-
Καλησπέρα παιδιά, καινούριο μέλος στο forum και κάτοχος προ ολίγων ημερών ενός ford mondeo 1.8 2005 με τα 125 άλογα. Το αμάξι άψογο μηχανικά, με πολύ λίγα χλμ ( 75.600 για την ακρίβεια ) πιστοποιημενα με Κ.Τ.Ε.Ο κλπ και σε γκαράζ πάντα. Ήρθε η ώρα λέω να πάω προς Σούνιο μεριά να δω όντως αν ισχύει αυτό που λένε για τα φορντ περί οδηγικής συμπεριφοράς κλπ. Πραγματικά το αυτοκίνητο δεδομένο των κιλών, της ηλικίας του, και του προσανατολισμό του πραγματικά κατεμε "στρίβει". Το θέμα μου είναι όμως βγαίνοντας από την κλασσική στροφή ορόσημο στα λιμανάκια , το αμάξι βγαίνοντας από την στροφή έκοψε απότομα σαν να τερμάτισε η ανάρτηση και σε απότομα γκάζια μετά στις ευθείες ανεξαρτήτως στροφών και ταχύτητας στο σασμάν το αμάξι στο βύθισμα του γκαζιού δεν πήγαινε, σαν να είχε κόφτη. Με προοδευτικό γκάζι όμως έφτανε μέχρι τον κόφτη κανονικά. Σταματάω στην άκρη, στο πάρκινγκ της Γλυφάδας πατάω γκάζι με νεκρό έφτανε μέχρι τις 5μιση και τέλος. Το σβήνω, κοιτάω μοτέρ μην δω τίποτα παράξενο όλα καλά, το ανάβω μετά από 10 λεπτά σαν να μην είχε γίνει τίποτα. Ήταν τυχαίο ; παίζει κάτι με τον εγκέφαλο σαν "safe mode" όταν κατάλαβε ότι το αμάξι πάει στα τέρματα του; ήταν απλά τυχαίο; φταίει η ανάρτηση σε κάτι; κάθε απαντηση ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση ,
Κώστας -
Καλησπέρα και καλώς ήρθες!
Ξέρεις από το βιβλίο σέρβις αν έχουν καθαριστεί τα μπεκ ποτέ?
Επίσης, αν έχει αλλαχθεί η αντλία βενζίνης?
76.000 χλμ είναι πολύ λίγα για αμάξι του 2005 και αν καθόταν καιρό, μπορεί η αντλία να μην αντέχει σε αυτές τις στροφές να τροφοδοτήσει τον κινητήρα. -
@polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
Καλησπέρα και καλώς ήρθες!
Ξέρεις από το βιβλίο σέρβις αν έχουν καθαριστεί τα μπεκ ποτέ?
Επίσης, αν έχει αλλαχθεί η αντλία βενζίνης?
76.000 χλμ είναι πολύ λίγα για αμάξι του 2005 και αν καθόταν καιρό, μπορεί η αντλία να μην αντέχει σε αυτές τις στροφές να τροφοδοτήΤο βιβλίο σέρβις σέρβις ενημερωμένο κανονικά, πέραν των αναλωσίμων όπως λάδια, φίλτρα, τακάκια κλπ στο αμάξι δεν έχει αλλαχθεί τίποτε έξτρα. Ήταν τρίτο αμάξι πάντα στην οικογένεια μόνο σε γκαράζ και πάντα σε ταξίδια για αυτό και τα λίγα χλμ. Το θέμα μου είναι ότι έγινε αυτό αφού βούλιαξε η ανάρτηση αν το λέω σωστά τότε με έκοψε πρώτη φορά και μετά μέχρι να το σβήσω πάλι τα ίδια. Αν είναι η αντλία δεν θα έπρεπε γενικά να το κάνει αυτό ;;
-
Είχα παλιά 1.8 ford mondeo , αν στο έκανε πάνω κατά την διάρκεια ενθουσιώδους οδήγησης 99% αντλία βενζίνης , 3 είχα αλλάξει στην εγγύηση .
Επίσης να προσέχεις να είναι τα λάδια πάντα στο max , όπως είδες κρατάει καλά και μαζεύει πολλά χλμ πάνω σε παρατεταμένες καμπές , μην αρπάξουν τα κουζινέτα του στροφάλου. -
@monman2 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
Είχα παλιά 1.8 ford mondeo , αν στο έκανε πάνω κατά την διάρκεια ενθουσιώδους οδήγησης 99% αντλία βενζίνης , 3 είχα αλλάξει στην εγγύηση .
Επίσης να προσέχεις να είναι τα λάδια πάντα στο max , όπως είδες κρατάει καλά και μαζεύει πολλά χλμ πάνω σε παρατεταμένες καμπές , μην αρπάξουν τα κουζινέτα του στροφάλου.Πραγματικά μαζεύει πολλά χλμ όντως και χωρίς να σε φοβίζει ή κάτι. Το αμάξι πατάει πολύ καλά για τα δεδομένα του και πιστεύω με ένα σετ καλά λάστιχα και αναρτήσεις-ελατήρια θα είναι ακόμη πιο fun to drive με όλα τα καλά ενός οικογενειακου αυτοκινήτου. Οπότε πάμε για αντλία βενζίνης. Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις.
-
@kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
@polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
Καλησπέρα και καλώς ήρθες!
Ξέρεις από το βιβλίο σέρβις αν έχουν καθαριστεί τα μπεκ ποτέ?
Επίσης, αν έχει αλλαχθεί η αντλία βενζίνης?
76.000 χλμ είναι πολύ λίγα για αμάξι του 2005 και αν καθόταν καιρό, μπορεί η αντλία να μην αντέχει σε αυτές τις στροφές να τροφοδοτήΤο βιβλίο σέρβις σέρβις ενημερωμένο κανονικά, πέραν των αναλωσίμων όπως λάδια, φίλτρα, τακάκια κλπ στο αμάξι δεν έχει αλλαχθεί τίποτε έξτρα. Ήταν τρίτο αμάξι πάντα στην οικογένεια μόνο σε γκαράζ και πάντα σε ταξίδια για αυτό και τα λίγα χλμ. Το θέμα μου είναι ότι έγινε αυτό αφού βούλιαξε η ανάρτηση αν το λέω σωστά τότε με έκοψε πρώτη φορά και μετά μέχρι να το σβήσω πάλι τα ίδια. Αν είναι η αντλία δεν θα έπρεπε γενικά να το κάνει αυτό ;;
Η ανάρτηση δεν παίζει ρόλο με το θέμα της έλλειψης δύναμης εκεί ψηλά!
Πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα αντλίας και ίσως θέλεις και καθάρισμα μπεκ! -
@polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
@kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
@polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
Καλησπέρα και καλώς ήρθες!
Ξέρεις από το βιβλίο σέρβις αν έχουν καθαριστεί τα μπεκ ποτέ?
Επίσης, αν έχει αλλαχθεί η αντλία βενζίνης?
76.000 χλμ είναι πολύ λίγα για αμάξι του 2005 και αν καθόταν καιρό, μπορεί η αντλία να μην αντέχει σε αυτές τις στροφές να τροφοδοτήΤο βιβλίο σέρβις σέρβις ενημερωμένο κανονικά, πέραν των αναλωσίμων όπως λάδια, φίλτρα, τακάκια κλπ στο αμάξι δεν έχει αλλαχθεί τίποτε έξτρα. Ήταν τρίτο αμάξι πάντα στην οικογένεια μόνο σε γκαράζ και πάντα σε ταξίδια για αυτό και τα λίγα χλμ. Το θέμα μου είναι ότι έγινε αυτό αφού βούλιαξε η ανάρτηση αν το λέω σωστά τότε με έκοψε πρώτη φορά και μετά μέχρι να το σβήσω πάλι τα ίδια. Αν είναι η αντλία δεν θα έπρεπε γενικά να το κάνει αυτό ;;
Η ανάρτηση δεν παίζει ρόλο με το θέμα της έλλειψης δύναμης εκεί ψηλά!
Πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα αντλίας και ίσως θέλεις και καθάρισμα μπεκ!Κατάλαβα κατάλαβα ναι. Πως όμως εξηγείται με το που σβήνω το αμάξι μετά να είναι όλα κομπλέ;; έχει κάποια σχέση όλο αυτό με τα ρεύματα της αντλίας και στέλνει σήμα μετά ότι όλα οκ ;; αυτό δεν κατάλαβα γιατί μετά το αμάξι στροφαρε όπως πριν τα κοψιματα
-
@kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
γιατί μετά το αμάξι στροφαρε ό
Θα πρέπει πρώτα να ψαχτεί στα ρεύματά του. Δηλαδή, 1ον να δεις τα μπουζί αν είναι καλά, πότε αλλάχτηκαν και αν δεν κολυμπάνε στο λάδι.
2ον Αν έχουν αλλαχτεί ποτέ οι πολλαπλασιαστές και αν δουλεύουν όλοι ή κάποιος έχει πρόβλημα.
3ον Το θέμα της αντλίαςΌπως είπες, μπορεί σε κάθε γύρισμα κλειδιού να το αφοπλίζει το safe mode. Αλλά για να στο κάνει το σύστημα αντιλαμβάνεται ότι κάπου είναι το πρόβλημα.
Εσύ πρέπει να πας σε έναν έμπιστο μηχανικό και να διαβάσει τα σφάλματα αν βγάζει... -
@polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
@kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
γιατί μετά το αμάξι στροφαρε ό
Θα πρέπει πρώτα να ψαχτεί στα ρεύματά του. Δηλαδή, 1ον να δεις τα μπουζί αν είναι καλά, πότε αλλάχτηκαν και αν δεν κολυμπάνε στο λάδι.
2ον Αν έχουν αλλαχτεί ποτέ οι πολλαπλασιαστές και αν δουλεύουν όλοι ή κάποιος έχει πρόβλημα.
3ον Το θέμα της αντλίαςΌπως είπες, μπορεί σε κάθε γύρισμα κλειδιού να το αφοπλίζει το safe mode. Αλλά για να στο κάνει το σύστημα αντιλαμβάνεται ότι κάπου είναι το πρόβλημα.
Εσύ πρέπει να πας σε έναν έμπιστο μηχανικό και να διαβάσει τα σφάλματα αν βγάζει...Μπουζί, μπουζοκαλωδια κλπ το έχω στο μου αλλά σε γενομενο έλεγχο βρέθηκαν όλα μια χαρά. Μπουζί αλλαγμένα το 19' με 7χιλιαδες χλμ οπότε δεν πιστεύω να είναι κάτι τέτοιο γιατί τα βγάλαμε τα είδαμε και τα κενά τους και η πορσελάνη φαίνονται κομπλέ. Το διαγνωστικό μηδέν σφάλματα αλλά ειδωμεν. Αν έχεις κανέναν καλό μάστορα να προτείνεις σε περιοχή της Αθήνας θα ήμουν ευγνώμων μιας και το πήγα σε αντιπροσωπεία από όπου και αγοράστηκε καινούριο πριν το πάρω εγώ.
-
Όπως σου είπαν ήδη θέλεις αντλία και μόνο αμορτισέρ.
-
@otokomae said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
Όπως σου είπαν ήδη θέλεις αντλία και μόνο αμορτισέρ.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και τον χρόνο σου.
-
@kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
@polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
@kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
γιατί μετά το αμάξι στροφαρε ό
Θα πρέπει πρώτα να ψαχτεί στα ρεύματά του. Δηλαδή, 1ον να δεις τα μπουζί αν είναι καλά, πότε αλλάχτηκαν και αν δεν κολυμπάνε στο λάδι.
2ον Αν έχουν αλλαχτεί ποτέ οι πολλαπλασιαστές και αν δουλεύουν όλοι ή κάποιος έχει πρόβλημα.
3ον Το θέμα της αντλίαςΌπως είπες, μπορεί σε κάθε γύρισμα κλειδιού να το αφοπλίζει το safe mode. Αλλά για να στο κάνει το σύστημα αντιλαμβάνεται ότι κάπου είναι το πρόβλημα.
Εσύ πρέπει να πας σε έναν έμπιστο μηχανικό και να διαβάσει τα σφάλματα αν βγάζει...Μπουζί, μπουζοκαλωδια κλπ το έχω στο μου αλλά σε γενομενο έλεγχο βρέθηκαν όλα μια χαρά. Μπουζί αλλαγμένα το 19' με 7χιλιαδες χλμ οπότε δεν πιστεύω να είναι κάτι τέτοιο γιατί τα βγάλαμε τα είδαμε και τα κενά τους και η πορσελάνη φαίνονται κομπλέ. Το διαγνωστικό μηδέν σφάλματα αλλά ειδωμεν. Αν έχεις κανέναν καλό μάστορα να προτείνεις σε περιοχή της Αθήνας θα ήμουν ευγνώμων μιας και το πήγα σε αντιπροσωπεία από όπου και αγοράστηκε καινούριο πριν το πάρω εγώ.
Αν αυτά όπως έγραψες ελέγχθηκαν και όπως είπαν και οι υπόλοιποι, πρέπει να μετρηθεί η αντλία, να μετρήσουν την πίεση που βγάζει.
Δυστυχώς είμαι από Θεσσαλονίκη, οπότε δεν είμαι ο κατάλληλος να σου προτείνω κάτι προσωπικά εγώ -
@polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
@kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
@polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
@kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
γιατί μετά το αμάξι στροφαρε ό
Θα πρέπει πρώτα να ψαχτεί στα ρεύματά του. Δηλαδή, 1ον να δεις τα μπουζί αν είναι καλά, πότε αλλάχτηκαν και αν δεν κολυμπάνε στο λάδι.
2ον Αν έχουν αλλαχτεί ποτέ οι πολλαπλασιαστές και αν δουλεύουν όλοι ή κάποιος έχει πρόβλημα.
3ον Το θέμα της αντλίαςΌπως είπες, μπορεί σε κάθε γύρισμα κλειδιού να το αφοπλίζει το safe mode. Αλλά για να στο κάνει το σύστημα αντιλαμβάνεται ότι κάπου είναι το πρόβλημα.
Εσύ πρέπει να πας σε έναν έμπιστο μηχανικό και να διαβάσει τα σφάλματα αν βγάζει...Μπουζί, μπουζοκαλωδια κλπ το έχω στο μου αλλά σε γενομενο έλεγχο βρέθηκαν όλα μια χαρά. Μπουζί αλλαγμένα το 19' με 7χιλιαδες χλμ οπότε δεν πιστεύω να είναι κάτι τέτοιο γιατί τα βγάλαμε τα είδαμε και τα κενά τους και η πορσελάνη φαίνονται κομπλέ. Το διαγνωστικό μηδέν σφάλματα αλλά ειδωμεν. Αν έχεις κανέναν καλό μάστορα να προτείνεις σε περιοχή της Αθήνας θα ήμουν ευγνώμων μιας και το πήγα σε αντιπροσωπεία από όπου και αγοράστηκε καινούριο πριν το πάρω εγώ.
Αν αυτά όπως έγραψες ελέγχθηκαν και όπως είπαν και οι υπόλοιποι, πρέπει να μετρηθεί η αντλία, να μετρήσουν την πίεση που βγάζει.
Δυστυχώς είμαι από Θεσσαλονίκη, οπότε δεν είμαι ο κατάλληλος να σου προτείνω κάτι προσωπικά εγώΚατάλαβα φίλε μου. Θα τους το πω αυτό τότε στην αντιπροσωπεία και γενικά να δουν για ρεύματα και ο Θεός βοηθός χαχαχα. Σε ευχαριστώ πολύ πάντως για τις απαντήσεις και τον χρόνο σου.
-
@kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
@polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
@kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
@polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
@kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
γιατί μετά το αμάξι στροφαρε ό
Θα πρέπει πρώτα να ψαχτεί στα ρεύματά του. Δηλαδή, 1ον να δεις τα μπουζί αν είναι καλά, πότε αλλάχτηκαν και αν δεν κολυμπάνε στο λάδι.
2ον Αν έχουν αλλαχτεί ποτέ οι πολλαπλασιαστές και αν δουλεύουν όλοι ή κάποιος έχει πρόβλημα.
3ον Το θέμα της αντλίαςΌπως είπες, μπορεί σε κάθε γύρισμα κλειδιού να το αφοπλίζει το safe mode. Αλλά για να στο κάνει το σύστημα αντιλαμβάνεται ότι κάπου είναι το πρόβλημα.
Εσύ πρέπει να πας σε έναν έμπιστο μηχανικό και να διαβάσει τα σφάλματα αν βγάζει...Μπουζί, μπουζοκαλωδια κλπ το έχω στο μου αλλά σε γενομενο έλεγχο βρέθηκαν όλα μια χαρά. Μπουζί αλλαγμένα το 19' με 7χιλιαδες χλμ οπότε δεν πιστεύω να είναι κάτι τέτοιο γιατί τα βγάλαμε τα είδαμε και τα κενά τους και η πορσελάνη φαίνονται κομπλέ. Το διαγνωστικό μηδέν σφάλματα αλλά ειδωμεν. Αν έχεις κανέναν καλό μάστορα να προτείνεις σε περιοχή της Αθήνας θα ήμουν ευγνώμων μιας και το πήγα σε αντιπροσωπεία από όπου και αγοράστηκε καινούριο πριν το πάρω εγώ.
Αν αυτά όπως έγραψες ελέγχθηκαν και όπως είπαν και οι υπόλοιποι, πρέπει να μετρηθεί η αντλία, να μετρήσουν την πίεση που βγάζει.
Δυστυχώς είμαι από Θεσσαλονίκη, οπότε δεν είμαι ο κατάλληλος να σου προτείνω κάτι προσωπικά εγώΚατάλαβα φίλε μου. Θα τους το πω αυτό τότε στην αντιπροσωπεία και γενικά να δουν για ρεύματα και ο Θεός βοηθός χαχαχα. Σε ευχαριστώ πολύ πάντως για τις απαντήσεις και τον χρόνο σου.
Τίποτα. Μοιράζομαι απλά κάποιες γνώσεις που μπορεί να βοηθήσουν αν είναι πραγματικά αυτό το πρόβλημα.
Εύχομαι να βγάλεις άκρη γρήγορα και να ξεμπλέξεις. -
@kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
@monman2 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
Είχα παλιά 1.8 ford mondeo , αν στο έκανε πάνω κατά την διάρκεια ενθουσιώδους οδήγησης 99% αντλία βενζίνης , 3 είχα αλλάξει στην εγγύηση .
Επίσης να προσέχεις να είναι τα λάδια πάντα στο max , όπως είδες κρατάει καλά και μαζεύει πολλά χλμ πάνω σε παρατεταμένες καμπές , μην αρπάξουν τα κουζινέτα του στροφάλου.Πραγματικά μαζεύει πολλά χλμ όντως και χωρίς να σε φοβίζει ή κάτι. Το αμάξι πατάει πολύ καλά για τα δεδομένα του και πιστεύω με ένα σετ καλά λάστιχα και αναρτήσεις-ελατήρια θα είναι ακόμη πιο fun to drive με όλα τα καλά ενός οικογενειακου αυτοκινήτου. Οπότε πάμε για αντλία βενζίνης. Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις.
ρώτα στην Ford πρώτα για αμορτισέρ
τότε είχα βάλει τα sachs perfomance τα ασημένια ,τα πούλαγαν στην αντιπροσωπεία σαν πιο σπορ και ήταν πολύ καλλίτερα απο τα αντίστοιχα πρώτης τοποθέτησης (μαύρα sachs)
επίσης μη το χαμηλώσεις θα βρίσκει ο μεγάλος μπροστινός προφυλακτήρας , το πολύ 1,5 πόντο ... -
@monman2 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
@kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
@monman2 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:
Είχα παλιά 1.8 ford mondeo , αν στο έκανε πάνω κατά την διάρκεια ενθουσιώδους οδήγησης 99% αντλία βενζίνης , 3 είχα αλλάξει στην εγγύηση .
Επίσης να προσέχεις να είναι τα λάδια πάντα στο max , όπως είδες κρατάει καλά και μαζεύει πολλά χλμ πάνω σε παρατεταμένες καμπές , μην αρπάξουν τα κουζινέτα του στροφάλου.Πραγματικά μαζεύει πολλά χλμ όντως και χωρίς να σε φοβίζει ή κάτι. Το αμάξι πατάει πολύ καλά για τα δεδομένα του και πιστεύω με ένα σετ καλά λάστιχα και αναρτήσεις-ελατήρια θα είναι ακόμη πιο fun to drive με όλα τα καλά ενός οικογενειακου αυτοκινήτου. Οπότε πάμε για αντλία βενζίνης. Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις.
ρώτα στην Ford πρώτα για αμορτισέρ
τότε είχα βάλει τα sachs perfomance τα ασημένια ,τα πούλαγαν στην αντιπροσωπεία σαν πιο σπορ και ήταν πολύ καλλίτερα απο τα αντίστοιχα πρώτης τοποθέτησης (μαύρα sachs)
επίσης μη το χαμηλώσεις θα βρίσκει ο μεγάλος μπροστινός προφυλακτήρας , το πολύ 1,5 πόντο ...Με τον προφυλακτήρα το φοβάμαι πολύ και εγώ ήδη λέω θα βρω σε μερικές κατηφορικες διασταυρωσεις αλλά ίσα ίσα ένα κλικ 1μιση πόντο που λες και εσύ. Μια καλή τετράδα λάστιχα, φρένα από st και άσε τους άλλους να παλεύουν για 2 άλογα από μια εξάτμιση. Ευχαριστώ πολύ και εσένα πάντως για τις απαντήσεις και τον χρόνο σου.
Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!