-
Έχω TSI GT Sport 140 με DSG και με με μόλις 300km στο κοντέρ. Δεν μπορώ να σου πω και πολλά...δείχνει κορυφαίο, απλά το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι κρατάει με πολύ λίγα χιλιόμετρα πολύ υψηλές ταχύτητες στο D mode. πχ 6η με 30 χλμ ή σέρνομαι και εξακολουθεί να έχει 5η. Εντάξει έχει πολύ ροπή αλλά μήπως το παράκανε αυτός που ρύθμισε τον εγκέφαλο του κιβωτίου?? Φυσικά όταν το πιέσω κατεβάζει....μιλάω πάντα για συνθήκες οδήγησης στρωσίματος....Ίσως να δίνουν πολύ μεγάλη έμφαση στην οικονομία καυσίμου.
-
Καλά κάνει το σασμάν και κρατάει τις στροφές χαμηλά. Μόνο αν πέσεις σε μεγάλο μποτιλιάρισμα να το βάζεις στο χειροκίνητο να σηκώνει στροφές ο κινητήρας (και πίεση λαδιού), να μη δουλεύει μια ώρα συνέχεια κάτω από 1500 σαλ.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Καλά κάνει το σασμάν και κρατάει τις στροφές χαμηλά. Μόνο αν πέσεις σε μεγάλο μποτιλιάρισμα να το βάζεις στο χειροκίνητο να σηκώνει στροφές ο κινητήρας (και πίεση λαδιού), να μη δουλεύει μια ώρα συνέχεια κάτω από 1500 σαλ.Μα ο σκοπός του αυτόματου δεν είναι να σε απαλλάσσει από τις αλλαγές ταχυτήτων; Άρα, οφείλει το κιβώτιο να μπορεί να αντεπεξέλθει ανευ προβλημάτων (βραχυπρόθεσμων ή μακροπρόθεσμων) σ' αυτές τις συνθήκες λειτουργίας. Αν λοιπόν με το να κρατάει τις στροφές κάτω από τις 1500 ταλαιπωρεί τον κινητήρα, αυτό είναι κακός σχεδιασμός-προγραμματισμός.
-
Ένας στρωμένος κινητήρας αν δουλέψει 15 λεπτά στο ρελαντί (ή και λίγο παραπάνω) δουλεύει με ελαττωμένη λίπανση. Τα αμάξια μας δεν έχουν επαγγελματικούς κινητήρες για τέτοιες συνθήκες. Αν ανεβάζεις που και που τις στροφές σε μεγάλο μποτιλιάρισμα λιπαίνεις καλύτερα το κινητήρα. Το σασμάν δεν έχει προγραμματισμό για τέτοιες συνθήκες, είναι θέμα του οδηγού.
-
Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
Έχω TSI GT Sport 140 με DSG και με με μόλις 300km στο κοντέρ. Δεν μπορώ να σου πω και πολλά...δείχνει κορυφαίο, απλά το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι κρατάει με πολύ λίγα χιλιόμετρα πολύ υψηλές ταχύτητες στο D mode. πχ 6η με 30 χλμ ή σέρνομαι και εξακολουθεί να έχει 5η. Εντάξει έχει πολύ ροπή αλλά μήπως το παράκανε αυτός που ρύθμισε τον εγκέφαλο του κιβωτίου?? Φυσικά όταν το πιέσω κατεβάζει....μιλάω πάντα για συνθήκες οδήγησης στρωσίματος....Ίσως να δίνουν πολύ μεγάλη έμφαση στην οικονομία καυσίμου.Στο D mode το κιβώτιο ανταποκρίνεται στις διαθέσεις του δεξιού σου ποδιού. Ο εγκέφαλος διαβάζει το πως οδηγείς και πόσο πατάς το γκάζι και αντίστοιχα κάνει τις αλλαγές. Προφανώς το οδηγείς με λίγο γκάζι. Δοκίμασε να βυθίσεις το πόδι σου στο πεντάλ του γκαζιού (στο 1/2 ή στα 2/3 - όχι τάβλα) σαν δοκιμή και θα δεις που αμέσως θα αρχίσει να αλλάζει ταχύτητες σε υψηλότερες στροφές.
-
Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
Έχω TSI GT Sport 140 με DSG και με με μόλις 300km στο κοντέρ. Δεν μπορώ να σου πω και πολλά...δείχνει κορυφαίο, απλά το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι κρατάει με πολύ λίγα χιλιόμετρα πολύ υψηλές ταχύτητες στο D mode. πχ 6η με 30 χλμ ή σέρνομαι και εξακολουθεί να έχει 5η. Εντάξει έχει πολύ ροπή αλλά μήπως το παράκανε αυτός που ρύθμισε τον εγκέφαλο του κιβωτίου?? Φυσικά όταν το πιέσω κατεβάζει....μιλάω πάντα για συνθήκες οδήγησης στρωσίματος....Ίσως να δίνουν πολύ μεγάλη έμφαση στην οικονομία καυσίμου.Ποσο στοιχιζει αυτο το αυτοκινητο; Αυτο το κιβωτιο ειναι κορυφαιο για μαζικης παραγωγης αυτοκινητα.
-
είναι καλό το φούστικο.... ετσι ξερω κι εγω
-
Νέα από το μέτωπο του tsi μου
Είδαν το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό να κλωτσάει στις αλλαγές ταχυτήτων τώρα που είναι ακόμα αρχή 'τα περισσότερα έτσι κάνουν' Αν λέει το πρόβλημα επιμείνει πέρα από τα 5.000χλμ να το πάω για να δουν τι μπορούν να κάνουνΧθες το βράδυ μου έκανε καινούρια κόλπα όμως. Αφήνω το αμάξι για να πάω στο περίπτερο, σβήνω τη μηχανή χωρίς να σβήσω τα φώτα και παίρνω τα κλειδιά. Όταν ξαναμπήκα στο αμάξι το κλειδί δεν γυρνούσε, ούτε καν στην πρώτη θέση που είναι για τα ηλεκτρικά. Δοκίμασα τα πάντα, ώσπου ήρθαν κάποιοι φίλοι, έβαλα 2α και έσπρωξαν λίγο το αυτοκίνητο και μπόρεσα να γυρίσω το κλειδί
-
δοκιμασες να στριψεις λιγο το τιμονι δεξια αριστερα?
-
Για κλείδωμα του τιμονιού λες ε; Ναι το δοκίμασα αλλά δεν έγινε τπτ...
// σας έχω πρήξει με το αυτοκίνητό μου και τα χαζοπροβλήματά του
-
σε παρα πολλα αυτοκινητα συμβαινει να μη γυρναει το κλειδι παντα. Απλα χρειαζεται να γυρισεις το τιμονι δεξια αριστερα και ταυτοχρονα να γυρισεις το κλειδι.
-
Ναι το έχω ακούσει γι αυτό το δοκίμασα αλλά μπααα, είχε μουλαρώσει το καθαρματάκι
-
κουφο, δε το εχω ξανακουσει!
πες το στο συνεργειο να δουμε τι θα σου πουν.
-
Προς το παρόν δεν έχω σκοπό να ξαναπάω σύντομα γιατί με τσάντισαν με το θέμα του κιβωτίου που έδειξαν να μην δίνουν δεκάρα
Αλλά θα το έχω στα υπόψην καθώς μπορεί να ξανασυμβεί και δεν θέλω να μουλαρώσει σε καμιά ερημιά
Btw στο αμάξι του πατέρα μου είχε συμβεί κάτι παρόμοιο αλλά δεν πήρε μπροστά ούτε με σπρώξιμο γιατί είχε σπάσει η μίζα. -
Εννοείς είχε σπάσει η κλειδαριά στο τιμόνι;
-
Ναι κάτι τέτοιο, πήγε για αλλαγή του μηχανισμού της κλειδαριάς.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Προς το παρόν δεν έχω σκοπό να ξαναπάω σύντομα γιατί με τσάντισαν με το θέμα του κιβωτίου που έδειξαν να μην δίνουν δεκάραΠοιο συνεργείο ήταν αυτό? Η ίδια η Karenta? Αν θες μου λες μέσω πμ.
Πάντως δεν σε δεσμεύει κανείς σε ποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο θα το πας. Σε καλύπτει η εγγύηση. Γνώμη μου να περάσεις και από κάποιο άλλο και για τα 2 θέματα που είπες προηγουμένως (κιβώτιο+ κλείδωμα τιμονιού). Μην τα αφήνεις. Καλύτερα να επισκευασθεί (αν χρήζει επισκευής) τώρα που είναι καινούργιο.
-
ναι ρε,.... πηγαινε σε κανα 2..... Εγω ειχα δει σε volvo διαφορά σε ζημιά από 2000 ευρω σε 70 ευρω...!!!!! και το αμάξι τζιτζι
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Νέα από το μέτωπο του tsi μου
Είδαν το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό να κλωτσάει στις αλλαγές ταχυτήτων τώρα που είναι ακόμα αρχή 'τα περισσότερα έτσι κάνουν' Αν λέει το πρόβλημα επιμείνει πέρα από τα 5.000χλμ να το πάω για να δουν τι μπορούν να κάνουνΧθες το βράδυ μου έκανε καινούρια κόλπα όμως. Αφήνω το αμάξι για να πάω στο περίπτερο, σβήνω τη μηχανή χωρίς να σβήσω τα φώτα και παίρνω τα κλειδιά. Όταν ξαναμπήκα στο αμάξι το κλειδί δεν γυρνούσε, ούτε καν στην πρώτη θέση που είναι για τα ηλεκτρικά. Δοκίμασα τα πάντα, ώσπου ήρθαν κάποιοι φίλοι, έβαλα 2α και έσπρωξαν λίγο το αυτοκίνητο και μπόρεσα να γυρίσω το κλειδί
Tελικα να περιμενω να παρω Saab95 για αξιοπιστο αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων η του golf δεν τραβαει με τιποτα?
Το Τsi μου των 140 hp καταναλωνει την βενζινη αχορταγα.
Οπως και να οδηγησω πολιτισμενα η οχι καθε τρεις και λιγο ειμαι στο βενζιναδικο.Με 20 LT κανω με το ζορι 200 χιλιομετρα ενω ενα ΝISSAN H TOYOTA ME 20 ΛΙΤΡΑ ΑΜΟΛΥΒΔΗΣ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 360 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.
ΤΙ ΝΑ ΠΩ .. ΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ..
Η χαρτογραφηση του κινητηρα του Τsi to κανει οικονομικο κατα ταλλα για την Volkswagen.. -
Καλώς ήρθες!!
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)