Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    16
    1277
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      KostasHE18 last edited by

      Καλησπέρα παιδιά, καινούριο μέλος στο forum και κάτοχος προ ολίγων ημερών ενός ford mondeo 1.8 2005 με τα 125 άλογα. Το αμάξι άψογο μηχανικά, με πολύ λίγα χλμ ( 75.600 για την ακρίβεια ) πιστοποιημενα με Κ.Τ.Ε.Ο κλπ και σε γκαράζ πάντα. Ήρθε η ώρα λέω να πάω προς Σούνιο μεριά να δω όντως αν ισχύει αυτό που λένε για τα φορντ περί οδηγικής συμπεριφοράς κλπ. Πραγματικά το αυτοκίνητο δεδομένο των κιλών, της ηλικίας του, και του προσανατολισμό του πραγματικά κατεμε "στρίβει". Το θέμα μου είναι όμως βγαίνοντας από την κλασσική στροφή ορόσημο στα λιμανάκια , το αμάξι βγαίνοντας από την στροφή έκοψε απότομα σαν να τερμάτισε η ανάρτηση και σε απότομα γκάζια μετά στις ευθείες ανεξαρτήτως στροφών και ταχύτητας στο σασμάν το αμάξι στο βύθισμα του γκαζιού δεν πήγαινε, σαν να είχε κόφτη. Με προοδευτικό γκάζι όμως έφτανε μέχρι τον κόφτη κανονικά. Σταματάω στην άκρη, στο πάρκινγκ της Γλυφάδας πατάω γκάζι με νεκρό έφτανε μέχρι τις 5μιση και τέλος. Το σβήνω, κοιτάω μοτέρ μην δω τίποτα παράξενο όλα καλά, το ανάβω μετά από 10 λεπτά σαν να μην είχε γίνει τίποτα. Ήταν τυχαίο ; παίζει κάτι με τον εγκέφαλο σαν "safe mode" όταν κατάλαβε ότι το αμάξι πάει στα τέρματα του; ήταν απλά τυχαίο; φταίει η ανάρτηση σε κάτι; κάθε απαντηση ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      Με εκτίμηση ,
      Κώστας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • polioan
        polioan last edited by

        Καλησπέρα και καλώς ήρθες!

        Ξέρεις από το βιβλίο σέρβις αν έχουν καθαριστεί τα μπεκ ποτέ?
        Επίσης, αν έχει αλλαχθεί η αντλία βενζίνης?
        76.000 χλμ είναι πολύ λίγα για αμάξι του 2005 και αν καθόταν καιρό, μπορεί η αντλία να μην αντέχει σε αυτές τις στροφές να τροφοδοτήσει τον κινητήρα.

        CUPRA LEON 2025
        1.5cc 150Hp MHV

        K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          KostasHE18 @polioan last edited by

          @polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

          Καλησπέρα και καλώς ήρθες!

          Ξέρεις από το βιβλίο σέρβις αν έχουν καθαριστεί τα μπεκ ποτέ?
          Επίσης, αν έχει αλλαχθεί η αντλία βενζίνης?
          76.000 χλμ είναι πολύ λίγα για αμάξι του 2005 και αν καθόταν καιρό, μπορεί η αντλία να μην αντέχει σε αυτές τις στροφές να τροφοδοτή

          Το βιβλίο σέρβις σέρβις ενημερωμένο κανονικά, πέραν των αναλωσίμων όπως λάδια, φίλτρα, τακάκια κλπ στο αμάξι δεν έχει αλλαχθεί τίποτε έξτρα. Ήταν τρίτο αμάξι πάντα στην οικογένεια μόνο σε γκαράζ και πάντα σε ταξίδια για αυτό και τα λίγα χλμ. Το θέμα μου είναι ότι έγινε αυτό αφού βούλιαξε η ανάρτηση αν το λέω σωστά τότε με έκοψε πρώτη φορά και μετά μέχρι να το σβήσω πάλι τα ίδια. Αν είναι η αντλία δεν θα έπρεπε γενικά να το κάνει αυτό ;;

          polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • monman2
            monman2 last edited by

            Είχα παλιά 1.8 ford mondeo , αν στο έκανε πάνω κατά την διάρκεια ενθουσιώδους οδήγησης 99% αντλία βενζίνης , 3 είχα αλλάξει στην εγγύηση .
            Επίσης να προσέχεις να είναι τα λάδια πάντα στο max , όπως είδες κρατάει καλά και μαζεύει πολλά χλμ πάνω σε παρατεταμένες καμπές , μην αρπάξουν τα κουζινέτα του στροφάλου.

            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

            K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              KostasHE18 @monman2 last edited by

              @monman2 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

              Είχα παλιά 1.8 ford mondeo , αν στο έκανε πάνω κατά την διάρκεια ενθουσιώδους οδήγησης 99% αντλία βενζίνης , 3 είχα αλλάξει στην εγγύηση .
              Επίσης να προσέχεις να είναι τα λάδια πάντα στο max , όπως είδες κρατάει καλά και μαζεύει πολλά χλμ πάνω σε παρατεταμένες καμπές , μην αρπάξουν τα κουζινέτα του στροφάλου.

              Πραγματικά μαζεύει πολλά χλμ όντως και χωρίς να σε φοβίζει ή κάτι. Το αμάξι πατάει πολύ καλά για τα δεδομένα του και πιστεύω με ένα σετ καλά λάστιχα και αναρτήσεις-ελατήρια θα είναι ακόμη πιο fun to drive με όλα τα καλά ενός οικογενειακου αυτοκινήτου. Οπότε πάμε για αντλία βενζίνης. Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις.

              monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • polioan
                polioan @KostasHE18 last edited by

                @kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                @polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                Καλησπέρα και καλώς ήρθες!

                Ξέρεις από το βιβλίο σέρβις αν έχουν καθαριστεί τα μπεκ ποτέ?
                Επίσης, αν έχει αλλαχθεί η αντλία βενζίνης?
                76.000 χλμ είναι πολύ λίγα για αμάξι του 2005 και αν καθόταν καιρό, μπορεί η αντλία να μην αντέχει σε αυτές τις στροφές να τροφοδοτή

                Το βιβλίο σέρβις σέρβις ενημερωμένο κανονικά, πέραν των αναλωσίμων όπως λάδια, φίλτρα, τακάκια κλπ στο αμάξι δεν έχει αλλαχθεί τίποτε έξτρα. Ήταν τρίτο αμάξι πάντα στην οικογένεια μόνο σε γκαράζ και πάντα σε ταξίδια για αυτό και τα λίγα χλμ. Το θέμα μου είναι ότι έγινε αυτό αφού βούλιαξε η ανάρτηση αν το λέω σωστά τότε με έκοψε πρώτη φορά και μετά μέχρι να το σβήσω πάλι τα ίδια. Αν είναι η αντλία δεν θα έπρεπε γενικά να το κάνει αυτό ;;

                Η ανάρτηση δεν παίζει ρόλο με το θέμα της έλλειψης δύναμης εκεί ψηλά!
                Πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα αντλίας και ίσως θέλεις και καθάρισμα μπεκ!

                CUPRA LEON 2025
                1.5cc 150Hp MHV

                K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  KostasHE18 @polioan last edited by

                  @polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                  @kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                  @polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                  Καλησπέρα και καλώς ήρθες!

                  Ξέρεις από το βιβλίο σέρβις αν έχουν καθαριστεί τα μπεκ ποτέ?
                  Επίσης, αν έχει αλλαχθεί η αντλία βενζίνης?
                  76.000 χλμ είναι πολύ λίγα για αμάξι του 2005 και αν καθόταν καιρό, μπορεί η αντλία να μην αντέχει σε αυτές τις στροφές να τροφοδοτή

                  Το βιβλίο σέρβις σέρβις ενημερωμένο κανονικά, πέραν των αναλωσίμων όπως λάδια, φίλτρα, τακάκια κλπ στο αμάξι δεν έχει αλλαχθεί τίποτε έξτρα. Ήταν τρίτο αμάξι πάντα στην οικογένεια μόνο σε γκαράζ και πάντα σε ταξίδια για αυτό και τα λίγα χλμ. Το θέμα μου είναι ότι έγινε αυτό αφού βούλιαξε η ανάρτηση αν το λέω σωστά τότε με έκοψε πρώτη φορά και μετά μέχρι να το σβήσω πάλι τα ίδια. Αν είναι η αντλία δεν θα έπρεπε γενικά να το κάνει αυτό ;;

                  Η ανάρτηση δεν παίζει ρόλο με το θέμα της έλλειψης δύναμης εκεί ψηλά!
                  Πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα αντλίας και ίσως θέλεις και καθάρισμα μπεκ!

                  Κατάλαβα κατάλαβα ναι. Πως όμως εξηγείται με το που σβήνω το αμάξι μετά να είναι όλα κομπλέ;; έχει κάποια σχέση όλο αυτό με τα ρεύματα της αντλίας και στέλνει σήμα μετά ότι όλα οκ ;; αυτό δεν κατάλαβα γιατί μετά το αμάξι στροφαρε όπως πριν τα κοψιματα

                  polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • polioan
                    polioan @KostasHE18 last edited by

                    @kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                    γιατί μετά το αμάξι στροφαρε ό

                    Θα πρέπει πρώτα να ψαχτεί στα ρεύματά του. Δηλαδή, 1ον να δεις τα μπουζί αν είναι καλά, πότε αλλάχτηκαν και αν δεν κολυμπάνε στο λάδι.
                    2ον Αν έχουν αλλαχτεί ποτέ οι πολλαπλασιαστές και αν δουλεύουν όλοι ή κάποιος έχει πρόβλημα.
                    3ον Το θέμα της αντλίας

                    Όπως είπες, μπορεί σε κάθε γύρισμα κλειδιού να το αφοπλίζει το safe mode. Αλλά για να στο κάνει το σύστημα αντιλαμβάνεται ότι κάπου είναι το πρόβλημα.
                    Εσύ πρέπει να πας σε έναν έμπιστο μηχανικό και να διαβάσει τα σφάλματα αν βγάζει...

                    CUPRA LEON 2025
                    1.5cc 150Hp MHV

                    K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      KostasHE18 @polioan last edited by

                      @polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                      @kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                      γιατί μετά το αμάξι στροφαρε ό

                      Θα πρέπει πρώτα να ψαχτεί στα ρεύματά του. Δηλαδή, 1ον να δεις τα μπουζί αν είναι καλά, πότε αλλάχτηκαν και αν δεν κολυμπάνε στο λάδι.
                      2ον Αν έχουν αλλαχτεί ποτέ οι πολλαπλασιαστές και αν δουλεύουν όλοι ή κάποιος έχει πρόβλημα.
                      3ον Το θέμα της αντλίας

                      Όπως είπες, μπορεί σε κάθε γύρισμα κλειδιού να το αφοπλίζει το safe mode. Αλλά για να στο κάνει το σύστημα αντιλαμβάνεται ότι κάπου είναι το πρόβλημα.
                      Εσύ πρέπει να πας σε έναν έμπιστο μηχανικό και να διαβάσει τα σφάλματα αν βγάζει...

                      Μπουζί, μπουζοκαλωδια κλπ το έχω στο μου αλλά σε γενομενο έλεγχο βρέθηκαν όλα μια χαρά. Μπουζί αλλαγμένα το 19' με 7χιλιαδες χλμ οπότε δεν πιστεύω να είναι κάτι τέτοιο γιατί τα βγάλαμε τα είδαμε και τα κενά τους και η πορσελάνη φαίνονται κομπλέ. Το διαγνωστικό μηδέν σφάλματα αλλά ειδωμεν. Αν έχεις κανέναν καλό μάστορα να προτείνεις σε περιοχή της Αθήνας θα ήμουν ευγνώμων μιας και το πήγα σε αντιπροσωπεία από όπου και αγοράστηκε καινούριο πριν το πάρω εγώ.

                      polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        otokomae last edited by

                        Όπως σου είπαν ήδη θέλεις αντλία και μόνο αμορτισέρ.

                        K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          KostasHE18 @otokomae last edited by

                          @otokomae said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                          Όπως σου είπαν ήδη θέλεις αντλία και μόνο αμορτισέρ.

                          Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και τον χρόνο σου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • polioan
                            polioan @KostasHE18 last edited by

                            @kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                            @polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                            @kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                            γιατί μετά το αμάξι στροφαρε ό

                            Θα πρέπει πρώτα να ψαχτεί στα ρεύματά του. Δηλαδή, 1ον να δεις τα μπουζί αν είναι καλά, πότε αλλάχτηκαν και αν δεν κολυμπάνε στο λάδι.
                            2ον Αν έχουν αλλαχτεί ποτέ οι πολλαπλασιαστές και αν δουλεύουν όλοι ή κάποιος έχει πρόβλημα.
                            3ον Το θέμα της αντλίας

                            Όπως είπες, μπορεί σε κάθε γύρισμα κλειδιού να το αφοπλίζει το safe mode. Αλλά για να στο κάνει το σύστημα αντιλαμβάνεται ότι κάπου είναι το πρόβλημα.
                            Εσύ πρέπει να πας σε έναν έμπιστο μηχανικό και να διαβάσει τα σφάλματα αν βγάζει...

                            Μπουζί, μπουζοκαλωδια κλπ το έχω στο μου αλλά σε γενομενο έλεγχο βρέθηκαν όλα μια χαρά. Μπουζί αλλαγμένα το 19' με 7χιλιαδες χλμ οπότε δεν πιστεύω να είναι κάτι τέτοιο γιατί τα βγάλαμε τα είδαμε και τα κενά τους και η πορσελάνη φαίνονται κομπλέ. Το διαγνωστικό μηδέν σφάλματα αλλά ειδωμεν. Αν έχεις κανέναν καλό μάστορα να προτείνεις σε περιοχή της Αθήνας θα ήμουν ευγνώμων μιας και το πήγα σε αντιπροσωπεία από όπου και αγοράστηκε καινούριο πριν το πάρω εγώ.

                            Αν αυτά όπως έγραψες ελέγχθηκαν και όπως είπαν και οι υπόλοιποι, πρέπει να μετρηθεί η αντλία, να μετρήσουν την πίεση που βγάζει.
                            Δυστυχώς είμαι από Θεσσαλονίκη, οπότε δεν είμαι ο κατάλληλος να σου προτείνω κάτι προσωπικά εγώ

                            CUPRA LEON 2025
                            1.5cc 150Hp MHV

                            K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              KostasHE18 @polioan last edited by

                              @polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                              @kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                              @polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                              @kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                              γιατί μετά το αμάξι στροφαρε ό

                              Θα πρέπει πρώτα να ψαχτεί στα ρεύματά του. Δηλαδή, 1ον να δεις τα μπουζί αν είναι καλά, πότε αλλάχτηκαν και αν δεν κολυμπάνε στο λάδι.
                              2ον Αν έχουν αλλαχτεί ποτέ οι πολλαπλασιαστές και αν δουλεύουν όλοι ή κάποιος έχει πρόβλημα.
                              3ον Το θέμα της αντλίας

                              Όπως είπες, μπορεί σε κάθε γύρισμα κλειδιού να το αφοπλίζει το safe mode. Αλλά για να στο κάνει το σύστημα αντιλαμβάνεται ότι κάπου είναι το πρόβλημα.
                              Εσύ πρέπει να πας σε έναν έμπιστο μηχανικό και να διαβάσει τα σφάλματα αν βγάζει...

                              Μπουζί, μπουζοκαλωδια κλπ το έχω στο μου αλλά σε γενομενο έλεγχο βρέθηκαν όλα μια χαρά. Μπουζί αλλαγμένα το 19' με 7χιλιαδες χλμ οπότε δεν πιστεύω να είναι κάτι τέτοιο γιατί τα βγάλαμε τα είδαμε και τα κενά τους και η πορσελάνη φαίνονται κομπλέ. Το διαγνωστικό μηδέν σφάλματα αλλά ειδωμεν. Αν έχεις κανέναν καλό μάστορα να προτείνεις σε περιοχή της Αθήνας θα ήμουν ευγνώμων μιας και το πήγα σε αντιπροσωπεία από όπου και αγοράστηκε καινούριο πριν το πάρω εγώ.

                              Αν αυτά όπως έγραψες ελέγχθηκαν και όπως είπαν και οι υπόλοιποι, πρέπει να μετρηθεί η αντλία, να μετρήσουν την πίεση που βγάζει.
                              Δυστυχώς είμαι από Θεσσαλονίκη, οπότε δεν είμαι ο κατάλληλος να σου προτείνω κάτι προσωπικά εγώ

                              Κατάλαβα φίλε μου. Θα τους το πω αυτό τότε στην αντιπροσωπεία και γενικά να δουν για ρεύματα και ο Θεός βοηθός χαχαχα. Σε ευχαριστώ πολύ πάντως για τις απαντήσεις και τον χρόνο σου.

                              polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • polioan
                                polioan @KostasHE18 last edited by

                                @kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                                @polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                                @kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                                @polioan said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                                @kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                                γιατί μετά το αμάξι στροφαρε ό

                                Θα πρέπει πρώτα να ψαχτεί στα ρεύματά του. Δηλαδή, 1ον να δεις τα μπουζί αν είναι καλά, πότε αλλάχτηκαν και αν δεν κολυμπάνε στο λάδι.
                                2ον Αν έχουν αλλαχτεί ποτέ οι πολλαπλασιαστές και αν δουλεύουν όλοι ή κάποιος έχει πρόβλημα.
                                3ον Το θέμα της αντλίας

                                Όπως είπες, μπορεί σε κάθε γύρισμα κλειδιού να το αφοπλίζει το safe mode. Αλλά για να στο κάνει το σύστημα αντιλαμβάνεται ότι κάπου είναι το πρόβλημα.
                                Εσύ πρέπει να πας σε έναν έμπιστο μηχανικό και να διαβάσει τα σφάλματα αν βγάζει...

                                Μπουζί, μπουζοκαλωδια κλπ το έχω στο μου αλλά σε γενομενο έλεγχο βρέθηκαν όλα μια χαρά. Μπουζί αλλαγμένα το 19' με 7χιλιαδες χλμ οπότε δεν πιστεύω να είναι κάτι τέτοιο γιατί τα βγάλαμε τα είδαμε και τα κενά τους και η πορσελάνη φαίνονται κομπλέ. Το διαγνωστικό μηδέν σφάλματα αλλά ειδωμεν. Αν έχεις κανέναν καλό μάστορα να προτείνεις σε περιοχή της Αθήνας θα ήμουν ευγνώμων μιας και το πήγα σε αντιπροσωπεία από όπου και αγοράστηκε καινούριο πριν το πάρω εγώ.

                                Αν αυτά όπως έγραψες ελέγχθηκαν και όπως είπαν και οι υπόλοιποι, πρέπει να μετρηθεί η αντλία, να μετρήσουν την πίεση που βγάζει.
                                Δυστυχώς είμαι από Θεσσαλονίκη, οπότε δεν είμαι ο κατάλληλος να σου προτείνω κάτι προσωπικά εγώ

                                Κατάλαβα φίλε μου. Θα τους το πω αυτό τότε στην αντιπροσωπεία και γενικά να δουν για ρεύματα και ο Θεός βοηθός χαχαχα. Σε ευχαριστώ πολύ πάντως για τις απαντήσεις και τον χρόνο σου.

                                Τίποτα. Μοιράζομαι απλά κάποιες γνώσεις που μπορεί να βοηθήσουν αν είναι πραγματικά αυτό το πρόβλημα.
                                Εύχομαι να βγάλεις άκρη γρήγορα και να ξεμπλέξεις.

                                CUPRA LEON 2025
                                1.5cc 150Hp MHV

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • monman2
                                  monman2 @KostasHE18 last edited by

                                  @kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                                  @monman2 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                                  Είχα παλιά 1.8 ford mondeo , αν στο έκανε πάνω κατά την διάρκεια ενθουσιώδους οδήγησης 99% αντλία βενζίνης , 3 είχα αλλάξει στην εγγύηση .
                                  Επίσης να προσέχεις να είναι τα λάδια πάντα στο max , όπως είδες κρατάει καλά και μαζεύει πολλά χλμ πάνω σε παρατεταμένες καμπές , μην αρπάξουν τα κουζινέτα του στροφάλου.

                                  Πραγματικά μαζεύει πολλά χλμ όντως και χωρίς να σε φοβίζει ή κάτι. Το αμάξι πατάει πολύ καλά για τα δεδομένα του και πιστεύω με ένα σετ καλά λάστιχα και αναρτήσεις-ελατήρια θα είναι ακόμη πιο fun to drive με όλα τα καλά ενός οικογενειακου αυτοκινήτου. Οπότε πάμε για αντλία βενζίνης. Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις.

                                  ρώτα στην Ford πρώτα για αμορτισέρ
                                  τότε είχα βάλει τα sachs perfomance τα ασημένια ,τα πούλαγαν στην αντιπροσωπεία σαν πιο σπορ και ήταν πολύ καλλίτερα απο τα αντίστοιχα πρώτης τοποθέτησης (μαύρα sachs)
                                  επίσης μη το χαμηλώσεις θα βρίσκει ο μεγάλος μπροστινός προφυλακτήρας , το πολύ 1,5 πόντο ...

                                  Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                  K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    KostasHE18 @monman2 last edited by

                                    @monman2 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                                    @kostashe18 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                                    @monman2 said in Τυχαίο συμβάν ή κάτι που δεν θα έπρεπε!!!:

                                    Είχα παλιά 1.8 ford mondeo , αν στο έκανε πάνω κατά την διάρκεια ενθουσιώδους οδήγησης 99% αντλία βενζίνης , 3 είχα αλλάξει στην εγγύηση .
                                    Επίσης να προσέχεις να είναι τα λάδια πάντα στο max , όπως είδες κρατάει καλά και μαζεύει πολλά χλμ πάνω σε παρατεταμένες καμπές , μην αρπάξουν τα κουζινέτα του στροφάλου.

                                    Πραγματικά μαζεύει πολλά χλμ όντως και χωρίς να σε φοβίζει ή κάτι. Το αμάξι πατάει πολύ καλά για τα δεδομένα του και πιστεύω με ένα σετ καλά λάστιχα και αναρτήσεις-ελατήρια θα είναι ακόμη πιο fun to drive με όλα τα καλά ενός οικογενειακου αυτοκινήτου. Οπότε πάμε για αντλία βενζίνης. Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις.

                                    ρώτα στην Ford πρώτα για αμορτισέρ
                                    τότε είχα βάλει τα sachs perfomance τα ασημένια ,τα πούλαγαν στην αντιπροσωπεία σαν πιο σπορ και ήταν πολύ καλλίτερα απο τα αντίστοιχα πρώτης τοποθέτησης (μαύρα sachs)
                                    επίσης μη το χαμηλώσεις θα βρίσκει ο μεγάλος μπροστινός προφυλακτήρας , το πολύ 1,5 πόντο ...

                                    Με τον προφυλακτήρα το φοβάμαι πολύ και εγώ ήδη λέω θα βρω σε μερικές κατηφορικες διασταυρωσεις αλλά ίσα ίσα ένα κλικ 1μιση πόντο που λες και εσύ. Μια καλή τετράδα λάστιχα, φρένα από st και άσε τους άλλους να παλεύουν για 2 άλογα από μια εξάτμιση. Ευχαριστώ πολύ και εσένα πάντως για τις απαντήσεις και τον χρόνο σου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr