-
Μετά από 4 μήνες συμβίωσης με τα Turanza να σας πω τα συμπεράσματά μου. Καλύτερα μισοφαγωμένα Potenza παρά καινούργια Turanza. Μπορεί να είναι πιο ήσυχα (δεν μπορώ να είμαι και σίγουρος γιατί άλλαξα και αυτοκίνητο μαζί με τα λάστιχα), αλλά έχουν απαράδεκτη ελκτική πρόσφυση! Με τα Turanza η Corolla σπινάρει πολύ πιο εύκολα απ' ότι η Alfa 33 με τα Potenza, ακόμα και σε απλά ξεκινήματα σε φανάρια (βέβαια, είναι λίγο ταλαιπωρημένος ο συμπλέκτης, αλλά αυτό δε δικαιολογεί τέτοια συμπεριφορά). Επίσης, σε φρενάρισμα με λίγα χιλιόμετρα νοιώθεις ότι οι τροχοί τείνουν μπλοκάρουν σχετικά εύκολα ενεργοποιώντας συχνά-πυκνά το ABS (μήπως είναι πολύ ευαίσθητο στις Corolla γενικά;;; ). Σε ότι αφορά την πλευρική πρόσφυση, δεν είναι Potenza, αλλά δεν έχω και παράπονο. Ήξερα ως ένα βαθμό τι αγόραζα. Βέβαια, δεν έχουν ζοριστεί όπως τα Potenza
Γενικά, για κάποιον που δεν χρειάζεται σπορ ελαστικά για να οδηγεί στο όριο, η πλευρική πρόσφυση των Turanza είναι αρκούντως ικανοποιητική, αλλά η ελκτική τους πιστεύω ότι πάσχει.
-
Τα συμπεράσματα είναι αυτά ακριβώς που θα ήθελα να γράψω κι εγώ. Στο Astra που φόρεσα και τα δύο η διαφορά είναι μεγάλη. Με το potenza έπρεπε να περιμένεις λίγο να ζεσταθεί, αλλά μετά δεν παιζόταν. Τώρα είναι όντως πιο ήσυχο, πιο μαλακό (το βλέπεις αν περνάς από μικρές λακούβες ή από γραμμές τραίνου που δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου), αλλά σε απόλυτο όριο δεν έχει καμία σχέση. Το κράτημα είναι πολύ χειρότερο, όπως και το φρενάρισμα. Από την άλλη όμως είναι πιο άνετο για ταξίδι, οπότε ο κάθε αγοραστής, ανάλογα με τις προτιμήσεις του και τον τρόπο χρήσης του αυτοκινήτου του επιλέγει το λάστιχο αυτό που τον εξυπηρετεί καλύτερα.
Ευχαριστώ.
-
Κι εγώ είχα πολύ καλές εμπειρίες από ένα παπόρι rover 214 με 720. Να ρωτήσω κι εγώ κάτι... Στο 307 το οικογενειακό μας έχει ακόμα τα εργοστασιακά dunlop νομίζω 9000 sport.
Να τα φουντάρουμε όσο είναι καιρός; Το καλοκαίρι έχω την αίσθηση ότι ο κώλος πλέει (μάλιστα είχα φύγει σε μια στροφή κοντά στη Λούτσα με ζεστή άσφαλτο).Τι να βάλουμε; Μπορώ να βρω ακόμα 720;
-
Με κάποια επιφύλαξη, νομίζω οτι το Firestone SZ 80 είναι ολόιδιο με το Potenza 720.
-
Μόλις διάβασα τα σχόλια σας για τα ER300 οφείλω να πω πως απογοητεύτηκα… Ο λαστιχάς μου δεν είχε τα Potenza που φόραγα σε ένα Daewoo Lanos Extreme του 2002 και είχα μείνει απόλυτα ικανοποιημένος τα τελευταία 40000 χιλιόμετρα πριν, επειδή όντως τα κατάργησαν… μου πρότεινε τον αντικαταστατή τους τα ER300 κρίμα που δεν έβαλα τα EXALTO είμαι απλά άτυχος που δεν είδα το φόρο! ελπίζω να μην μου σπάσει κανένα σε καμία λακκούβα και να μην με προδώσει σε καμία στροφή μέχρι την επομένη αλλαγή τους… θα γράψω και εγώ εντυπώσεις σε καμία εβδομάδα να σας πω πως τα βρήκα…
-
Turanza ούτε ζωγραφιστά
-
Yokohama S drive ( μη τα μπερδέψετε με τα C drive )
-
To ξεθαβω λιγο το θεματακι μετα απο 2 χρονια...
Απλα να αναφερω οτι ο λαστιχας μου εχει τα RE720, σε 195/55 R15 να τα ξαναβαλω στην Mercedes A Class η εχετε να προτεινετε κατι καλυτερο...να πω οτι μου εβγαζαν την παναγια λιγο με χρι να ζεσταθουν αλλα το αποτελεσμα μετα ηταν απιστευτο....
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Με κάποια επιφύλαξη, νομίζω οτι το Firestone SZ 80 είναι ολόιδιο με το Potenza 720.μοιάζουν, δεν είναι ίδια ...σαν χάραξη .... κατά τα αλλά καμιά σχέση
-
Ο χρήστης pastelidis.n.s. έγραψε:
To ξεθαβω λιγο το θεματακι μετα απο 2 χρονια...Απλα να αναφερω οτι ο λαστιχας μου εχει τα RE720, σε 195/55 R15 να τα ξαναβαλω στην Mercedes A Class η εχετε να προτεινετε κατι καλυτερο...να πω οτι μου εβγαζαν την παναγια λιγο με χρι να ζεσταθουν αλλα το αποτελεσμα μετα ηταν απιστευτο....
Πού τα βρήκες; Η δική μου εμπειρία με τα RE720 στο swift gti 1.3 ήταν εξαιρετική, είναι αλήθεια ότι χρειαζόταν το χρόνο τους για να ζεσταθούν, αλλά μετά ήταν πολύ καλά. Δεν ξέρω αν για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου σου θα ήταν προτιμότερο κάτι σε continental premium contact2.
-
Ο χρήστης pastelidis.n.s. έγραψε:
To ξεθαβω λιγο το θεματακι μετα απο 2 χρονια...Απλα να αναφερω οτι ο λαστιχας μου εχει τα RE720, σε 195/55 R15 να τα ξαναβαλω στην Mercedes A Class η εχετε να προτεινετε κατι καλυτερο...να πω οτι μου εβγαζαν την παναγια λιγο με χρι να ζεσταθουν αλλα το αποτελεσμα μετα ηταν απιστευτο....
Αυτα δεν εχουν καταργηθει καποια χρονια;Ελενξε ημερομηνια κατασκευης οπωσδηποτε .
-
O λαστιχας μου βρισκεται Παιανια...μαλλον βεβαια μας δουλευει, θα τα κοιταξω και βλεπουμε...αν δεν υπαρχουν τελικα ποια προτεινετε να βαλω?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
To ξεθαβω λιγο το θεματακι μετα απο 2 χρονια...
Απλα να αναφερω οτι ο λαστιχας μου εχει τα RE720, σε 195/55 R15 να τα ξαναβαλω στην Mercedes A Class η εχετε να προτεινετε κατι καλυτερο...να πω οτι μου εβγαζαν την παναγια λιγο με χρι να ζεσταθουν αλλα το αποτελεσμα μετα ηταν απιστευτο....
Αυτα δεν εχουν καταργηθει καποια χρονια;Ελενξε ημερομηνια κατασκευης οπωσδηποτε .
+1
Επίσης εγώ προσωπικά χρησιμοποιούσα τα συγκεκριμένα λάστιχα σε Punto gt γιατί είναι σκληρά, αργούν να ζεσταθούν(θέλουν αρκετό λιώσιμο) αλλά έχουν μια ψιλοκαλή διάρκεια ζωής.
Στο αμάξι που θέλεις να τα βάλεις δεν το προτείνω για τους λόγους που σου ανέφερα παραπάνω. -
Υπάρχουν και λάστιχα μαϊμού που δείχνουν αλλά δεν είναι ίδια με επίσημα.... Από την άλλη μπορεί σε κάποιο μέρος του κόσμου να παράγονται ακόμα.
Και εγώ θα έλεγα ότι για A-class το λάστιχο δεν είναι το πιο κατάλληλο. Έχοντας οδηγήσει το αυτοκίνητο (που από οδική συμπεριφορά δεν μου άρεσε καθόλου) προσωπικά θα προτιμούσα κάτι πολύ φιλικό, κάτι όσο πιο μαλακό γίνεται... Eγώ λοιπόν θα πρότεινα Continental Premium2 ή Michelin Exalto 2. -
Και για τα δικά μου γούστα τα 720 ήταν πολύ σκληρά. (πλέον και πολύ παλιά)
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Υπάρχουν και λάστιχα μαϊμού που δείχνουν αλλά δεν είναι ίδια με επίσημα.... Από την άλλη μπορεί σε κάποιο μέρος του κόσμου να παράγονται ακόμα.
Και εγώ θα έλεγα ότι για A-class το λάστιχο δεν είναι το πιο κατάλληλο. Έχοντας οδηγήσει το αυτοκίνητο (που από οδική συμπεριφορά δεν μου άρεσε καθόλου) προσωπικά θα προτιμούσα κάτι πολύ φιλικό, κάτι όσο πιο μαλακό γίνεται... Eγώ λοιπόν θα πρότεινα Continental Premium2 ή Michelin Exalto 2.+1
TURANZA ER300 ή potenza RE720 ?