Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mercedes benz amg C63s e performance
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mercedes benz amg C63s e performance
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    4
    280
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim last edited by ataim

      The two liter milk carton

      Σχεδόν δύο έτη έχουν περάσει από όταν ξεκινήσαμε να ακούμε για το συγκεκριμένο drivetrain που εξελίσσει η Mercedes, μαζί με την AMG βέβαια που είθισται να συνοδεύει τις σπορ εφαρμογές της. Φαινόταν ως ένα γενναίο downsizing καθώς έφυγαν οι μισοί κύλινδροι και την θέση τους για την παροχή ενέργειας πήρε μια μπαταρία. Είχαν τον 4κυλινδρο στο ράφι, είχαν και μπαταρίες, τι πιο λογικό από το να τα συνδυάσουν.
      Όμως είναι κάτι παραπάνω από αυτό, είναι μια τρέλα.

      Τα σπεκς
      On paper έχουμε 480 θερμικά άλογα, 200 ηλεκτρικά και 680 combined. Επίσης η μπαταρία φορτίζει από πρίζα που σημαίνει χαμηλούς ρύπους αν φορτίζεις και κινείσαι για απόσταση δέκα κατά προτίμηση κατηφορικων χιλιομέτρων. Ο θερμικός έχει ηλεκτρικό turbo που σημαίνει σχεδόν μηδενική υστέρηση και πολύ υψηλή συμπίεση. Η κίνηση από τον θερμικό μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός κιβωτίου εννέα σχέσεων ενώ δύο σχέσεις χρησιμοποιεί ο ηλεκτροκινητήρας που κινεί τους πίσω και αν υπάρχει περίσσεια ενέργειας και τους εμπρός τροχούς. WoW

      Τα ψιλά γράμματα
      Αφήνουμε στην άκρη την πολυπλοκότητα όλων των παραπάνω και πάμε να αναλύσουμε στοιχειωδώς τις ροές ενέργειας. Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κανείς είναι ότι στην πράξη η μπαταρία δεν είναι εκεί για να κινήσει αυτόνομα ως plugin το όχημα αλλά όπως στα supercars να προσφέρει επιδόσεις. Προσφέρει για λίγο 200 άλογα, για περισσότερο 100 και ταυτόχρονα αναλαμβάνει το έργο περιστροφής του turbo, με χωρητικότητα μόλις 6kwh. Επειδή δεν φορτίζεται ή αποφορτιζεται πλήρως η διαθέσιμη ενέργεια πρέπει να είναι λίγο πάνω από 4kwh. Όλα μέχρι εδώ βαίνουν καλώς μέχρι να αντιληφθεί κανείς ότι ο θερμικός και η μπαταρία δεν συνδέονται με κάποιον τρόπο. Ο μόνος τρόπος φόρτισης της μπαταρίας όταν το όχημα βρίσκεται εν κινήσει είναι η ανάκτηση κινητικής ενέργειας. Άρα έχουμε με αυτή την σειρα τον θερμικό που παράγει ενέργεια για το όχημα, το όχημα που κινείται, τον ηλεκτροκινητήρα που ανακτά την κινητική ενέργεια του οχήματος, την οποία στέλνει στην μπαταρία η οποία με την σειρά της περιστρέφει το turbo για να αυξήσει την πίεση στους κυλίνδρους, ή μπορεί να σπρώξει λίγο παραπάνω απευθείας το όχημα. Μιλάμε για ένα φαύλο σύστημα κατανάλωσης και απωλειών που χρειάζεται επιπλέον ψύξη σε κάθε τμήμα του. Στην πράξη ναι αν είναι φορτισμένο από το σπίτι βγάζει 680 άλογα τα οποία μετά από λίγα δευτερόλεπτα γίνονται 580 και μετα από δύο τρία λεπτά 480 και ίσως λιγότερα αφού μέρος της ενέργειας του θερμικού πρέπει να κάνει όλο τον παραπάνω κύκλο για να μην αδειάσει η μπαταρία.

      Για αυτό μας αρέσουν τα γερμανικά αυτοκίνητα, γιατί ό,τι ιδέα πέσει στο τραπέζι την βάζουν σε λειτουργία ακόμα και αν τελικά το σύνολο κοστίζει όσο ένα διαμέρισμα, καταναλώνει όσο μια νταλίκα και θα διαλύσει στα δύο χρόνια που θα τελειώσει η εγγύηση. Αφού λοιπόν εξελιξαμε κάτι το οποίο από την αρχή ξέραμε ότι δεν λειτουργεί, ας το βάλουμε και στην υπόλοιπη γκάμα μπας και βγει κάνα κόστος.

      monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dimsabas last edited by

        Σε πωλήσεις πάει άπατο, χτες είχα τη σχετική είδηση. Δεν ακούγεται όμορφα, έχει 500+ κιλά επιπλέον βάρος και κοστίζει πολύ.

        https://cartalk.gr/mono-tesseris-kylindroi-patonei-poliseis-merc-amg-c63/

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • monman2
          monman2 @ataim last edited by monman2

          @ataim said in Mercedes benz amg C63s e performance:

          Για αυτό μας αρέσουν τα γερμανικά αυτοκίνητα, γιατί ό,τι ιδέα πέσει στο τραπέζι την βάζουν σε λειτουργία ακόμα και αν τελικά το σύνολο κοστίζει όσο ένα διαμέρισμα, καταναλώνει όσο μια νταλίκα και θα διαλύσει στα δύο χρόνια που θα τελειώσει η εγγύηση. Αφού λοιπόν εξελιξαμε κάτι το οποίο από την αρχή ξέραμε ότι δεν λειτουργεί, ας το βάλουμε και στην υπόλοιπη γκάμα μπας και βγει κάνα κόστος.

          Οι Γερμανοί εχουν την μανία της τεχνολογικής επίδειξης δεν το λεω εγω ο Φερδινάνδος Πόρσε το λεει ...

          “We should turn away from this mania of wanting to produce always more complex and sophisticated equipment.”

          απο την εποχή του Β'ΠΠ !

          https://www.motorious.com/articles/features-3/ferdinand-porsches-tanks/

          αφου βέβαια πρώτα είχε σπαταλήσει πολύτιμους πόρους ( 1 τόνος χαλκός ανα άρμα μάχης) "παίζοντας" με υβριδικές μεταδόσεις /τερατουργήματα ,
          δυο V10 να δίνουν ενέργεια σε δυο ηλεκτρομοτέρ που το καθένα κινούσε μια ερπύστρια ...

          d21cc60d-db1f-40f4-86d9-60cbe3bfc3a2-image.png

          σκέψου τώρα να εχεις πρόβλημα στην μετάδοση και να πρέπει κάτι να κάνεις ενω έρχονται τα σοβιετικά Τ-34!!!

          Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dstou last edited by dstou

            2,2 τόνοι για ζμπόρ αμάξι με έντονη αρρυθμία στην παροχή ισχύος. Αμάξι που παρήχθη από ένα τεχνολογικό κολοσσό, γιατί απλά έπρεπε να γεμίσει όπως όπως ένα κενό γκάμας. Και κάποιοι το αγόρασαν για ζμπόρ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr