

                                  1.2 μεγιστη
                                  0,8-0,9 σταθερη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 2 / 2
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr