-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Γινεται να σπασει το παρμπριζ του αυτοκινητου αν μετα απο πολυωρη εκ8εση στον καυτο μεσημεριανο ηλιο τις ημερες καυσωνα ρι3εις κρυο νερο?Σίγουρα γίνεται. Όταν είχε ραγίσει μια φορά το παρμπρίζ του αυτοκινήτου μας και πήγα να το φτιάξω μου φέραν ως παράδειγμα ακριβώς αυτό το οποίο αναφέρεις.
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Γινεται να σπασει το παρμπριζ του αυτοκινητου αν μετα απο πολυωρη εκ8εση στον καυτο μεσημεριανο ηλιο τις ημερες καυσωνα ρι3εις κρυο νερο?Αμφιβαλλω.Ποσους βαθμους να 'πιασει' το τζαμι στον καυσωνα?
Το αντιθετο ,παγωμενο τζαμι και να ριξεις καυτο νερο ,μου ακουγεται πιο ευκολο αλλα καποιοι το κανουν το χειμωνα και λενε οτι δεν υπαρχει προβλημα -
Το γυαλί έχει πολύ μικρό συντελεστή θερμικής διαστολής για να ραγίσει έτσι. Σε κρύες χώρες καθαρίζουν τον πάγο από τα παρμπρίζ τους ρίχνοντας ζεστό νερό.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Γιατρό ζήτησε ο άνθρωπος όχι αλμπάντηΚαλός ο Αλ Μπάντυ αλλά προτιμώ την κόρη του
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Γινεται να σπασει το παρμπριζ του αυτοκινητου αν μετα απο πολυωρη εκ8εση στον καυτο μεσημεριανο ηλιο τις ημερες καυσωνα ρι3εις κρυο νερο?Άνετα!
Το κατάφερε ο γαμπρός μου. Είχε το αυτοκίνητο στον ήλιο στο χωριό του και κατά τις 11 το πρωί σκέφτηκε να το πλύνει με το δροσερό νεράκι της πηγής.
Κρακ! Ράγισμα στη βάση του παρμπρίζ που προχωρούσε μόνο του και μέχρι το βράδυ έφτασε στην οροφή. -
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Γινεται να σπασει το παρμπριζ του αυτοκινητου αν μετα απο πολυωρη εκ8εση στον καυτο μεσημεριανο ηλιο τις ημερες καυσωνα ρι3εις κρυο νερο?Στο Ρενό 14 που είχαμε (πριν από 15-20 χρόνια) μία φορά έσπασε το παρμπρίζ στη μέση του δρόμου. Πως; Είχε τρομερή ζέστη. Φεύγουμε από το χωριό και στις Σέρρες μας πιάνει μία απίστευτη καταιγίδα με τρελό χαλάζι. Σταματάμε σε κάτι συγγενείς και περιμένουμε να περάσει η μπόρα (μιλάμε δεν μπορούσες να οδηγήσεις με τίποτα, απίστευτο πράγμα...)
Σταματάει μετά από λίγο και φεύγουμε. Παντού στην πόλη των Σερρών είχε χαλάζι, σαν να είχε χιονίσει, και η θερμοκρασία είχε πέσει κατά πολύ (κρυώναμε από εκεί που σκάγαμε... ) Στο αμάξι φυσικά υπήρχε πολύ χαλάζι. Τεσπα, ξεκινάμε, αλλά λίγο έξω από τις Σέρρες δεν είχε ρίξει χαλάζι και η θερμοκρασία ήταν και πάλι στους 40... Βάλτε και το ότι ο ήλιος βαρούσε το παρμπρίζ... Ξαφνικά ακούμε ένα πολύ δυνατό 'ΜΠΑΜ' και όλο το πραμπρίζ να έχει ραγίσει... Δεν έπεσε (έμεινε στη θέση του ραγισμένο). Ο πατέρας μου σταμάτησε όπως όπως δεξιά, μαζί με τη μητέρα μου πέταξαν έξω το παρμπρίζ και γυρίσαμε όπως όπως στο χωριό. Τελικά εγώ, ο αδερφός μου και η μητέρα μου γυρίσαμε μ' έναν θείο μου και ο πατέρας μου με την οδική που έφερε το αμάξι... Ήμουν δεν ήμουν 10 χρονών και το θυμάμαι πολύ έντονα...
Υποθέτω ότι αυτό έγινε από την απότομη διαστολή. Προφανώς το τζάμι διαστέλεται πιο γρήγορα από το σκελετό...
-
μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι εννοεί ο ποιητής σε διάφορες αγγελίες όταν λέει 'απο ΟΔΔΥ'?
πινακίδες βγάζει? μήπως είναι ένας τρόπος για να πει οτι έχει οικονομικα βάρη? πως καταλήγουν συνήθως στον ΟΔΔΥ τα ΙΧ που χρησιμοποιούνται? -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι εννοεί ο ποιητής σε διάφορες αγγελίες όταν λέει 'απο ΟΔΔΥ'?
πινακίδες βγάζει? μήπως είναι ένας τρόπος για να πει οτι έχει οικονομικα βάρη? πως καταλήγουν συνήθως στον ΟΔΔΥ τα ΙΧ που χρησιμοποιούνται?Στον ΟΔΔΥ πάνε όλα τα αυτοκίνητα που κατάσχονται (από την αστυνομία ή άλλες υπηρεσίες του δημοσίου, όχι πχ από τράπεζες). Λαθραίες εισαγωγές, κλεμμένα που δεν βρίσκεται ο ιδιοκτήτης τους, αυτοκίνητα εγκληματιών που για κάποιο λόγο κατασχέθηκαν κ.ο.κ... Καμμιά φορά βρίσκεις πολύ καλά κομμάτια, αλλά έχε το νου σου. Κοντά στο σπίτι μου έχει ένα πάρκινγκ του ΟΔΔΥ και τ' αυτοκίνητα εκεί θέλουν παααααααρα πολύ δουλειά απλά και μόνο για να φύγουν τα χόρτα που έχουν φυτρώσει πάνω τους, τόσα χρόνια που είναι εκεί... Πάντως συνήθως τα 'καλά' παίρνονται γρήγορα...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Πάντως συνήθως τα 'καλά' παίρνονται γρήγορα...εκεί υπολογίζω, οτι δηλ θα έχει γίνει ήδη το ξερκαρτάρισμα απο τον έμπορο που το δίνει απο αγγελία, δεν θα πάω εγώ ΟΔΔΥ για να πάρω. Αυτό που με νοιάζει κυρίως είναι αν υπάρχει περίπτωση να βγει κανά χαράτσι κερατιάτικο αργότερα
-
wannabe, πριν κάποια χρόνια είχαν εκπτώσεις στα τεκμήρια και τους έχει μείνει κουσούρι.
Αν βγάζει πινακίδες κανονικά (υπάρχουν και κάποια στο ΟΔΔΥ που είναι για επανεξαγωγή) είναι κανονικότατο αυτοκίνητο.
Και τα κυβικά του, επειδή συχνά την έκαναν τη μαϊμουδιά, είναι αυτά που γράφονται στην άδεια και όχι αυτά που πραγματικά είναι (αν με πιάνεις ). -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
**Αν βγάζει πινακίδες κανονικά **(υπάρχουν και κάποια στο ΟΔΔΥ που είναι για επανεξαγωγή) είναι κανονικότατο αυτοκίνητο.
αυτό πως το βλέπω?
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
**Αν βγάζει πινακίδες κανονικά **(υπάρχουν και κάποια στο ΟΔΔΥ που είναι για επανεξαγωγή) είναι κανονικότατο αυτοκίνητο.
αυτό πως το βλέπω?
Θα τις έχει ήδη, ρε συ. Κανονικό αυτοκίνητο είναι. Ίσως στην άδεια γράφει απο ΟΔΔΥ. Τίποτα άλλο.
Σου λέω, το μόνο πιθανό (και γιαυτό το διαφημίζουν άλλωστε) είναι να έχει 5000κεκ μηχανή και να είναι γραμμένο 2000 (γιατι τότε είχε νόημα). -
έχουμε δει τουτου με πινακίδες ιστορικού να δηλώνει χρονολογίας που δεν γίνεται να παίρνει τέτοιες πινακ. αλλά και δεν είχε βγει ακόμα τότε. φταίω που είμαι καχύποπτος και ψείρας?
άμα είναι σε μάντρα γιατί να έχει απαραίτητα πινακίδες. τόσα και τόσα άλλα δεν έχουν.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
έχουμε δει τουτου με πινακίδες ιστορικού να δηλώνει χρονολογίας που δεν γίνεται να παίρνει τέτοιες πινακ. αλλά και δεν είχε βγει ακόμα τότε. φταίω που είμαι καχύποπτος και ψείρας?άμα είναι σε μάντρα γιατί να έχει απαραίτητα πινακίδες. τόσα και τόσα άλλα δεν έχουν.
Οχι, ρε συ, δε φταις...
Ακόμα και αν δεν έχουν πινακίδες (συνήθως έχουν) τότε με το χαρτί από τον ΟΔΔΥ μπορείς να βγάλεις κανονικά πινακίδες υποργείου (το γράφει επάνω).
Γενικά μη σε απασχολεί ιδιαίτερα (για τα αυτοκίνητα που ψάχνεις). Ο ΟΔΔΥ είναι κάτι σαν την εκκλησία των αυτοκινήτων: Μπαίνουνε διαβόλοι και βγαίνουν παναγίτσες! -
ΑΜΗΝ
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
...και τα κυβικά του, επειδή συχνά την έκαναν τη μαϊμουδιά, είναι αυτά που γράφονται στην άδεια και όχι αυτά που πραγματικά είναι (αν με πιάνεις ).Ακόμα θυμάμαι το Isuzu Trooper του γείτονα των 1600 cc. από ΟΔΔΥ.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ΑΜΗΝ -
Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα στην πυλωτή της πολυκατοικίας μου όπου έχω θέση πάρκινγκ.
Παρκάρω κάθετα δίπλα σε άλλα 2 αμάξια. Δηλαδή, σχηματικά
| | | |
Εγώ είμαι ο κάτω. Το πρόβλημα είναι ότι ο ιδιοκτήτης του ενός από τα δύο αμάξια το φέρνει πάρα πολύ πίσω και έχω στην κυριολεξία 5 πόντους χώρο από το αυτοκίνητό του με αποτέλεσμα κάθε φορά να γλιτώνω τη στούκα στο εκατοστό. Το θέμα είναι ότι αυτός παρά την επισήμανσή μου αρνείται να το τραβήξει έστω και λίγο πιο μπροστά. Το μόνο που είπε είναι 'αν με τρακάρεις απλά θα με πληρώσεις, δεν θα βγάλω το αμάξι μου μπροστά να το χτυπάει ο ήλιος'. Μάλιστα μου πρότεινε να μην φέρνω το δικό μου πίσω αν δεν τα καταφέρνω και να αφήνω τη μούρη στο πεζοδρόμιο Τέσπα σήμερα τα κατάφερα πάλι αλλά δεν μπορώ κάθε μέρα να έχω το άγχος αν θα χωρέσω στον πόντο ή θα το τσουγκρίσω (έχω και τοίχο από την άλλη πλευρά, είναι πολύ ζόρι).
Ο ιδιοκτήτης του άλλου αυτοκινήτου είναι πολύ εντάξει άνθρωπος και μου αφήνει πάντα 30 εκατοστά τουλάχιστον παρόλο που η μούρη του βγαίνει στο πεζοδρόμιο. Ο άλλος όμως είναι κλασσικός τσουρέκαςΥπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για αυτό;
-
Αν και δεν κατάλαβα ακριβώς τη διάταξη από το 'σχήμα' θα πρότεινα το εξής.
Βρές τα συμβόλαια που αναγράφουν (λογικά) τις ακριβείς θέσεις και προπαντός τις διαστάσεις της κάθε θέσης. Κάντε με το διαχειριστή μια διαγράμμιση, και αν βγαίνει έξω από αυτή κάνε του καταγγελία (με φωτό) για παράνομη χρήση κοινόχρηστου χώρου. Μία - δύο, άμα τη φάει θα το καταλάβει και θα προτιμήσει την ηλιοπροστασία.
Αν πάλι είναι μέσα στα όρια, και αυτά δεν είναι επαρκή, βάλτα με τον κατασκευαστή... -
Συμφωνώ με τον Euripide. Κάνε διαγράμμιση-οριοθέτηση της δικής σου θέσης πάρκινγκ βάσει συμβολαίου και πες του να μην τον ξαναδεις να βρίσκεται εκτός του δικού του χώρου και εντός του δικού σου.
Τι ηλίθιος και κομπλεξικός κόσμος υπάρχει ρε γμτ...
Αντιδράστε! Μην αφήνετε τον κάθε μαλακάκο να σας καβαλάει και να ζει εις βάρος σας!
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο