-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Μάλλον εσύ πας πολύυυυυυυυ αργά
Δεν έχω ξανακούσει 20 χλμ/ώρα μέση ταχύτητα.
Μόνο στο κέντρο κινείσαι και μάλιστα πρωινές ώρες για να το καταφέρεις αυτό;Πάνω κάτω έτσι όπως τα λες...
Μόνο το καλοκαιράκι ανεβαίνει λίγο η μέση ταχύτητα... -
Χθες αργά το βράδυ η χαμηλότερη μέση κατανάλωση που έχω δει στο GTi
5,1 lt/100km!
Βέβαια βοήθησε η διαδρομή (κατέβασμα άδειας Λ.Πεντέλης) αλλά η κατανάλωση επιτεύχθει με χαμηλές στροφές και απαλό και σταθερό γκάζι.
Έφτασα Χολαργό να αφήσω μια φίλη μου (εκεί έπαιζα γύρω στα 7lt/100km) και επειδή άφησα και κάμποση ώρα το αυτοκίνητο ρελαντί για να τη χαιρετήσω ανέβηκα στα 8.
Τελική κατανάλωση μέχρι να γυρίσω σπίτι 8,3lt/100km
-
Σε έχω ρίξει! 3,4 είχε δείξει μια φορά σε κατέβασμα από Πανόραμα μέχρι και την είσοδο του σπιτιού! Βέβαια, έχω και 20 άλογα λιγότερα...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
:lol:Σε έχω ρίξει! 3,4 είχε δείξει μια φορά σε κατέβασμα από Πανόραμα μέχρι και την είσοδο του σπιτιού! Βέβαια, έχω και 20 άλογα λιγότερα...
Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είσαι και 200κυβικά λιγότερα...
Υποθέτω και εσύ βραδυνή ώρα χωρίς κίνηση πέτυχες αυτή τη κατανάλωση...?
-
Μάγος είσαι; Αλλά για να πω την αλήθεια, την προσπάθησα αρκετά...κατεβάσματα και ανεβάσματα ταχυτήτων για ρεγκιουλαριτέ, σχεδόν καθόλου φρένο και στροφές πάνω από τις 1.500 ευλαβικά. Αν δεν ήταν και κρύος ο καιρός και ο κινητήρας, μπορεί να έβγαινε και κάτι λιγότερο. Η ανηφόρα όμως μου είχε βγει 18,5, γιατί είχα ερεθιστεί από τον τουρμπόκαιρο!!!
Τώρα θα βρούμε νέο τσιτάτο: 'Τα κυβικά ανεβάζουν πολύ την κατανάλωση...ένα 2λιτρο καίει σχεδόν 50% (5,1 έναντι 3,5)παραπάνω από ένα 1.800αρι, αυξημένες τριβές βλέπεις'!
-
άλλοι βγάζουν φώτο την τελική που έχουν πιάσει με ευνοϊκό τυφώνα και άλλοι βγάζουν τις καταναλώσεις τους
-
Αν πάει η βενζίνη 1,5 ευρώ το λίτρο, βλέπω το τρίτο στάδιο βελτίωσης να είναι η ροϊκή στο πορτάκι του ρεζερβουάρ...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
:lol:
Σε έχω ρίξει! 3,4 είχε δείξει μια φορά σε κατέβασμα από Πανόραμα μέχρι και την είσοδο του σπιτιού! Βέβαια, έχω και 20 άλογα λιγότερα...
Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είσαι και 200κυβικά λιγότερα...
Υποθέτω και εσύ βραδυνή ώρα χωρίς κίνηση πέτυχες αυτή τη κατανάλωση...?
Ότι και να κάνετε τα αμάξια σας καίνε από πολύ έως πάρα πολύ.
Λίγο καίει το 206 του markvag (δείτε κορυφή προηγούμενης σελίδας να στεναχωρηθείτε)
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
:lol:
Σε έχω ρίξει! 3,4 είχε δείξει μια φορά σε κατέβασμα από Πανόραμα μέχρι και την είσοδο του σπιτιού! Βέβαια, έχω και 20 άλογα λιγότερα...
Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είσαι και 200κυβικά λιγότερα...
Υποθέτω και εσύ βραδυνή ώρα χωρίς κίνηση πέτυχες αυτή τη κατανάλωση...?
Ότι και να κάνετε τα αμάξια σας καίνε από πολύ έως πάρα πολύ.
Λίγο καίει το 206 του markvag (δείτε κορυφή προηγούμενης σελίδας να στεναχωρηθείτε)
Μα δεν περιμένει κανείς να κάψουν λίγο.
Τις τελευταίες μέρες στους άδειους δρόμους η κατανάλωση είναι 9-10lt/100km και προς το σβέλτη οδήγηση αλλά όχι με υψηλές στροφές.
Προσωπικά το βλέπω ως άλλο ένα παιχνίδι να δεις πόσο είναι το ελάχιστο που μπορεί να καταναλώσει το αυτοκίνητο υπό διάφορες συνθήκες (όπως και η υψηλότερη κατανάλωση).
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
(όπως και η υψηλότερη κατανάλωση).Επ' αυτού... Στην πίστα είδα περίπου το 1/4 του ρεζερβουάρ (50/4 = 12,5λίτρα) ν' αδειάζει σε καμιά 50-60χλμ...
Αλλά συνολικά (ταξίδι προς πίστα + πίστα + επιστροφή) βγαίνω χαλαρά με 3/4 του ρεζερβουάρ (συνήθως με κάτι παραπάνω από το μισό) και μέση κατανάλωση συχνά και κάτω από 10...
Το 207 με τα +200 κιλά του πόσο θα έκαιγε;;;
-
Eγώ για ταξίδι προς Σέρρες και επιστροφή και πολλούς γύρους μέσα είχα μέση 10,07.
-
Η 147 1.6TS με τα ~145 άλογα έχει τελικά κατανάλωση γύρω στα 9.6lt/100km. Με 43lt (~
-
[quote='kyan']Η 147 1.6TS με τα ~145 άλογα έχει τελικά κατανάλωση γύρω στα 9.6lt/100km. Με 43lt (~
-
Nορμάλ...θα έλεγα.
Να ξέρεις τα trip computers είναι πάντα λίγο προσθετικά. Το χω διαπιστώσει αρκετές φορές ότι δείχνουν παραπάνω και στο Α159 και στο C4.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Τελευταία μέτρηση από το 206: 6,46lt/100km...Διαδρομές; Θεσ/νίκη 2ο πόδι στην εθνική χαλαρά με 100-110 max λόγω κίνησης, στο πόδι όχι ακριβώς χαλαρά (αλλά όχι και ιδιαίτερα γρήγορα) και 1-2 μέρες πήγαιν' έλα στη δουλειά (90χμ = όλος ο Περιφερειακός μέχρι ΤΙΤΑΝ + Δερβένι + δρόμος προς Κιλκίς - όπου τα τελευταία 8-10χλμ μπαίνω σε επαρχιακό δρόμο με στροφές ). Το αρκούδι πάντα ανοιχτό...
Όχι κι άσχημα για 110 άλογα...
Το 206 μπορεί εύκολα στην εθνική να διατηρεί κατανάλωση 7-7,5 και σχετικά σβέλτη οδήγηση. Τα 7 σπάνε προς τα κάτω σχετικά εύκολα, αλλά για να διατηρήσω καταναλώσεις 6,5-6,8 θα φάω τα λεφτά μου σε ψυχιάτρους μετά τη διαδρομή, οπότε δε λέει.
Τη μεγαλύτερη κατανάλωση σε εθνικό δίκτυο την έχω δει για Πάτρα (9,8λ/100χλμ), αλλά δε σήκωσα σχεδόν πουθενά το πόδι μου από το γκάζι - είχε και αρκετά φορτηγά για προσπέραση => πολλές 'σπασμένες' τρίτες.
-
Εγώ πίστευα πως είναι αισιόδοξα, μέχρι που άρχισα να παρακολουθώ την εμβέλεια από γέμισμα σε γέμισμα.
Το φίλτρο αέρα είναι ένα BMC CDA 70-150 καλά προστατευμένο όμως μέσα στο αριστερό φτερό. Πιστεύω ότι το άτυχο υμενόπτερο τρύπωσε εκεί όταν το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο, δεν το ρούφηξε η εισαγωγή εν κινήσει.
Α, έχω δει και 6.8lt/100km στο tc σε ταξίδι Αθήνα-Καλαμάτα με ψιλονόμιμες ταχύτητες.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Προσωπικά το βλέπω ως άλλο ένα παιχνίδι να δεις πόσο είναι το ελάχιστο που μπορεί να καταναλώσει το αυτοκίνητο υπό διάφορες συνθήκες (όπως και η υψηλότερη κατανάλωση).Eγώ θα το έθετα αλλιώς:
Ή την ελάχιστη κατανάλωση μετράμε....
ή τον ελάχιστο χρόνο!!!
-
αντε μη βαλω καταναλωσεις απο ταξιδι στην αθηνα και καραφλιασετε..
-
760 λίτρα για 100 χλμ; Σε αντίθεση με τον φάνκι που καίει 0,435 λίτρο στα 100;
-
Έρευνα Κατανάλωσης